Alles keurig netjes op tijd geleverd.

Producten netjes geleverd. Werd netjes geïnformeerd over het product dat niet meer leverbaar was. Kreeg een goed alternatief aangeboden.

vlot verlopen

Alles vlot verlopen. Door de corona-crisis dachten we dat de bestelling langer onderweg zou zijn. Maar toch niet, na 1 dag was ze er al. Toch een klein minpuntje, ik had 'Handschoen LATEX (100) -XL (gepoederd)' besteld. Maar er is geleverd : LATEX (90)- XL 'ongepoederd). Toch niet getreurd, we hebben handschoenen. !!!!!

Ok

correcte en vlugge levering

een kippennet gekocht, vlug geleverd

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

Prima, doen wat ze zeggen!

Zie bocen!

SUPERSNELLE SERVICE

Ruim aanbod in de catalogus

snelle service

snelle versturing, relatief hoge verzendkosten

Snelle correcte levering, alleen dacht ik aan de hand van de foto/advertentie dat het om 2 stuks ging!

Beste Yvo, Jammer dat jij je misleid voelt, echter de tekst bij het product luid als volgd : Het Gardena slangstuk stelt u in staat aangesloten apparatuur te verwisselen, met name als de waterdruk hoog is. Het slangstuk met reguleerventiel wordt bevestigd aan het uiteinde van de slang. Hier kunt u eenvoudig de watertoevoer regelen en uitzetten, bijv. om aangesloten apparatuur te verwisselen. Dat bespaart u een wandeling naar de kraan. Het slangstuk is geschikt voor 13 mm (1/2")-slangen. er wordt hier in enkelvoud gesproken, en als u op de foto kijkt kunt u ook zien dat het 2 verschillende kraanstukken zijn, ½" en ¾". Het spijt mij dat u hier een verkeerde indruk heeft gekregen, mijn excuses hier voor. Wij gaan ons beraden om eventueel de tekst aan te passen om dit in de toekomst te voorkomen.

Goede communicatie bij onduidelijkheid

Goede communicatie bij onduidelijkheid

Super snelle service

Super snel heb ik de o-ringen ontvangen. Top!

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

Mooie laarzen, goede prijs, snelle reactie reactie

super

super

Snel en volgens afspraak geleverd

Wat ik besteld heb is correct geleverd

Eerlijk & correct

Zie boven

Snelle levering, mooie fietsen

Heel blij met mijn fiets

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in handleiding voor het in elkaar zetten was wel handig geweest

Komen afspraken na en nette levering

Nette en vrij snelle levering

Perfect materiaal, perfecte levering

Geleverde materiaal is zoals het op de site ook omschreven is. Geen fotoshop, noch gemaakt uit enig ander materiaal dan omschreven werd.

Snel en betrouwbaar.

Bestellen en ontvangen, eindelijk een bedrijf op internet die ook onderdelen verkoopt in een webshop.

Prima leveringen

Het ontbrekende product werd heel snel nageleverd. Daar voor mijn dank.

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

Zeer snel ontvangen. Product zoals omschreven

Goed en fijn .

Netjes snel en goed verpakt en bezorgd.

Fijn geregeld.

Goed uitgelegd. Alles oké bij de eerste bestelling van het product.

Heeft lang geduurd

Via beslist.nl besteld, heefd daarna lang geduurd voordat ik mijn bestelling had ontvangen. Ben op een gegeven moment wel gebeld door bakkerqualityproducts.nl en daarna ging het zeer snel.

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

Beste Sandra, Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Echter de vertraging lag bij de producent van het product dat door u besteld was. de verpakking was niet voorradig, van daar het telefonisch contact van onze vertegenwoordiger en de oplossing. wat ik veel belangrijker vindt is de afhandeling naar de klant toe en of de klant tevreden is over het product dat u heeft aangeschaft. Helaas lopen dingen soms anders dan gewenst. vriendelijke Groeten, Jan Bakker

prijs/kwaliteit/duidelijke website/levering zeer goed

xxxxxxxxxxxx

Over Bakkersqualityproducts.nl

Bakker's Quality Products v.o.f. levert hoogwaardige producten aan de Agrarische dierhouderij en paardenhouderij, denk daarbij aan: werkkleding, diverse soorten (veiligheids)schoeisel, gereedschappen, dwang- en drijfmiddelen, veeherkenning en afrastering. Wij zorgen voor duurzame artikelen van zeer goede kwaliteit tegen een gunstige prijs. Ook staan wij garant voor een constante kwaliteitscontrole op onze producten. Doordat wij ons blijven oriënteren treft u regelmatig nieuwe producten aan in ons assortiment.