Snel, goed en goedkoop

Ik ontving mijn onesie snel, de maten komen goed overeen (kies dus echt op basis van je lengte, niet je confectiemaat) en de prijs is prima.

Supertevreden!

Bestellen was erg gemakkelijk. De levering is zeer vlot en de kwaliteit is top!

Een mooie onesie voor een schappelijke prijs.

Tot nu toe zeer goed :) hopelijk is de onesie ook duurzaam. Momenteel lijkt dat wel zo.

Mooi product

Mooie onesie. Lekker warm andere was helaas net te klein

Super leuk!

Vandaag kwam mijn roze draken onesie binnen. Voor mij, 1.72 en 68 kilo vind ik hem net iets te baggy, maar dat is ook echt het enige. Super mooie heldere kleuren, mooie afwerking. Ik heb een dochter van 9...je raad het al, die zit nu in mijn draken onesie op de bank hahahaha Ga nu maar even een onesie voor haar bestellen :)

Geweldige service!

Ik wilde graag een onesie hebben die al uitverkocht was. Ik heb een bericht gestuurd en kreeg erg snel antwoord dat er nog 1 op retour zou komen en dat ze hem konden reserveren voor mij. Anderhalve week later kreeg ik een mail dat ze hem hadden en heb ik hem kunnen bestellen. Erg goede service en leuke onesies!

Heerlijk zachte onesie

alles in orde dus zeker voor herhaling vatbaar. Ga zo door!

Zeer snelle en soepele levering

Zeer snelle en soepele levering. Erg mooie kwaliteit en zeer handige rits aan de achterkant.

Super vlotte levering !

Super snel geleverd, super service. Kortom een aanrader. Heb hier al verschillende onesies gekocht en nog nooit problemen gehad

Super snelle en correcte levering

Positieve ervaring super snel en correctie levering

Alles verliep soepel en snel

Super tevreden

Snelle bezorging, netjes verpakt.

Snel en top

Snelle goeie levering met mooie onesies die heerlijk zitten

Geweldige onesie

Mijn zoon is helemaal gelukkig. Mooi stevig. Snelle levering

Snelle levering, voldoet aan de verwachting

Dochter super blij met het roze draken pak. Meteen aangedaan en niet meer uit. Had een maat groter besteld maar had niet gehoeven. Een oversized model maar vind ze prima. Helemaal blij mee

Leuke onsies

Veel keuze in heel veel verschillende oncies. Standaard collectie alsmede een meer gestylde collectie. Prijs/kwaliteit is goed. Bestellen,betalen gaat eenvoudig en verzonden met post.nl

Ik had de verkeerde maat besteld, na een mailwisseling hebben ze het meteen aangepast. Super service en een mooi product.

Keurig

Op tijd in huis, net product, goeie kwaliteit, mooie kleuren. Keurig geregeld.

Waanzinnig leuk!!!

Met wat vrienden samen onesies gekocht voor een feestje. Geniale top avond gehad en de volgende dag lekker uitbrakken in de onesie op de bank haha!

Mooie onesie snel in huis

De onesie is mooi en zit heel lekker. Bestellen ging makkelijk en hij was snel in huis.

Verwisselend

Ik heb een onesie besteld bij studentenonesie.nl ze waren heel vriendelijk toen ik vroeg of mijn bestelling was door gekomen en ze reageerde ook in no time!! De prijs en kwaliteit vind ik wel wat het minder sterren geeft. Ik vind de prijs van de onesie nog best hoog voor de kwaliteit die ik heb gekregen (al maakt dat mij niet heel veel uit want het is voor carnaval haha) ook de maat was een beetje vreemd want ik ben zelf 170 en had maat L besteld (die had moeten passen) maar de mouwen en de pijpen zijn aan de korte kant dus volgende keer zou ik een maatje groter bestellen. Maar voor de rest is het een hele goede winkel!!!

Snelle levering en de onesies zijn gemaakt van lekker warm en zachte stof

Snelle levering, fijne onesie

Goede ervaring

Snel geleverd, toffe onesie, tevreden dochter

Super tevreden

Snelle reactie ,mooie prijzen en snelle levering

Naaldwijkseweg 85

2291PA Wateringen

Over Studentonesie.nl

BAM! Ze zijn er weer! De super chille onesies van de leukste webshop van Nederland en België: Student Onesie. Om het voor jullie makkelijk te maken hebben wij een leuke voorselectie gemaakt van de allergaafste onesies. Zoek jij een chille outfit voor thuis, voor een vette party, themafeest, wintersport of vrijgezellenfeest? Doe dat dan nu extreem comfortabel met deze chille en super zachte onesies. Het hele jaar door wisselen wij van assortiment waardoor er iedere keer weer iets nieuws te vinden is in onze shop.