zeer slecht, onaanvaardbaar

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goedkoop

De leverancier had mogen melden dat het product geleverd was i.p.v. het gewoon neer te zetten en weer weg te gaan. Voor de rest ging de levering prima. De opbouw van de stormbaan was enigszins onduidelijk doordat geen instructies werden meegeleverd en geen instructies op de website waren te vinden. Ook was er onduidelijkheid over de veiligheid. Er waren geen vastzetlijnen meegeleverd. Tevens was er onduidelijkheid over de veiligheid omtrent luchttoevoer. Het bedrijf reageerde niet op mail/telefoon. Ook de spoedlijn werd niet opgenomen. Voor een verhuurbedrijf dat voornamelijk klanten in het weekend zal hebben is dit ongehoord. Nog steeds heb ik van het bedrijf niets vernomen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik ben totaal niet tevreden want, wat ik had gehuurd was totaal iets anders dan dat ik had bestelt me kinderen waren erg teleurgesteld en ik ook ik had €162 euro betaalt en ik had gebeld maar ik moest perse een mail sturen

Hoi Hadiyatou, Wat vervelend om te horen dat wij in jouw ogen onvoldoende hebben gescoord. Naar aanleiding van je review heb ik je vorige week gesproken. Het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat er iets anders wordt geleverd dan besteld, mijn excuses hiervoor. Wij vinden het erg vervelend dat je ervaring bij Zoef.com niet goed was. Daarom wil ik je voor jouw volgende bestelling bij Zoef.com graag een extra korting van 10% aanbieden. Vraag hier even naar voordat je je bestelling plaatst. Groet, Maaike

Hoi Eugene, bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Volgende keer helpen we je graag weer. Groeten, Ferry

zeer slecht, onaanvaardbaar

Hoi Pauline, Ik begrijp de situatie en denk dat er wellicht miscommunicatie heeft plaats gevonden betreft het op- en afbouwen van de parasols. Hiervoor excuus. Normaliter wordt er altijd een meerprijs als service gerekend voor het op- en afbouwen. Wij gaan er direct werk van maken om ''Excl. op- en afbouw'' te plaatsen bij de product specificaties zodat er in het vervolg geen misverstanden kunnen plaatsvinden. Bedankt voor je feedback. Daarnaast toch goed om te horen dat je wel tevreden bent over de overige werkomgang. Ik hoop daarnaast dat je ondanks het op- en afbouwen wel hebt kunnen genieten van de parasols. Groet, Ferry

goede service, goed behandeld

Hoi Melody, Fijn dat je tevreden bent over je bestelling! Bedankt voor het achterlaten van je review. Groet, Maaike

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Aardige bezorger

We hebben extra betaald om de spullen boven te ontvangen. Waarvoor moesten wij dan extra betalen? Bezorger heeft alleen maar 1 tafel naar boven gebracht, hij heeft alles (3 tafels + 20 stoelen) voor de deur/straat laten staan en ik heb alles in de lift gezet en naar boven gebracht. Ik heb de afmetingen van de lift naar jullie verstuurd. Jullie hebben dus bevestigd dat alles geregeld was. Wij hebben extra betaald om alle spullen in ons kantoor te ontvangen, maar het is dus niet zo. Betreffend transportmiddelen: daarover hebben jullie niets gemeld. Ik begrijp dat dit wellicht achter moet blijven maar dan zeker niet in het midden van de gang!

Hoi Melissa, Dank voor het delen van je ervaring. Ik heb je aanvraag erbij gepakt en heb direct geprobeerd contact met je te zoeken omdat je aangeeft een meerprijs betaald te hebben. Bij Zoef.com heb je namelijk geen meerprijs betaald? Helaas kan ik je telefonisch noch via de mail niet bereiken om dit op te helderen. Ik zou graag met je in contact willen komen. Groeten, Ferry

Pluspunten

- de juiste spullen werden geleverd

- de spullen werden drie kwartier na de uiterste levertijd geleverd, wat toch wel voor wat stress zorgde bij de organisatie. Gelukkig werd er door de bezorger geholpen de spullen snel uit te laden en op te zetten.

Hoi Herman, Bedankt voor het achterlaten van je ervaring met zoef.com. Wat balen dat onze partner je bestelling niet op tijd kon afleveren, wij gaan dit doorgeven. Hopelijk is je evenement, ondanks de stress, toch goed verlopen. Groet, Maaike

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendelijk en behulpzaam.

Had wat eerder kunnen leveren. Men had kunnen bellen als te laat geleverd wordt.

Hoi George, Bedankt voor het delen van je ervaring met zoef.com. Vervelend dat onze partner je niet even had gebeld om zijn vertraging door te geven. Hopelijk is je evenement toch goed verlopen! Groet, Maaike

Pluspunten

Goed aanbod. Snelle en nette levering. Behulpzaam.

Hoi Joke, Fijn dat alles goed is gegaan met je bestelling. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met zoef.com. Hopelijk kunnen wij je volgende keer weer helpen. Groet, Maaike

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Alexandra, Fijn dat alles goed is gegaan met je bestelling. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Volgende keer helpen wij je graag weer verder. Groetjes, Maaike

Hoi Gerard, Goed om te horen dat alles naar wens verlopen is! Groeten, Ferry

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Arnold! Groeten, Ferry

goede service, goed behandeld

Goed om te horen dat onze service en die van mijn partner Lexie Partyverhuur positief is ervaren! Gr, Ferry

Hoi Danny, bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Groeten, Ferry

voldoende, een redelijke ervaring

Hoi Francoise, bedankt voor je feedback en review. We gaan zorgen dat er volgende keer gewoon touwtjes bij de stormbaan zullen zitten. Daarnaast begrijp ik volledig dat de levering in dit geval niet echt praktisch is.. Misschien dat hierin iets beter kan betreft communicatie. Groetjes, Ferry

Hoi Pascale, Fijn dat je tevreden bent over je bestelling, dank voor het delen van je positieve ervaring. Groet, Maaike

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring Francisca! Groeten, Ferry

Hoi Natasja, bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Groeten, Ferry

Bedankt voor het delen van je review Baukje! Gr, Ferry

goede service, goed behandeld

Hoi Iris, Bedankt voor het achterlaten van je review. Fijn dat je tevreden bent over onze producten en prijzen. Goed om te horen dat je tevreden bent over onze partner CE-attractieverhuur. Groet, Maaike

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Aafke, wat fijn dat je zo tevreden bent over ons en onze partner Lumineux. Bedankt voor het achterlaten van je review. Bij een volgend evenement zijn we je graag weer van diens. Groet, Maaike

goede service, goed behandeld

Hoi Jesse, Bedankt voor je positieve review, goed om te horen dat de service naar wens was. Bij een volgend evenement helpen wij je graag weer. Groet, Maaike

goede service, goed behandeld

Hoi Jeroen, fijn om te horen dat je positief bent over ons, bedankt voor je review! Bedankt voor je feedback wbt de controle, dit zullen wij meenemen. Groet, Maaike

goede service, goed behandeld

Hoi Mara, bedankt voor je positieve reactie. Fijn om te horen dat alles goed is gegaan. Bij een volgend evenement helpen we je graag weer! Groet, Maaike