Rommel

2 onesies besteld. Bij de ene een gat door een niet goed gestikte naad, bij de andere rits direct kapot.

Super snelle levering, en pak is ook super mooi ! Goede kwaliteit !

Super snelle levering, en pak is ook super mooi ! Goede kwaliteit.

Goeie sevice en snel geleverd , met dank van men zoon

Goeie snelle ervaring met goeie kwaliteit

Bedankt voor je berichtje Joachim. Veel plezier met je bestelling!

Zalig zacht

Een zalige onesie, super zacht

Dankjewel Levi! Veel plezier ermee :)

Snelle levering, zonder gedoe. Mooie kwaliteit onesie. Nog niet in gebruik gehad, maar tot nu toe zeer tevreden.

Bedankt voor je berichtje Terry! Fijn dat alles so far naar wens is :)

Leuke onesie voor mijn dochter!

Snelle levering en goed product

Fijn om te horen dat alles naar wens in Marjan! Hopelijk heeft je dochter er veel plezier mee!

Een geweldige onesie, voor een goede en reele prijs.

Ik wilde graag een onesie voor naar comic con met mijn partner. zelf zag ik toen deze geweldige onesie met goede kleuren en had hem dus gelijk besteld. Nou, ik ben helemaal verlieft! Een zachte onesie met erg vibrant kleuren en precies goed op maat. Zelf zou ik zo nog een keer kopen bij Student Onesie, want deze ervaring heeft mij een hele grote glimlach opgeleverd! Bedankt!

Wat een leuk bericht Fleur! Heel veel plezier op ComicCon!

Goede kwaliteit onesies, easy website, goeie acties en snelle verzending

Fijne website met goede foto's, makkelijk en snel te bestellen en het wordt ook direct verzonden. De onesies zijn van goede kwaliteit en de sloffen maken het helemaal af!

Jij zit er zeker warm bij deze winter Catelijne ;) Bedankt voor je bericht en een fijne dag toegewenst!

Meer dan goed!

Een uitstekende, zelfs snelle onverwachte service! Ik raad dit iedereen asn

Fijn om te horen Gaby! Veel plezier met je bestelling :)

Goede service en een goed product.

Mijn bestelling is snel binnen, zoals ook wordt vermeld. Het product is precies zoals omschreven en van goede kwaliteit. Ook de maattabel klopt. De onesie is aan de bovenkant wel wat breed, maar voor de lengte echt prima!

Fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling Danique! Heel veel plezier ermee!

Goede omschrijving product en snelle levering

Goede omschrijving product en snelle levering

Bedankt voor je berichtje Ricky en goed om te horen dat alles duidelijk is :)

Correct opgelost!

We hadden met een vriendengroep 2 onesies besteld voor een verjaardag van een kameraad, één kangoeroe en één nijlpaard. Helaas kwam er na, een wel vlotte levering, van 3 dagen een kangoeroe en een koala aan. Als oplossing werd me aangeboden de correcte op te sturen en de koala terug te sturen met een door hen betaalde terugstuurbon. Super vriendelijke en mooie service. De kwaliteit is wel niet zo exact of netjes als op de site, maar volstaat voor een comfortabele onesie. Bedankt!

Fijn om te horen dat je tevreden bent met de oplossing Roel. De 2 grijze beesten zijn bij iemand toch door elkaar gehaald bij het inpakken ;) Foutje van onze kant, dus zetten we uiteraard zonder kosten voor jou direct recht!

Ze zitten lekker maar paar min punten

Ik heb 2 onesie besteld. Ze zitten bijde aardig strak maar zitten wel lekker, dus dat maakte mij niet echt uit toch jammer dat de maaten niet echt klopte op de site. Aan een van de 2 onesie zitten paar draaden aan de boven arm.

Fijn om te horen dat de onesies wel lekker zitten Nick! Uiteraard mag je altijd ruilen voor een maatje groter als je dat toch liever hebt :)

Redders in nood

Ivm een last minute feestje had ik dezelfde dag nog een pak nodig. Via de telefoon kreeg ik door dat dit geen enkel probleem was en ik de bestelling direct mocht komen ophalen. Gelukkig woonde ik in de buurt dus dit kwam perfect uit. Echt super chill! Na het feest is dit ook nog gewoon heel chill om lekker thuis mee te hangen.

Graag gedaan Nicole! Fijn dat we je zo konden helpen :)

Blije draak in huis

Mijn zoon rent al dagen als een blije draak door het huis. Hij is zo blij met z'n Onesie. Goeie kwaliteit voor een leuke prijs.

Dat zal er leuk uit zien daar Tom! Een fijne dag toegewenst!

Alles goed

Alles goed

Bedankt Marianne, goed om te horen dat het allemaal goed bevallen is. Een fijne dag toegewenst!

Vriendelijk geholpen

Ik had wat vraagjes voor ik wou bestellen en ben via de telefoon heel vrie delijk geholpen. Gelijk opgenomen en alle antwoorden op m'n vragen gekregen. Ik was nog net te laat om te bestellen om hem de volgende dag in huis te hebben maar ze konden nog net een uitzondering maken en mijn pakketje nog opsturen. Super!

Graag gedaan Willeke, uiteraard staan we altijd zo snel mogelijk voor je klaar!

Geweldige outfits!

Met onze vereniging matchen onesies gekocht voor ons jungle feest en het was een groot succes. Na de party ook perfect voor met een kater uit de brakken op de bank

Succes met de kater Arnold, hopelijk heb je een mooi feestje gehad ;)

Snel geleverd en alles zoals verwacht

Product is als verwacht en snel geleverd, mooi op tijd voor m'n feestje.

Fijn om te horen Jolanda, mooi dat alles naar wens is.

Van zeurende naar blije dochter

Wekenlang heeft mijn dochter gezeurd om een onesie en nu ze hem binnen heeft gekregen voor haar verjaardag is ze er niet meer uit te krijgen. Ze is er zo blij mee! En ik nu ook want geen gejammer meer om een onesie hahahaha. Maar echt een dikke aanrader ze zijn leuk, zien eruit als op de foto en zijn erg zacht.

Nu nog een onesie voor jezelf zodat je in alle rust kan genieten van je rust zonder gezeur ;) Fijn om te horen dat alels verder goed bevallen is Joren :)

Netjes en vlot

Product als verwacht rn netjes zoals beloofd volgende dag in huis.

Dankje Joachim, veel plezier met je onesie!

Superzachte onesie

Mijn IJsbeer Onesie is zo lekker zacht en fluffy ik ga die nooit meer uit doen haha. Bedankt!

Veel plezier met de onesie Marijn. Een fijne dag toegewenst!

Mooi pak voor een leuke prijs

Pak was snel en ziet er leuk en mooi uit, degelijke prijs en de kids zijn er blij mee.

Snel geleverd maar niet netjes gemaakt

Het is snel geleverd maar overal hange draadjes los van het naaien en ook zitten er plekjes wat gewoon super lelijk gezet Gelukkig met creditcard besteld dus ben verzekerd maar vind het erg jammer aangezien het 65 euro heeft gekost

Bedankt voor je berichtje Cas en vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. We hebben contact met je via de mail opgenomen zodat je ze gratis terug kan sturen en je geld terug kan ontvangen of ruilen voor een ander product. Een fijne dag toegewenst!

Over Studentonesie.nl

BAM! Ze zijn er weer! De super chille onesies van de leukste webshop van Nederland en België: Student Onesie. Om het voor jullie makkelijk te maken hebben wij een leuke voorselectie gemaakt van de allergaafste onesies. Zoek jij een chille outfit voor thuis, voor een vette party, themafeest, wintersport of vrijgezellenfeest? Doe dat dan nu extreem comfortabel met deze chille en super zachte onesies. Het hele jaar door wisselen wij van assortiment waardoor er iedere keer weer iets nieuws te vinden is in onze shop.