Vriendelijke bediening

Altijd netjes en vriendelijk geholpen

SUPER service en medewerkers

Ik kom al vele jaren dagelijks bij de Primera in Nieuwerkerk aan den IJssel. De medewerkers zijn zeer klantvriendelijk, altijd vrolijk, behulpzaam, denken mee, deskundig en de winkel heeft een breed assortiment.

makkelijk

Overzichtelijke winkel.

Primera is een fijne overzichtelijke winkel. Prettig om te komen. De winkel straalt ook rust uit. Medewerkers altijd vriendelijk en behulpzaam. Het assortiment is uitgebreid.

Super klantvriendelijk!

Super klantvriendelijk

Het Is een leuke en goed winkel ik haal daar altijd me sigaretten en vriendelijke mensen en goeie spullen

Ik kom zeker3 x in de week bij Primera reden grote keus en goedkoper dan bij een ander.

Ik kom zeker 3x in de week bij Primera in Klazienaveen,grote keuze en prettig personeel.

Vriendelijk personeel nette winkel

Kan altijd leuk slagen. Ook voor kinder cadeautjes. 1 klein min puntje is dat er weinig jongens speelgoed te krijgen is naast de Dino spullen die we allemaal al hebben. Dat mag iets vaker vernieuwen. Verder erg tevreden

Je word fijn geholpen erg vriendelijk grote sortering

Zie hier boven

Prettige winkel, prettige sfeer

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Vriendelijk personeel. Leuke winkel

Vriendelijk personeel. Goede service.

Leuke winkel

Leuk assortiment, vriendelijk personeel

Werknemers erg behulpzaam

Prima service, bedieining en betrouwbaarheid.

Prima ervaring: indien niet voorradig dan bestellen en binnen een paar dagen binnen. Vriendelijk personeel, prima bediening en overzichtelijke indeling.

Prettig.

Het is meer n buurtwinkel hier op De Brink. Er zijn mensen die behoefte hebben aan een praatje en daar nemen de werkneners (eigenaren?) wel de tijd voor. Soms vind ik dat als klant lastig, maar ook wel begrijpelijk en ok. Service is vriendelijk.

Zeer vriendelijk en goed advies

Zeer persoonlijk

Men is altijd vriendelijk en men houdt zich aan gedane beloften

Mooie winkel en alle boeken zijn te bestellen

TOP winkel

Vriendelijk personeel Ruim assortiment

Goed vriendelijk en mensen met kennis

Goed bekwaam en vriendelijk

Mooie winkel met groot assortiment

Mooie lichte winkel met een groot assortiment en vriendelijk personeel

Top !!

Goede service, vriendelijk personeel en behulpzaam..

Vriendelijke, behulpzaam en humorvol personeel. Top.

Je wordt correct en vriendelijk welkom geheten in de winkel ( wieringerwerf). Personeel schrikt niet terug voor directe vragen of gewoon een praatje. Ook als het druk is blijft het personeel vriendelijk. Ze staan ook niet passief achter de balie, maar lopen door de winkel en zijn aanspreekbaar, voor vragen.

Geweldig en van alle te koop

Je kan er bijna voor alles terecht , en in Den Hoorn staan super aardige mensen .

goede service

Wij worden altijd netjes en correct geholpen en wat wij ook plezierig vinden is dat er ook af en toe een grapje gemaakt kan worden .Het personeel blijft altijd correct.

Goede service en altijd vriendelijk personeel

Altijd vriendelijk en klantgericht. Fijne winkel om te komen.

Koeweistraat 14 4181 CD Waardenburg