Kwaliteitsprodukt

Prima waslijn, sterk en oerdegelijk, bliksemsnel geleverd tegen een scherpe prijs, meer moet dat niet zijn.

Much ado about nothing

Product nog niet ontvangen en wordt al gebombardeerd met e-mails. Slechte gewoonte van bijna alle commerciële bedrijven tegenwoordig. Zó irritant. En dan ook nog verwachten dat je de tijd neemt om al die zeik in te vullen. Je grrrrrrrr

Beste Lina, Jammer dat u lastig gevallen wordt door mailtjes. Maar niet door ons toch, wij versturen namelijk geen mailtjes, alleen factuur en een orderbevestiging. Ook komt u niet voor in onze data, graag horen wij van u wie u bent en wat u niet heeft ontvangen, naar uw zeggen? Vriendelijke groeten, Jan Bakker.

BQP heeft heel erg zijn best gedaan om mij als klant te helpen. Dank je wel.wel.

Mijnheer Bakker heeft heel erg zijn best gedaan om een onderdeel van een vee scheermachine te kunnen leveren. Ik ben hem hiervoor erg erkentelijk. Het onderdeel is namelijk bij de fabriek niet meer te krijgen.

Super Service!

Iets zoals het gezegde “goede afspraken maken goede vrienden”. Top top top, bedankt!

Goed & compleet geleverd.

Nu kan ik mijn vijverpomp gewoon weer als vanouds gebruiken, zonder dat er een compleet nieuwe voor hoef te kopen.

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

wat ze beloven doen ze Gewoon

3e keer wat besteld en prijs en kwaliteit is gewoon goed

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

Goede service met uitstekende kwaliteit product

Goede service over producten met zeer mooie lage prijzen voor uitstekende kwaliteit.

sehr zufrieden

Bin mit der Lieferung und der Kommunikation sehr zufrieden. Besten dank

Fantastisch wat snel en goed

Gisteren besteld vandaag in huis.

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

Alles ging goed geen opmerkingen,Bravo!

Zo besteld,zo geleverd!

Snel geleverd, heldere communicatie

Egaliseerhark besteld via Bol.com. Levertijd sneller dan aanvankelijk aangegeven, duidelijke communicatie van Bakker zelf tijdens het bestel- en leverproces.

Super lieve mensen met hart voor de zaak, snelle levering en ouderwetse klantvriendelijkheid.

Uitstekende kwaliteit!

Ik ben een vervent liefhebber van het programma The Repair Shop op de TV-zender Discovery. Daar zag ik hoe zadelzeep gebruikt wordt om oud leer nieuw leven in te blazen. Afgaand op de vorm van de gebruikte zadelzeep kwam ik bij Bakkersqualityproducts.nl terecht. Ik heb deze zadelzeep aangeschaft en ik ben zeer enthousiast over het met dit product bereikte resultaat! Ik heb het gebruikt om mijn lederen bankstel te reinigen en het leer te verzorgen, maar ook om een oud kamelen zadel, dat mijn vader 65 jaar geleden uit Egypte meebracht, nieuw leven in te blazen. In beide gevallen overtrof het resultaat mijn verwachtingen, dus ik kan het iedereen aanbevelen!

Hele fijne webwinkel!

Duidelijke website. Ik had een vraag en werd goed geholpen en geadviseerd. Ik had het ook snel in huis! Zeker een aanrader.

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

Je besteld en binnen twee dagen had ik mijn spullen al in huis goed verpakt en precies zoals opmerking site goeie kwaliteit

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

Goede service en kennis van zaken.

Ik wordt hier altijd correct geholpen, zelfs buiten de normale openingstijden. Niets is teveel en als er iets niet op voorraad is dan wordt dit zo snel mogelijk besteld. Voor mij een fijn en hartelijk adres.

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

Top service! Top snelheid! Top advies!

Er kan maar een de beste zijn! Dat is hier het geval. Advies vragen en eerlijke antwoorden krijgen. Super qualiteit/ prijsverhouding. Ik zou nooit meer ergens anders bestellen.

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in Tot nu Toe nog niet gebeurd. Alles is mogelijk.

(nog)niet goed

Bestelling nog niet ontvangen, ook geen bevestiging per mail. Wel betaald

Beste J.W. Prins, Onze excuses dat wij nog niet geleverd hebben en u niet hebben geïnformeerd, dit is niet zo netjes van ons. ik probeer u uit te leggen waar het is fout gegaan, Onze website is vernieuwd en geautomatiseerd. Helaas staan er wat instellingen verkeerd afgesteld, zoals uw order word direct verwerkt en een verzendetiket uitgedraaid. Hierdoor heeft de klant het idee dat het al onderweg is, dan na de verzending komt er ook nog een mail van Kiyoh om ons te beoordelen. Dit zijn wij aan het veranderen om te voorkomen dat deze fouten nogmaals voorkomen. Uit de administratie blijkt dat u al meerdere keren iets heeft besteld bij ons, u heeft ervaring met Bakker's Quality Products. Wij hopen dat u uw bestelling inmiddels naar tevredenheid hebt mogen ontvangen. Met vriendelijke groeten, Jan Bakker

Niet naar verwachting

Ik had mijn overall maat 176 op 2 februari besteld. Het zou uiterlijk 9 februari bezorgd zijn. Dit is niet gebeurd. Na veel contact hebben ze uiteindelijk op 13 februari een nieuwe opgestuurd. Deze kwam 14 februari binnen maar hebben ze 10 (!) huizen verder op bezorgd omdat wij zogenaamd niet thuis waren. Nu had ik eindelijk mijn pakket , is hij totaal niet de juiste maat. Hij is veelste groot terwijl mijn dochter 1.65 is

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

Beste Sanne Hagenaars, Wij begrijpen uw teleurstelling, echter hebben wij wel met u gecommuniceerd en u op de hoogte gebracht van de vertraging ( zie onderstaande tekst). Beste Sanne, Helaas is er iets mis gegaan met de verzendingen, er is explosief veel vraag naar dit artikel en door overmacht is er een en ander fout gegaan. Maandag verzenden wij nogmaals uw bestelling weg en hopen dat u dit dan dinsdag bezorgd krijgt. Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd, excuses voor het ongemak en dank voor het begrip. U heeft maat 176 besteld en deze hebben wij ook geleverd, dat deze groter uitgevallen is dan u verwacht daar kunnen wij echter niets aan doen, maar vinden dit voor u wel vervelend. Overalls zitten altijd ruimer omdat het werkkleding is en deze vaak gedragen worden met kleren er onder. Jammer genoeg hebben wij geen grip op hoe PostNL zijn verzendingen aflevert en welke buren deze treft bij eventueel geen gehoor bij de deur. Neemt niet weg dat wij verantwoordelijk zijn voor de verzending en kaarten dit ook aan bij PostNL. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Bakker's Quality Products

Goede producten, fijne service

Han denk altijd mee en heeft veel verstand van zaken. Goede producten en fijne service. Zeker een aanrader!

Juiste spullen op tijd geleverd.

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

Juiste materialen lekker snel in huis

Onderdelen nodig voor een vee-scheerapparaat, op voorraad en binnen enkele dagen in huis

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

Goede materialen voor betaalbare prijs en snel geleverd.

Op zoek naar een 3 m lange stok voor een hark, was dit de enige geschikte. Niet duur, wel snel en voor zo'n lange stok goedkoop bezorgd.

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

Snelle service en levering, duidelijke webshop

Overzichtelijke webshop en snelle levering

Alles top geregeld.

In eerste instantie kon een deel van mijn bestelling niet geleverd worden. Hiervan werd ik vrij snel op de hoogte gebracht. Korte tijd later bleek het toch mogelijk om het ontbrekende deel van mijn bestelling te leveren. Heel netjes en correct afgehandeld.

Over Bakkersqualityproducts.nl

Bakker's Quality Products v.o.f. levert hoogwaardige producten aan de Agrarische dierhouderij en paardenhouderij, denk daarbij aan: werkkleding, diverse soorten (veiligheids)schoeisel, gereedschappen, dwang- en drijfmiddelen, veeherkenning en afrastering. Wij zorgen voor duurzame artikelen van zeer goede kwaliteit tegen een gunstige prijs. Ook staan wij garant voor een constante kwaliteitscontrole op onze producten. Doordat wij ons blijven oriënteren treft u regelmatig nieuwe producten aan in ons assortiment.