top👍

nou ben tevreden met primera.vooraal die koffie bij jullie smaakt heerlijk.super leuk primera

Vriendelijk personeel en mooie winkel goede service.

Ik kom er bijna 3 a 4 keer in de week. En kom altijd binnen met de woorden goedemorgen/ middag zonnestraaltjes en dat weten ze al dat ik het ben. En zelfs als ik niets nodig heb en ben in de buurt dan wip ik even naar binnen om gedag te zeggen. Houd de aanbiedingen goed in de gaten en altijd leuke dingen voor b.v moederdag/ vaderdag/ valentijn en noem maar op. Echt een top winkel en makkelijk te bereiken.

Gezellige winkel met ruim assortiment en zeer vriendelijk personeel.

Ik kom regelmatig bij Primera. Voor een kaart, cadeautje, papier, poststuk wegbrengen enz. Ik vind het een gezellige winkel met prettige sfeer. Ruim opgezet waardoor je een goed overzicht hebt. Ik ben altijd zeer vriendelijk geholpen door deskundig personeel.

Heel vriendelijk personeel en leuk winkel assortiment

Altijd snel en vriendelijk geholpen

winkel waar je graag naar binnen stapt

klantvriendelijk goede service leuke winkel

Primera heeft een zeer ruime keuze voor ieder wat wils.

Bij Primera word ik altijd super snel geholpen en ze zijn erg klantvriendelijk .

Altijd vriendelijk en fijne service!

Wij komen al jaren hier, want we worden altijd vriendelijk geholpen en ze verlenen uitstekende service!

Ik loop altijd als een tevreden klant uit de winkel.

Klantvriendelijk!

Goede service en altijd vriendelijk

Ik kom bij de Visstraat en het Rivierenplein in 's-Hertogenbosch. Ik kan niet anders zeggen dan "goede, gezellige, klantvriendelijke service". Net nog staatslot gekocht en als ik € 10000,- per maand win. Breng ik voortaan iedere maand Bossche Bollen. Brabantse gezelligheid noemen we dat.

Heel vriendelijk personeel en ruim aanbod

Altijd vriendelijk en nemen de tijd voor de klanten. Ruim aanbod.

Mooie winkel, ruim assortiment en vriendelijk personeel.

Ik kan meestal vinden wat ik zoek en wordt vriendelijk geholpen.

Service, bereikbaarheid

Fijn zo’n winkel in ons dorp!!

Vriendelijk personeel, er is altijd respect aanwezig, een goede sfeer en fantastische service.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden!

Zeer klantvriendelijk en attent.

Zeer klantvriendelijk. Attent.

Vriendelijk en deskundig personeel

Het personeel weet waar ze over praten en zijn erg gastgericht

Klantvriendelijkheid

Klantvriendelijk hebben alles in huis

Altijd klantvriendelijk.

Mijn ervaring met primera is heel goed . Wordt altijd prima geholpen en ook het personeel is ontzettend vriendelijk. Altijd even tijd voor een praatje en ook in de klant geïnteresseerd wat tegenwoordig niet veel meer voor komt . Voor mij een hele fijne zaak ga vooral zo door .

op één persoon na leuk behulpzaam personeel

op één na leuk en behulpzaam personeel

vriendelijke medewerkers en goed assortiment, ook vaak leuke folderaanbiedingen

vriendelijke medewerkers Vriendelijke medewerkers en goed assortiment, ook vaak leuke folderaanbiedingen

Bij een groot assortiment is het soms moeilijk te kiezen, gelukkig heeft Primera vriendelijk en desk

Ik kom regelmatig bij Primera, en ervaar het altijd als een vriendelijk en servicegericht bedrijf met een ruim assortiment.

vriendelijk en snel geholpen

Ik heb een pakket opgehaald en werd, zoals altijd, vriendelijk en snel geholpen.

Aandacht voor de mensen

Aandacht voor de mensen

Gastvrij ,netjes en fijne zaak

Fijne zaak om te komen je word altijd netjes en vriendelijk geholpen

De service, klantvriendelijkheid en de producten zijn over het algemaan goed.

De Primera heeft ook een postnl punt. Pas was ik een pakketje van postnl kwijt. Op de app stond een handtekening van iemand anders en er stond dat hij op mijn adres bezorgd was. Maar dat was niet het geval. Het meisje achter de balie deed daar heel lacherig over, terwijl ik echt boos was. Dat vond ik echt heel slechte service!! En eigenlijk werd ik nog bozer door haar gedrag. Verder ben ik altijd heel tevreden over de Primera in Nieuwkoop; over de produkten, de klantvriendelijkheid en de service.

Een aanrader om er naar toe te gaan!

ervaring is uitstekend