Positieve ervaring

Ruim assortiment, voordelig en vlotte levering.

Super snel geleverd!

2e keer dat ik besteld heb bij deze winkel. Super snelle verzending en levering. Netjes en zeer goed verpakt. Overzichtelijke website, zeer veel keus, mooie (lage) prijzen! TOP!

heel erg leuk

Blij dat ik dit heb besteld. Ga er van genieten.

Ik had een item besteld ,maar helaas was deze kapot, hierdoor krijg ik mijn geld terug, ik koop voortaan toch maar in de winkel

Deze was goed

Netjes ingepakt en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Is voor mij de tweede keer dat ik hier bestel en ik ben uiterst tevreden.

netjes

netjes

Snelle levering!

Goeie levering! Mooi product.

geweldige website geweldige deals

Het aanbod van Lemax op de website van Tuincentrum Osdorp is geweldig en ik heb al een aantal keer besteld, ik ben altijd tevreden geweest en kan de winkel alleen maar aanraden.

Concurrerende prijzen en snelle nette levering

Het kerstdorp in Osdorp is altijd adembenemend om naar te kijken. Maar zeker ook in deze tijden is het fijn dat je als mede kerstdorp bouwer er alle Lemax spullen op 1 plek tegen concurrerende prijzen en snel en netjes geleverd kunt kopen.

Schnelle Lieferung, leider war ein Artikel defekt.

Leider war im ersten Paket ein Artikel defekt. Habe auf Retoure verzichtet, ist zu aufwändig. Sonst schnelle Lieferung.

Over het algemeen tevreden van de levering. Snelle service en mooie producten. Helaas is er een stukje afgebroken bij een van de huisjes, wat natuurlijk wel jammer is gezien het een kadootje is.

Pakket is helemaal top ontvangen

Wat ik besteld heb, is ook zo geleverd. Netjes en heel. Ik ben erg blij met mijn pakket.

Bestelling prima, klantenservice houterig

Ik had een bestelling klaarstaan in winkelwagen, toen ik drie dagen later de tijd wilde nemen om te bestellen was ineens de voorverkoop blijkbaar afgelopen en m'n bestelling 20% duurder. Klantenservice toonde zich weinig empathisch en ging niet akkoord met die prijs honoreren voor wat er in m'n winkelwagen al zat, en de nieuwe prijs hanteren voor wat ik nog allemaal toe wilde voegen (dat was een heleboel meer). Best. Alleen dus maar besteld wat ze op andere sites niet hadden. Geen fijne ervaring dus, levering van wat ik wel heb besteld was wel goed, dus 2,5 ster.

Alles perfect geleverd en heel snel.

Great service!

Ordered a few things from Lemax and MyVillage. Fast response on e-mail, and fast shipping when the order was placed. Thumbs up from here.

Snelle goede service

Diverse kerstgroeten gekocht van luvelle efteling, de toverboek had een afgebroken tak en nadat ik dit per mail had gemeld werd zeer snel in overleg voor een oplossing gezorgd.

Vertrouwd en goed.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Goede snelle service!

Goed verpakt, snel geleveed. Toppie!

Voortreffelijk

De bestelde artikelen compleet en op tijd gekregen. Zo als je verwacht :-) Kunnen lang niet alle webshops zeggen!!

Goede website, snelle levering, goed verpakt.

geweldig

vlugge bezorging en goed verpakt. Geweldig heb al meerde jaren er besteld

Snelle levering, een hele actieve klanten service. Bij problemen binnen een paar uur antwoord en voortreffelijk opgelost.

Elk jaar opnieuw kijken wij uit naar de nieuwigheden. Vorig jaar heb ik via mijn vriend een huisje gekocht van spooky town. Dit jaar heb ik wat uitgebreid. Ik hoop dat deze reeks ook nog uitbreid bij jullie. Ben nog niet van zin om te stoppen hahaha. Vind het wel jammer dat er snel zaken verdwijnen. Zo wilde ik de abounted fountain aankopen. Die stond er al niet meer tussen .

Koop hier al jaren mijn kersthuisjes, super service en groot assortiment!

Een hele fijne site om kersthuisjes te kopen. Groot en mooi assortiment en snelle levering. Echt een aanrader!

Over Kersthuisje

Kersthuisje.nu is dé Lemax website van tuincentrum Osdorp in Amsterdam. Tuincentrum Osdorp is een officiële Lemax dealer en bouwt gedurende de kerstperiode (oktober tot december geopend) het grootste kerstdorp van Nederland. Kortom, voor al je Lemax kerstdorp artikelen zit je goed op Kersthuisje.nu of bij tuincentrum Osdorp in Amsterdam!