Prima en snel

Vliegensvlug geleverd en helemaal tevreden. Blijft ook mooi na het wassen.

Goede kwaliteit en snelle verzending

Eenhoorn onesie voor mijn dochter van 8 gekocht. Fijn dat er ook kleine maten zijn. Dag erna al in huis. Goede kwaliteit en zachte stof. Handig dat er een rits aan de achterkant zit zodat de onesie niet helemaal uit hoeft bij het naar de wc gaan.

Mooie onesie

Mijn zoon is super blij met z'n cadeua

Perfect!

Mooi, leuk design en snel in huis. Heel goed geregeld!

Bedankt voor je berichtje Joren, fijn dat je zo tevreden bent!

Snel en mooi

Het pakketje was netjes de volgende dag in huis en ik ben er erg blij mee. De onesie zit superfijn en is heel zacht en mooi. Veel beter dan ik verwacht had voor deze prijs.

Goed om te horen Willem. Een fijne dag toegewenst!

Erg tevreden

De onesie was snel in huis en zo kom ik de corona tijd hopelijk heel chill door haha.

Thnx Jochem, hopelijk kom je de tijd zo goed door ;) Veel plezier met de onesie!

Zacht

Hele zachte onesie. Mooie kleuren en kwaliteit. En de sloffen zitten ook heel fijn. Erg tevreden

Bedankt voor je reactie Martijn, veel plezier ermee!

Snel in huis mooi product

Onesie was heel snel in huis en ziet er super uit. Heel blij mee

Graag gedaan Tim. Een fijne dag toegewenst!

Snelle service slechte kwaliteit

Een onesie en sloffen gekocht. Alles snel geleverd. De sloffen zijn prima maar de onesie is na 3 dagen al kapot in t kruis. Naad laat los.

Hallo Mirjam, bedankt voor je berichtje en vervelend dat er schade is. Dat lijkt op een verkeerd gestikt naad in het kruis. Die kunnen we uiteraard voor je gaan omruilen, geen enkel probleem!

Fantastisch zacht pak.

Alles was super makkelijk. Het enige wat me opvalt is dat ik niet kan controleren wat voor bestelling ik heb geplaatst. Er is een maat S en een maat M minion binnen gekomen. Ik was in de veronderstelling dat ik de maten M en een L heb besteld.

Hallo Cornelie, als je je bestelling hebt geplaatst krijg je hiervan een mail (kan zijn dat deze in je ongewenste mail terecht komt) hier staat in wat je besteld hebt. Ik zie dat je de goeie spullen geleverd hebt gekregen (die je besteld hebt), mocht je willen ruilen voor een andere maat is dat uiteraard geen probleem. Een fijne dag toegewenst!

Helemaal prima

Supersnel bezorgd en voor een leuke prijs (20 euro). Zoonlief voorzien van een extra onesie zodat ik de andere in de was kan doen....

Bedankt voor je berichtje Tet, goed om te horen dat alles naar wens is :)

mooie onesie en snel geleverd

Onesie van goede kwaliteit. Blije dochter. Snel geleverd

Graag gedaan en veel plezier ermee!

Super leuk pak en snel geleverd

Mooi pak alleen had niet gezien op de foto dat er een rits achter in het pak zit

Hallo Desiree, fijn dat alles naar wens is! De rits is zodat je makkelijk naar de wc kan zonder dat je het hele pak uit hoeft te trekken. Een fijne dag toegewenst!

Helemaal top!

Snel bezorgd en past perfect :)

En zo hoort het Joris, goed dat alles naar wens is!

Hele fijne communicatie en geweldige artikelen!

Bedankt voor je reactie Laris, veel plezier met de onesies :)

Alles precies volgens verwachting

Snelle levering, superzachte en warme onesies en badjassen. De afmetingen zijn zoals aangegeven. Snelle levering

Veel plezier ermee Kart! Bedank dat je de tijd hebt genomen een berichtje achter te laten.

Snelle levering van een kwalitatief goed en leuk product

Mijn zoontje en ik zijn superblij met onze Minions Onesies.

Goede en snelle bezorging

Maten moet je toch even goed kijken. Maat L bleek toch niet te passen voor iemand die niet lang is ( korter dan 1.65)

Hallo Petra, dat is vreemd inderdaad want dat zou wel moeten, lijkt alsof er een verkeerd maatstickertje op gezeten heeft. Als je ons een berichtje stuurt kunnen we utieraard zorgen dat je een goed passende onesie krijgt.

Goede onesies en snel

Snel bezorgd. Onesie past perfect bij mijn meisje. Mijn eigen onesie was helaas te klein dus die heb ik terug moeten sturen jammer genoeg

Goed dat alles naar wens was Alex, die van jou gaan we dan ruilen voor een maatje groter. Een fijne dag toegewenst!

Graag contact!

Beste medewerker, Graag heb ik contact, heb jullie vanochtend gemaild. De bestelling die ik heb geplaatst eergisteren, blijkt nu door PostNL grote vertraging op te lopen, terwijl op jullie website iets anders vermeld staat. Graag wil ik mijn zending retour sturen en een nieuwe bestelling afhalen in Wateringen vandaag of uiterlijk morgen. Kunnen jullie mij zsm bellen (zie mail over Donald Duck onesie)? bedankt

Hallo Marijke, we hebben zojuist direct gereageerd op je mail en er is inderdaad wat vertraging door de drukte bij PostNL. Zoals het er nu naar uitziet komt het pakketje gewoon op tijd binnen maar anders is het uiteraard geen enkel probleem de bestelling hier op te halen, dan zorgen wij dat de andere weer geretourneerd wordt. Een fijne dag toegewenst!

zacht

vind het kruis erg laag hangen maar voor de rest is hij lekker zacht

Hey Yvonne, fijn dat de onesie lekker zacht is! Het verschilt per model hoe laag het kruis hangt dat kan je op de foto's zien dus als je liever een met een wat hoger kruis hebt mag je altijd ruilen natuurlijk. Een fijne dag toegewenst!

helemaal goed. De jongens ware helemaal blij en dragen het pak dag en nacht!

De pakken zijn van goede kwaliteit. Goede service

Fijn om te horen Simone!

Mooie en zachte onesie!

Prachtige onesie binnen gekregen van Stitch. Er was ook een actie met graits sloffen erbij. Het staat geweldig samen bij mijn zoon!

Bedankt voor je berichtje Kelly en fijn dat je zoon er zo blij mee is!

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering

Dankjewel Anne :)

Over Studentonesie.nl

BAM! Ze zijn er weer! De super chille onesies van de leukste webshop van Nederland en België: Student Onesie. Om het voor jullie makkelijk te maken hebben wij een leuke voorselectie gemaakt van de allergaafste onesies. Zoek jij een chille outfit voor thuis, voor een vette party, themafeest, wintersport of vrijgezellenfeest? Doe dat dan nu extreem comfortabel met deze chille en super zachte onesies. Het hele jaar door wisselen wij van assortiment waardoor er iedere keer weer iets nieuws te vinden is in onze shop.