Waarom moet ik zelf de retourkosten betalen

Ik heb een bestelling gedaan en 1 artikel de Red ,white,bleu fireworks doet het niet, kosten 9,59 euro en nu moet ik zelf de retourkosten betalen a 6,95 euro vind ik niet normaal . Graag een reactie terug. Mvg

Prima webshop tegen goede prijs.

Producten waren er eerder dan verwacht. Alles was zorgvuldig verpakt.

Leuke prijzen en snel geleverd!

Leuke prijzen en snel geleverd!

Tuincentrum Osdorp doet wat beloofd wordt. Levering zoals afgesproken, kwalitatief goede producten voor een meer dan schappelijke prijs.

Ales prima verlopen

Mooie decoratie voor een goede prijs.

Uitstekende service en snel geleverd!

Overzichtelijke website met groot aanbod!

Snelle en goed service

Snelle en goede service. Mooie aanbiedingen en breed assortiment

Goede ervaringen

Zeer snelle levering.

Snelle levering en goede communicatie.

Lekker snel geleverd 😊👍

Lekker met een goede korting en snel geleverd

Nette verzorging

Het is netjes verpakt en heel aangekomen.

Goede ervaring alleen hebben wij een kapot kersthuisje gekregen de nieuwe is als het goed is onderweg.

Leuke huisjes, snelle levering

Blij met mijn eerste aankoop!

Goede prijs, mooie producten

Zeer voordelig een aantal Efteling Lumax producten kunnen aanschaffen. Helaas was er bij het ontvangen al 1 veer van een heraut afgebroken en deze zat los in de verpakking, vermoedelijk is er bij de post mee gegooid. Verder heel erg blij mee :-)

Lemax in de uitverkoop gekocht. Er werd gezegd dat het geleverd werd na 1 januari 2020, maar voor oudjaar 2019 had ik het al binnen. Top.

Inmiddels mijn vierde bestelling en wederom perfect

Ik heb van de week m'n vierde bestelling binnen gehad. Het was wederom perfect. De spullen zijn zeer goed ingepakt. Dus alles was naar tevredenheid.

prima...

Snelle levering Alles goed ingepakt.

Prachtig kersthuisje

Prima service, bestelling was supergoed verpakt en voldeed precies aan de beschrijving

Gewoon heel goed!

Prima voordeel op een uitstekende site. Afhandeling meer dan goed en ruim voor kerst binnen. Kortom een echte aanrader.

Redelijk positief

Artikelen sneller geleverd dan verwacht, echter artikelen beschadigd.

Voor en goed

Vlot en goed

Snelle en correcte levering

Mooie en gemakkelijke site, levering supersnel.

Snel en voordelig

Snel en voordelig en goed verpakt

Goede prijs/kwaliteit

Goede aanbiedingen, ruime keuze aan producten, goede updates mbt verzenden, kortom prima service.

Goede informatie

Over Kersthuisje

Kersthuisje.nu is dé Lemax website van tuincentrum Osdorp in Amsterdam. Tuincentrum Osdorp is een officiële Lemax dealer en bouwt gedurende de kerstperiode (oktober tot december geopend) het grootste kerstdorp van Nederland. Kortom, voor al je Lemax kerstdorp artikelen zit je goed op Kersthuisje.nu of bij tuincentrum Osdorp in Amsterdam!