Perfecte service

Snelle levering en geleverd volgens specificatie

Perfecte winkel

Is nu mijn 2de aankoop en alles is zeer vlot verlopen zoals verwacht. Producten komen perfect en goede beschermd aan. Een aanrader

Prima bedrijf voor harrdisks

Dit blijft mij go to bedrijf als ik weer eens een harddisk nodig heb. Koop hier al jaren, en af en toe moet er een hd in een NAS vervangen worden. Nooit teleurgesteld geweest. Scherpe prijs. Zeer vlotte levering. Netjes en degelijk verpakt. Kortom alles prima

Supersnelle service en correcte levering

Een schijf van mijn NAS was defect geraakt en ik had geen vervangende schijven op voorraad. Na een telefoontje heeft Mobile-Harddisk.nl voor mij uitgezocht welke schijf uit het hedendaagse aanbod de juiste moest zijn om als vervanger te dienen. Daarna heb ik twee stuks besteld en die kon ik een half uur later bij ze ophalen. Top!

Goed advies en snelle levering

Mijn NAS gaf meldingen dat de harde schijven niet helemaal lekker liepen. Oorzaak: de schijven stonden niet op de compatibiliteitslijst van Synology. Een mailtje naar Mobile-Harddisk om advies kreeg snel antwoord met de juiste schijven. Met een link om snel te bestellen. Ik heb ook al eerder gebeld en kreeg goed advies (en zeker niet op verkoop gericht)

Snel, klantgericht

Ik heb een Caldigit TS3 plus bij Mobile-Harddisk.nl besteld. Ik kreeg na mijn bestelling een mailtje waarin ik werd geïnformeerd over limitaties omtrent schermen aansluiten via een hub in combinatie met bepaalde Apple computers, zodat ik niet voor vervelende verrassingen zou komen te staan. Ontzettend klantvriendelijk! En de prijs was ook zeer scherp. Erg tevreden dus!

Betrouwbaar

In het verleden wat vragen gehad over een netwerkschijf. Die zijn toen heel netjes beantwoord. Soms met iemand van Mobile-Harddisk aan de telefoon. Zo'n service staat in mijn geheugen gegrift. Sindsdien koop ik al mijn spullen bij Mobile-Harddisk, ook al zijn die elders wat euro's goedkoper. Wellicht ook een les voor andere webwinkels. Een goede service heeft (ongezien) meer effect dan vele dure reclameboodschappen. Deze eeuwige trouw werkt ook de andere kant op. Een keer een slechte ervaring en ik koop er nooit meer. Hoe goedkoop ook.

uitstekend

Al jaren een zeer goede ervaringen met de bedrijf

Duidelijk, soepel, snel, prima prijzen

Duidelijke informatie op de website, 2 NAS-schijven snel besteld voor de juiste prijs, bestelling snel afgehandeld en soepel opgehaald in Haarlem.

Snelle levering en goed verpakt

Mijn bestelling bevatte incompatibele compononenten. De mensen van mobile-harddisk hebben me bij de verwerking van gecontacteerd met concrete voorstellen om dit probleem op te lossen.

Uitstekende service en support

Mijn oude NAS was gecrashed en bij Mobile Harddisk een nieuwe besteld. Ik had vragen over het migreren van de data van de oude NAS naar de nieuwe. Hierin werd ik erg goed geholpen door Mike en de migratie is zonder problemen verlopen. Ik bestel al jaren spullen hier en blijf dat ook doen als ik wat nodig heb op hardware gebied. Minpunten ben ik eigenlijk nog niet tegen gekomen.

Vlotte service zonder verrassingen.

Bestellingen worden vlot verwerkt en correct gelevrd met aandacht voor de producten

Top! Snel geleverd en op tijd aangegeven dat het ons bekend was voor welk type de hub geschikt is.

Prima inbouw service

Alle apart bestelde schijven, SSD modulen en geheugen uitbreidingen van mijn nieuwe NAS waren bij levering al direct ingebouwd. De overtollige standaard geheugen module werd apart meegeleverd.

Prima advies, snelle service

Ik had advies nodig over de vervanging van een HDD. Mobile-harddisk gaf snel een prima advies. Na bestelling, kwam de volgende de HDD binnen. Top!

snel en betaalbaar

Had onderdeeltje nodig van oude nas, aldaar gevonden en de dag erna in huis, netjes

Goede service en snelle levering

Was op zoek naar Disk Tray (type D8). Was niet op voorraad. Aangegeven dat ik een mail wou ontvangen wanneer deze disk trays weer op voorraad waren. 2 dagen later een mail van Mobile-Harddisk.nl, dat ze weer op voorraad waren, direct 4 stuks besteld. Wat een goede service! Ook een 8 TB NAS schijf gekocht. De volgende dag geleverd door Post NL. Compliment voor de goede service en snelle levering.

parfait

respect de la demande du client. produit super bien emballé et protégé. la société ups a bien respecté le créneau horaire. Continuez comme ça, ne changez rien. Je recommanderai votre site à des amis.

Nice experince

Ordre the Fans online and received them really fast. Only one day from Holland to Denmark. That is impressive and I’m happy. The fans I order fit the description perfect and works as expected. Nice deal

Goede product info en redelijk geprijsd.

Fantastische service

Goed product, scherpe prijs. Tot mijn verrassing kreeg ik een mailtje met de vraag of dit product echt aan mijn voorwacht dingen zou voldoen, met wat zinnige op en aanmerkingen. Dat ben ik niet gewend als ik iets op het web koop. Super dat ze meedenken! Pakket volgende dag keurig geleverd.

Alles perfect

Alles prima verlopen: Bestelljng Betaling Levering Staat van het artikel Perfecte aankoop!!!

Op het moment van bestellen was het product niet op voorraad, Dat stond keurig vermeld op de website. Binnen 2 dagen kwam de email dat mijn bestelling onderweg was. De volgende dag in huis. TOP!! Helemaal gezien de huidige situatie in ons land.

Snelle chat service, snelle levering!

Over de jaren een aantal bestellingen gedaan. Altijd goed en snel geholpen.

Over TrueBase.nl

TrueBase® is ruim twintig jaar geleden begonnen als webshop onder de naam mobile-harddisk.nl. We verkochten maar één product: een 2,5" 20GB mobile harddisk. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een shop met een breed aanbod aan opslag- en surveillance-gerelateerde producten. Wij zijn TrueBase en streven naar het leveren van echte oplossingen. We blijven pionieren en onderscheiden doormiddel van een uniek en specialistisch assortiment, persoonlijke benadering én deskundige service.