Snelle en compacte service

Beloofde snelle service. Pak was compact ingepakt, zeer goed.

Bedankt Jolan! We doen ons best om zo weinig mogelijk "loze" lucht te verzenden ;)

Goede keuze, snel geleverd

Heel veel keus, duidelijke site, ook de maten zijn goed aangegeven in lengte. Daardoor de goede maat besteld. Snelle levering Top!

Fijn om te horen dat alles mooi duidelijk was Kim! Veel plezier met de onesie :)

Snelle levering goede service

Het pakket kwam lekker snel en op tijd voor het beestenfeest van onze zoon voor schoolkamp Zaten wel wat losse draadjes aan het pak maar dat is op te lossen

Hallo Johannike! Fijn dat hij mooi op tijd binnen was daar heeft hij vast een heel leuk feest mee gehad! Mocht er een los draadje aan het eind van een stiksel hangen kan je deze inderdaad gewoon los knippen dat geeft verder geen problemen. Een fijne dag toegewenst!

goed bevallen

Netjes op tijd geleverd en in prima staat ontvangen

Fijn om te horen Patricia. Dankjewel!

Helemaal top verlopen

Het ging helemaal top! Betaling en verzending. Ook zeker de prijs waard.

Veel plezier met de onesie Zineke! We maken het graag zo makkelijk mogelijk voor je!

Super snelle levering en een heerlijke warme onesie!

Super snelle levering en een heerlijke warme onesie. Dik tevreden dus!

Superrrr! Heel fijn om te horen Bjorn. Veel plezier ermee :)

Snel geleverd en lijkt me goede kwaliteit

Bedankt Orilie. Veel plezier met de onesie!

Snelle levering en het een mooi pak. Mijn neefje zal er helemaal gelukkig mee zijn.

Bedankt voor je berichtje Annemiek. Veel plezier met het geven aan je neefje!

Snelle levering, goed product

Ik heb voor mijn dochter een onesie gekocht. De levering was snel en de onesie van goede kwaliteit.

Dankjewel Yvette, goed om te horen dat alles helemaal naar wens is!

Leuke onesie

Leuke site met verschillende soorten onesie. Erg tevreden met de aankoop

Fijn om te horen Jolieke, zo te horen heb je een goeie keuze kunnen maken :)

Snel in huis en mooi produkt

Het produkt was snel in huis en ziet er goed uit. Mooie kleuren en voelt zacht. De maat zit perfect.

Goed om te horen Gerard! Veel plezier ermee!

Gele zachte mooie onesie

Heel erg blij met mijn Onesie. Hij ia superzacht, voelt stevig aan en ziet er grappig uit.

Bedankt Chantal, heel veel plezier met je onesie :)

Je krijgt waar je voor betaalt.

Het is een ontzettend zachte, leuke onesie, maar de kwaliteit valt toch wat tegen, zo is er na 1 minuut al een zak gescheurd, maar dat kan gebeuren.

Hallo Amanda, fijn dat je blij bent met de leuke zachte onesie. Jammer dat er een gat in de zak is gekomen. Je kan ons een foto hiervan mailen dan kunnen we even meekijken of er een naad niet goed gestikt is en als dat het geval is kunnen we die uiteraard omruilen voor een nieuwe. Geen enkel probleem!

Snel, leuke acties, precies als de fotot

Had snel een onesie nodig voor een feest. Bij de meeste waren leveringen 3/5 dagen maar bij studentonesie al de volgende dag binnen. De prijs kwaliteit klopt en de maten zijn top aangegeven.

Hopelijk heb je een leuk feestje gehad Sen! Bedankt voor je berichtje :)

Mooie onesies voor een goede prijs

Hele mooie onesies, super zacht en mooi afgewerkt!

Dankjewel Vincent. Veel plezier ermee!

Goed en snel

Was heel snel binnen en goed verpakt

Gelukkig zijn de vertragingen rondom Corona ondertussen wel verleden tijd en komen de pakketjes weer netjes de volgende dag binnen :) Veel plezier met de onesie!

Leuke onesie

Goeie kwaliteit en op tijd bezorgd

Bedankt voor je berichtje Nicola! Fijn dat alles naar wens is!

Ziet er leuk uit maar matige kwaliteit

Gemaakt van lekkere zachte stof, leuk ontwerp. Snel binnengekomen Het is jammer dat de onesie met knoopsgaten is gemaakt. Deze zijn te ruim waardoor de knoopjes opengaan wanneer je dat liever niet wilt

Hallo Heleen, fijn dat je blij bent met de onesie en de levering. Jammer dat de knoopgaten iets te wijd lijken, dat lijkt op een productiefoutje. Je kan even contact met ons opnemen en dan zorgen we dat je deze om kan ruilen. Een fijne dag toegewenst!

Prima onesie voor een goede prijs

^

Dankjewel Luuk, goed om te horen dat je er blij mee bent :) Dan zijn wij ook weer blij!

Snelle levering van fijne onesie

Goede communicatie, prijs/kwaliteit in orde.

Dankjewel Helena, veel plezier met je onesie!

Snelle verzending.

Goede kwaliteit onesies, veel keuze en snelle verzending!

Hallo Masha! Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent. Zo te horen heb je een leuke keuze uit het assortiment gemaakt. Veel plezier ermee!

Goede service en kwaliteit

Geen problemen gehad met de bestelling of levering. Onesie past goed en is van goede kwaliteit

Bedankt en goed om te horen dat je tevreden bent Frank!

Zo warm en schattig!!

Geweldige vleermuis, een vriend van mij vindt t geweldig. Alleen had gehoopt dat de vleugels iets langer waren.. Maar voor de rest geweldig!

Hallo Lara, fijn dat jullie zo tevreden zijn! De vleugels zijn nu precies de lengte dat ze niet over de grond slepen maar je wel nog je armen goed kunt bewegen. Anders was dat allebei wat lastiger geworden ;) Dus daar is over nagedacht.

Lekkere zachte grote onesie - Uil

De maat is wel erg groot voor de maatvoering die beschreven zijn. Mijn zoon is er wel heel tevreden over, hij is zacht, zit lekker. Hij is uiteindelijk tevreden over de knopen aan de voorkant. Die ritssluiting aan de achterkant (bij de billen) zit niet zo heel lekker.

Hallo! De onesies vallen lekker ruim en als je onderin de maat zit dan heb je inderdaad wat meer speling, maar zo zitten ze natuurlijk ook lekker chill en kan hij voorlopig ook nog lekker meegroeien! Omdat de onesie misschien nog net wat aan de grote kant is valt de rits misschien net wat onhandig. Als hij iets doorgegroeid is zal die ook weer lekker zitten. Veel plezier ermee!

Heel goed en snel binnen

De onesie ziet er goed en stevig uit van goede qwaliteit de qwaliteit-prijsverhouding is ook goed Ook fijn dat je hem snel in huis hebt binnen 2 dagen had ik hem

Bedankt voor je berichtje Sanne! Als je hem voor half 5 had besteld had je hem zelfs al binnen 1 dag binnen gehad ;) Veel plezier ermee!

Over Studentonesie.nl

BAM! Ze zijn er weer! De super chille onesies van de leukste webshop van Nederland en België: Student Onesie. Om het voor jullie makkelijk te maken hebben wij een leuke voorselectie gemaakt van de allergaafste onesies. Zoek jij een chille outfit voor thuis, voor een vette party, themafeest, wintersport of vrijgezellenfeest? Doe dat dan nu extreem comfortabel met deze chille en super zachte onesies. Het hele jaar door wisselen wij van assortiment waardoor er iedere keer weer iets nieuws te vinden is in onze shop.