Goed, maatvoering te klein

Ik heb een onesie bestelt die zou moeten passen tot 167 maar hij is voor mij al erg krap. Als hier een nog groter iemand in zou moeten zou het echt niet passen. Verder prima! En snelle levering

Met spoed nog een mooie onesie voor carnaval nodig. Om 17.00 besteld. Kon dezelfde dag nog mee. Volgende middag bezorgd! Maat klopt, valt precies goed.

Ik heb voor mijn zoon het charmander pak besteld. Ik had deze bestelling gelijk de volgende dag in huis dus dat was top. Alles werd netjes via de e-mail vermeld en werd goed op de hoogte gehouden. Omdat carnaval toch onverwachts doorging ben ik super blij met de snelle service en met de kwaliteit van het pak. En mijn zoon wilt alleen nog maar zijn charmander pak aan.

Leuk pak voor mijn kleindochter

De onesie besteld via internet. Gelukkig kwam hij op tijd binnen, want hij moest mee naar Texas als kerstkado voor onze kleindochter. Ze is er erg blij mee en heeft hem tijdens de koelere dagen aan in huis.

super

ik had een probleem met mijn pakketje en na het versturen van een mailtje is dat binnen de 30 min beantwoord en ook meteen opgelost. super goede communicatie en heel vriendelijk. ik ga hier zeker nog eens bestellen.

Heel snelle levering

Besteld en de volgende dag al geleverd. Materiaal ziet er ook goed uit.

Makkelijk besteld en op max verstappen snelheid geleverd

Fijne overzichtelijke website. Super snelle levering. En hele mooie kwaliteit. Waarvoor ik nu een super gelukkig kind in een stich onesie rond heb huppelen.

Wat leuk om te horen Andy, fijn dat het zo goed bevalt!

Warme goede onesie

Tevreden over de onesie enige jamere is dat die knopen inplaats van een rits heeft :)

Bedankt voor je berichtje Richard en goed om te horen dat je blij bent met de onesie :)

Snelle levering. Goede communicatie

Bedankt Xandra! Veel plezier met je onesie :)

Snel in huis

Snel geleverd, leuk product

Bedankt Joeri en veel plezier met de onesie :)

Super snel geleverd en leuk!

Besteld en de volgende dag in huis. Super zacht en heerlijk materiaalz

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent en bedankt voor het achterlaten van je ervaringen :)

cute asf

same met mn vriendin zelfde onesie gekocht, heerlijke matching onesies nu hahaha. Alleen is de grootste maat wat kort op de armen en benen

Leuk om te horen Matthias! Zo komen jullie samen de koude dagen wel door. Als je wat groter bent dan de grootste maat pas je inderdaad wel gewoon in de onesie maar dan kunnen de armen wat korter vallen inderdaad. Veel plezier ermee!

Fantastische onesie's

Super zacht.

Bedankt Sophie, veel plezier ermee!

Onesie de dag na bestelling binnen gekregen, in perfecte staat. Er waren een paar losse draadjes maar die kan je met een schaar wegknippen en dan is die perfect!

Fijn om te horen dat je blij bent met je onesie Britt! Dat er nog een draadje los zat is uiteraard niet zo netjes, maar die kan je zonder problemen inderdaad wegknippen. Een fijne dag toegewenst!

Snel geleverd en ziet er mooi uit

Volgende dag in huis en de onesie ziet er mooi uit. Erg tevreden

Fijn om te horen Karim, veel plezier ermee :)

Snelle levering en in orde. Bedankt

Bedankt voor je berichtje Ann en goed om te horen dat alles naar wens was. Graag gedaan!

Op zich leuk zoveel keuze op de site, maar het pak was te klein en had slechte pasvorm

Op zich leuk zoveel keuze op de site, maar het pak voor mijn dochter was te klein (ze is kleiner dan de aangegeven lengte maar kon er niet in rechtopstaan) en had helaas een slechte pasvorm. Ik ga het pak retourneren.

Hallo Lianne, bedankt voor je berichtje en jammer dat de onesie niet bevalt. Voor de lengte zou dat goed moeten zijn en ook gezien je opmerking over de pasvorm denk ik inderdaad dat met die onesie iets mis is. Dat gaan we uiteraard voor je oplossen en deze kunnen we natuurlijk ruilen voor een juiste onesie. Uiteraard kan je ook je geld terug krijgen als je dat liever hebt. Een fijne dag toegewenst!

Uitstekend producht goede klantenservice

Heel goed verpakt zag er mooi en netjes uit de kwaliteit van het product was ook goed de klantenservice snel bereikbaar en dingen opgelost zeker een aanrader!!

Fijn om te horen dat alles zo goed bevallen in Vinnie. Veel plezier met je onesie!

Helder en duidelijk in de bestelling

Goed alles verliep zoals jullie omschreven op de site zowel in de bestelling fase

Fijn om te horen Will. Veel plezier met de bestelling!

Snelle reactie én levering

Zeer snelle en vriendelijke reactie na een vraag van mij. Goede service, duidelijke online shop.

Graag gedaan Esther! Ondanks alle drukte ronde de feestdagen zorgen we ervoor dat je altijd snel je antwoord krijgt en is je pakketje z.s.m. in huis. Een fijne dag toegewenst!

Snelle, duidelijke afwerking

Bedankt Sandra! Goed om te horen dat alles naar wens is geweest :)

Goed en snel geleverd.

Mijn onesie paste precies en werd goed en snel geleverd. Erg blij mee.

Veel plezier met de onesie Annelies!

Supersnelle levering!

Volgende dag was die binnen

Dan kan jij lekker snel gaan chillen in je onesie Murat ;) Veel plezier ermee!

Snelle bezorging mooie kwaliteit

Leuke onesie goeie kwaliteit en snel bezorgd

Bedankt voor je berichtje Ilanit! goed om te horen dat alles zo goed is bevallen.

Het pakje was leuk.

Leuke site en leuke onesies, maar de levering was iets minder. De pakjesdienst heeft het pakje direct meegenomen naar een afhaalpunt, terwijl we gewoon thuis waren.

Fijn dat de onesies naar wens zijn Chloe! Vervelend dat het pakje naar het afhaalpunt is gegaan door de bezorger van PostNL. We zullen hier een klacht over uitzetten bij de betreffende bezorger. Een fijne dag toegewenst!

Over Studentonesie.nl

BAM! Ze zijn er weer! De super chille onesies van de leukste webshop van Nederland en België: Student Onesie. Om het voor jullie makkelijk te maken hebben wij een leuke voorselectie gemaakt van de allergaafste onesies. Zoek jij een chille outfit voor thuis, voor een vette party, themafeest, wintersport of vrijgezellenfeest? Doe dat dan nu extreem comfortabel met deze chille en super zachte onesies. Het hele jaar door wisselen wij van assortiment waardoor er iedere keer weer iets nieuws te vinden is in onze shop.