Precies wat ik zocht

Ik zocht iets om de kraaien te verjagen.

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in Helaas niet goed werkzaam op de smartphone.

Artikel was wat moeilijk te vinden

Prima materiaal.

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

Het cijfer geeft aan hoe de beoordeling moet worden gelezen

Ik heb een hekel aan VERPLICHT

Mijn bestelling wwrd zeer snel geleverd

Prima.

zeer goed

Maar vond de vzerzendingskosten naar de hoge kant !

Snelle en correcte levering.

Na bestelling snelle levering binnen de 3 werkdagen.

Perfecte afhandeling

Prima locatie en vriendelijk service

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

Snel besteld en geleverd.

Goede omschrijving en de juiste maat ontvangen voor een product wat niet dagelijks verkocht wordt. Een hardleer voor een gietijzeren pomp.

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in gereedschap om het leer van de zuiger te openen.

Het was al moeilijk om een vervangstuk te vinden tot ik bij Bakkersqualityproducts.nl terecht kwam. Op een paar klikken direct wat we nodig hadden. Snelle en vlotte verzending. Aanrader zeker en vast!

Goed is goed

Levering was niet supersnel maar wel ok

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

Alles opgelost na verkeerde levering

Alles prima opgelost na verkeerde levering

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

optimaal en correkte service, bedankt

een aanrader ,

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

Goede service en verzending. Top!

Artikel was niet binnen, lange levertijd. Maar Bakkersqualityproducts geeft meerdere oplossingen, dit werd telefonisch gedaan, wat ook vertrouwen geeft. Bedankt nogmaals!!

Correct en zorgvuldig

Goede en betrouwbare service

Snelle levering van bestelling en goede communicatie over afhandeling.

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

Ik ben helemaal tevreden.

De bestelde o ring lag snel bij ons in de bus en de pomp werkt weer als van ouds.

zie hieronder

Ik heb de wieldoppen nog niet aan kunnen brengen, het karretje staat op de camping. Zodra het geregeld is, horen jullie het. Ik was zeer blij met de verleende service om de wieldoppen op te sturen.

TOP

Het wisselstuk dat we nodig hadden voor ons waterpomp, niet te vinden op nn webshop in België. Dank voor jullie goede en snel service. Fam Backaert uit België

top service en betrokkenheid

De deurmat die ik had besteld, was niet wat ik ervan had verwacht. Sterker nog, hij ging direct kapot omdat ik niet wist dat ik hem niet mocht uitkloppen. Kan gebeuren, was misschien ook mijn fout. Maar toen de fabrikant geen garantie wilde geven, was dat voor Bakker reden om het dan maar zelf te doen. Ik kreeg dus al mijn geld terug. Het product voldeed niet. Maar de service overtrof mijn verwachtingen.

Prima product, verzendkosten netjes teruggestort

Het product wat ik bestelde was niks mis mee. Het betrof een onderdeeltje van een scheermachine(kleiner dan 1 cm3) . De verzendkosten van dit product waren 6,95 (pakketpost tot 25 kg), maar de verzending ging (zoals ook prima kon) per briefpost. Het verschil is later keurig teruggestort door de verzender. Hulde!

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

Beste Dries, inderdaad heeft u gelijk. Jammer dat u hierover even geen contact hebt opgenomen dan hadden wij dit eerder kunnen oppakken. Door omstandigheden loopt de administratie iets achter, maar wij hebben dit nu rechtgetrokken. Wij hebben u een creditnota gestuurd en het te veel betaalde verzendkosten retour laten storten op uw rekening. Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Bakker's Quality Products.

Alles perfekt

Op tijd geleverd , goed verpakt en beste service.

Wat Ik besteld had werd snel geleverd

Helemaal tevreden met het product,niks mis mee

goede service

wij zijn prima geholpen

Prima snelle levering

Over Bakkersqualityproducts.nl

Bakker's Quality Products v.o.f. levert hoogwaardige producten aan de Agrarische dierhouderij en paardenhouderij, denk daarbij aan: werkkleding, diverse soorten (veiligheids)schoeisel, gereedschappen, dwang- en drijfmiddelen, veeherkenning en afrastering. Wij zorgen voor duurzame artikelen van zeer goede kwaliteit tegen een gunstige prijs. Ook staan wij garant voor een constante kwaliteitscontrole op onze producten. Doordat wij ons blijven oriënteren treft u regelmatig nieuwe producten aan in ons assortiment.