Heb een hele goede ervaring gehad

Super fijne website en heel duidelijk de verzending was binnen 1 dag en de onesie is super mooi en zacht

Heerlijke (hele) grote trui!

Heerlijke (hele) grote trui!

Fijn om te horen dat je blij met de trui bent Nadja! Tijd om te chillen ;)

Goede service!

Snel bezorgt, De chill truien zitten heerlijk en lekker ruim, alleen jammer dat de onesies niet van die hele grote maten hebben voor mensen met wat meer knuffelvlees. Ook jammer dat er nergens een maattabel staat.

Hallo Verona! Fijn om te horen dat je Chill Hoodie goed bevalt! Bij de onesies zijn er ook grote maten, vooral de Premium XL valt erg ruim. Misschien dat je de maattabel gemist hebt maar deze staat bij ieder product erbij :) Fijne dag!

onsie is super

jammer dat mijn paketje al kapot aan kwam maar verder oke

Vervelend dat het pakketje bij de post beschadigd is Rudy, daar moet PostNL natuurlijk wel netjes mee om gaan. Fijn om te horen dat het product gelukkig wel goed en onbeschadigd binnen is gekomen!

Mooie onesie!

Mooie onesie, lekker zacht en snel geleverd

Fijn om te horen Linda, veel plezier ermee!

Duidelijke website, goede communicatie over levering, snel geleverd.

Fijn om te horen dat alles helemaal duidelijk is Patrick. Veel plezier met de onesie!

Snelle levering en goede kwaliteit.

Het product was van goede kwaliteit. Het paste perfect. Mijn dochter is er erg blij mee. Zoals belooft was het er de volgende dag! Top!

Goed om te horen Ingrid! Bedankt voor je berichtje

Fijne onesie, zonder problemen bezorgd binnen aangegeven tijd

Ik heb de raaf onesie gekocht, deze is fijn, zacht en comfortabel. Nu kan ik elke dag een chille vogel zijn groetjes

Dan kan je nu lekker comfortabel je nest in duiken ;) Veel plezier ermee!

Onesie ziet er exact hetzelfde uit als op de website. Het stofje is zeer aangenaam en zowel de sloffen als de onesie zijn perfect van maat. De levertijd was heel snel.

Bedankt voor je berichtje Jillian! Goed om te horen dat je zo tevreden bent, daar doen we graag ons best voor :)

De producten zijn in goede staat en contact opnemen is eenvoudig.

Bedankt voor je berichtje en fijn om te horen dat alles naar wens is :)

Onesie gekocht voor zoon. Was er zeer blij mee. Direct aangetrokken en is lekker warm en voldoende ruim.

Leuk om te horen dat hij er zo blij mee is Tamara, laat de koude dagen maar komen!

Leuke onesie

Leuke onesie, snelle verzending top! Heelaas vind ik de prijs kwaliteit verhouding minde De onesie heeft knopen die ongewenst open gaan. Ook zit er een rits bij je reet en deze springt ook open op ongelukkige momenten als je niet bukt of teveel beweegt is het een leuke goeie onesie

Ai vervelend dat de rits open springt Leanne, daar lijkt een foutje in te zitten dan want dat hoort uiteraard niet. Je kan even contact met ons opnemen en dan gaan we hem omruilen voor je!

Snelle afhandeling

Snelle correcte afhandeling, bij vragen heel snel een reactie

Graag gedaan Nathalie! Uiteraard staan we zo snel mogelijk voor je klaar :)

super snelle levering en goede kwaliteit

had het smiddags besteld en het was de volgende dag smorgens als in huis. verder is de kwaliteit goed voor de prijs die je betaald.

Zo kan je lekker snel gaan chill ;) Veel plezier met de onesie!

Gewoon goed!

Geen problemen.

Fijn dat alles naar wens is Marc :)

Lekker warme onesie

De onesies zijn lekker warm en hebben een goede prijs. Ik kom steeds weer terug als mn jongens eruit gegroeid zijn. Ze hebben wel de neiging kapot te gaan in het kruis. Maar dat is vrij simpel te repareren.

Leuk om je weer terug te zien Nelleke! Het kruis is een punt waar je wat voorzichtiger om mee moet gaan inderdaad en niet teveel uit elkaar trekken :)

Onesie lekker zacht, maar zag er anders uit dan op plaatje

We hebben de vleermuis onesie gekocht. Hij was heerlijk zacht, maat was goed! Maar, zag er net anders uit dan op het plaatje: de onesie had een rits en geen knopen, dat was op zich prima. Maar de vleugels van de vleermuis lopen op het plaatje door tot de pols maar in het echt is dat maar tot halverwege de arm. Dus ik denk dat er een nieuwe foto geplaatst zou kunnen worden zodat het duidelijker is voor de klanten.

Hallo, we hebben een kleine zending binnen gekregen met een rits i.p.v. knopen, excuses voor deze verwarring. Nu zijn de modellen weer allemaal gewoon met knopen en klopt het dus weer :) Uiteraard mag deze ook omgewisseld worden voor dat model. Fijne dag!

Vlotte service en top kwaliteit

Ruime keuze aan onesies in verschillende maten ,de dag na bestelling werd pakketje al verstuurd en de dag erna ontvangen,doe zo voort,een aanrader

Fijn om te horen dat alles naar wens is Dieter!

Niks op aan te merken

Precies zoals op de afbeelding en super netjes verpakt binnen gekregen,,, Kortom echt een aanrader

Bedankt Nienke en leuk dat je een berichtje achter hebt gelaten! :)

Heerlijk warme onesie

Heel blij met mijn warme zachte onesie

Veel plezier ermee Anna, je bent weer helemaal klaar voor de winter zo ;)

leuke pyama

Wachten nog op reactie van kleindochter

Hopelijk is ze daar helemaal blij mee!

Soepel

Geen complicaties en een nette bezorging

Fijn om te horen dat alles naar wens was. Bedankt voor je berichtje!

Snel en goede kwaliteit

Ruime keus in bestellingen, goede match met sloffen en nette aanbiedingen. Het pak was er op aangegeven datum = supersnel. Gelukkig heb ik meteen 1 voor m’n dochter besteld, want anders wordt het ruzie ;)

Fijn om te horen Ineke! Kunnen jullie mooi samen knuffelen in plaats van ruzie maken ;)

Snelle levering,goed product

Snel geleverd en goede kwaliteit

Bedankt Sylvia! Veel plezier met de onesie :)

Perfecte ervaring

Onesie zit als gegoten en de kwaliteit is goed. Verder kwam de levering ook op tijd in een mooi, niet beschadigd pakketje.

Over Studentonesie.nl

BAM! Ze zijn er weer! De super chille onesies van de leukste webshop van Nederland en België: Student Onesie. Om het voor jullie makkelijk te maken hebben wij een leuke voorselectie gemaakt van de allergaafste onesies. Zoek jij een chille outfit voor thuis, voor een vette party, themafeest, wintersport of vrijgezellenfeest? Doe dat dan nu extreem comfortabel met deze chille en super zachte onesies. Het hele jaar door wisselen wij van assortiment waardoor er iedere keer weer iets nieuws te vinden is in onze shop.