Bestelling snel en in prima staat geleverd

Bestelde goederen snel en in prima staat geleverd.

impeccable

Service rapide seul bémol une des façades acheté ne fonctionne que sur secteur (ne fonctionne pas avec les piles )

Snelle levering.

Heel veel keus en een snelle en corecte levering.

Bestelling onvolledig.

De website beloofde bij de normale bestelling, een gratis aantal accessoires. Deze laatste werden niet geleverd. Een, met screenshot van de bestelling, wordt later gestuurd. Bedankt om een gunstig gevolg.

Beste Mevrouw, Dank voor uw review en vervelend om te horen. Onze service afdeling heeft u hierover gister een mail gestuurd. Mochten wij nog iets voor u betekenen horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Tuincentrum Osdorp.

n.v.t.

n.v.t.

Prima huisjes herl blij mee

Zending goed ingepakt, alles compleet aangekomen

Prima ervaring met Kersthuisje!

Steeds zeer goed geregeld

Al meerdere malen wat besteld en steeds perfect verzonden en geleverd. Een top team is Kersthuisje.nu (tuincentrumosdorp)

Positief, snelle en correcte levering

Enig minpunt, In de verpakkingsdoos was er wel een ambetant diertje meegereisd : een levend kloek exemplaar van de "Afrikaanse hoornaer" in het beschermend karton, een heel venijnig insect, dat voldoende lawaai maakte voor we de doos openmaakten. We hebben ze kunnen vangen en vernietigen voordat ze schade kon aanbrengen.

Gewoon goed

Mijn huisje was kapot,mailtje gestuurd, Retourbon gehad,teruggestuurd en het nieuwe huisje snel gekregen

Colis arrivé rapidement et tout en parfait état

Super website met snelle levering

Super snelle levering. Uitgebreide website met veel kerstdorpartikelen

Na tweede poging verliep alles prima!

De eerste poging om te bestellen was frustrerend. Na diverse keren alles te hebben ingevuld, bleek de bestelling niet te kunnen doorgaan(?). Na telefonisch contact werd gezegd dat in het tuincentrum de website wél werkte en ik moest het nog maar eens proberen of het bestelformulier opsturen, zodat gezien kon worden waar het fout liep. Dan is het voor mij genoeg en trek alles in. Als ik er zoveel moeite voor moet doen, stop ik ermee. De volgende dag toch nog maar eens geprobeerd op exact dezelfde manier en dezelfde producten (ik had een kopie gemaakt van het bestelformulier, dus overschrijven). En ja hoor, nu lukte het wel. Daarna verliep alles naar wens: bevestigingsmail, aflevermoment e.d. doorgekregen. Pakket in goede orde op afgesproken tijd ontvangen. Alles ging verder naar wens en is het dus toch nog goed gekomen!

Snel en goed verzonden.

Altijd goede ervaringen. Goed verpakt en snel verzonden.

Het is super de service

Ottimi prezzi

Ottimo sito, prezzi onesto e molto celeri nella spedizione per l'Italia!

Klasse

Tolle Preise, schnelle Lieferung

heb na diverse bestellingen nog nooit problemen gehad.

Alles wordt altijd snel en correct afgeleverd.

Zeer snelle levering en alles heel goed verpakt.

Snel , netjes , prima

Alles prima

Snel en correct bezorgd.

Alles was keurig ingepakt en snel bezorgd.

onberispelijke service

snelle en zorgvuldige verzending. onberispelijke after-sales service

Goed geleverd en zoals aangekondigd

Zeer tevreden over de service.

Super service!

Onlangs voor het 5e jaar achterelkaar Lemax huisjes en toebehoren besteld. Zeer snelle levering zoals ik gewend ben met een mooie korting. Wederom bedankt.

Osdorperweg 247 1069LL Amsterdam

Over Kersthuisje

Kersthuisje.nu is dé Lemax website van tuincentrum Osdorp in Amsterdam. Tuincentrum Osdorp is een officiële Lemax dealer en bouwt gedurende de kerstperiode (oktober tot december geopend) het grootste kerstdorp van Nederland. Kortom, voor al je Lemax kerstdorp artikelen zit je goed op Kersthuisje.nu of bij tuincentrum Osdorp in Amsterdam!