Snel en netjes gemaakt

Mijn scherm van mijn iPad was aan diggelen en netjes gemaakt en als extra service ook de schermknop gefixt want die was lam van het vele gebruik.

Aardige man

super vervanging van scherm

super vervanging van beschadisg scharm van mijn samsunf note 8 even wachten voor die binnen kwam , maar toen kon ik er op wachten omdat die toch open was is da batterij meteen maar even mee vervangen ( geen extra losten in uurloon) mijn dank , funktioneerd weer als een zonnetje JBZ

Heel goed en vriendelijk geholpen

Snel en betrouwbaar

Mijn klachten worden serieus genomen, ook omdat ik geen verstand heb, wordt mij geduldig uitgelegd wat de mogelijkheden zijn.

prima service en snel

Steeds goed, betaalbare, oplossingen en doorgaans snel uitgevoerd.

Vriendelijke en snelle services

De batterij van mijn telefoon werd snel vervangen. Prettige en vriendelijke service.

Goede en snelle service

Eerlijk goed en snel

Booij met de reparatie van mijn Samsung tablet. Top gedaan!!

Snelle adequate afhandeling

Vriendelijk en kundig personeel

Vakmanschap en snelle service

Inmiddels 3 x daar geweest vanwege diverse ongelukjes met ipad en iphone. Supersnel gerepareerd op de GOEDE manier. Dus geen lijm of kit zoals bij zoveel andere reparateurs, maar gewoon originele onderdelen (sticker 3m). Prijs/kwaliteit is gewoon goed. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Nette winkel veel mogelijkheden voor div reparaties

Kennen wij het bedrijf niet goed genoeg voor.

Pluspunten

Goede en snelle service bij het repareren van mijn IPad (-scherm). Zeer tevreden met resultaat en vriendelijke benadering.

Pluspunten

Vriendelijk,deskundig en snel

Duur

Pluspunten

Prima ervaring; netjes voorgelicht over mogelijke risico’s van het vervangen van de accu van mijn IPad. Afspraken worden goed nagekomen.

Pluspunten

Goed geregeld en fijn advies

Pluspunten

vriendelijk personeel. Kundige reparatie. Goed advies.

Pluspunten

Wordt vriendelijk en goed geholpen

Pluspunten

snel, deskundig, redelijke prijzen en buitengewoon vriendelijke, behulpzame mensen.

Pluspunten

vriendelijke mensen in de winkel, zeer snelle en correcte afhandeling door monteur

Pluspunten

Heel snel, professioneel en vriendelijk geholpen. Twee Iphones met technische problemen zijn nu weer heel goed te gebruiken.

Gewoon zo blijven werken als nu. Kwaliteit en vriendelijkheid zonder belachelijk hoge prijzen zoals bij de apple store zijn een schaars goed.

Pluspunten

Hele goede service!!

Pluspunten

Snel. Correct. Deskundig

Geen

Pluspunten

Uitstekende service! Beeldscherm van nieuwste type ipad laten vervangen. In het nieuw geplaatste scherm zat echter een storing. Zonder problemen of discussie werd direct onder garantie weer een nieuw scherm gemonteerd.