Duidelijke website, snel besteld en geleverd en mijn zoontje is superblij met deze superzachte onesie.

Bedankt voor je berichtje Jenny en fijn dat hij er zo blij mee is. Een fijne dag toegewenst!

Snelle levering, goede kwaliteit. Enige nadeel is dat ze met knoopjes sluiten ipv rits. Zo is er tussen de knoopjes door best wat inkijk.

Fijn dat alles naar wens is en je blij bent met de kwaliteit van de onesies Angelique! Met de knoopjes heb je juist ook een lekker ademende onesie zodat het niet zo extreem warm wordt van binnen :)

Snel geleverd!

Besteld voor een fijne prijs, snel in huis.

Bedankt voor je berichtje Daniel, fijn om te horen dat alles naar wens is!

Bestelling prima verlopen

Alles goed verlopen.

Fijn om te horen Eddy, bedankt voor je berichtje :)

Nog geen enkele slechte ervaring.

Ik heb nu al een stuk of 4 bestelling geplaats en ben tot nu toe nog nooit ontevreden geweest. Snelle levering en goede producten.

Wat leuk dat je weer besteld hebt Jessie! Ok deze keen wensen we je veel plezier met je nieuwe onesie :)

Goede kwaliteit, klantvriendelijk.

Kon snel omruilen en dit kon ook op locatie. Hierdoor had op tijd mijn stitch onesie in handen :)

Graag gedaan Jessie en uiteraard was het geen probleem om even op locatie langs te komen zodat je snel nog even kon ruilen. Een fijne dag toegewenst!

Correcte levering, product zoals verwacht, zacht en warm

Perfect op tijd geleverd, heel tevreden drager, schattige onesie die heerlijk zacht is. Materiaal en maat zoals omschreven, goede communicatie en correct product dus.

Bedankt voor je berichtje Kathleen. Leuk om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt en een fijne dag toegewenst!

Snelle en goede levering

Heb op zaterdag besteld en kreeg gelijk bericht. Dinsdag was hij er

Hallo Auke, bedankt voor je berichtje en fijn dat alles naar wens is!

Overzichtelijk en snelle levering

Ben blij dat het zo snel geleverd kon worden ivm mijn dochter haar verjaardag

Graag gedaan Mariska, netjes de volgende dag in huis en een blije dochter ;) Hopelijk heb je een hele leuke verjaardag gehad!

Snel en goede kwaliteit!

De premium onesie heeft een super kwaliteit! Helaas was de maat die ik zocht niet op voorraad, maar vanwege de duidelijke info op de site toch een goede keus kunnen maken!

Bedankt voor je berichtje Kelly en fijn dat je zo tevreden bent over de onesie en dat de info duidelijk was. Een fijne dag toegewenst!

de keuze is enorm en hij past perfect. super snel geleverd ik zou ze zeker in de gaten!

Bedankt voor je berichtje Angelique en veel plezier met de onesie!

snel kapot

Na het twee keer dragen voor maar iets meer dan een paar uutjes is de rits achteraan kapot gegaan en niet meer dicht te krijgen.

Hallo Vincent, Bedankt voor je berichtje en dat is uiteraard niet de bedoeling. Dit valt gewoon onder de garantie en je kan ons een berichtje sturen dan pikken we dat met je op en kan deze omgeruild worden voor een nieuwe exemplaar. Dat lijkt op een productiefoutje dus dat gaan we natuurlijk voor je recht zetten! Een fijne dag toegewenst!

Een super service en snelle levering

Precies gevonden wat we zochten en de levering was erg snel.

Zoals aangegeven

Dit was mijn eerste keer bestellen op Studentonesie.nl. Over het algemeen koop ik niet veel online, buitenom Bol.com. Maar omdat Studentonesie.nl ook via Bol.com verkocht durfde ik het aan. De chill hoodie die ik wilde kon ik alleen op de officiële website vinden en kocht hem op 18 oktober. De chill hoodie is keurig de volgende werkdag (19 oktober) binnengekomen. Lekker groot, lekker zacht. Bedankt! Er is nog een chill hoodie die ik erg leuk vind, die ga ik zeker nog een keer bestellen!

Welkom! Leuk dat je direct wat gekocht hebt en inderdaad niet alle producten zijn ook op Bol.com te koop. Daarnaast ben je op onze site ook goedkoper uit ;) En heb je dezelfde snelle levertijd. Fijn dat je zo tevreden bent over de aankoop en zo ben je helemaal voorbereid voor de koude dagen. Veel plezier ermee!

Super fast and super comfortable! Dank je wel!

Graag gedaan Dina! Bedankt voor je bericht :)

Cadeautjes kiezen wordt kinderspel!

Ik zocht een verjaardagscadeautje voor mijn vriend: een onesie van Pikachu. Via Google kwam ik bij StudentOnesie uit. De website is erg handig in gebruik, de betaling ging vlot en mijn bestelling was er in 1-2-3! Een aanrader!

Zo simpel kan het zijn he Liesbeth! Fijn om te horen dat alles goed bevallen is. Alvast een fijne verjaardag toegewenst!

Supertoffe onesies in een grote maat! Top!

Heel tevreden! Levering binnen 48u

Goed om te horen dat alles naar wens is Kim! En als je voor half 5 had besteld had je hem zelfs al de volgende dag in huis gehad!

Topp!

Charmander onesie besteld, super zacht en top kwaliteit.

Goed om te horen Quinten Veel plezier ermee!

Top onesie

Snel en prachtig

Goed om te horen :) Bedankt voor je berichtje!

Perfecte service

Ik heb hier al 2x een onesie besteld, die beide keren snel, en perfect geleverd werd

Fijn om te horen dat het ook deze keer weer goed bevallen is Yasmin. Veel plezier met de onesie :)

Kwalitatief en prijsverhouding goed

Hier iemand blij gemaakt met een pikatchu onesie. Past perfect zoals aangegeven op de maattabel is aangeven. Mooi stof. Ga ervan uit dat hij er een tijd plezier van heeft.

Dat moet ongetwijfeld goed gaan komen. Bedankt voor je berichtje en een fijne dag toegewenst!

Voldoet aan verwachting

Heb nu voor de 3e keer een onsie besteld. Dit keer voor een dinsey feestje de stitch onsie gekocht. Levering was top en binnen een dag al binnen. Kwaliteit is super pakken zijn heerlijk zacht. Zelf na meerdere keren wassen blijven de pakken van goede kwaliteit.

Leuk om te horen Nelson, kan je daar mooi de show gaan stelen! Fijn dat het nog steeds iedere keer weer goed bevalt :)

Snelle levering, mooie onesie

Ik heb de onesie donderdag besteld en had hem zaterdag in huis. De maat is goed, hij is heerlijk zacht en het is echt een mooie onesie! Mijn zoon wil hem haast niet uittrekken… ;-)

Wat leuk om te horen Jolanda! Bedankt voor je berichtje en een fijne dag toegewenst!

Snelle levering, product zo als aangeboden

De bestelling was binnen 1 werkdag afgerond, en de producten zien er precies zo uit als op de foto's. Lekker zacht en comfortabel, ook aan de binnenkant. Bedankt voor de leuke onesie en pantoffels, we zijn er heel blij mee!

Graag gedaan Lisa en uiteraard zorgen we dat je de onesie zo snel mogelijk in huis hebt. Veel plezier ermee!

Super comfortabel

De onesie is super fijn! Hij heeft wel een rits in plaats van knopen zoals op de afbeelding maar dat vind ik persoonlijk juist fijner

Fijn dat alles naar wens is sabine, laat die koude dagen maar komen ;) Een fijne dag toegewenst!

Over Studentonesie.nl

BAM! Ze zijn er weer! De super chille onesies van de leukste webshop van Nederland en België: Student Onesie. Om het voor jullie makkelijk te maken hebben wij een leuke voorselectie gemaakt van de allergaafste onesies. Zoek jij een chille outfit voor thuis, voor een vette party, themafeest, wintersport of vrijgezellenfeest? Doe dat dan nu extreem comfortabel met deze chille en super zachte onesies. Het hele jaar door wisselen wij van assortiment waardoor er iedere keer weer iets nieuws te vinden is in onze shop.