Een snauw van een medewerkster die niet nodig was

In mijn lunchpauze de winkel bezocht. Ik was de enige klant. Verder netjes behandeld. Toen ik de winkel uitliep kreeg ik een snauw achter mij aan dat ik een andere kant op moest lopen. Ik heb teruggesnauwd dat ik al bijna bij de deur was en niemand in de winkel aanwezig was. Waar slaat zo'n snauw van een opmerking op als er niemand in de winkel is? Ik heb dan ook geen behoefte meer om terug te keren naar deze winkel als er personeel staat dat hersendood is. Hoe haal je het in je hoofd om een klant achterna te snauwen om een andere kant op te lopen, terwijl er niemand in de winkel is? Dan ben je toch hersendood. Daarnaast is het een vreselijke domper op je aankopen. Eerst gezellig afrekenen en dan in je rug steken.

Altijd top service!

Wordt hier altijd zo prettig geholpen dat ik het niet erg vind als ik een keer een eurotje meer betaal hier en daar voor de persoonliijke service

Zeer goed!

Bestelling netje op tijd geleverd. Prijs is goed

Super winkel

Woord ER vriendelijk behandeld is altijd een goede zweer en is altijd gepaste cado te krijgen

Altijd vriendelijk en groot assortiment

Kom er wekelijks en wat ik nodig heb is er altijd

Zeer klantvriendelijke medewerkers Nemen de tijd om je te helpen Tonen begrip voor een ruiling

uitgebreid assortiment, klantvriendelijk personeel

Primera heeft alles in huis wat ik zoek; een kaart voor elk moment, originele cadeautjes en een ruim assortiment aan cadeaukaarten. Ik word altijd zeer vriendelijke geholpen.

Slechte service en onvoldoende informatie bij de Primera

Ivm de Hall Mark actie ben ik aan de balie geweest. Er stonden onervaren personeel bij de balie. Die mij niet goed konden helpen met deze actie. Personeel bleef lang uitzoeken hoe het allemaal zat. Ik had recht op een gratis Hall Mark kaart maar zij konden dit niet zien op mijn Primera kaart. De manager had niet eens de moeite genomen om met mij te komen praten over deze actie. Het enige wat hij te zeggen had tegen zijn onervaren personeel dat ik geen recht op een gratis Hall Card. De volgende dag is mijn man weer aan de balie geweest met onze Primera Card over de actie. Toen vertelde een mevrouw aan de balie dat wij wel recht hadden op een gratis Hall Mark kaart. Geen excuses van de vorige dag.

ervaren vriendelijk personeel.

Prima winkel. Klantvriendelijk personeel. Grote sortering.

Er hangt een prettige sfeer in de winkel. Altijd ruim en keurig opgeruimd. Het personeel is vriendelijk en bereid om met je mee te denken.

Prima service zeer behulpzaam personeel.

Altijd meedenken en uitstekende service.

minder grappige artikelen en koude (ongezellig) en te moderne winkel

ik vind de winkel maar kil en ongezellig eruit zien. en ten opzichte van de vroegere winkel hebben ze veel minder keus in artikelen. personeel is goed hoor. wel gezellig is dat er een koffiehoek is. maar toch, mijn vertrouwde winkel is het niet meer...

Normaal goede Service behalve laatste keer

Laatste reklamefolder was niet in orde. Ik naar de winkel toe voor de Mascotte de luxe hulsenstopper voor 5,50 €. Maar da wilden ze jij de goedkopere aanbieden. Op navragen wordt me gezegt dat die kleinere in de aanbieding is. Die grotere kost 9.50 €. Die heb ik niets gekocht !!!t

Ruim aanbod en zeer vriendelijk personeel.

Mijn ervaring met de Primera in Lienden is bij elk bezoek zeer goed, dit komt door het aanbod, maar zeker ook door vriendelijk en behulpzaam personeel, echt een aanwinst voor het dorp.

zeer ruim assortiment puzzelboekje, tijdschriften en kadokaarten

zeer ruim assortiment puzzelboekje, tijdschriften en kadokaarten

Prima winkel

Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel

Ruime sortering, behupzaam personeel

Prettige winkel. Voldoende keus en de medewerkers staan altijd voor je klaar om te helpen bij keuze.

Geweldig personeel

Vriendelijke mensen

Ik heb goede ervaringen in de winkel

behulpzaam en deskundige personeel. Verzorgde winkels.

Innoverende winkels, constant in beweging. De moeite waard om de winkel te bezoeken. Spaarsysteem heel aantrekkelijk.

Vriendelijk personeel en goede service

Ik voel me altijd goed geholpen als ik hier kom. Vriendelijk personeel, helpt altijd met alles.

top👍

nou ben tevreden met primera.vooraal die koffie bij jullie smaakt heerlijk.super leuk primera

Vriendelijk personeel en mooie winkel goede service.

Ik kom er bijna 3 a 4 keer in de week. En kom altijd binnen met de woorden goedemorgen/ middag zonnestraaltjes en dat weten ze al dat ik het ben. En zelfs als ik niets nodig heb en ben in de buurt dan wip ik even naar binnen om gedag te zeggen. Houd de aanbiedingen goed in de gaten en altijd leuke dingen voor b.v moederdag/ vaderdag/ valentijn en noem maar op. Echt een top winkel en makkelijk te bereiken.

Gezellige winkel met ruim assortiment en zeer vriendelijk personeel.

Ik kom regelmatig bij Primera. Voor een kaart, cadeautje, papier, poststuk wegbrengen enz. Ik vind het een gezellige winkel met prettige sfeer. Ruim opgezet waardoor je een goed overzicht hebt. Ik ben altijd zeer vriendelijk geholpen door deskundig personeel.

Heel vriendelijk personeel en leuk winkel assortiment

Altijd snel en vriendelijk geholpen