Goede en snelle bezorging

Mooie website en fijne online webshop.

Prima ervaring

Snelle levering en hele mooie boompjes voor mijn kerst mimidorp

Leuke ervaring.

Snelle verzending en alles in orde.

Goede en snelle service.

Site goed en overzichtelijk snelle levering echt toppie

snel geleverd voor een goede prijs!

Groot assortiment kersthuisjes en accessoires voor een prima prijs. Bestelling is snel geleverd.

prima service

2 items besteld, 1 terug gestuurd (was te groot voor onze uistalling) binnen 2 dagen was het geld teruggestort.

Top! Alles super verzorgd! En niet duur!

Vanaf het maken van de order tot de betaling en communicatie over de levering verliepen super! Dikke tien!

Voorraad niet actueel, slechte service daarna

Het bestelde product is niet op voorraad, er wordt niet meegedacht in een goed alternatief. Ik heb zelf een voorstel gedaan voor een (iets duurder) alternatief alleen dat mocht ik gewoon opnieuw bestellen via de site zonder compensatie oid.

pakket gevallen uit de wagen van de bezorger

pakket nog niet durven open maken....

Slecht gecontroleerd

Het valt me tegen dat ik in dit geval ,,een trailer" koop en de persoon er voor helemaal scheef zit met stoel en al. Ondanks het kaartje dat het handwerk is. Is de controle die slecht voor iets wat niet goedkoop.

Prima zaak

Uitgebreid assortiment. Snel geleverd en goed verpakt. Twee poppetjes bij een huisje waren helaas afgebroken maar deze zelf kunnen lijmen. Ik zou hier opnieuw bestellen.

Prima webwinkel, snelle levering ondanks de kerstdrukte.

Goede snelle service en levering

Had 3 huisjes besteld. Verzending was binnen de leveringstermijn binnen. Helaas 1 huisje niet leverbaar maar het betaalde bedrag voor dat huisje werd binnen 2 dagen teruggestort. Top service

Super snelle service. Mooi artikel. Echt wat we zochten

Omschrijving product precies zoals het in het echt is. Goed verpakt en netjes op tijd geleverd. 👍

Prijs kwaliteit ok

Snelle verzending correcte prijs. Goede kwaliteit.

snelle levering goede spullen

Goede ervaring, besteld en de volgende dag in huis.

Wachtend om het product te ontvangen

Goedemiddag Ik beantwoord vandaag uw e-mail, waarin u aangeeft dat ik niet op uw beoordeling heb gereageerd met betrekking tot mijn tevredenheid over het van u gekochte product. Het feit dat ik ze niet beantwoord, is dat ik geen enkele opmerking kan maken, want ondanks de tijd die is verstreken sinds ik de aankoop heb gedaan, heb ik het product nog niet ONTVANGEN. Zodra ik het ontvang, zal ik mijn tevredenheid hierover beantwoorden. In dit wachten, groet ik je

helemaal top

Het geeft een echt magisch kerstgevoel inc het liedje wat erbij hoort :-D

NO ENTIENDO....

Gran calidad y variedad de productos y el envio siempre perfecto.¡¡DE 10 !!

Keurig verpakt en precies wat ik besteld heb.

Goede en duidelijke website ook de afhandeling is duidelijk elk besteld item word aangegeven in de bestelling. Ik ben zeer tevreden.

Gewoon keurig verpakt

Eerste Lemax huisje: Bookshop; prachtig uitgevoerd!

Ziet er geweldig uit; licht van binnenuit had wat feller mogen zijn...

Over Kersthuisje

Kersthuisje.nu is dé Lemax website van tuincentrum Osdorp in Amsterdam. Tuincentrum Osdorp is een officiële Lemax dealer en bouwt gedurende de kerstperiode (oktober tot december geopend) het grootste kerstdorp van Nederland. Kortom, voor al je Lemax kerstdorp artikelen zit je goed op Kersthuisje.nu of bij tuincentrum Osdorp in Amsterdam!