besteld en snel bezorgd

ondanks de drukte bij de bezorgers mijn bestelling snel in huis. kersthuisje.nu heeft een groot assortiment en zijn de artikelen zijn veelal goedkoper dan andere aanbieders.

iedere keer weer als vanouds

ondanks corona wordt iedere bestelling correct afgehandeld inclusief retouren en garantie claims

Alles Bestens gelaufen

Von Bestellung bis zur Lieferung alles bestens gelaufen, freue mich auf die nächste Bestellung

Niets op aan te merken.

Alles snel geleverd.

Goede site. Prima communicatie. Prima service. Komen na wat ze beloven.

Goede service en vriendelijk personeel

Snelle verzending Goede service en vriendelijk personeel

Goede en snelle service

Op dit ogenblik onvoldoende

Op 03.01.2022 werd onze bestelling geleverd. Dezelfde dag heb ik u gemaild op uw beide emailadressen dat een onderdeeltje van een huisje ontbrak. Vandaag nam ik telefonisch met uw firma contact; hoewel uw winkel in principe nog open is, zoals door u gemeld, werd de communicatie door u verbroken. Tot op heden ontvingen we geen enkele bevestiging van ontvangst van onze mails. Het gaat hier niet om een terugzending, maar om een ontbrekend hangstukje. Ik hoop dat u deze toestand snel ongedaan maakt, anders kan ik u niet aanbevelen aan anderen.

Goede service wat verleend is

Ze denken met de klant mee. De service die mij geboden zijn, ben ik zeer tevreden over. In de toekomst ga ik zeer zeker bestellingen doen bij hun.

Bestelling bestond uit diverse Lemax huisjes en onderdelen. Helaas werden er 3 huisjes en 2 bomen beschadigd geleverd. Retour sturen was geen probleem maar ze omruilen voor nieuwe wel (en dit is wat ik graag wilde)

Goed te bestellen en het pakketje was met zorg ingepakt en door mij op de afgesproken tijd ontvangen.

Prettige site met goede prijzen.

Snelle reactie en snel verzonden.

Mijn bestelling werd na 2 dagen verstuurd, het was netjes ingepakt. Ook goede service toen er iets kapot bleek te zijn.

Beste webshop voor Lemax

Goede prijzen, snelle verzending en fijne klantenservice indien noodzakelijk.

Alles is op een goede wijze naar wens ontvangen

Al jaren heb ik een account alleen krijg ik die niet gewijzigd daar baal ik van .. Maar de service betreft de lemax collectie is op en top. Alleen mijn punten verzilveren via mijn account digitaal lukte dus niet vanwege het niet kunnen wijzigen van wachtwoord etc.

Betrouwbare levering en goede garantievoorwaarden

Betrouwbare levering en goede garantievoorwaarden, absolute aanrader.

Super snelle levering

Na bestelling was het huidje razendsnel in huis

Snel en netjes bezorgd

Top service. Top prijzen.

Aantal kersthuisjes gekocht in de sale. Echt een aanrader.

Ontzettend fijne webshop!

De webshop ziet er mooi uit en heeft veel keuze! De producten zijn super en net als op de foto! Ook worden ze snel en goed verpakt geleverd. Echt een aanrader om hier te kopen!

Goede Kwaliteit en snelle levering

Veel keus en hoede service

Goede site en service

Bestel hier al jaren, altijd goede en snelle service

Niks om over te klagen

About Kersthuisje

Kersthuisje.nu is dé Lemax website van tuincentrum Osdorp in Amsterdam. Tuincentrum Osdorp is een officiële Lemax dealer en bouwt gedurende de kerstperiode (oktober tot december geopend) het grootste kerstdorp van Nederland. Kortom, voor al je Lemax kerstdorp artikelen zit je goed op Kersthuisje.nu of bij tuincentrum Osdorp in Amsterdam!

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement