helemaal geweldig!

Prachtige onesies, goede kwaliteit. Mijn dochters zijn er helemaal blij mee!

Superfijne onesies

Nadat ik zelf van een vriendin een onesie kreeg, heb ik ze inmiddels al aan vier vriendinnen cadeau gedaan... Onesies zijn verslavend en mijn nieuwe go to-cadeautje. Ik heb inmiddels vrolijke video's van vriendinnen in eenhoorn- en drakenonesies en kan het echt iedereen aanraden, het is supergrappig! Ik kijk al uit naar de winter zodat ik de mijne vaker kan dragen.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Zeer goede kwaliteit in vergelijking met andere merken in dezelfde prijsklasse!

Toffe en snelle levering!

Mijn pakket was zoals de site zij de volgende dag al bezorgd!

Goed geholpen en snel geleverd

Via de mail werd ik vriendelijk geholpen. Eenmaal besteld de volgende dag in huis. Ziet er allemaal netjes uit!

Fijn

Hij was snel geleverd en het is een goeie kwaliteit, er zit alleen een gaatje in bij mij maar die heb ik zo dicht genaaid dus dat is niet zo een groot probleem.

Hey Luana, fijn om t ehoren dat voor de rest alles naar wens is. Een klein gaatje (hoe klein ook ;) ) is natuurlijk niet de bedoeling en als je hem liever wilt omruilen voor een nieuwe kan je dat aangeven en is dat uiteraard geen enkel probleem. Een fijne dag toegewenst!

Snelle levering, goede kwaliteit

Een snelle en duidelijk levering. Kwaliteit van stof is lekker zacht

Bedankt voor je berichtje Nick, veel plezier ermee!

snelle adequate levering

de pakken waren snel binnen en van goede kwaliteit

Bedankt voor je berichtje en fijn om te horen!

leuk kado, supersnelbezorgd

smane met kleinzoon een onesie uitgezocht, dat het een roze moest zijn was snel beslist. samen besteld, de volgende ochtend was ie dr al.

Daar zal hij vast veel plezier van hebben Lucie! Bedankt voor je berichtje :)

Begrijpende medewerking.

Na mijn betaling ging er iets mis. Even getelefoneerd alles werd direct opgelost en de andere dag was het binnen.

Fijn dat het gelijk opgelost kon worden Bastiaan, zo was hij gelukkig lekker snel in huis.

Lekker zacht en kei cool

Duidelijke website, snelle levering en belangrijkst mooie kwalitatieve onesie.

Bedankt voor je berichtje Sam, fijn dat alles naar wens is :)

Voldoet aan de verwachtingen

snap alleen die rits aan de achterkant niet.....,-) Snelle levering!

Hallo Brenda, zo kan je makkelijk naar de WC zonder dat je de hele onesie uit hoeft te trekken :)

Vlotte service

Onsie zeer snel in huis, vlotte en snelle levering

Graag gedaan Evy, veel plezier ermee!

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Aanrader!

Bedankt! Veel plezier met de onesie :)

Supersnelle verzending goede kwaliteit

Snel geleverd goed verpakt en mooie kwaliteit m'n dochter is helemaal blij

Goed om te horen dat het allemaal zo goed bevallen is. Bedankt en een fijn weekend toegewenst!

perfect

zat heerlijk zacht en de maat was ook perfect.

Bedankt voor je berichtje Floris, fijn om te horen dat alles naar wens is!

Onesies die passen!

Het is een hel geweest om onesies te vinden die passen voor mij en mn man, we zijn Nederlanders en langer dan de standaard maten die je overal ziet. Super fijn dat de premium onesies ook op 195cm erg comfortabel zitten! Ze zijn iets duurder, maar de kwaliteit is echt het waard. Ze zitten goed, zijn heerlijk zacht, en zijn echt geweldig gemaakt. En zo veel leuke soorten :D 10/10, heb deze site aan alle vrienden aangeraden.

Goed om te horen Iris! Ook ik (195) ben daar erg blij mee haha. Heel veel plezier met de onesies!

Ik heb gebeld, de bestelling geplaatst voor 16h30 en de volgende dag gelijk in huis! Supersnel

En zo hoort het! Fijne dag Astrid!

Geweldige kwaliteit en snel bezorgd

Het zit fantastisch en het werd ik 1 dag geleverd.

Bedankt Thalia, veel plezier ermee en bedankt voor je berichtje!

Prima shop goed en snem geleverd

Goede shop snel in huis en past prima

Goed om te horen Joyce! En bedankt voor je berichtje :)

Leuke, betaalbare onesie en een dolgelukkige dochter!

Ruime keuze, supersnelle levering en een gelukkige dochter. Top!

Wat leuk om te horen dat ze zo blij is Eline. Daar heeft ze vast lang plezier van!

prima webshop

duidelijk en snelle levering

We doen ons best om alles zo makkelijk mogelijk te houden en te zorgen dat jij je bestelling snel in huis hebt. Fijn dat dat ook zo lukt!

Goede kwaliteit, snelle bezorging en precies wat ik zocht!

Was een snelle levering, fijne site. De onesi was van goede kwaliteit en precies zoals op de site aangeboden stond.

Veel plezier ermee Daantje en bedankt voor je berichtje!

Bezorgen op tijd en product uitstekend

Onesie valt een beetje groot uit, maar dan kan mijn snel groeiende zoon er nog in groeien ;-) Rits aan achterkant is ook handig.

Dan kan hij er inderdaad nog mooi even mee doen Lies. Dan heeft hij er mooi nog wat langer plezier van en het mooie is dat het bij een onesie helemaal niet uitmaakt als hij wat ruimer zit :)

Binnen de tijd, prima kwaliteit!

Prima service. Ik zou zeker nog eens bestellen!

Dankjewel Franka, je bent ook de volgende keer weer van harte welkom!

Over Studentonesie.nl

BAM! Ze zijn er weer! De super chille onesies van de leukste webshop van Nederland en België: Student Onesie. Om het voor jullie makkelijk te maken hebben wij een leuke voorselectie gemaakt van de allergaafste onesies. Zoek jij een chille outfit voor thuis, voor een vette party, themafeest, wintersport of vrijgezellenfeest? Doe dat dan nu extreem comfortabel met deze chille en super zachte onesies. Het hele jaar door wisselen wij van assortiment waardoor er iedere keer weer iets nieuws te vinden is in onze shop.