Leuke onesie's

Fijne onesie's en snelle levering. Wel jammer als je er 2 besteld dat je 2 keer bezorgkosten betaald en het in 1 zak aankomt.

Hallo Mariska! We zagen dat je vlak achter elkaar 2 bestellingen had gedaan dus deze hebben we samengevoegd tot 1 bestelling. Zo hoef je uiteraard maar 1x verzendkosten te betalen en we hebben 1x verzendkosten ook weer teruggestort op je rekening. Dat zal waarschijnlijk morgen weer bijgeschreven staan. Een fijne dag toegewenst!

Snelle levering en topservice

Heb contact gehad met de klantendienst via mail. Had de dag nadien al een heel duidelijk antwoord en het wordt dus opgelost. Heel vriendelijk ook! Een aanrader!

Bedankt voor je berichtje Katja. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service, uiteraard doen we hard ons best om je zo goed mogelijk te helpen bij al je vragen!

Snelle levering alles top

Bedankt voor je berichtje Yannick en fijn dat alles naar wens is :)

Succes gegarandeerd

Eerder al onesies besteld, nu de bank hoodies, erg lekker warm. Goede kwaliteit, snel bezorgd, mooie prijs.

Goede en snelle bezorging, product als omschreven.

Alles was zoals verwacht.

Amazing

Ordered and delivered the next day ! Just amazing Good quality very satisfied ! Thank you

Snelle levering, goede maat omachrijving

Leuke onesirs. Maat tabel aanwezig. Snelle levering.

Zeer tevreden met onesie

Bedankt Zino, veel plezier ermee!

Snelle levering en goede website

Voor de kleinkinderen (tweeling) een blauwe en rose onesie besteld. Dat ging makkelijk via de goede website. Volgende dag al in huis. Mooie kwaliteit. Leuke pakken.

Bedankt voor je bericht Antoine, daar zullen ze vast veel plezier van hebben :)

Lekker zacht en warm

De onesie pinguïn met sloefen was een ideaal kado voor mijn tienerzoon. Helaas wel moeten terugsturen, maten vallen kleiner uit. Spijtig dat de retourkosten niet worden terug betaald want deze lopen hoog op.

Hallo Elke, fijn om te horen dat hij er blij mee is. Verzending vanuit Belgie naar Nederland is inderdaad helaas wat duurder dan binnen Nederland.

Goede levering en lekker snel binnen. Goede keuzes en kwaliteit uit verschillende onesies.

Fijn om te horen Anke! Veel plezier met de bestelling :)

Toppie

Mijn dochter is er heel blij mee

Dat horen we graag! Bedankt voor je berichtje Jennyfer

Mooi pak en snelle levering

Graag gedaan Carola, fijn dat alles naar wens is!

Alles goed

Snel geleverd, goeie kwaliteit, past goed.

Fijn om te horen Tim, veel plezier met de onesie :)

SUPER!

Mijn dochter is helemaal in de wolken met haar eenhoorn. De onesie ziet er erg mooi uit, ik werd netjes op de hoogte gehouden van de verzending en deze was de volgende dag al in huis.

Wat leuk om te horen Jay! Bedankt voor je berichtje en een fijne dag toegewenst!

Complimenten naar de klantenservice

Ik had wat vragen en werd via de telefoon netjes te woord gestaan. Ook mocht ik een wat langere retourperiode hebben omdat ik de cadeautjes voor Sinterklaas op tijd in huis wilde hebben. Dat was allemaal geen probleem en mocht ik een andere maat nodig hebben dan mocht dat daarna ook nog geruild worden. Super!

Graag gedaan Jan, we helpen graag bij je vragen en willen het je uiteraard liever makkelijker maken dan moeilijk ;) Nu weet je zeker dat je cadeautjes in ieder geval ruim op tijd in huis zijn!

Fijne stof

Stof voelt erg zacht en fijn aan. Mooi van kleur en de pasvorm is erg fijn.

Bedankt Wilfred, goed om te horen dat alles goed is bevallen :)

Supersnel in huis

Gistermiddag besteld en vanochtend al in huis. Super! Kwaliteit ziet er zo op het oog goed uit maar moet het nog cadeau geven.

Bedankt voor je berichtje Sofie en fijn om te horen dat alles zo goed bevallen is. Alvast een fijne verjaardag toegewenst!

Fijn product, maar niet voor lange mensen

Onesie is lekker zacht en was binnen een dag aan huis. Beetje jammer alleen dat er staat dat de XL voor mensen tot 195cm is, wat niet echt het geval is. Ik ben bijna 195cm en de onesie komt tot mijn kuiten en halverwege mijn onderarmen. Het idee van een lekker warme onesie is dan ook wel weg. Kan het product dus alleen aanbevelen als je niet zo lang bent.

Hallo Luuk, bedankt voor je berichtje en het lijkt of de onesie wat kleiner is dan zou moeten zijn. Je kan ons even een mailtje sturen en dan kunnen we even met je meekijken met de maat zodat je ook een goed passende onesie hebt. Een fijne dag toegewenst!

hij zit heerlijk

lekker zacht en comfortabel

Bedankt Sjors! Veel plezier met de onesie :)

alles prima in orde .

prima site . en een vlugge levering .

Graag gedaan Jeanne! Goed om te horen dat je pakketje lekker snel binnen was. Een fijne dag toegewenst!

Super snelle levering

Super snel geleverd, kwaliteit ziet er op eerste oog goed uit (nog niet echt kunnen uittesten) Maar zeer snel geleverd.

Bedankt voor je berichtje Ate! En veel plezier met de onesie en goed om te horen dat alles ook gewoon netjes zoals beloofd snel in huis is.

Perfecte service, zachte onesie

Perfecte onesie paar dagen na bestelling.

Veel plezier met de onesie Niels! Als je op een werkdag had besteld had je hem zelfs de volgende dag al in huis gehad! Een fijne dag toegewenst!

Goed!!!!

Een groot assortiment, leuk geschreven teksten en duidelijk. Levering volgens belofte, een dag erna. Goed en leuk verpakt. 1 onesie was niet goed, er word direct een nieuwe besteld. Met de vraag om de eerste achter te houden want de nieuwe terug moet, kan dit met 1 zending. Goede instelling. Ik ga hier zeker vaker bestellen en zal ze aan raden bij anderen. Nu ga ik op bank hangen met mijn heerlijke Onesie.

Fijn om te horen dat alles naar wens is! Uiteraard doen we ons best om het omruilen voor een andere maat/model zo makkelijk mogelijk voor je te houden. Wij doen het werk en jij hoeft alleen maar op de bank te hangen ;)

ik had besteld en het paste niet, ze gebeld en ze hebben gelijk een mail gestuurd dat ik het gratis retour kan sturen en ze een andere maat weer opsturen.

Bedankt voor je berichtje Jacolien. Uiteraard doen we goed ons best om te zorgen dat jij zo snel mogelijk de perfecte maat in huis hebt. En natuurlijk is het geen probleem om te ruilen als je toch wat groter of kleiner wilt :)

Over Studentonesie.nl

BAM! Ze zijn er weer! De super chille onesies van de leukste webshop van Nederland en België: Student Onesie. Om het voor jullie makkelijk te maken hebben wij een leuke voorselectie gemaakt van de allergaafste onesies. Zoek jij een chille outfit voor thuis, voor een vette party, themafeest, wintersport of vrijgezellenfeest? Doe dat dan nu extreem comfortabel met deze chille en super zachte onesies. Het hele jaar door wisselen wij van assortiment waardoor er iedere keer weer iets nieuws te vinden is in onze shop.