Zeer snelle levering en allemaal mooi verpakt

Zeer snelle levering en allemaal heel goed verpakt.

Goed verpakt en zeer snel verzonden, keurig

ravis de mon achat

Très contente de mon achat . Livraison rapide et soignée

Snel levering!

Top servies!

Had alleen niet goed gekeken zelf met afmetingen. Dacht dat ik een andere had besteld.

Snel geleverd. Prima prijs.

Website is klantvriendelijk. Levering ondanks de feestdagen lekker snel. En de prijs is redelijk.

Ben uiterst tevreden

De bestelde kersthuisjes heel goed verpakt thuisbezorgd gekregen, en dat binnen een paar dagen. Ik bestel zeker nog eens weer bij tuincentrum Osdorp.

Was een stukje kapot van het huisje

Zelf gelijmd, maar wel kapot

Snelle levering en goed verpakt.

Was makkelijk om de bestelling af te ronden. De levering gebeurde snel en alles was goed en veilig verpakt. Het contact met de klantendienst verliep vlot. Er ontbrak 1 artikel wat niet meer voorradig was. Het bedrag was direct teruggestort.

slecht

Een huisje in de after-chrismas sale zal ik het maar noemen van de website kapot ontvangen. En niet dat het niet bekend was, want hij was zelfs al gedeeltelijk hersteld met veel teveel hot-glue. Geen vermelding op de site dat dit een 'gerestaureerd' huisje was. Als 'pleister' op de wond 10,= korting. Wordt voortaan andere website voor bestellingen.

Response from the business owner

Beste Heer, Dank voor uw review en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de geboden service. Wij hebben u meerdere opties aangeboden voor het oplossen van de schade. Hiervoor heeft u gekozen voor de korting. Wij verkopen dan ook geen gerestaureerde huisjes, deze gaan terug naar de leverancier. Mocht u toch liever voor de andere optie gaan kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Tuincentrum Osdorp.

niets te klagen

Snel en netjes

Snelle verzending en netjes ingepakt. Ook de poppetjes worden goed verpakt zodat ze niet breken

De bestelling was snel en goed ontvangen. TOP!

Goed snel betrouwbaar

Al paar keer besteld en is goed snel en betrouwbaar bedrijf,artikels goed verpakt

Goede service snel leveringen

Besteling snel en goed geleverd.

Altijd correct en een vlugge verzending .Bij ontbre kende items dadelijk de som teruggestort. Ben zeer tevreden over het assortiment en de kortingen.

Goeie snelle service en vorrect

Ben heel tevreden . Producten goed verpakt en levering steeds in orde. Meerdere keren besteld en steeds top . Correct

Alles is goed verpakt. Er is veel keus, en alles wordt dus snel geleverd, als Post.nl tenminste meewerkt.

Mooi huis huisje was wel stuk

Mooi huisje een van de geweien was stuk megeleveed maar dat redelijk makkelijk te lijmen

Perfecte service

Heel goede prijzen en snelle levering. Uiterst tevreden

Snel en goed!

Prima afhandeling van de bestelling.

Het objectje werd in prima staat en op tijd afgeleverd.

Keurige levering

Makkelijk te bestellen overzichtelijke site

Netjes afgeleverd goed op de hoogte gehouden

About Kersthuisje

Kersthuisje.nu is dé Lemax website van tuincentrum Osdorp in Amsterdam. Tuincentrum Osdorp is een officiële Lemax dealer en bouwt gedurende de kerstperiode (oktober tot december geopend) het grootste kerstdorp van Nederland. Kortom, voor al je Lemax kerstdorp artikelen zit je goed op Kersthuisje.nu of bij tuincentrum Osdorp in Amsterdam!