Synology geheugen eerder ontvangen dan verwacht

Synology geheugen stond in bestelling bij de leverancier, dat werd netjes op de site vermeld. Vervolgens stond er een update dat het geheugen onder weg was vanaf de leverancier. Kort daarna ontving het Synology geheugen al. Top!

Prima en snel geleverd

Prima aankoop, snel geleverd

Scherpe prijzen, goed verpakt en snel geleverd

Snelle reactie en levering

Doordat mijn oude QNAP NAS plots had beslist om er mee op te houden, was ik dingend op zoek naar een vervanger. De mensen achter Mobile-Harddisk.nl hebben zeer snel gereageerd op mijn vragen. Hun prijs voor de QNAP was voor de 2de keer de beste die ik gevonden heb op het net. Bijna 8 jaar geleden heb ik het zelfde zoekwerk gedaan voor de vorige NAS en toen had Mobile-Harddisk ook de beste prijs. Ben zeer tevreden!

Mobile-Harddisk had weer de benodigde spullen tegen scherpe prijs

Snel kunnen zoeken/kiezen op de site. Snel overgedragen aan PostNL. Helaas was PostNL stoorzender. Bezorginterval aankondigen ('s middags), vervolgens verschuiven (naar de avond) en vervolgens melden dat ze mij hebben gemist (op kerstavond). Ik kon de spullen dus ruim 2 dagen later ophalen bij een PostNL afhaalpunt (gelukkig tot 17.30 open). Het kan druk zijn maar als je een planning maakt wordt het onderweg niet nog drukker!

Elke bestelling weer snelle levering volgens afspraak

Meerdere keren besteld, altijd up to date voorraad en snelle levering. Goeie adviezen en korting bij grotere aantallen.

Super support

QNAP TSV-675 supersnel geleverd. Werkte niet. Direct telefonisch contact. Dezelfde dag omgeruild. Geweldige service!

Verstand ervan

Geen kouwe drukte, gewoon offerte op basis van kennis (veronderstel ik). Prima levering inclusief assemblage van schijf in NAS. Website is niet helemaal van deze tijd maar daar hoef je geen nadeel of last van te ondervinden.

Snel verstuurd

Snel verstuurd; wel opvallend dat bij grote order apart verzendkosten in rekening worden gebracht.

Zeer positief

goedkoper als andere webwinkels

zeer snel met alles op de hoogte gehouden en ook het artikel was veel goedkoper als elders en de volgende dag al in huis super

Snelle levering, accurate informatie op de site. Eerdere ervaringen ook qua service / after sales zijn dusdanig dat mobile-hard-disk één van mijn favoriete leveranciers is.

zeer tevreden

Duidelijke site en een snelle bezorging!

perfecte spullen

Bij Mobile-Harddisk bestelde ik een adapter voor mijn Nas. Werkt perfect, er staat zelfs het merk van de NAS op, bij het origineel was dat niet...

Ik moest een harde schijf vervangen en bestelde een nieuwe halverwege de middag bij Mobile-Harddisk. Binnen een half uur kreeg ik bericht, dat ik hem kon komen afhalen. Een paar uur later had ik de nieuwe harde schijf in huis.

Snel synology onderdelen in huis

snel, goed verpakt scherpe prijs

zeer goed

probleemloos

probleemloze bestelling

Goed product, snel geleverd en goed na-service.

Makkelijk mijn externe harde schijf besteld. Deze werd vlot geleverd. Thuis bleek een kabeltje niet in de doos, terwijl het op de website wel vermeld was. Bleek info van de vorige versie van de schijf. Kabeltje werd alsnog binnen een dag gratis geleverd via brievenbuspost. Zeer oplossend gericht personeel!

netjes geleverd, prima prijs

fijne deal kunnen vinden rond black friday! voor de rest gewoon netjes .. niks op aan te merken , zou er weer bestellen

Snelle levering van zeer goede kwaliteit produkt

Gisteren besteld , volgende dag geleverd. Produkt is van goede kwaliteit en het is niet a; te prijzig.

Goede aanbieding en snelle en correcte levering

De Synology DS220+ samen met enkele camera licenties werd correct en uiterst snel geleverd. De gratis inbouw van de schijven was netjes uitgevoerd.

Snelle service en goed product

Voor een goede prijs een nieuwe Synology gekocht een betere prijs als wat sommige mensen vragen op marktplaats. Snelle service en tenminste nieuw!!!

uitstekend

Goed advies ontvangen, duidelijke communicatie en artikelen waren snel gereed.

A Hofmanweg 75 2031BH Haarlem

+31(0)889277206

Over TrueBase.nl

TrueBase® is ruim twintig jaar geleden begonnen als webshop onder de naam mobile-harddisk.nl. We verkochten maar één product: een 2,5" 20GB mobile harddisk. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een shop met een breed aanbod aan opslag- en surveillance-gerelateerde producten. Wij zijn TrueBase en streven naar het leveren van echte oplossingen. We blijven pionieren en onderscheiden doormiddel van een uniek en specialistisch assortiment, persoonlijke benadering én deskundige service.