Zacht, mooi, leuk met paar klein afwerk foutjes

Ik heb die leuke pikachu onesie gekocht voor mij vrouwtje, ze is de laatste tijd helemaal weg van die pokemon. De onesie had ik in XL genomen en het zit haar geweldig. Ze vind hem lekker zacht en heerlijk zitten. De rede dat ik niet hoger ga dan een 7 is vanwegen paar kleine afwerk foutjes. Bij het er uithalen uit de verpakking, kwamen we er meteen al achter dat hier en daar wat garen van de afwerking niet netjes waren afgeknipt en helaas kwamen daar door zelf 2 knoppen los, gelukkig kon ik die met de zelfde kleur draad weer er op zetten. Na wat knip werk hier en daar, was de onesie geheel weer netjes. Eerlijk gezegd had ik inplaats van de knoppen een rits gedaan in de kleur van pika, maar voor de rest is die echt mooi gemaakt en hij is heerlijk zacht en zit lekker warm. Voor al de rist aan de achterkant was een mooi pls punt, vooral voor de uuh stoute dingen zullen we maar zeggen. In het algemeen, is het zeker de moeite waard om er 1 te kopen, als ze de afwerking eens verbeteren dan had ik een hogere cijfer gegeven. Maar ik zal jullie zeker aanbevelen aan anderen.

Bedankt voor je berichtje Dave en fijn dat alles nu toch naar wens is. Jammer dat de onesie net wat slordigheidjes had qua afwerking, dat hoort uiteraard niet. Mocht je vriendin het toch fijner vinden hem om te ruilen voor een nieuwe dan kan je ons uiteraard een berichtje sturen en gaan we dat regelen!

Pakken zijn perfect voor LSD

De pakken zitten goed, het enige probleempje is dat ik als lang persoon (183) de XL heb moeten bestellen, maar ik niet breed ben. Het zit dus veel te ruim. In de L kon ik niet zitten. Toch wel tevreden.

Fijn dat de onesies goed zitten Margretha. De onesies vallen (zoals op de foto's te zien is) lekker baggy dus als je zelf wat smaller bent vallen ze in de breedte wat ruimer. Een kleinere maat is dan toch niet aan te raden omdat de armen/benen dan echt te kort gaan worden.

Het werd snel geleverd

Bedankt voor je berichtje Joyce en fijn dat alles naar wens is :)

Slechte kwaliteit

De onesies waren snel geleverd. Lekkere zachte stof. Helaas is de kwaliteit minder. Al snel zaten er gaten in de naden en de rits was al snel kapot. Erg jammer want ze zijn erg leuk.

Ai Wesje dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dat lijkt alsof er bij de naden iets verkeerd gestikt is en dat valt uiteraard binnen de garantie. Je kan ons even een berichtje sturen en dan pikken we op dat je bestelling geruild kan worden voor een nieuwe. Een fijne dag toegewenst!

Wat een mooie, lieve en zachte Stitch

Mooi op tijd binnen, super zacht! (helaas niet in mijn maat besteld maar voor mijn nichtje anders had ik hem zelf gehouden) onesie Stitch werd na openmaken kado gelijk aangetrokken. Bedankt voor de service

Bedankt voor je berichtje Louisa en fijn om te horen dat het zo goed bevalt!

Snel en super leuk

De onesies zijn snel binnen gekomen en ze zijn ook erg leuk.

Bedankt Anja, veel plezier met je bestelling :)

perfecte service!

zeer vlotte levering en service! aan te raden om hier te bestellen!

Dankjewel Geert! Fijn om te horen dat het allemaal goed bevallen is voor je!

Veel keus en snel geleverd.

Dankje Jannie, goed om te horen dat het allemaal goed bevalt :)

Ik bestel hier vaker en de levering is altijd snel. Kwaliteit is ook erg goed.

Leuk om je weer terug te zien Char, veel plezier met je onesie!

Snel, goed en goedkoop

Ik ontving mijn onesie snel, de maten komen goed overeen (kies dus echt op basis van je lengte, niet je confectiemaat) en de prijs is prima.

Veel plezier met je bestelling Barbara, en inderdaad goed opletten dat het geen standaard kleding maten zijn :)

Supertevreden!

Bestellen was erg gemakkelijk. De levering is zeer vlot en de kwaliteit is top!

Bedankt voor je berichtje en fijn om te horen dat het allemaal goed bevallen is :)

Een mooie onesie voor een schappelijke prijs.

Tot nu toe zeer goed :) hopelijk is de onesie ook duurzaam. Momenteel lijkt dat wel zo.

Veel plezier ermee! Dat je er nog lang plezier van mag hebben :)

Mooi product

Mooie onesie. Lekker warm andere was helaas net te klein

Fijn dat je tevreden bent over de onesie, de andere mag uiteraard gewoon geruild worden voor een andere maat of kan je het geld terug krijgen. Een fijne dag toegewenst!

Super leuk!

Vandaag kwam mijn roze draken onesie binnen. Voor mij, 1.72 en 68 kilo vind ik hem net iets te baggy, maar dat is ook echt het enige. Super mooie heldere kleuren, mooie afwerking. Ik heb een dochter van 9...je raad het al, die zit nu in mijn draken onesie op de bank hahahaha Ga nu maar even een onesie voor haar bestellen :)

Fijn om te horen dat het allemaal goed bevallen is Jantine, ook een blije dochter zo te horen ;)

Geweldige service!

Ik wilde graag een onesie hebben die al uitverkocht was. Ik heb een bericht gestuurd en kreeg erg snel antwoord dat er nog 1 op retour zou komen en dat ze hem konden reserveren voor mij. Anderhalve week later kreeg ik een mail dat ze hem hadden en heb ik hem kunnen bestellen. Erg goede service en leuke onesies!

Graag gedaan Anne, net mazzel dat er nog eentje vrij kwam voor je. Veel plezier ermee!

Heerlijk zachte onesie

alles in orde dus zeker voor herhaling vatbaar. Ga zo door!

Dankjewel Anita, veel plezier met je onesie :)

Zeer snelle en soepele levering

Zeer snelle en soepele levering. Erg mooie kwaliteit en zeer handige rits aan de achterkant.

Veel plezier met de onesie Angela!

Super vlotte levering !

Super snel geleverd, super service. Kortom een aanrader. Heb hier al verschillende onesies gekocht en nog nooit problemen gehad

Bedankt voor je berichtje Iris en fijn om te horen dat het iedere keer weer goed bevalt. Tot de volgende keer!

Super snelle en correcte levering

Positieve ervaring super snel en correctie levering

Fijn om te horen Chantal, veel plezier met de onesie!

Alles verliep soepel en snel

En zo hoort het Jop! Fijn om te horen dat het goed bevallen is :)

Super tevreden

Snelle bezorging, netjes verpakt.

Dankjewel en veel plezier met de onesies!

Snel en top

Snelle goeie levering met mooie onesies die heerlijk zitten

Dankje Luzianne! Veel plezier ermee!

Geweldige onesie

Mijn zoon is helemaal gelukkig. Mooi stevig. Snelle levering

Fijn om te horen Simone, daar zal hij nog veel plezier van hebben :)

Snelle levering, voldoet aan de verwachting

Dochter super blij met het roze draken pak. Meteen aangedaan en niet meer uit. Had een maat groter besteld maar had niet gehoeven. Een oversized model maar vind ze prima. Helemaal blij mee

Ze mogen inderdaad lekker baggy zitten en zo kan ze er helemaal lang mee doen natuurlijk. Fijn dat ze er blij mee is!

Leuke onsies

Veel keuze in heel veel verschillende oncies. Standaard collectie alsmede een meer gestylde collectie. Prijs/kwaliteit is goed. Bestellen,betalen gaat eenvoudig en verzonden met post.nl

Bedankt voor je berichtje Lotte, fijn om te horen dat het goed bevallen is. Een fijne dag toegewenst!

Over Studentonesie.nl

BAM! Ze zijn er weer! De super chille onesies van de leukste webshop van Nederland en België: Student Onesie. Om het voor jullie makkelijk te maken hebben wij een leuke voorselectie gemaakt van de allergaafste onesies. Zoek jij een chille outfit voor thuis, voor een vette party, themafeest, wintersport of vrijgezellenfeest? Doe dat dan nu extreem comfortabel met deze chille en super zachte onesies. Het hele jaar door wisselen wij van assortiment waardoor er iedere keer weer iets nieuws te vinden is in onze shop.