Voor zover ik het heb gezien met het gauw ff openmaken is alles goed heel aangekomen. Het wordt heel goed verpakt. Ik ben dik tevreden!

alweer tevreden

de zoveelste thuislevering (Belgie) , vlot en vrij goedkoop , kennisgemaakt met jullie dankzij Kerstdorpclub .

Klasse

Met grote zorg ingepakt en een snelle levering.

Snel, uitstekende bezorging

Wij hebben nu enige malen voor ons skidorp artikelen gekocht waaronder de skilift zelf met accessoires en huisjes. Alles werd snel en veilig verpakt afgeleverd. Nu kunnen we genieten van alles met dank aan deze firma. Zeker een aanrader!!!

Snelle correcte levering

Snelle levering tegen concurrerende prijzen

Snel en degelijk

Goede communicatie omtrent het pakket. Alles wordt secuur ingepakt en de bestelling was snel verwerkt.

Heel snel geleverd. Alles aan gedaan om het huisje heel bij ons geleverd te krijgen. Dus van mij en die 10

Snelle levering, goed ingepakt, geen omkijken naar

Efteling huisjes besteld, ze waren heel netjes ingepakt en kwamen onbeschadigd aan.

prima service

snel geleverd en prima verpakt !

Super goede levering

Hele fijne en goede ervaring met kersthuisjes.nu. Goed verpakt en keurig aflevering. Uitmuntend.

Netjes en snelle levering

Ben zeer te spreken over de vlotte afhandeling. Nog altijd zeer tevreden zoals in de voorgaande jaren .nog nooit problemen gehad en alles is keurig verpakt Met vriendelijke groeten mw.de Roos

Snelle levering en mooie aanbiedingen

De producten werden snel geleverd. Kersthuis je.nu heeft vaak mooie aanbiedingen, ook al vroeg in het seizoen. Ik kom zeker terug.

Tevreden klant

Al meermaals besteld. Snelle levering, bij eventuele problemen een vriendelijke klantenservice en van prijs zitten ze heel goed.

geweldig

het duurt niet erg lang om te wachten op je bestelling, heel erg goed ingepakt.

perfect

goede service snel geleverd

Snelle levering en goede prijs.

Zeer uitgebreide collectie van Spookytown voor een mooie prijs. En de levering is echt binnen een paar dagen.

Zeer goed verpakt

Snel en netjes geleverd

Ik bestel hier al jaren vanuit online na België. Tot nu toe altijd goed gegaan! Goed verpakt goede service.

Alles goed ingepakt en vlot bezorgd

Een voortreffelijke site, al heel veel gebruik van gemaakt

Betrouwbaar in kwaliteit en snelheid van leveren. Een breed sortiment tegen een goede prijs. Vaak leuke kortingsacties.

Bestelling is zeer goed aangekomen het was zeer goed verpakt

uitstekend

mooie huisjes en snelle levering voor een goeie prijs.

Snelle en verzorgde levering van mooi afgewerkte produkten.

Ik ben heel tevreden over Kersthuisje.nu.

Vlotte levering , super netjes ingepakt

Snel besteld en geleverd

Bestelling snel en in prima staat geleverd

Bestelde goederen snel en in prima staat geleverd.

Over Kersthuisje

Kersthuisje.nu is dé Lemax website van tuincentrum Osdorp in Amsterdam. Tuincentrum Osdorp is een officiële Lemax dealer en bouwt gedurende de kerstperiode (oktober tot december geopend) het grootste kerstdorp van Nederland. Kortom, voor al je Lemax kerstdorp artikelen zit je goed op Kersthuisje.nu of bij tuincentrum Osdorp in Amsterdam!