Vlotte levering en doen wat ze zeggen

Adequate actie bij vragen, vlotte levering zoals afgesproken en bij problemen worden deze goed opgelost. Ook als de garantietermijn wat overschreden is

Chat gedaan of alles op voorraad was met ja bevestigd alles besteld volgende dag in huis dus een 10

Zeer goed.

Product op voorraad (was bij weinig concurrenten het geval), gunstige prijs, snel geleverd.

Super service en snel

Eerste keer en voor herhaling vatbaar

goede service en aflevering

Alles volgens afspraak!

Vlot

Goede partij

Hele goede partij! Checken zelfs met je in via een extra mailtje of het product wel compatibel is met je apparaat. Goede extra service en zeker een aanrader!

Snel bezorgd en goed verpakt

Duidelijke website en goed assortiment. Het was snel bezorgd en goed verpakt.

Na ontvangst van de harddisk besloot ik er nog een te bestellen. Helaas inmiddels uitverkocht. Jammer om dan te merken dat een concurrent 100 euro goedkoper was voor hetzelfde product. En geen bijkomende verzendkosten die Mobile Harddisk wel rekende. Ik voel me belazerd, had ik maar beter vergelijkend warenonderzoek gedaan.

Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback. Laat het ons gerust weten als u een dergelijk prijsverschil tegenkomt, we zijn altijd bereid om mee te denken aan een oplossing. Ook na de aankoop zijn we gewoon bereikbaar. We begrijpen dat een dergelijke situatie ontzettend balen is, maar het kan zijn dat de betreffende webshop een speciale actie had draaien en daardoor kunnen dergelijke prijsverschillen op de markt voorkomen. Zojuist heeft u van mij een aparte mail ontvangen, we willen dit graag met u oplossen. Groet, Boy

Prima winkel met t belangrijkste: goede kennis van zaken

Even gebeld en gelijk werd opgezocht welke HD het beste is voor mijn Nad. Andere serie dus er moest even gekeken worden maar gelijk antwoord. Ben al vaker hier geweest en blijf ook komen

Uitzonderlijk goede service

Mijn NAS opgestuurd ter controle omdat ik na een foutmelding het toch niet helemaal vertrouwde. Service desk kon niet bijzonders ontdekken maar was wel op de hoogte van de foutmelding. Ze besloten het zekere voor het onzekere te nemen en op eigen initiatief aan te bieden om het systeem te vervangen. Zo iets heb ik zelden meegemaakt. Ik ben daarbij ook nog eens heel vriendelijk geholpen. Ik kan iedereen deze zaak van harte aanbevelen.

Super fijne organisatie

Omdat me oude na 12 jaar non-stop gewerkt, heeft, nieuw NAS besteld. Synology DS720+ met 2x 8TB WD RED Plus NAS HDD WD80EFZZ met 1x Synology 4GB DDR4-2666 non-ECC unbuffered SO-DIMM RAM Module Super fijne hulp gehad bij het maken van deze keus, zelfde dag gebouwd en verzonden.... bedankt Team Mobile-Harddisk.nl

Snelle en adequate levering

Die zaken die ik de afgelopen jaren bij Mobile-Harddisk heb besteld zijn van prima kwaliteit. De prijs is vaak de beste van de markt en de verzending is prompt en goed verpakt.

ottimo

servizio ottimo

• Ci consiglieresti? Si

deskundig, kwaliteit en prettige service

In de loop der jaren ben ik nog steeds een meer dan zeer tevreden klant van Mobile-Harddisk.nl Overigens heeft dat geen enkele moeite gekost want de deskundigheid en de kwaliteit van de spullen staat werkelijk aan de top. Een enkele keer in meer dan 15 jaar heb ik een probleem gehad met een drive en dat werd geruisloos geregeld.

Zoals de vorige keren steeds snel geleverd en tevreden over de HDD.

Makkelijk besteld en snel geleverd

Wederom goede ervaring

De Synology Nas voldeed niet aan de verwachtingen maar kon hem zonder problemen retourneren.

Zeer tevreden. Ook als er een probleem is met een artikel, dan wordt er erg goed meegedacht, oplossing gezocht en goed afgehandeld.

21 juni om ca. 13:30 besteld en 22 juni ca 15:00 u bezorgd door Post NL. Keurig verpakt en de NAS met de 2 ingebouwde schijvenalles werkt perfect.

Ik bestelde online een thunderbolt hub bij Mobile-harddisk. Dezelfde dag kreeg ik een mail van hen met de vraag of mijn toestellen wel compatibel waren met het bestelde item. Deze hoogstpersoonlijke service heb ik nog nooit bij een andere webwinkel mogen ervaren. Ze hebben er een trouwe klant bij.

Alles Goed

Alles Goed!

Tutto perfetto !!!!

Serietà, professionalità. TUTTO PERFETTO !

• Ci consiglieresti? Si

Snel geleverd, sterk geprijsd EOL-produkt.

Ik was op zoek naar een NAS om mijn andere NAS te backuppen. Dit instapmodel is al enkele jaren oud, maar wel dubbel zo hard afgeprijsd! Nieuwe DSM gaat ook nog even mee op dit model. Bovendien heel snel geleverd!

super service en backup

Had iets besteld en kreeg een mail met vragen om zeker te zijn dat het bestelde product de juiste keuze was. Klantendienst was zeer behulpzaam en bestelling heel snel geleverd. Alleen goede opmerkingen voor deze webshop. Een aanrader.

Over TrueBase.nl

TrueBase® is ruim twintig jaar geleden begonnen als webshop onder de naam mobile-harddisk.nl. We verkochten maar één product: een 2,5" 20GB mobile harddisk. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een shop met een breed aanbod aan opslag- en surveillance-gerelateerde producten. Wij zijn TrueBase en streven naar het leveren van echte oplossingen. We blijven pionieren en onderscheiden doormiddel van een uniek en specialistisch assortiment, persoonlijke benadering én deskundige service.