Snel geleverd, sterk geprijsd EOL-produkt.

Ik was op zoek naar een NAS om mijn andere NAS te backuppen. Dit instapmodel is al enkele jaren oud, maar wel dubbel zo hard afgeprijsd! Nieuwe DSM gaat ook nog even mee op dit model. Bovendien heel snel geleverd!

super service en backup

Had iets besteld en kreeg een mail met vragen om zeker te zijn dat het bestelde product de juiste keuze was. Klantendienst was zeer behulpzaam en bestelling heel snel geleverd. Alleen goede opmerkingen voor deze webshop. Een aanrader.

Yet another company requesting my review

Just because I bought something from you once does not mean I want you spam me with mails about reviews. You want a review ? You got it.

Prima service !

Snelle levering na bestelling !

Gewoon alles op tijd en OK gedaan

Goeie service.

Uitermate behulpzaam en begripvol

Bij het aanschaffen van een nieuwe externe harddisk was men ook niet te beroerd om een paar vragen van mij te beantwoorden. Men nam ook daarvoor alle tijd. Heerlijk zo'n winkel

Prima aanbieding en snelle levering

Scherpe prijs. Snel geleverd

Duidelijke omschrijving en zeer snel leverbaar. Vriendelijke personeel.

Duidelijk en snel!

Goede ervaring; een van weinigen die het product (echt) op voorraad hadden. Vervolgens ook nog eens super snel geleverd.

Snelle levering en duidelijke webshop

Zeer snelle levering en goed ingepakt

Scherpe prijzen, snelle veilige levering

Ik geef vrijwel nooit meer beoordelingen af. Het kost teveel tijd omdat iedereen over alles feedback vraagt (serieuze review-inflatie). Soms maak ik een uitzondering als ik aangenaam verrast wordt, zoals nu bij Mobile-Harddisk.nl Goede website. Scherpe prijzen. Levering volgende dag. Nieuwe harddisks en geheugenmodule degelijk en goed beschermd verzonden in meerdere lagen "bubble wrap". Veilige bezorging door vereiste handtekening. Top!

Altijd top advies en top levering

Mijn NAS moest worden uitgebreid. De kundigheid en snelheid van de sales support verbaasd me iedere keer weer.

Snelle en goede service

Snelle en goede service!

Prima levering

Snel geleverd.. HD moest snel vervangen worden Is dus gelukt

Goed en goedkoop

De bestelling was sneller en goedkoper dan bij Coolblue.

Professioneel en betrouwbaar

Mobile Harddisk is al jaren mijn eerste stop, wanneer ik op zoek moet naar nieuwe hardware. Niet alleen omdat ze kwaliteit producten verkopen, maar ook vanwege de product beschrijving op basis van hun eigen ervaringen. Ze weten dus precies wat ze verkopen. De service, support en communicatie is ook prima in orde. Mobile Harddisk weet precies hoe je klanten moet behouden.

adekwate snelle levering

ga zo door

Prima service en levering

Er werd nog apart gevraagd, toen ik mijn dock had besteld, of ik wel zeker wist of dit de juiste was en of deze wel zou werken met mijn laptop. Fijn dat men, ondanks de waarschuwing op de website, ook nog extra meedenkt met de klant.

Goede prijs, snel geleverd

Goede prijs en de producten waren zeer snel in huis. dank!

UItstekend, zoals gebruikelijk

Prima shop, snelle af handeling en nette prijzen.

Erg goed

Prima website. HD voor nas 4tb die ik kocht goedkoop geprijsd. Volgende dag al in huis. Kan niet beter.

Goede voorlichting

Goede voorlichting. Zeldzaam artikel was ook echt in voorraad. Snel verzonden. Goede prijs. Graag weer

Zeer goede service en snelle levering

Zeer goede service en snelle levering binnen de afgesproken tijd

Perfecte service

Snelle levering en geleverd volgens specificatie

Over TrueBase.nl

TrueBase® is ruim twintig jaar geleden begonnen als webshop onder de naam mobile-harddisk.nl. We verkochten maar één product: een 2,5" 20GB mobile harddisk. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een shop met een breed aanbod aan opslag- en surveillance-gerelateerde producten. Wij zijn TrueBase en streven naar het leveren van echte oplossingen. We blijven pionieren en onderscheiden doormiddel van een uniek en specialistisch assortiment, persoonlijke benadering én deskundige service.