leuke onesie

mooie onesie tegen een mooie prijs! En heel snel geleverd!

Mooie keuze, vlotte ahandeling en snelle levering

Mooie ruime keuze van uiteenlopende onesies. Makkelijk betalen via Bancontact app en je wordt mooi op de hoogte gehoiden van je bestelstatus. Top, een aanrader.

Goede kwaliteit Onesie, snelle levering

Na een lange zoektocht heb ik uiteindelijk voor studentonesie gekozen voor het kado voor mijn partner. Ik kreeg daar het meeste vertrouwen in de kwaliteit en service en werd niet teleurgesteld. De kwaliteit van het product is prima en de levering supersnel.

Prima product snelle levering

Duidelijk en snel geleverd

Snelle levering goede kwaliteit

Onesie werd snel geleverd. Materiaal lijkt van goede kwaliteit te zijn en is lekker zacht.

Snel Verzonden en reageert snel

Ik wilde bijtijds bestellen ivm de feestdagen. Ik kreeg snel reactie op mijn mail over de retour/ ruil opties. Na bestellen heb ik snel mijn onesies ontvangen. Fijn dat op de verpakken niet groot de afkomst staat, je geeft zoiets vaak kado en wil niet dat iemand ziet wat het is.

Lekker zacht en ruim

Zachte, aangename stof. Lekker warm en ziet er exact uit als op de foto.

Fijn om te horen dat alles naar wens is Eline! Fijne avond :)

Goede kwaliteit alleen net iets te klein

Ik heb een goede ervaring, alleen de bezorgtijd duurde wel even en het is net iets te klein

Hallo Tiz, fijn dat je tevreden bent maar jammer dat de onesie net iets te klein is. Ja mag hem uiteraard ruilen voor een maatje groter dat is geen enkel probleem!

Snel bezorgd en ziet er goed uit!

Voor mijn kleinkinderen besteld, ze zijn er erg blij mee!

Fijn om te horen Rieneke, dat ziet er vast gezellig uit thuis!

Snelle service. De onsies op maandag besteld en op woensdag al geleverd. Ze zijn heerlijk zacht. Vallen helaas wel iets kleiner dag online is aangegeven.

Hallo Jessica, fijn dat je tevreden bent maar jammer dat de onesie net iets te klein is. Ja mag hem uiteraard ruilen voor een maatje groter dat is geen enkel probleem!

Goed product en snelle levering

Mooie onesie en snel binnen

Bedankt voor je berichtje Monique. Fijne dag!

Snel en dik in orde

Vlotte website, gebruiksvriendelijk, goede prijs kwaliteit, snel en degelijk

Bedankt voor het berichtje, en goed om te horen dat alles zo fijn bevallen is. Bedankt!

Onmiddellijk aan de slag na betaling, snelle levering, goede communicatie

Uiteraard zorgen we dat we direct aan de slag gaan zodat jij zo snel mogelijk kan Chillen!

prima onesie, betaalbaar

Onesie op tijd ontvangen, ziet er mooi uit, betaalbaar

Dankjewel Manon, veel plezier ermee!

Snelle vlotte afhandeling.

Besteld, en volgende dag al binnen. Leuk ding voor leuke prijs.

Bedankt en fijn om te horen dat het allemaal naar wens is!

Leuk aanbod en snelle bezorging

Leuk aanbod en snelle bezorging

Bedankt Silke, veel plezier met je aankoop :)

Meer dan uitstekend

Had een onsie besteld als kado. En heb op de dag van levering 3 extra besteld De onsjes zijn zeer zacht en stevig (de staartjes en oortjes zijn stevig gestikt waardoor kinderen het er niet snel zullen aftrekken). Nu in de tijd dat je huis verwarmen toch kostelijk wordt kan je gerust in 1 van hun onsies in de zetel zitten zonder een dekentje en het toch aangenaam warl hebben... Zeer snelle levering, goed verpakt en super zacht

Bedankt voor je leuke berichtje Michael. Zo gaan jullie een hele gezellige en comfortabele winter tegemoet! Een fijne dag toegewenst!

Onesie zit als gegoten en is echt lekker zacht. Netjes snel geleverd dus ik ben tevreden!

Bedankt Tim! Fijn om te horen dat alles naar wens is :)

Productomschrijving klopt niet!

Ik had een beer onesie besteld maar bij ontvangst bleek deze geen knopen te hebben (zoals geadverteerd) maar 2 ritssluitingen. Een van deze ritsen liep overdwars aan de achterzijde en maakte het pak onprettig om aan te hebben of in te gaan zitten. Dus retour en hierdoor verzendkosten kwijt. Super jammer en tot op heden nog niet aangepast door StudentOnesie. De negatieve review die ik achter had gelaten bij dit product op de site is ook nooit gepubliceerd. Ja, zo blijft je gemiddelde inderdaad lekker hoog.

Hallo Anouk! Bedankt voor je berichtje en vervelend dat er met je bestelling iets mis is gegaan. Om op je opmerkingen terug te komen: -Van de Beer hebben we een foutieve levering gekregen een tijdje terug met een rits i.p.v. knopen waardoor een aantal modellen uit de voorraad een rits hadden. Hier is dus iets fout gegaan uit onze kant. -Je had ons natuurlijk even een berichtje kunnen sturen dat er iets niet klopte dan hadden we hem gratis voor je om kunnen ruilen. Als er een foutje van onze kant is hoef jij daar uiteraard niet voor te betalen. -Reviews hier worden altijd gepubliceerd zoals je ziet. Kiyoh regelt dit en wij hebben logischerwijs geen invloed of een review wel/niet gepubliceerd wordt.

Lekkere zachte onesie

De onesie zit lekker maar de mouwen zijn helaas te kort ookal heb ik de grootste maat gekocht

Hallo Justin, fijn dat de onesie goed zit maar jammer dat de mouwen net wat kort zijn. Helaas zijn we hier in Nederland een nogal lang volkje dus de aller langste van ons kunnen net buiten de beschikbare maten vallen. Hopelijk ben je alsnog blij met je onesie!

Top!!

Snelle levering en leuke ruime onesies! Al vaker besteld. Altijd goed.

Leuk dat je al een paar keer terug bent gekomen Madelon en nog beter natuurlijk dat het steeds weer goed bevalt. Tot de volgende keer!

Snel geleverd, goed werkende site. Product zoals omschreven, wel jammer dat de onesie met knoopjes dicht gaat en niet met een rits zoals ik had verwacht.

Fijn dat alles naar wens was Eva. Ook de knoopjes staan omschreven ;) Misschien dat er in de toekomst ook met rits komen :)

Ziet er goed uit. Waar voor je (weinige) geld.

Bedankt Eva! Veel plezier met de onesie!

Super zacht

Het pak is super zacht. Perfecte kwaliteit. Mn zoontje is er super blij mee

Leuk om te horen Nicole! Een fijne dag toegewenst!

Goed geleverd, zit erg lekker

Was snel geleverd, heel aangekomen en het zit erg lekker.

Bedankt voor je berichtje Elise, fijn om te horen :)

Over Studentonesie.nl

BAM! Ze zijn er weer! De super chille onesies van de leukste webshop van Nederland en België: Student Onesie. Om het voor jullie makkelijk te maken hebben wij een leuke voorselectie gemaakt van de allergaafste onesies. Zoek jij een chille outfit voor thuis, voor een vette party, themafeest, wintersport of vrijgezellenfeest? Doe dat dan nu extreem comfortabel met deze chille en super zachte onesies. Het hele jaar door wisselen wij van assortiment waardoor er iedere keer weer iets nieuws te vinden is in onze shop.