mooie winkel alleen jammer dat de winkel klein is

mooie winkel vriendelijk personeel

Goede service, klantvriendelijk personeel

Ik slaag bij Primera altijd, ze hebben een ruim assortiment. Mocht ik naar iets op zoek zijn en het is er op dat moment niet, dan denken ze mee over een alternatief of kijken ze of het te bestellen is. Ook is het personeel altijd vriendelijk en willen ze echt met je meedenken.

goede service fijne winkel

vriendelijke medewerkers.Altijd tijd voor je. ruime keus en goed advies

Helemaal Top

Geweldig shoppen,bij Primera, Alles ligt daar voor je klaar, Wat je ook vraagt, dat vinden ze niet raar. Kaarten,Boeken,en al zo meer, Dat leggen ze allemaal voor je neer. Vriendlijk personeel is hier helemaal goed. Petje af,anders je nog Hoed.

Behulpzaam en neemt de tijd voor iedere klant

Voor rookartikelen en staatsloten

Fijne winkel/personeel

Goede app met leuke aanbiedingen.

altijd tevreden

Ik hou van snel geholpen te worden en bij Primera heb ik echt een fijne gevoel omdat het personeel is top!

Vriendelijk en deskundig

Zeer goede informatie gehad over gebruik van e sigaret.

De Primera van Den Haag centrum (in het stadhuis 'Spui')

Ik vind het het beate Primera die er is. Dat komt door de medewerkers die daar werken. Heel klantvriendelijk heel sociaal. Ik heb alleen pluspunten voor ze en geen minpunten.

Super vriendelijke vrouw!! Ze helpt je waar nodig! En komt zelf ook met ideeën. Top in 1 woord

Altijd vriendelijk, ook de ING mevrouw. Zij helpt waar nodig is, dat geld trouwens voor iedereen die daar werkt. De zaak is mooi schoon. Dus ik geef een 10!!!!! Primera Carnisselande Barendrecht.

Gezellig personeel snel geholpen

Goede gezellige winkel en personeel

Redelijk

Vriendelijk personeel maar lange wachttijd doordat maar 1 persoon helpt die ook niet helemaal thuis is in frankeer systeem en de 2e aan t opruimen is

Fijne winkel. Gezellig en kundig personeel.

M., Ik kom hier in Almelo met plezier in twee Primera-winkels, te weten Primera Walk In Shop in winkelcentrum De Schelfhorst en Primera Knol aan het Acaciaplein. Primera Walk In Shop is een grote winkel. Zij verkopen naast het normale assortiment ook veel leuke woonaccessoires en bijouterie. Daar word ik prettig geholpen en er is voldoende personeel. Primera op de Acacialaan wordt beheerd door een echtpaar. Daar kom ik het meest. Zij zijn meer een buurtwinkel en het voelt er eigen en vertrouwd. In die zin ben ik uiterst tevreden over deze winkels. Jammer dat ik tè oud ben, maar ik zou graag nog in zo'n winkel willen werken. Dat heb ik namelijk in het verleden een paar jaar gedaan en dat vond ik heel fijn! Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. En als ik een prijsje zou winnen, zou ik dat erg leuk vinden. Succes verder met uw onderzoek. Met vriendelijke groet, Annet Beudel, Almelo

Gastvrij - vriendelijk - hartelijk- gemoedelijk personeel & staan voor je klaar !

De bejegening van het personeel is hartelijk en gemoedelijk, beleefd Men biedt een goede service .

vriendelijk en correct

behulpzaam, als vaste klant zijn je wensen bekend

Goede service staat op een goede plek , klant vriendelijk

Hij staat er goed bij, klant vriendelijk.

Ik word altijd vriendelijk geholpen ondanks dat het bij de primeravestiging in Oegstgeest behoorlijk

Elke week ga ik mijn bus shag halen en vindt het altijd gezellig om even rond te kijken bij de boekentafels en cadeauartikelen genoeg keuze

Vriendelijke personeel en goede service

Zeer behulpzaam,Altijd vriendelijk personeel.

Uitnodigende winkel met een hoge belevingswaarde, goede service en attent personeel

Zie bovenstaande

Men is vriendelijk, behulpzaam en komt met goede adviezen!!!

Ik wordt altijd vriendelijk te woord gestaan door het aanwezige personeel en krijg leuke en goede tips voor aankopen!!! Helemaal top!!! Ga zo door, Gr Ben

Gezellig eventjes bijkletsen!!!

Goed voor de klanten!!!

Prima en behulpzaam blij met primera

Gezelligheid goed onder houden winkel en zeer professioneel advies

Goede service en vriendelijk personeel

Ik kom graag bij de Primera, ik word altijd goed en vriendelijk geholpen.

Koeweistraat 14

4181 CD Waardenburg