Snel, mooi en goeie kwaliteit

Erg mooie kwaliteit voor een nette prijs. Bestelling was supersnel geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden via de tracking code. Zeer tevreden

Bedankt voor je berichtje Nathalie, fijn dat alles naar wens is!

Makkelijk bestellen, goed product

Lekker makkelijk bestellen, werd goed op de hoogte gehouden en kinderen blij met het product.

Fijn om te horen Ton, dat de kinderen er veel plezier van mogen hebben!

Ik hou nu al zó erg van deze onesie. Hij is super leuk en super zacht. De service was ook goed, ik had wat vragen en werd via de chat netjes geholpen. HEt bestellen was zo geregeld en het pakketje snel binnen.

Heel veel plezier met het chillen Anne! Geniet ervan ;)

Goed geholpen

Goed geholpen met mijn vragen en had het pakketje al na 1 dag in huis. Goeie service van vriendelijke mensen.

We doen ons best om je zo goed en vriendelijk mogelijk te helpen, bedankt voor het compliment Gerwin.

Helemaal blij!

Mijn dochter helemaal blij met een supermooie en hele fijne zachte onesie. Die hobbelt al de hele dag in haar eenhoornpak rond. Snel in huis, goeie communicatie vanuit het bedrijf.

Wat leuk om te horen dat alles zo naar wens is Miranda

Gewoon goed

Doen wat ze beloven dus ik ben tevreden

En zo hoort het Karel ;)

Supermooi en vlot in huis

Heel mooi product en zoals beloofd netjes de voglende dag in huis. Toppers!

Altijd hard aan het werk om jouw pakketje snel klaar te maken ;) Veel plezier ermee!

Snel in huis

Snel in huis en erg mooie kwaliteit. Kinderen helemaal blij met hun cadeau.

Fijn dat alles zo naar wens in Mari, dat ze er lang plezier van mogen hebben :)

goede kwaliteit voor prijs

Tweede jaar op rij onesies besteld. Kwaliteit voor prijs zeer goed. Snelle levering

Wat leuk dat je weer terug bent gekomen Vicky, fijn om te horen dat alles nog steeds goed bevalt!

Alle verwachtingen ingelost!

En zo hoort het Noa! Veel plezier met je aankoop :)

Toppie!

Snelle levering, mooie aanbieding. Jammer dat er voor knopen zitten ipv rits.

Hallo Sandra, je zou dan ook bijvoorbeeld voor de Galaxy Eenhoorn kunnen kiezen die heeft wel een rits. Fijn dat je tevreden bent!

Zooo zachte onesie

Vlotte aankoop door goede beschrijving met maatadvies, snelle levering en ooh zooo zacht!

Bedankt voor je berichtje Reini, fijn dat alles zo naar wens is!

Geweldig!!

Prima snelle service. In 1 dag de bestelling in huis

Fijn om te horen dat alles goed bevallen in Cecil. Veel plezier met de aankoop!

TOP

GOED GERELGELD EN GOEDE KWALITEIT

EN ZO HOORT HET OOK HE GERRARD ;)

Alles tip-top in orde

Een geruststelling van begin tot eind

Goed om te horen dat alles goed bevallen is Annemie. We houden je uiteraard goed op de hoogte van de status van je bestelling zodat je precies weet wanneer je hem kan verwachten. Veel plezier ermee!

Jullie doen het heel snel zo moet het ook.

Graag gedaan Evaline!

Superleuke onesies!!

Onesies voor mijn meiden besteld, Ze krijgen ze 5 dec pas maar ik ben enthousiast.

Veel plezier alvast met Sinterklaas vieren Margriet. Fijn dat alles tot nu toe al zo goed bevallen is!

Goede service en ruimvallende onesies

Ik bestelde twee Pokémon-onesies voor mijn zoons en ze zien er heel leuk uit. Ze vallen erg ruim dus een grotere maat bestellen is niet nodig. Goede service, snelle reactie en mijn vraag meteen opgelost.

Bedankt voor je berichtje Lotte! Uiteraard staan we gelijk klaar voor je vragen, ook in deze drukke tijden rond de feestdagen ;) . Fijn dat alles naar wens is. Een fijne dag toegewenst!

snel en goed

SUPER te vreden drie uur in de middag besteld volgende dag al kunnen halen om drie uur s middags helemaal toppie hartelijk bedankt

Hallo Martijn! Goed om te horen dat alles zo goed is bevallen, veel plezier met de aankoop!

Op tijd geleverd en goede kwaliteit stof

Deze eerste ervaring met deze site is goed bevallen. Snelle levering en de kwaliteit is naar behoren.

Fijn om te horen dat je eerste indruk zo goed was Cynthia. Tot de volgende keer!

Goede kwaliteit

Mooie onesie van goede kwaliteit en lekker zacht Verder levering binnen 24 uur.

Hallo Sandra, bedankt voor je berichtje en fijn dat alles helemaal naar wens is. Een fijne dag toegewenst!

Goeie service

Bedankt voor je berichtje en fijn dat de service goed is bevallen. Veel plezier met de aankoop!

De bestelling was snel en het product is super lekker zacht en warm!

Zo ga je zeker chill de winter doorkomen Niek. Bedankt voor je berichtje en veel plezier met je aankoop!

Kort maar krachtig ;) Bedankt voor je berichtje Irina!

Bestel voor een vriend, maatvoering prima

Fijn dat de maat goed was en alles naar wens is Eelco. Veel plezier met de aankoop!

Over Studentonesie.nl

BAM! Ze zijn er weer! De super chille onesies van de leukste webshop van Nederland en België: Student Onesie. Om het voor jullie makkelijk te maken hebben wij een leuke voorselectie gemaakt van de allergaafste onesies. Zoek jij een chille outfit voor thuis, voor een vette party, themafeest, wintersport of vrijgezellenfeest? Doe dat dan nu extreem comfortabel met deze chille en super zachte onesies. Het hele jaar door wisselen wij van assortiment waardoor er iedere keer weer iets nieuws te vinden is in onze shop.