Lekker zacht en ruim

Zachte, aangename stof. Lekker warm en ziet er exact uit als op de foto.

Fijn om te horen dat alles naar wens is Eline! Fijne avond :)

Goede kwaliteit alleen net iets te klein

Ik heb een goede ervaring, alleen de bezorgtijd duurde wel even en het is net iets te klein

Hallo Tiz, fijn dat je tevreden bent maar jammer dat de onesie net iets te klein is. Ja mag hem uiteraard ruilen voor een maatje groter dat is geen enkel probleem!

Snel bezorgd en ziet er goed uit!

Voor mijn kleinkinderen besteld, ze zijn er erg blij mee!

Fijn om te horen Rieneke, dat ziet er vast gezellig uit thuis!

Snelle service. De onsies op maandag besteld en op woensdag al geleverd. Ze zijn heerlijk zacht. Vallen helaas wel iets kleiner dag online is aangegeven.

Hallo Jessica, fijn dat je tevreden bent maar jammer dat de onesie net iets te klein is. Ja mag hem uiteraard ruilen voor een maatje groter dat is geen enkel probleem!

Goed product en snelle levering

Mooie onesie en snel binnen

Bedankt voor je berichtje Monique. Fijne dag!

Snel en dik in orde

Vlotte website, gebruiksvriendelijk, goede prijs kwaliteit, snel en degelijk

Bedankt voor het berichtje, en goed om te horen dat alles zo fijn bevallen is. Bedankt!

Onmiddellijk aan de slag na betaling, snelle levering, goede communicatie

Uiteraard zorgen we dat we direct aan de slag gaan zodat jij zo snel mogelijk kan Chillen!

prima onesie, betaalbaar

Onesie op tijd ontvangen, ziet er mooi uit, betaalbaar

Dankjewel Manon, veel plezier ermee!

Snelle vlotte afhandeling.

Besteld, en volgende dag al binnen. Leuk ding voor leuke prijs.

Bedankt en fijn om te horen dat het allemaal naar wens is!

Leuk aanbod en snelle bezorging

Leuk aanbod en snelle bezorging

Bedankt Silke, veel plezier met je aankoop :)

Meer dan uitstekend

Had een onsie besteld als kado. En heb op de dag van levering 3 extra besteld De onsjes zijn zeer zacht en stevig (de staartjes en oortjes zijn stevig gestikt waardoor kinderen het er niet snel zullen aftrekken). Nu in de tijd dat je huis verwarmen toch kostelijk wordt kan je gerust in 1 van hun onsies in de zetel zitten zonder een dekentje en het toch aangenaam warl hebben... Zeer snelle levering, goed verpakt en super zacht

Bedankt voor je leuke berichtje Michael. Zo gaan jullie een hele gezellige en comfortabele winter tegemoet! Een fijne dag toegewenst!

Onesie zit als gegoten en is echt lekker zacht. Netjes snel geleverd dus ik ben tevreden!

Bedankt Tim! Fijn om te horen dat alles naar wens is :)

Productomschrijving klopt niet!

Ik had een beer onesie besteld maar bij ontvangst bleek deze geen knopen te hebben (zoals geadverteerd) maar 2 ritssluitingen. Een van deze ritsen liep overdwars aan de achterzijde en maakte het pak onprettig om aan te hebben of in te gaan zitten. Dus retour en hierdoor verzendkosten kwijt. Super jammer en tot op heden nog niet aangepast door StudentOnesie. De negatieve review die ik achter had gelaten bij dit product op de site is ook nooit gepubliceerd. Ja, zo blijft je gemiddelde inderdaad lekker hoog.

Hallo Anouk! Bedankt voor je berichtje en vervelend dat er met je bestelling iets mis is gegaan. Om op je opmerkingen terug te komen: -Van de Beer hebben we een foutieve levering gekregen een tijdje terug met een rits i.p.v. knopen waardoor een aantal modellen uit de voorraad een rits hadden. Hier is dus iets fout gegaan uit onze kant. -Je had ons natuurlijk even een berichtje kunnen sturen dat er iets niet klopte dan hadden we hem gratis voor je om kunnen ruilen. Als er een foutje van onze kant is hoef jij daar uiteraard niet voor te betalen. -Reviews hier worden altijd gepubliceerd zoals je ziet. Kiyoh regelt dit en wij hebben logischerwijs geen invloed of een review wel/niet gepubliceerd wordt.

Lekkere zachte onesie

De onesie zit lekker maar de mouwen zijn helaas te kort ookal heb ik de grootste maat gekocht

Hallo Justin, fijn dat de onesie goed zit maar jammer dat de mouwen net wat kort zijn. Helaas zijn we hier in Nederland een nogal lang volkje dus de aller langste van ons kunnen net buiten de beschikbare maten vallen. Hopelijk ben je alsnog blij met je onesie!

Top!!

Snelle levering en leuke ruime onesies! Al vaker besteld. Altijd goed.

Leuk dat je al een paar keer terug bent gekomen Madelon en nog beter natuurlijk dat het steeds weer goed bevalt. Tot de volgende keer!

Snel geleverd, goed werkende site. Product zoals omschreven, wel jammer dat de onesie met knoopjes dicht gaat en niet met een rits zoals ik had verwacht.

Fijn dat alles naar wens was Eva. Ook de knoopjes staan omschreven ;) Misschien dat er in de toekomst ook met rits komen :)

Ziet er goed uit. Waar voor je (weinige) geld.

Bedankt Eva! Veel plezier met de onesie!

Super zacht

Het pak is super zacht. Perfecte kwaliteit. Mn zoontje is er super blij mee

Leuk om te horen Nicole! Een fijne dag toegewenst!

Goed geleverd, zit erg lekker

Was snel geleverd, heel aangekomen en het zit erg lekker.

Bedankt voor je berichtje Elise, fijn om te horen :)

Mooie Onesie

Ik heb het als cadeau gekocht dus ik zou niet weten hoe het draagt maar de maat was gewoon correct en zag er precies zo uit als op de foto's

Ze zullen vast blij zijn met hun cadeau Fynn! Veel plezier op de verjaardag :)

Super fijne en leuk

zit goed en super leuk en fijn

Bedankt en goed om te horen dat alles naar wens is!

De sfeer die verloren was teruggebracht.

We hebben de onesies gebruikt om onze doopduik (onderdeel van een duikclub) wat leven in te blazen. Dit is meer dan geslaagd. Ik en enkele collega's hebben de aspiranten een onvergetelijke dag kunnen bezorgen.

Leuk idee Anja! Goed om te horen dat jullie er een hele mooie dag van hebben kunnen maken.

Prima kwaliteit en al de volgende dag bezorgd.

Ik heb er niets op aan te merken, fantastisch snel geleverd.

Dankje Adinda, veel plezier met de onesie!

Heerlijk zachte en warme onesie!

Heerlijk zachte en warme onesie, ook de sloffen zitten super lekker enige verbeter puntje heb ik als dat kan is, de rits aan de achterkant die voel je zitten. Hij zal helemaal lekker zitten als die er niet in zou zitten. Maar verder echt heerlijke onesie!

Bedankt voor je berichtje Denise en fijn dat je tevreden bent. Als je liever een geen rits hebt kan je kijken naar de Premium serie, deze hebben dat niet. Fijne dag!

Snel geleverd, voldoet aan verwachting

Mijn schoondochter had snel een onesie nodig, ik gezocht op vandaag besteld en morgen bezorgd. Vervolgens besteld, dat ging heel makkelijk en inderdaad de volgende dag al.bezorgd! Hier is iemand heeeeeel blij!

Goed omte horen Luuk! Uiteraard zorgen we dat de pakketjes zo snel mogelijk in huis zijn :) Fijn dat je zo toch nog last minute wat kon vinden.

Over Studentonesie.nl

BAM! Ze zijn er weer! De super chille onesies van de leukste webshop van Nederland en België: Student Onesie. Om het voor jullie makkelijk te maken hebben wij een leuke voorselectie gemaakt van de allergaafste onesies. Zoek jij een chille outfit voor thuis, voor een vette party, themafeest, wintersport of vrijgezellenfeest? Doe dat dan nu extreem comfortabel met deze chille en super zachte onesies. Het hele jaar door wisselen wij van assortiment waardoor er iedere keer weer iets nieuws te vinden is in onze shop.