Heerlijk zachte, mooie en warme onesie voor mijn dochtertje! Levering is supersnel.

Goed om te horen dat alles naar wens is Froukje. Daar zal je dochter vast nog veel plezier van hebben!

Zowel als de onsie als prijs was heerlijk zacht

De onsie die ik heb besteld is prachtig en heerlijk zacht. Bovendien werd die ook snel geleverd, dus helemaal top!

Goed om te horen Tyrone, dat is precies waar we voor staan. Mooie producten voor een leuke prijs en snel in huis!

Super snelle goede levering en kei warme leuke onsies

Dankjewel Liesbeth! Je zal vast veel plezier ervan hebben tijdens de aankomende koude dagen. Een fijne dag toegewenst!

Top kwaliteit.

Top kwaliteit. Super snelle service. Ontzettend tevreden.

Graag gedaan Erik, ook naar Belgie zorgen we dat je pakketje super snel in huis is!

Top ervaring

Bedankt Alexander! Goed om te horen dat je ervaring zo goed is geweest :)

Leuke producten voor goede prijs met snelle levering

Leuke producten voor goede prijs met snelle levering

Fijn om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier met de onesies!

Ding past, Ding zit lekker

Gewoon normale tijd gewacht. Was goed verpakt. Past in mn maat en zit lekker. Wat wil je meer?

Lijkt me dat je helemaal goed zit toch ;) Bedankt voor je berichtje Quinten!

Heerlijk warm

Lekker warme onesie met pantoffels gekocht voor mijn vriendin. Zo gaat die koukleum de winter wel doorkomen, ze is er nu al niet meer uit te krijgen en is er erg blij mee.

Hoef je niet bang te zijn dat ze weer al jouw truien jat Frederik ;) Bedankt voor het berichtje en fijn dat alles naar wens is :)

Gewoon goed

Product als verwacht en op tijd geleverd

Bedankt Wilhelm, fijn dat alles naar wens is!

Onesie met hele mooie kleuren en superleuk design. Helemaal geweldig! En nog een bedankje voor Martijn voor het snelle beantwoorden van mijn vragen. Erg vriendelijk te woord gestaan en ik werd snel geholpen met wat vraagje over de levering en de maten.

Fijn om te horen Kim en graag gedaan! We doen altijd ons best om je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Een hele fijne dag toegewenst en veel plezier met de onesie!

Snel geleverd en netjes geholpen met mijn vragen via de telefoon. Door de simpele maatvoering was het erg gemakkelijk om voor iemand een onesie als cadeau te kopen

Graag gedaan Jonas, we staan altijd voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Een fijne dag toegewenst!

Hele zachte onesie

De onesie is van een hele fijne zachte stof, had ik niet zo zacht verwacht. Ben er erg tevreden mee. Maat is ook goed

Goed om te horen Harold, fijn dat alles naar wens is. Veel plezier met de onesie :)

Snel in huis mooie onesie

Netjes de volgende dag in huis zoals beloofd en de onesie ziet er erg mooi en zacht uit. Perfect outfit zo samen met de sloffen erbij, laat die winter maar komen!

Zo ga je de koude dagen wel doorkomen ja! Veel plezier ermee!

Waardeloos

Pantoffels,te klein en slechte kwaliteit,kartonnen zool,en dat voor 20 euro. Hoe durf je het te verkopen

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de pantoffels, daar horen we normaal juist veel positieve woorden over hoe fijn ze zijn. Maar ieder zijn mening en dat respecteren we uiteraard. Wat wel nogal vreemd is, is dat je hier ook gaat vertellen dat de zool van karton zou zijn terwijl je zelf ook weet dat dat niet het geval is dus waarom je dat erbij zet is ons al helemaal een raadsel? Dat je niet tevreden bent dat mag, en dat laten we hier uiteraard ook zichtbaar staan voor andere klanten, maar hier gaan liegen over dingen die dus niet kloppen is dan ook weer niet echt netjes ;) Na ons mailcontact hopen we dat je tevreden bent met de oplossing en willen we je uiteraard een hele fijne dag toewensen!

Gewoon top!

Correcte betaling, stipte levering. Zoontje is er super blij mee!

Bedankt voor je reactie Tineke, fijn dat alles naar wens is!

Echt top!

snelle levering, en goede lekker warme onesies, zeker een aanrader!

Bedankt voor je berichtje Eve en fijn dat alles naar wens is!

Prachtige onesie en gratis pantoffels erbij! Super snelle levering!

Ik kon heel moeilijk kiezen tussen de vele mooie onesies voor mijn zoontje. Uiteindelijk de draak gekozen, heel zacht en mooie kwaliteit. Ik had het geluk dat er net een actie liep zodat ik er gratis pantoffels bij kreeg. Mijn zoon is super enthousiast! Ik bestel er zeker nog! 2 dagen later al aan huis geleverd in België! Dank je wel!

Zo kan hij lekker de winter doorkomen met warme voetjes. Een fijne dag toegewenst Ellen!

I'm bat....I'm bat.....

Ik ben nu een vleermuis voor halloween! Ik kon maar niks vinden voor een feestje van een vriendin en wilde niet teveel geld uitgeven voor een kostuum die ik toch maar 1 keer zal dragen....toen kwam ik op de website terecht en zag ik deze onesie. Vond hem helemaal geweldig en ik kan hem ook gewoon als cozy huispak dragen. Hij is heerlijk zacht en past goed met mijn 1 meter 57 (heb de maat s)! Gewoonweg fantastisch:)

Kijk dat is nou een goeie combinatie tussen een feestoutfit en een outfit waar je daarna ook nog wat aan heb om de volgende dag mee op de bank te liggen om weer bij te komen van de avond daarvoor ;) Alvast veel plezier met het Halloween feest!

Zeer tevreden!

Snel geleverd, mijn dochter is gek op!

Fijn om te horen Violeta! Daar heeft ze vast veel plezier van :)

Mooie onesie en snel geleverd

Voor mijn dochter was ik al tijden op zoek naar een leuke onesie. Eindelijk via deze site een pichachu versie gevonden. Heel erg blij meisje hier nu

Wat leuk om te horen dat ze zo blij is Sabina. Bedankt voor je berichtje en een fijne dag toegewenst!

Goede kwaliteit!

Mooie panda onesies!

Veel plezier met de onesies Lusine!

Nagemaakt van KIMU onesies

De onesie is nagemaakt van de echt KIMU onesie. De foto’s op de website zijn de foto’s van KIMU. Helaas komt het product niet overeen met de foto’s en onze verwachtingen. De vleugels van de vleermuis zijn korter dan op de foto, en de buik is op de foto grijs en in het echt wit. Ook zou dit pak voor 160 cm tot 166 cm geschikt zijn, maar hij zit precies goed bij een kind van 145 cm. Dus iemand van 166 cm gaat hier niet in passen Het is dat mijn dochter hem nu graag wil houden, omdat ze niet kan wachten op weer een andere, anders had ik hem terug gestuurd.

Hallo Anna, bedankt voor je berichtje en vervelend dat je niet tevreden bent. Ik snap je opmerking alleen niet want de foto's van deze 2 verschillende merken zijn niet hetzelfde en de modellen wijken ook af van elkaar op de foto, dus het lijkt me logisch dat ze in het echt ook niet hetzelfde zijn als je ons model met de foto van een ander merk vergelijkt? Uit je reactie kan ik opmaken dat de maat voor je dochter goed valt en zij er tevreden mee is dus dat is fijn om te horen. Mocht er toch iets niet naar wens zijn dan kan je ons altijd nog een berichtje sturen en zorgen we dat je hem gratis om kan ruilen of je geld terug kunt krijgen. Ik wil je alsnog een hele fijne dag toewensen!

Super onesies, nog betere service

Kijk, ik kan een review schrijven en gaan zoeken naar een probleem, maar alles was gewoon top. Onesies zijn betere kwaliteit dan ik had gehoopt, levering was binnen 24 uur, ook al zit ik in België en toen ik per ongeluk de verkeerde maat had besteld en de retour heel dringend nodig was , was een mailtje genoeg. Ik heb superhappy met de onesies en raad dit ZEKER aan!

Mooi product

Bedankt Patricia, vele plezier ermee!

Geen opmerkingen

Zondagmiddag besteld en dinsdagvoormiddag geleverd. Niets aan te merken op de geleverde service.

Fijn om te horen Robin, veel plezier met de onesie!

Over Studentonesie.nl

BAM! Ze zijn er weer! De super chille onesies van de leukste webshop van Nederland en België: Student Onesie. Om het voor jullie makkelijk te maken hebben wij een leuke voorselectie gemaakt van de allergaafste onesies. Zoek jij een chille outfit voor thuis, voor een vette party, themafeest, wintersport of vrijgezellenfeest? Doe dat dan nu extreem comfortabel met deze chille en super zachte onesies. Het hele jaar door wisselen wij van assortiment waardoor er iedere keer weer iets nieuws te vinden is in onze shop.