Fantastisch!

Dank je wel voor de heel snelle levering. Mijn zoontje gaat in de Stitch Onesie naar school ter ondersteuning van Bednet... Hij kijkt er al heel erg naar uit.

Leuke onesies, leuke prijzen

perfect zoals omschreven, en supersnel geleverd

Alles top

Makkelijk bestellen, snel in huis, goede kwaliteit en een blije dochter. Ik ben helemaal tevreden, ga zeker nog eens bestellen als ze uit deze gegroeid is.

Prachtig product

Het materiaal is erg zacht en comfortabel en de onesie ziet er ook nog eens erg leuk uit.

Bedankt Steven en veel plezier ermee!

Geniale onesie

Onesie gekocht van een luiaard, wist niet eens dat deze bestonden maar ik vind hem geniaal :D In het echt nog leuker dan op de foto

Leuk zijn ze he Jim! Bedankt voor je berichtje en veel plezier met je onesie

Snel en mooi

De onesie ziet er goed uit en werd vlot geleverd. Ik moet hem nog cadeau doen maar ik denk dat hij goed gaat bevallen:)

Die zal vast goed in de smaak vallen Rien en uiteraard mag hij anders altijd nog geruild of geretourneerd worden. Een fijne dag toegewenst!

Vriendelijk geholpen

Ik had wat vragen en werd vriendelijk geholpen via de telefoon. Snel besteld en de dag erna zoals beloofd in huis. Helemaal toppie!

Fijn om te horen Martijn, we doen ons best om zo goed mogelijk voor iedereen klaar te staan. Een fijne dag toegewenst!

Prima geregeld

Het enige wat moeilijk was, was een keuze maken. Bestelling volgende dag in huis en mijn zoon loopt heerlijk in zijn onesie rond.

Bedankt voor je berichtje Arjen, goed om te horen dat hij er blij mee is!

Leuke mensen en grappige onesie

Na een telefoontje kon ik dezelfde dag mijn onesie nog afhalen bij het magazijn omdat ik last minute nog een cadeautje had. Dat was geen enkel probleem, ik werd heel vriendelijk ontvangen en het cadeautje was een schot in de roos. Heel grappig om zo'n kleine dino door het huis te zien rennen haha

Bedankt voor je berichtje Simon! En leuk om te horen dat alles zo goed is bevallen. Veel plezier met de kleine dino ;)

Snel in huis, mooi product

En zo hoort het, bedankt voor de reactie Jonas!

Netjes geholpen bij verkeerde bestelling

ik had per ongeluk de verkeerde maat gekozen en na een belletje werd alles gelijk goed gezet en werd ik erg vriendelijk geholpen. Het pakketje kon ik de volgende ochtend al bij de Primera afhalen en de onesie ziet er geweldig leuk uit.

Uiteraard staan we altijd gelijk voor je klaar Kelly. Fijn dat je het zo snel kon melden voor hij verzonden was zodat je mooi gelijk de juiste maat in huis hebt gekregen. Veel plezier ermee!

Snel, mooi product

Volgende dag in huis zoals beloofd en mijn dochter is er niet meer uit te krijgen. Mooie kwaliteit en hele fijne zachte stof.

Bedankt voor je review Jorien. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier met de onesie!

Geweldig leuke onesie

De onesie was snel in huis en voelt echt heel erg zacht aan. Ik heb gekozen voor de pinguin en die ga ik voorlopig niet uit doen zolang ik thuis zit voor werk haha. Goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de zending en vreindelijk te woord gestaan bij vragen.

Hopen dat je nog lekker thuis mag blijven werken voordat je weer strak in pak op kantoor moet verschijnen ;) Veel plezier met je onesie Winston!

Heel slecht

Nu heb ik een aantal dagen geleden bij student onesie een drakenonesie besteld en na hem skechts één keer gebruikt te hebben is de rits achterin al stuk. En dit zonder ooit nog gebruik te hebben gemaakt van deze rits! Irriterend voor de huid om de hele dag de rits te voelen als je gaat zitten. Nee, dit is eens maar nooit weer. Vreselijk slecht product! Sjors van Dongen

Jammer dat je niet tevreden bent over de rits Sjors, veel mensen vinden die juist zo fijn dat je makkelijk naar de wc kan zonder heel je onesie uit te trekken. Maar uiteraard kan je gewoon je geld terug krijgen als je niet tevreden bent. Een fijne dag toegewenst!

Slechte reviews niet getoond op de site

Ik had vorig jaar een onesie besteld en had daarover een review geschreven omdat de rits onhandig was en snel kapot is gegaan (na 2de keer gebruik). Deze werd niet op de site geplaatst. Nu zat ik te kijken of het inmiddels wel geplaatst is, maar het staat er nog steeds niet tussen. Ik was van plan weer te bestellen voor een cadeau, maar dit heeft me er toch wel van weerhouden omdat het oneerlijke praktijken zijn.

Hallo, vervelend dat er toen iets mis is gegaan. Heb je toen wel contact met ons opgenomen want daar was gewoon garantie op en die had uiteraard omgeruild kunnen worden. Reviews worden hier automatisch geplaatst en slechte reviews kunnen wij dus ook niet weigeren of niet laten plaatsen (net als deze ;) ). We vinden het juist belangrijk dat mensen alle kanten van ons bedrijf zien en daar horen natuurlijk ook foutjes tussen en die zijn ook uiteraard zichtbaar voor andere klanten. Misschien heb je hem gemist of er overheen gelezen.

Geweldige service

Mooie zachte pinguïn onesie, uniek model. De naden van de onesie waren op een aantal plekken los. Na dit gemeld te hebben via de mail, kwam er snel een reactie terug met twee goede tegemoetkomingen. Ik had de onesie al in oktober besteld maar met kerst cadeau gegeven, waardoor de gebreken toen pas aan het licht kwamen. Desondanks deze geweldige service!

Hallo Evelien, Bedankt voor je berichtje en fijn dat je blij bent met je onesie en de service. Veel plezier ermee!

Onesie maat XL besteld, maar toch te klein

Jammer, bestel je een superleuke berenonesie in de grootste maat die groot genoeg zou moeten zijn voor een persoon van 195cm is hij toch te klein, Zit vrij strak en niet echt comfortabel. Ik vraag me ook wel af hoe iemand van langer dan 175cm hier comfortabel in zit. En dan moet je ook geen maatje meer hebben want dan past het ook al niet. Voor mij dus geen onesie meer van studentonesie. En ik vrees helemaal geen onesie want ik weiger me scheel te betalen omdat ik een maatje meer heb en ook een comfipak wil net als mijn dochter. Want ik moet wel zeggen, de prijzen van studentonesie zijn wel heel netjes en aantrekkelijk.

Hallo Marijke, Bedankt voor je berichtje en het lijkt erop dat je een maat L hebt ontvangen ipv de XL. We nemen contact met je op om dit om te ruilen zodat ook jij lekker comfortabel op de bank zit ;) Een fijne dag toegewenst!

Duurt erg lang

Duurt erg lang voor je je bestelling binnen hebt.

Hallo Frances, vervelend dat je niet tevreden bent over hoe snel je pakketje er was. Ik heb het even nagekeken en je pakket is hier dezelfde dag verzonden als dat je hem besteld hebt. In de grote drukte i.v.m. Corona en zo vlak voor Sinterklaas is er bij PostNL een vertraging geweest waardoor hij iets later is gekomen dan direct de volgende dag. Hopelijk wel nog mooi op tijd en bevalt hij goed! Een fijne dag toegewenst!

Snelle levering en ruime keuze

Dag na bestelling al in huis en precies zoals de afbeelding beloofde. Mooi pak!

Correcte beschrijving!

Hoe de onesie omschreven werd is correct. Ze zit enorm goed en is ook luchtig door de knopen aan de voorkant. Ik vond het jammer wanneer ik de onesie uit moest doen om naar buiten te gaan. De stof is heel zacht en warm. Ook werd deze snel geleverd. Ben er enorm blij mee!

Uitstekende service en bereikbaarheid

Pakketje was even zoek maar gemakkelijk contact gehad en alsnog pakketje mogen ontvangen

Ruime keuze, scherpe prijzen en snelle levering

Bedankt Erwin, fijn dat alles goed bevallen is. Veel plezier ermee!

heel goed

Erg snelle bezorging

Bedankt Joanna, fijn om te horen! Bedankt voor je berichtje en veel plezier met de onesie!

Was goed en snel geleverd, goede kwaliteit en lekker warm

Dankjewel Jordy, Heel veel plezier ermee en fijn dat je een berichtje hebt achter gelaten.

Over Studentonesie.nl

BAM! Ze zijn er weer! De super chille onesies van de leukste webshop van Nederland en België: Student Onesie. Om het voor jullie makkelijk te maken hebben wij een leuke voorselectie gemaakt van de allergaafste onesies. Zoek jij een chille outfit voor thuis, voor een vette party, themafeest, wintersport of vrijgezellenfeest? Doe dat dan nu extreem comfortabel met deze chille en super zachte onesies. Het hele jaar door wisselen wij van assortiment waardoor er iedere keer weer iets nieuws te vinden is in onze shop.