Prima snelle levering

SNEL!

SNEL EN CORRECT GELEVERD!

Naar volle tevredenheid.

Super snel geleverd, juiste product en ook nog een extra gift.

Prima klantvriendelijke service

Toen het mogelijk was de verzendkosten te verminderen werd het te veel betaalde teruggestort..Klasse

heel goed

snelle levering goedkoop ik ben uiterst tevreden

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

prima geleverd maar factuur ontbreekt

Ik kon de factuur niet vinden van de bestelling verder prima geleverd

In een zin,1 00% tevreden met de service.

Tweemaal contact gehad, eerst keer bestelling geannuleerd en correct het reeds betaalde bedrag teruggestort. Tweede contact was voor mij iets onduidelijk, tekening opgestuurd gekregen met de benodigde uitleg waaruit ik het juiste artikel kon kiezen en bestellen.Dus 100% tevreden.

Vriendelijke service

Uitstekende en gewaardeerde service

Dhr Bakker belt me spontaan op na een bestelling om te kontroleren of het bestelde wel zal voldoen aan mijn doel.

Binnen de aangegeven tijd geleverd

Prima.

Vlotte correcte levering.

snelle service

Snelle verzending zeker met Hemelvaartsdag in de week. het product is wel behoorlijk duur, elders 60% goedkoper. de verzendkosten zijn daar in tegen weer 2 euro lager dan elders.

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

Beste Karel Smits, als u de verzendkosten mee rekent is het inderdaad duur. Echter de verzendkosten kunnen wij niet veranderen dit wordt ons ook doorberekent door PostNL, en wij versturen per brievenbus pakketje deze zijn traceerbaar. Wij staan open voor een goedkopere afhandeling, want ook wij vinden dit vervelend, veel bedrijven hebben deze onderdelen al niet eens meer in het assortiment om deze reden. Wij vinden dat de klant moet kunnen kiezen en overwegen of het de moeite waard is. Ook kunnen klanten telefonisch bij ons terecht en zoeken wij een oplossing naar ieders tevredenheid. Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

ik kreeg niet wat ik verwachtte . . maar het was mijn eigen schuld!.

Inderdaad, uw commentaar is correct, ik had niet ver genoeg gezocht. Ik heb daarnet het onderdeel besteld dat ik nodig heb dank zij een prompt en duidelijk commentaar van BQP. Op het einde van het betalingsproces kreeg ik echter een foutmelding (HTTP ERROR) dus ik ben niet zeker dat de betaling is gelukt. Als u dat nog even checkt, dan hoor ik het graag. Dank u.

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

Beste Dirk, Jammer dat u ontevreden bent over het door u bestelde product< ik denk dat u niet goed gekeken hebt bij het product op onze site, daar staat het sproei dopje los en alleen afgebeeld, https://www.bakkersqualityproducts.nl/index.php/sproeikop-gardena.html . Als u iets verder had gezocht dan had u ook de spuitstok kunnen vinden met daar het door u bedoelde zwarte stukje zit vast gemonteerd aan de spuitstok en is niet los leverbaar https://www.bakkersqualityproducts.nl/index.php/spuitstok-gardena-5l-spuit.html. sproeikopjes gaan veelal kapot door gebruik van vuil water (geen leidingwater) of opbergen op een niet vorstvrije omgeving, door dat er meestal nog wat vloeistof in het sproeikopje achter blijft vriest deze in de winter stuk. U kunt bij ons nog steeds het juiste artikel bestellen als u dit wilt, wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Jan Bakker's Quality Products

Heelgoed

Snel geleverd, goed verpakt. Alles in orde Groet Jan

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

Goed produkt, zeer goede service en uitleg.

Kennis van zaken, ik heb zeer goede en zorgvuldige informatie over het produkt gekregen, en daatna ern snelle levering. Netjes.

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

snelle en nette levering zag er goed uit en was wat wij zochten

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

Een hele goeie ervaring, vriendelijk en netjes te woord gestaan

Het ging allemaal zo snel echt geweldig

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in N.v.t.

Top, zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Prima afgehandeld

Gewoon netjes en zoals je het verwacht. Helemaal niets mis mee.

precies wat wij nodig hebben

Snele en vriendelijke behandeling

goede service

Een heel goede service , goede kwaliteit, bestelling goed aangekomen, niets van beschadigingen gezien of opgemerkt.

Geen verrassing

Alles ok, leverdatum liever eerder geweten.

goed spul en levering

op voorraad zijnde spul voor gardena 5l spuit en goede levering

• Mist u iets in ons assortiment? Laat het ons weten, en vul dit in niet dat ik weet

Al jaren trouwe klant vwb Tricel Groene Zeep - Topproduct!

Goed product en snelle levering

Schakel 66 1231SZ Loosdrecht

Over Bakkersqualityproducts.nl

Bakker's Quality Products v.o.f. levert hoogwaardige producten aan de Agrarische dierhouderij en paardenhouderij, denk daarbij aan: werkkleding, diverse soorten (veiligheids)schoeisel, gereedschappen, dwang- en drijfmiddelen, veeherkenning en afrastering. Wij zorgen voor duurzame artikelen van zeer goede kwaliteit tegen een gunstige prijs. Ook staan wij garant voor een constante kwaliteitscontrole op onze producten. Doordat wij ons blijven oriënteren treft u regelmatig nieuwe producten aan in ons assortiment.