Dik in orde

Binnen de beloofde tijd pakket gekregen.

En zo hoort het Sandy! Veel plezier ermee :)

Super mooie onesies

De kinderen hebben pyjama feestje op school en wilde graag in een onesie. We heben de pinguin en charmender besteld. Deze waren de volgende dag al geleverd in een nette hoes. De onesies zijn heel mooi, goede kwaliteit en lekker zacht. Wij zijn erg tevreden. Qua maat vallen ze goed, bij twijfel zou ik voor een maatje groter kiezen, zeker bij lange benen :-)

Wat leuk om te horen dat ze zo'n leuk feestje hebben gehad Rianne. Bedankt voor je berichtje en een fijne dag toegewenst!

Vlot navigeren op de website, makkelijk betalen en snelle levering van mijn superzachte chill hoodie

Heel tevreden over Studentonesie. Alles verloopt vlot, zowel het kiezen, het navigeren op de website, het betalen en als kers op de taart de snelle levering.

Bedankt Karolien! Daar doen we ons best voor en fijn om te horen dat dat ook zo ervaren wordt :)

Zo leuk, zo duidelijk, zo snel

Goede vrolijke keuze, goede kwaliteit.

Dankje! Veel plezier met de bestelling Johanneke!

Prettig ervaren.

Goede producten. Snelle levering. Goede communicatie.

Fijn om te horen Didi. Veel plezier met de bestelling :)

Prima site en goede levering.

Al een paar keer hier iets besteld. Altijd netjes en op tijd geleverd.

En dat zullen we blijven doen! Leuk dat je al een paar keer terug bent gekomen Louis :)

Mooi pak snelle levering

Gaaf minion pak gekocht. Superzacht en mooi pak. Lekker snel geleverd.

Veel plezier ermee!

Super snelle levering

Pakket was snel bezorgd in vrolijke verpakking. Hartstikke leuke onesie. Kind blij en dus moeder blij.

Goed om te horen Marita! Fijn dat alles zo naar wens is :)

Goede klantenservice, geweldige producten

De onesies die studentonesie verkoopt zijn echt geweldig. Wanneer er iets niet goed is gegaan, wordt dat ook snel en netjes geregeld. Kortom, zeer betrouwbaar en leuk!

Bedankt voor je berichtje Masha en fijn om te horen dat alles helemaal naar wens is. Heel vee plezier met de onesie!

Snelle service , goede kwaliteit

Veel keuze, goede prijzen en snel geleverd! Tevreden plant!

Fijn om te horen Ernst. Veel plezier met de onesie ! :)

Supercontent

Gemakkelijk besteld en vlotte levering

Bedankt Vicky, goed om te horen dat alles helemaal naar tevredenheid is. Fijne dag!

Niet als de foto

De onesie die ik ontvangen heb is anders dan de foto getoond.

Hallo Henk, bedankt voor je bericht en vervelend dat er met het verzenden iets fout is gegaan en je niet de juiste onesie hebt gekregen. We gaan zorgen dat deze gratis omgeruild kan worden :)

Extra dubbele complimenten!

Mijn pakketje bleef maar vast hangen bij PostNL en ipv mij te laten wachten werd er zonder problemen een nieuw pakketje opgestuurd die netjes de volgende dag binnen was. De onesie zelf is heel erg fijn qua stof, mooi qua kleur en zit als gegoten!

Graag gedaan Malia! Op de situatie bij PostNL hebben wij helaas geen invloed maar dat betekent niet dat we niet ons best doen te zorgen dat je alsnog snel een pakketje hebt! Een fijne dag toegewenst!

Heeeeel zacht

Twijfelde de bij de prijs hoe de kwaliteit zou zijn, masr dit is echt geweldig. De stof is zo lekker knuffelbaar. Misschien ook maar 1 voor mijn man bestellen haha!

Fijn om te horen Winnie, bedankt voor je berichtje en veel plezier ermee!

Dankje Jeroen :)

Net op tijd voor het feest

Net op tijd nog een bestelling af kunnen haken voor een last minute feestje. Kon gelijk op locatie terecht en direct door om te feesten. Super leuke avond gehad en de volgende dag de onesie brak op de bank aan haha

Goeie manier om je brakke zaterdag door te komen Jorik haha. Veel plezier ermee!

Snel geleverd product zoals verwacht

Fijn om te horen dat alles naar wens was. Een fijne dag toegewenst!

Helemaal toppie!!

De onesie voelt heel zacht en comfortabel aan. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader!

Bedankt Susanne, fijn om te horen dat alles naar wens is!

Had nog even gevraagd of hij echt de volgende dag binnen zou zijn en dat was hij ook! Mooi op tijd voor een verjaardagsfeestje

Goed om te horen dat alles goed is gegaan. Hopelijk heb je een heel leuk feest gehad!

Hele leuke onesje

De onesie is echt super leuk en hij zit zo zacht en fijn. Helemaal blij mee!

Bedankt voor je berichtje Harold en fijn om te horen!

Fijn geholpen

Fijn geholpen via de telefoon, erg tevreden over zowel product als service.

Goed om te horen Timo. Veel plezier met de onesie!

Past perfect en fijne zachte stof

Bedankt Saskia, veel plezier met de onesie en fijn om te horen dat alles naar wens is :)

Teleurgesteld

Ik had een pak gekocht , en ik deed er heel voorzichtig mee, en hij scheurde alsnog bij de kruis. Daarna zelf vastgenaaid. Maar helaas de volgende dag nog een veel groter gat aangetroffen op dezelfde plek. Zeer slechte stof.

Hallo Denise! Ai dat lijkt erop alsof op dat punt de stof niet goed gestikt is, je kans ons een berichtje sturen dan zorgen wij dat je een nieuwe goede in huis krijgt. Die ruilen wij uiteraard gratis voor je om :) Een fijne dag toegewenst!

Snelle levering! Maar slechte rits kwaliteit…

Ik had een onesie besteld ik was er erg blij mee omdat hij erg zacht en warm was maar ik wilde gebruik maken van die rits aan de achterkant maar hij werkte niet, ik dacht eerst hij zit vast aan stof maar later bleek dat. Waar die rits overheen gaat dat daar een stukje kapot was, ik had ook een Halloween feestje waar ik die onesie aan zou doen en hij was de last minute kapot gegaan. Dus ik had vrij veel stress omdat ik hem misschien niet meer aan kon doen, later heeft iemand hem snel gemaakt en kon ik hem toch aan. Maar die kwaliteit van die rits is wel erg slecht, voor de prijs dat je betaald…

Vervelend dat er iets verkeerd is gegaan met de rist Yuxiao, stuur ons gerust even een berichtje want dat lijkt op een productiefoutje en gaan we uiteraard voor je rechtzetten. Een fijne dag toegewenst!

Het was er de volgende dag al. Goede kwaliteit van het pak

Fijn om te horen dat alles naar wens is Hanneke. Veel plezier ermee!

Naaldwijkseweg 85 2291PA Wateringen

Over Studentonesie.nl

BAM! Ze zijn er weer! De super chille onesies van de leukste webshop van Nederland en België: Student Onesie. Om het voor jullie makkelijk te maken hebben wij een leuke voorselectie gemaakt van de allergaafste onesies. Zoek jij een chille outfit voor thuis, voor een vette party, themafeest, wintersport of vrijgezellenfeest? Doe dat dan nu extreem comfortabel met deze chille en super zachte onesies. Het hele jaar door wisselen wij van assortiment waardoor er iedere keer weer iets nieuws te vinden is in onze shop.