Filters

1

Slechte service

Ik kocht een lemax mrs. Claus kitchen kerst huisje, deze kwam waardeloos aan. Punt 1: er ontbreekt een figuurtje Punt 2: een figuurtje ligt stuk in het huisje. Punt 3: het huisje was verkeerd gemonteerd. Punt 4: en het koekje op het Dak dat links en rechts zou moeten bewegen. Beweegt niet zoals het hoort. Toen stuurde ik foto's na het service punt. Ik kreeg als oplossing €25,- tegoed bon. En ik mocht het kapotte niet werkende huisje houden.. Ik bedoel hij is stuk wat moet ik er mee. Hij is hartstikke duur een tegoedbon van dat geld maakt niks goed. Ik gaf aan dat dit geen oplossing was ook omdat het een kado voor kerst was. Dit was over 2 dagen. Ik kreeg als oplossing dan een gratis retour lebel en pas het geld terug bij ontvangst. O ja ik kreeg geen nieuwe want ze hadden geen meer op voorraad.. Ik zei dat ik dit wel erg triest vond. Ik heb dus nu geen kado voor een kind.. Ik bedoel hoe ga je dit uitleggen ??? Emotionele schade en niemand van jullie boeit dat.. ga ik op zoek naar een vervangend exemplaar op internet zodat ik toch nog iets kan geven maar met vertraging!!!! Kom ik op jullie site terecht zijn ze toch nog te koop.. Ik bedoel hoe dan.. Dit was toch geen oplossing voor ons jullie hadden toch geen meer??? Ik geloof dat jullie nu wel begrijpen hoe mijn ervaring bij jullie is... O ja bedankt. Mijn kind was gisteren ontroostbaar?

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw de Jong, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de bestelling. Wij als tuincentrum hebben klanttevredenheid hoog in ons vaandel staan. Dat wij helaas in uw geval de plank lijken te hebben misgeslagen is dan ook nooit onze bedoeling geweest. Daarvoor onze excuses.  Wij hebben vorige week contact met u gehad via de mail en hebben u meerdere oplossingen aangeboden. Uiteraard mag het artikel kosteloos teruggestuurd worden waarna u van ons het betaalde bedrag terugkrijgt. Zoals u inderdaad ook aangeeft hebben wij het artikel niet meer op voorraad en staat deze niet meer op onze webshop. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tuincentrum Osdorp

2

Nog niks ontvangen

Heb helemaal nog niks ontvangen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer/mevrouw, We hebben uw pakket reeds 17 december bij PostNL afgeleverd. Bij PostNL is helaas een flinke vertragingen zoals ook op hun website (en de onze) vermeld staat. Heel vervelend maar niet een situatie waar wij verder heel veel invloed op hebben, helaas. Wij raden u aan de track en trace code goed in de gaten te houden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tuincentrum Osdorp

2

zeer slecht

Ik heb besteld ik denk leuk voor mijn ernstig zieke vrouw voor de kerst maar nog steeds niets binnen jammer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer/mevrouw, We hebben uw pakket reeds 17 december bij PostNL afgeleverd. Bij PostNL is helaas een flinke vertragingen zoals ook op hun website (en de onze) vermeld staat. Heel vervelend maar niet een situatie waar wij verder heel veel invloed op hebben, helaas. Wij raden u aan de track en trace code goed in de gaten te houden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tuincentrum Osdorp

4

Nvt

Heb helaas nog niets mogen ontvangen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer/mevrouw, We hebben uw pakket reeds 17 december bij PostNL afgeleverd. Bij PostNL is helaas een flinke vertragingen zoals ook op hun website (en de onze) vermeld staat. Heel vervelend maar niet een situatie waar wij verder heel veel invloed op hebben, helaas. Wij raden u aan de track en trace code goed in de gaten te houden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tuincentrum Osdorp

9

perfect geleverd

exact zoals op de video

  • Aanbevelen? Ja
1

Hele slechte service en klantvriendelijkheid

Slechte service en klantvriendelijkheid, niet bereidt om extra service te verlenen en de schuld bij een ander leggen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer/mevrouw, Wij hebben uw bestelling 16-12-2020 ingepakt en ook die middag naar PostNL toegebracht. Helaas is er bij PostNL flinke vertraging. Niet alleen bij het bezorgen maar ook al bij het verwerken van alle pakketten. Wij hebben hierover ook al contact gehad met PostNL. Wij raden u aan uw track en trace in de gaten te houden: https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3STINY0000907-NL-8091LC Mocht uiteindelijk de zending niet goed gaan dan gaan wij dit uiteraard met u regelen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tuincentrum Osdorp

10

Heel goed

De levering is heel goed gegaan is goed ingepakt

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie producten en snel geleverd

Ik ben erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Snel bezorgd en goede service

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig!!!

Alle keren dat ik bestelde; netjes en snel geleverd!! Nooit heb ik hoeven te klagen!! Ben ook al verschillende keren bij jullie in Osdorp geweest en ook altijd netjes geholpen en te woord gestaan!! Ga zo door!!

  • Aanbevelen? Ja
8

De bestelling en de opvolging verliep correct.

Mijn ervaring was goed, duidelijke website, makkelijke bestelmethode en een goed duidelijk overzicht bij de bevestigingsmail. Het enigste nadeel is dat de verzending verloopt via PostNL een bedrijf dat in België een niet al te beste reputatie heeft en waarmee het quasi onmogelijk is om te communiceren. De voorziene levering was 2-3 dagen, mits Corona hield ik rekening met 4-6 dagen maar het werden uiteindelijk 11 dagen om mijn pakje te kunnen ontvangen. Jammer dat de goede ervaring met Kersthuisje zelf wat teniet is gedaan door de transporteur waarmee ze werken. Wel kon ik in functie van deze laattijdige bestelling steeds terecht bij Kersthuisje en was er zeker een persoonlijke begeleiding en advies voor dit probleem.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Lemax huisjes besteld en 5 dagen later als gepland toch geleverd,was jammer dat ze er niet zoals beloofd voor de kerst zouden zijn. Verder wel tevreden van de levering en misschien in deze tijd van het jaar ook wel begrijpelijk. Al bij al toch heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
6

Prachtige Lemax huisjes, late bezorging

Ik heb alleen een klacht over de late bezorging. Ik heb op 16 december besteld maar de bestelling is helaas niet voor de kerst aangekomen. Afleverdatum was 29 december.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig

Gewldig

  • Aanbevelen? Ja
8

Teleurstelling

Kreeg mijn bestelling na 12 dagen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Top snel verstuurd en veel keuze

Ik vond duidelijk beschreven en leuke uitgebreide keuze. Wou wat bij bestellen maar kan niet meer. Balen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Keurig snelle levering

Had niet verwacht dat in deze drukke kerst tijd mijn bestelling zo snel geleverd zou worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte shop

Goede service snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig kersthuisje

Een van de weinige kersthuisjes die slaan op sportieve kinderen, buiten schaatsen en skiën om

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Fijne webshop en goede klantenservice

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet tevreden

Artikel van andere klant ontvangen, direkt hierover gebeld krijg het verzoek om een mail te sturen er wordt aan de telefoon totaal niet naar mijn gegevens gevraagd. Op de mail krijg je een automatische bericht dat er over 5 werkdagen contact wordt opgenomen... Heb grote twijfels of ik mijn betaalde bestelling wel ontvang!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer/mevrouw, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Wij hebben inmiddels dinsdag contact met u gehad via de mail en willen de klacht uiteraard voor u oplossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

10

Snelle nette service

Zeer snelle levering en keurig ingepakt!!

  • Aanbevelen? Ja
6

Mooie kerstmolen

Online heb ik een kersthuisje gekocht. Een molen met lichtjes en wieken die ronddraaien. Het is een mooie molen en werkt goed. Wel jammer dat er een stukje afgebroken was. Dit konden we er zelf gelukkig aan vast lijmen maar voor 50 euro zou dit niet mogen. Het licht is witter dan op de website. Daar lijkt het wat geler en warmer.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie producten, bestelling prima afgehandeld

Kersthuisje.nu heeft een goed assortiment Lemax en aanverwante producten en altijd voor een scherpe prijs. Mijn bestelling is prima verlopen, tijdig verzonden, goed verpakt. Ik ben tevreden en zal zeker weer terug komen voor de volgende uitbreiding van mijn kerstdorp.

  • Aanbevelen? Ja

Over Kersthuisje

Kersthuisje.nu is dé Lemax website van tuincentrum Osdorp in Amsterdam. Tuincentrum Osdorp is een officiële Lemax dealer en bouwt gedurende de kerstperiode (oktober tot december geopend) het grootste kerstdorp van Nederland. Kortom, voor al je Lemax kerstdorp artikelen zit je goed op Kersthuisje.nu of bij tuincentrum Osdorp in Amsterdam!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd