Gewoon goed

Leuke onesies, snelle levering. Duidelijke communicatie

Bedankt voor je berichtje Marit, fijn dat je blij bent met de onesies! Veel plezier ermee :)

Time to party!

Met onze vriendengroep hadden we last minute onesies nodig en na een telefoontje konden we ze direct al ophalen. Perfect om vanavond helemaal los te gaan. Bedankt voor de service!

Graag gedaan Maarten! Veel plezier met jullie feestje vanavond, en pas op voor de kater morgen ;)

Snel geleverd mooi pak goede maat

Snel geleverd mooi pak goede maat

Bedankt voor je berichtje Niels, fijn dat het allemaal naar wens is!

Goed geholpen

Ik had een aantal vraagjes en ik werd supersnel en vriendelijk geholpen. Deze man nam rustig de tijd voor al mijn vragen en dat waardeer ik zeer. De volgende keer kom ik zeker terug. Veel succes met jullie bedrijf.

Bedankt voor je berichtje Tim, goed om te horen dat je blij bent met de service. Daar doen we altijd goed ons best op om iedereen zo goed mogelijk te helpen.

Helemaal blij mee!

Voor het 3e jaar op rij mijn Halloween outfit hier gekocht en zoals altijd snel geleverd en top kwaliteit. Volgend jaar weer!

Heel veel plezier dit jaar weer Willem. En uiteraard ben je volgend jaar weer van harte welkom!

Geen aanmerkingen

Joachim: de man van weinig woorden ;) Bedankt voor je berichtje en veel plezier met je aankoop!

Mijn zoon is helemaal gek van zijn onesie en is er niet meer uit te krijgen. Met de Dino poten erbij is de outfit helemaal compleet.

Geen koude tegen voor hem dit jaar Michel! Bedankt voor je berichtje :)

Snel

Volgende dag in huis, pak ziet er goed uit masr nig niet aan gehad want het js voor Halloween. So far dik tevreden

Bedankt en veel plezier met Halloween dit jaar!

Snel en mooi

Onesie was snel in huis en heeft mooie heldere kleuren zoals op de foto. Erg tevreden!

Bedankt Joren, veel plezier met je onesie!

Voldoet niet aan verwachtingen

Toen ik de onesie kreeg ontdekte ik dat het de verkeerde was. Dit kon ik nog door de vingers zien. Toen ik hem ging passen bleek dat er een vlek in zat. Daarnaast is hij slordig afgewerkt (losse draadjes, stof niet goed aan elkaar genaaid en sommige knopen hingen half los). Dit heb ik zelf gerepareerd. Het huispak zit wel heel lekker en hij is grappig. Hij was ook super goedkoop dus het is niet heel erg maar over het algemeen ben ik er niet helemaal tevreden over. Ik zou het niet aanraden.

Hallo An, daar lijkt iets helemaal verkeerd te zijn met je bestelling, je kan ons even een berichtje sturen met je ordernummer dan gaan we zorgen dat hij omgeruild voor de juiste wordt. Excuses hiervoor.

Snel, simpel en super prijs-kwaliteit verhouding

En de sloffen er bij zijn geweldig!

Fijn om te horen Melis, bedankt voor je berichtje!

Heel goed en snel gehandeld

Dankjewel Debora! Veel plezier met de onesie :)

valt stuk kleiner

onesie valt kleiner dan de maten die vermeld waren eerder wel tevreden met een aankoop

Vervelend dat je niet tevreden bent over je laatste onesie Ilona. Dat lijkt dan bijna of je een verkeerde maat gekregen hebt. Zou je ons je ordernummer kunnen mailen met je vraag dan gaan we zorgen dat je een goed passende onesie krijgt!

Echt super

De onesie is een goede maat, goede kwaliteit, super zacht en zalig warm! De slippers zijn ook goede kwaliteit en super warm en lekker comfortabel. Ik had op andere plekken gekeken en deze was de voordeligste.

Veel plezier met je onesie Lyam en bedankt voor je berichtje! Leuk om te zien dat het zo goed bevalt :)

Beste wat er te krijgen valt

Het is een harstikke lekker one-sie en het is perfect in de lengte!

Bedankt Cio, veel plezier met je onesie!

Supersnel geleverd en mooie kwaliteit

Maat indicatie is perfect en kwaliteit is super!

Fijn om te horen Linda, veel plezier ermee!

Snelle levering, fijne onesie

Makkelijk te bestellen, snelle levering. De onesie is leuk en van prima kwaliteit, de sloffen zijn helaas van wat mindere kwaliteit

Fijn om te horen dat het bijna allemaal naar wens was Nicky. Toch vervelend dat je niet helemaal tevreden bent over de sloffen. Uiteraard kan je ons even een mailtje sturen met een uitleg waar je niet tevreden over bent dan pikken we dat gelijk even met je op :)

Goedkoop uit China

Pak is minder mooi/luxe dan het lijkt. Dit komt gewoon van AliExpress maar dan sneller.

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent Miranda. Uiteraard mag hij altijd retour en kan je het volledige aankoopbedrag inc. verzendkosten weer terug krijgen. Uiteraard is het geen AliExpress spul ;) Als je de aller aller beste kwaliteit wilt dan kan je op de site kiezen voor de Premium serie, dat zijn de beste onesies die er wereldwijd te krijgen zijn :) Een fijne dag toegewenst!

Snelle levering en goeie kwaliteit

Positief. De onesie is snel geleverd en van goeie kwaliteit. De stof is lekker zacht en dik, dus heerlijk voor als t koud is. De maat is ook volgens verwachting.

Bedankt voor je berichtje Tommy, fijn om te horen dat alles naar wens is :)

Goede kwaliteit en snelle verzending!

Bedankt Sanne! Veel plezier met de onesie :)

Mooi product en goede service

Zit heel lekker en is erg mooi. Er ging even wat mis met de bestelling, maar ik ben heel goed geholpen.

Graag gedaan Gwendolyn, een foutje bij het invullen van je gegevens kan gebeuren. Gelukkig konden we het nog mooi op tijd voor je aanpassen voor het verzenden. Een fijne dag toegewenst!

Snelle en goede bezorging. Nethes verpakt. Zijn echter wel klein voor onesies waar iemand van 1.90 in zou moeten kunnen. Ben zelf 1.81 en de onesie zit redelijk krap. Verder wel mooie zachte stof.

Hallo Jordy! Het lijkt of jouw onesie dan wat kleiner uit valt want hij zou gewoon goed moeten vallen bij jouw lengte. Je kan ons altijd even een berichtje sturen via de mail dan kunnen we even met je meekijken wat er fout gaat. Een fijne dag toegewenst!

Super mooie onesies met bijpassende sloffen

Mijn bestelling was supersnel geleverd. De sloffen waren aan de kleine kant. Heb hiervoor een e-mail gestuurd en hoop op een snelle oplossing.

Bedankt voor je berichtje Kris en uiteraard gaan we even met je meekijken voor een grotere maat sloffen!

Topkwaliteit

Zowel aankoop als de levering was prima

Fijn om te horen Stefaan, veel plezier met de onesie!

Snelle levering,

helaas was de onesie te klein voor mijn zoon van 1,90m. Zouden jullie ook xxl kunnen leveren met al die lange mensen in Nederland?

Jammer dat hij net wat aan de korte kant was Margrit, de XL van de premium serie valt nog net wat ruimer dus dat is nu een optie. Voor de echt lange mensen zijn we nog aan het kijken of we nog een extra grote maat toe kunnen voegen aan het assortiment :)

Naaldwijkseweg 85

2291PA Wateringen

Over Studentonesie.nl

BAM! Ze zijn er weer! De super chille onesies van de leukste webshop van Nederland en België: Student Onesie. Om het voor jullie makkelijk te maken hebben wij een leuke voorselectie gemaakt van de allergaafste onesies. Zoek jij een chille outfit voor thuis, voor een vette party, themafeest, wintersport of vrijgezellenfeest? Doe dat dan nu extreem comfortabel met deze chille en super zachte onesies. Het hele jaar door wisselen wij van assortiment waardoor er iedere keer weer iets nieuws te vinden is in onze shop.