Prima geregeld!

Geleverd wat afgesproken is en volgens het bezorgschema :).

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Telefonisch goed bereikbaar!

Neem zelf actief contact op met klant om afspraak levering te bevestigen. We hadden multiplay Haai besteld en kregen de Piraat. Geen reactie of tegemoetkoming gehad op melding hiervan!

2 sterren: slechter dan verwacht

Het luchtkussen kregen we nat en vies aangeleverd. We zijn nog zeker een uur bezig geweest om het gangbaar te maken voor de kinderen. Dit was zeer teleurstellend. Ik heb dit nog telefonisch proberen te melden, maar dit was niet mogelijk. Er werd niet opgenomen. Daarna heb ik een mail gestuurd. Ook hier is niet op gereageerd. Ronduit slecht. :-(

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik had een aanvraag gedaan op 2 artikelen. Deze waren allebei niet leverbaar. In de annuleringsmail staat dat het geld binnen 3 dagen terug gestuurd zou worden. 2 weken later is dat nog steeds niet gebeurd. Zoef is telefonisch niet bereikbaar, er staat dat de gebruiker in gesprek is. Dat kan natuurlijk gebeuren, maar niet na 27 keer bellen. Elke keer als ik op de optie mailen druk op de site crasht mijn computer. Dit wordt echt belachelijk. Vreselijke service.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goedkoop

De leverancier had mogen melden dat het product geleverd was i.p.v. het gewoon neer te zetten en weer weg te gaan. Voor de rest ging de levering prima. De opbouw van de stormbaan was enigszins onduidelijk doordat geen instructies werden meegeleverd en geen instructies op de website waren te vinden. Ook was er onduidelijkheid over de veiligheid. Er waren geen vastzetlijnen meegeleverd. Tevens was er onduidelijkheid over de veiligheid omtrent luchttoevoer. Het bedrijf reageerde niet op mail/telefoon. Ook de spoedlijn werd niet opgenomen. Voor een verhuurbedrijf dat voornamelijk klanten in het weekend zal hebben is dit ongehoord. Nog steeds heb ik van het bedrijf niets vernomen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik ben totaal niet tevreden want, wat ik had gehuurd was totaal iets anders dan dat ik had bestelt me kinderen waren erg teleurgesteld en ik ook ik had €162 euro betaalt en ik had gebeld maar ik moest perse een mail sturen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snelle communicatie, goed te bereiken.

Bij het bestellen van de parasols heb ik aangegeven dat ik deze kant en klaar geleverd wil hebben, met op en afbouw dus. Dit werd mij toegezegd maar bij het afleveren van de parasols door de leverancier (Lumineux) werd gezegd dat wij dit zelf moesten doen. Deze parasols waren gigantisch en het is ons met veel hulp net gelukt (wij waren met alleen maar vrouwen op locatie). Degene die de parasols op kwamen halen waren ook niet erg vriendelijk. het kwam er eigenlijk op neer volgens de leverancier dat we het zelf maar moesten uitzoeken. Mijn tip: vermeld bij het bestellen dat er nog op- en afbouw service bij besteld moet worden, dan ontstaan er geen onduidelijkheden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Flexibel, netjes afgeleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Aardige bezorger

We hebben extra betaald om de spullen boven te ontvangen. Waarvoor moesten wij dan extra betalen? Bezorger heeft alleen maar 1 tafel naar boven gebracht, hij heeft alles (3 tafels + 20 stoelen) voor de deur/straat laten staan en ik heb alles in de lift gezet en naar boven gebracht. Ik heb de afmetingen van de lift naar jullie verstuurd. Jullie hebben dus bevestigd dat alles geregeld was. Wij hebben extra betaald om alle spullen in ons kantoor te ontvangen, maar het is dus niet zo. Betreffend transportmiddelen: daarover hebben jullie niets gemeld. Ik begrijp dat dit wellicht achter moet blijven maar dan zeker niet in het midden van de gang!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

- de juiste spullen werden geleverd

- de spullen werden drie kwartier na de uiterste levertijd geleverd, wat toch wel voor wat stress zorgde bij de organisatie. Gelukkig werd er door de bezorger geholpen de spullen snel uit te laden en op te zetten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk en behulpzaam.

Had wat eerder kunnen leveren. Men had kunnen bellen als te laat geleverd wordt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed aanbod. Snelle en nette levering. Behulpzaam.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles kwam snel in orde en goede communicatie omtrent oplevering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles prima geregeld en op tijd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed contact, erg vriendelijk in de omgang. Verder was alle super goed geregeld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

netjes en snel antwoord op mails, netjes op tijd geleverd, en makkelijk met ophalen dat het mocht blijven liggen en ik er niet bij hoefde te zijn.

we misten de touwtjes van de baan om deze 2 delen aan elkaar te maken, nu kon dat alleen met klittenband en buitenkanten schoten vaker los en dan de baan weer aan elkaar maken is zwaar en lastig. jammer was dat de leverancier de baan te vroeg gebracht had, waardoor deze op een plek lag wat best nog ver was van de accommodatie. en dan als vrouw alleen die baan proberen daar te krijgen is haast onmogelijk. Vandaar dat ik gemaild had van tevoren om proberen af te spreken na 2 uur, dan kon ik erbij aanwezig zijn. Dat was jammer zeg maar dat dat niet gelukt was.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Veel keuze bij Zoef.com tegen lage prijzen. Onze leverancier stuurde ons keurig een factuur, kwam de materialen op tijd leveren en weer ophalen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Zoef.com

Filter op Taal