Goede aanbieding en snelle en correcte levering

De Synology DS220+ samen met enkele camera licenties werd correct en uiterst snel geleverd. De gratis inbouw van de schijven was netjes uitgevoerd.

Snelle service en goed product

Voor een goede prijs een nieuwe Synology gekocht een betere prijs als wat sommige mensen vragen op marktplaats. Snelle service en tenminste nieuw!!!

uitstekend

Goed advies ontvangen, duidelijke communicatie en artikelen waren snel gereed.

Doen wat ze toezeggen

Ze bieden service zoals je die overal hoopt te zien, maar (te) weinig tegenkomt. Medewerkers hebben inhoudelijke kennis van de producten en orders worden vlot, professioneel en conform toezegging verwerkt.

Deskundig

Al jaren klant. Ze zijn goed bereikbaar en geven altijd deskundig advies

heeel erg tevreden en blij

Ik koop hier al jaren. Goede service en scherpe prijs.

Perfecte communicatie en (ongevraagde) adviezen

Bij aanschaf van een Thunderbolt dock zeer goed geholpen. Werd er nog op gewezen dat de M1 processsoren van Apple geen extended dual display ondersteunen in combi met het dock dat ik wilde aanschaffen en daardoor mijn keuze nog kunnen wijzigen. Nu inmiddels een zeer goed Caldigit TS3 Plus dock in huis.

Service gericht/ goede adviezen

Toen mijn Synology kritische fouten gaf, heb ik contact met hen opgenomen, zowel via mail als via het chat-kanaal. Ze gaven mij adviezen die goed en nuttig waren. Ze zijn terzake kundig, ze begrepen mij direct. Aanrader wat mij betreft, niet alleen qua kennis en service maar hun prijzen zijn ook concurrerend.

Snel en uitstekend geholpen

3de keer aankoop voor mijn nas harde schijven. Was het goedkoopste op internet na het zoeken van 8GB schijven.

Goede bereikbaar en goede levering

Hebben mij snel geholpen met vervanging van een product, dat door een andere bekende webshop gewoon zeer slecht werd afgehandeld.

Goede prijzen met een top klantenservice.

Goede prijzen met een top klantenservice.

Zeer snelle levering. Daarna ook nog goede support.

Prima, eigenlijk zo als verwacht.....

Prima ondersteuning bij de selectie van de NAS met duidelijke antwoorden op configuratie en netwerk vlak. Gewoon zoals je van een leverancier zou mogen en moeten verwachten.

Super klantvriendelijk en Professioneel!

Zeer klantvriendelijke en oplossingsgericht en snelle reactie van de Klantenservice. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden.

Impeccable comme chaque fois

Impeccable comme chaque fois et quand il y a un problème, super contact et résolution rapide.

Zeer goed, snelle levering!

Werd zelfs ná de aankoop eerst nog gemaild of ik het product wel wilde kopen, omdat het op een paar vlakken niet volledig 'futureproof' zou kunnen zijn. Dit was op mij echter n.v.t. Desalniettemin meer dan keurige navolging!

Goede prijs, snel geleverd. Zonder meerkosten bij bestelde SSD ingebouwd op mijn verzoek.

goede prijs, goede service

Heb 4 HD's besteld voor een goede prijs. De volgende dag kwam het pakket - zeer goed ingepakt- met PostNL binnen.

Zeer correcte afhandeling

Nog steeds goed,… is mijn tweede synology via Mobile-Harddisk. De eerste was na 8 jaar aan vervanging toe en ook nu weer top.

Snelle en betrouwbare leverancier, met échte voorraad

Ik woon in de buurt en haal bestellingen (na order en betaling via de website) altijd even op. Wat in voorraad is (en dat is behoorlijk veel) is binnen een uurtje al klaar om op te halen. Vriendelijke medewerkers aan de afhaalbalie en ook via chat. Heb een of twee keer iets laten bezorgen en dat ging ook heel vlot. Nette prijzen ook;-)

Juiste levering en apparatuur werkt

Snel en goed advies

Ik ervaarde een crash van een van mijn Synology stationnen en Mobile-harddisk heeft me zeer goed geholpen met het oplossen van het probleem. Niets van mijn data is verloren gegaan.

Achat disques durs pour Nas en urgence

Commandés la veille avant 6 h et livrés le lendemain avant 12h. merci pour la réactivité

Top zaak, keurige informatie, snelle levering!

Producten waren binnen 2-3 werkdagen binnen, netjes verpakt en inmiddels in gebruik. Top zaak!

Snel contact, goed advies, snelle levering.

Mijn vragen en advies voor het vervangen van mijn HDD’s zijn erg en duidelijk beantwoord, waarna de volgende dag de bestelling keurig is bezorgd. Doe al jaren tevreden zaken met deze club.

A Hofmanweg 75

2031BH Haarlem

+31(0)889277206

Over TrueBase.nl

TrueBase® is ruim twintig jaar geleden begonnen als webshop onder de naam mobile-harddisk.nl. We verkochten maar één product: een 2,5" 20GB mobile harddisk. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een shop met een breed aanbod aan opslag- en surveillance-gerelateerde producten. Wij zijn TrueBase en streven naar het leveren van echte oplossingen. We blijven pionieren en onderscheiden doormiddel van een uniek en specialistisch assortiment, persoonlijke benadering én deskundige service.