alles zoals het hoort

In love

Helemaal in love met mijn nieuwe onesie. Hij is heerlijk knuffelbaar en ziet er erg mooi uit. Bedankt!

Na een telefoontje om te bevestigen dat ik het echt vandaag in huis zou hebben werd ik netjes geholpen. Het pakket besteld, en zojuist inderdaad mooi het pakketje inhuis. Precies op tijd voor het kamp van mijn zoon.

Grappig pak

Pak bevalt en is zoals op de site. Stof is heerlijk zacht dus ik ga lekker shinen op m'n feestje haha

Goede service!

Ik had wat vragen en mijn mail werd binnen 10 minuten al beantwoord. Ook het pakketje was daarna de volgende dag in huis en de maat was ook helemaal goed zoals ze aangeraden hadden

Zoals op de foto

Product is zoals geadverteerd op de foto en bevalt goed.

Nette kwaliteit

Onesie was snel geleverd, had een los draadje maar niks ergs deze heb ik even eraf geknipt. Kwaliteit lijkt goed, stof voelt fijn aan.

Yoshiiii

Eindelijk een shop gevonden die Yoshi verkoopt. Helemaal blij met jullie! Hij is zo mooi :)

Hele fijne stof

De onesie is zo lekker zacht. Goeie prijs kwaliteit verhouding en se sloffen erbij zijn echt heel nice. Ik kom niet meer van de bank af :')

Gaaf cadeau!

Gekocht als cadeau voor mijn vriendin en ze is er niet uit te keijgen ahha. Voordeel voor mij is extra veel knuffels haha!

Alles zoals verwacht

Goeie service

Snel geholpen met de maatvoering via de telefoon. Bestelling was ook netjes de volgende dag gelijk in huis. Toppers!

Super blij!

Superblij met mijn onesie! Hij zit als gegoten en is zo zacht. Love it!

Vlot bezorgd en mijn dochter is helemaal blij in haar Eenhoorn pak

Snel in huis

Snel geleverd en mooie onesie, erg tevreden :)

Rommel

2 onesies besteld. Bij de ene een gat door een niet goed gestikte naad, bij de andere rits direct kapot.

Super snelle levering, en pak is ook super mooi ! Goede kwaliteit !

Super snelle levering, en pak is ook super mooi ! Goede kwaliteit.

Goeie sevice en snel geleverd , met dank van men zoon

Goeie snelle ervaring met goeie kwaliteit

Zalig zacht

Een zalige onesie, super zacht

Snelle levering, zonder gedoe. Mooie kwaliteit onesie. Nog niet in gebruik gehad, maar tot nu toe zeer tevreden.

Leuke onesie voor mijn dochter!

Snelle levering en goed product

Een geweldige onesie, voor een goede en reele prijs.

Ik wilde graag een onesie voor naar comic con met mijn partner. zelf zag ik toen deze geweldige onesie met goede kleuren en had hem dus gelijk besteld. Nou, ik ben helemaal verlieft! Een zachte onesie met erg vibrant kleuren en precies goed op maat. Zelf zou ik zo nog een keer kopen bij Student Onesie, want deze ervaring heeft mij een hele grote glimlach opgeleverd! Bedankt!

Goede kwaliteit onesies, easy website, goeie acties en snelle verzending

Fijne website met goede foto's, makkelijk en snel te bestellen en het wordt ook direct verzonden. De onesies zijn van goede kwaliteit en de sloffen maken het helemaal af!

Naaldwijkseweg 85

2291PA Wateringen

Over Studentonesie.nl

BAM! Ze zijn er weer! De super chille onesies van de leukste webshop van Nederland en België: Student Onesie. Om het voor jullie makkelijk te maken hebben wij een leuke voorselectie gemaakt van de allergaafste onesies. Zoek jij een chille outfit voor thuis, voor een vette party, themafeest, wintersport of vrijgezellenfeest? Doe dat dan nu extreem comfortabel met deze chille en super zachte onesies. Het hele jaar door wisselen wij van assortiment waardoor er iedere keer weer iets nieuws te vinden is in onze shop.