Uitstekende wijnen gepresenteerd via een informatieve website.

We zijn al vanaf het begin zeer tevreden klanten en genieten al jaren van de heerlijke wijnen uit het betoverende Andalucia.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Teveel om op te noemen.
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? Ga zo door.

Dank je Hein. Ook voor de aanbeveling :-)

Heerlijke wijn

Erg lekker, zowel wit als rood. Ook fijn dat de wijn biologisch en sulfietvrij is. Wij blijven klant

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Allemaal lekker

Dat horen we natuurlijk graag Arie, dat alle wijnen lekker zijn. Want je had flink wat verschillende wijnen gekozen. En dat je klant blijft. Dank!

Leuk en anders

Heel leuk om eens andere wijnen te proeven! Heel lekker en drie heel verschillende wijntjes geproefd!

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Macabeo

Dank voor je leuke reactie Kim!

Unieke Spaanse wijnen

Set van 3 heerlijke Spaanse wijnen van kleine wijnboeren besteld. Mooie verhalen achter de wijnen. En... persoonlijk bezorgd.

Dank je Wim! Persoonlijke bezorging is overigens niet altijd inbegrepen ;-)

Heel goed!

Zoals gebruikelijk: goede wijn en een perfecte levering.

Dank je Theo, mooi!

De wijnen waren in een woord, zalig!

Granada wijnen , moet je gewoon proberen .

Dank je Corry, leuk om te horen!

Uitstekende service en geweldige wijn

Nadat ik een heerlijke lokale wijn in de Alpujarra had gevonden, vond ik het geweldig om met een online zoekopdracht te vinden dat je deze wijn aan ons in Schotland zou leveren. De service was uitstekend, net als de wijn. Nogmaals bedankt.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Sulayr Macabeo

Hi David, Thanks so much for your wonderful review. Great to know that our special Spanish wines are also appreciated in Scotland!

viel toch een beetje tegen

Telefonisch bezwoer mevr. Nelleke Maris mij dat de Garcia de Verdevique joven 2018 van dezelfde kwaliteit zou zijn als de 2015, die ik het rapportcijfer 8,5 gaf. Ik heb er toen 12 fl van besteld. De fles die ik 25/12 openmaakte geef ik een 7. Een lichte teleurstelling dus.

Beste Peter, Jammer dat de wijn je minder bevalt. In dat bewuste telefoongesprek hadden we óók gezegd dat we de wijn terug zouden nemen als-ie je niet zou bevallen. Dat aanbod staat nog steeds. Ook jammer dat je ondanks deze service ons niet aanbeveelt.

In perfecte conditie binnen gekomen

De wijnen kwamen op tijd en goed verpakt binnen.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Poloppos wijnen
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? Ga zo door.

Beste Cor, Dank voor je mooie beoordeling. We hopen dat de Polopos-wijnen je mogen smaken!

Heerlijke wijn en snelle levering!

Heerlijke wijn en snelle levering!

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? De García de Verdevique, en alles van Pagos de Indalia, ik hoop dat dat laatste snel weer leverbaar wordt.

Dank je Theo! We hopen ook van ganser harte dat Pagos het redt in deze zware tijden voor de Spaanse wijnsector. Goeie dagen en geniet van de wijn.

Superleuke samenwerking!

Altijd gelijk antwoord bij vragen en een snelle afwerking van bestellingen.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? De witte Cat wine. Heerlijk
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? nee

Dank je Sandra. Fijne dagen!

Heerlijke wijnen!

Ik bestel graag bij Granada Wijnen, ze hebben heerlijke wijnen voor een goede prijs. Fijne website om te bestellen en snel geleverd. Ook fijn telefonisch contact met de eigenaren. Zeker een aanrader om een keer te bestellen.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Salado Seville Orange, heerlijk lijkt op een likeur maar is een wijn.
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? nvt

Ik heb de bestelling nog niet ontvangen, die komt van Thysa en Wijnand

x

Beste Catharina, Dank voor je mooie beoordeling, ondanks dat de wijn pas tussen 10-19 december wordt geleverd. Ik reken er op dat de 9 ook in ere blijft nadat je onze wijnen hebt geproefd! Met vriendelijke groet, Dick Speelpenning (Granada Wijnen)

Reactie in relatie tot bestelling is goed

Bestelling moet nog binnen komen

heerlijke wijnen!!

heerlijke wijnen, m.n. de Guindalera 2011 was heerlijk!!! Op basis van deze ervaring nu de Guindalera 2016 besteld; die gaan we binnenkort proeven en die gaat naar verwachting weer heel goed smaken. afwikkeling bestelling liep prima!

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Guindalera

Beste Jos, Dank voor je prachtige reactie en geniet van deze nieuwe jaargang!

Topwijnen en snelle service!

Heerlijke wijnen en erg goede service! Dank.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Calvente Guindalera

Beste Johan, Dank voor je super beoordeling! Beter kan niet :-) Geniet weer van o.a. de mooie Calvente Guindalera Tinto!

Ik kan niet beoordelen

Ik kan niet beoordelen omdat ik mijn bestelling pas in december ontvang!

Nog geen ervaring, wijn nog niet ontvangen

Ik heb nog geen wijn ontvangen dus kan niets beoordelen.

Bijzondere en originele wijnen

Duidelijke site met bijzondere en originele wijnen. Kan niet wachten om ze te ontvangen, maar moet helaas nog een aantal weken wachten.

Hallo Patricia, Dank voor je positieve woorden. Ja, voor deze speciale Casa 3 wijndoos moet je inderdaad nog even geduld hebben. Maar over een week of 4 worden ze uitgeleverd en ik weet zeker dat je er van gaat genieten!

Goed en overzichtelijk

Ik heb alles snel kunnen bestellen.

Heerlijke wijnen met als extra: persoonlijke aandacht voor details in de service.

Ik heb jaren geleden een wijnproeverij gevolgd en toen was ik verkocht ! Leuk om te zien hoe jullie gegroeid zijn. Regelmatig bij jullie en besteld en hoe blij was ik toen de door mij pas ontdekte witte wijn tijdens mijn vakantie in Spanje: Calvente .....’gewoon’ in jullie assortiment zit. Prima service en levering.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Calvente
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? Blijf zo doorgaan

Beste Antonia, Hartelijk bedankt voor je enthousiaste reactie en mooie woorden. Geniet van de Calvente Guindalera blanco. Inderdaad een prachtige wijn!

Mooi assortiment wijnen in verschillende prijskladsen

Mijn oordeel is gebaseerd op jullie witte wijnen onder een tientje. En die zijn - voor zover ik ze heb geproefd - heerlijk. Dat ik dan toch 'maar' een 9,5 geef heeft te maken met het bestel- en leveringdproces. De beschrijving van de levertijd op de website is een beetje verwarrend. Weet ook niet hoe je het duidelijker kunt opschrijven. Maar nu weet ik eigenlijk nooit zeker wanneer het komt. En dan nog een kleinigheidje over mijn laatste bestelling. Tijdens het bestellen ontstond verwarring over de leverbaarheid van een wijn. Ik kon er maar 2 bestellen en dat was me niet direct duidelijk. Bovendien bleek het niet te kloppen, er was nog genoeg (zo vertelde Nelleke). En aan het eind van het bestelproces kreeg ik ook nog de melding dat de levertijd 10 werkdagen zou zijn, in verband met de voorraad stond er bij. Maar het werd dus gewoon twee dagen later geleverd. Top!

• Heb je nog wensen of suggesties voor ons? Zie hierboven, bestel- en leerproces.

Lekkere vermouth en eens net andere wijnen en zeer klantvriendelijk

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? La Vermut

Prima service, snelle levering en betaalbare bijzondere kwaliteitswijnen!

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? De witte Sulayr 2018

lekkere wijn en vlotte afhandeling. web-site deed het deze keer ook meteen goed

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? sulayr omdat hij apart is

Over Granada Wijnen

Granada Wijnen is sinds ruim 8 jaar importeur en verkoper (via onze webwinkel en o.a. via diverse wijnwinkels en de betere restaurants) van verrassende kwaliteitswijnen uit Zuid-Spanje. Ons assortiment kent o.a. wijnen uit snel opkomende wijnregio’s in Andalusië (Granada, Almeria, Alpujarras, Montilla-Moriles, Ronda), maar ook uit de Gredosbergen, Extremadura, Jumilla, La Manchuela, Valencia, Alicante e.d.. We bieden spannende, originele wijnen van vaak unieke druiven. Verrassende kwaliteitswijnen dus. Verrassend puur, verrassend authentiek, verrassend goed ook! Neem onze Sulayr: een wijn van o.a. jaen blanco en vigiriega met een 9 in de Volkskrant. En ‘Beste koop wit’ in Wijngids 2020 van Cees van Casteren MW. Of neem onze Calvente Guindalera Tinto, de beste Spaanse rode wijn van boven de 10 euro (Spaans Wijnconcours van Vinos de Espana en Perswijn 2017). Veel van onze wijnen scoren een 9 bij Harold Hamersma of 90 punten of meer in de toonaangevende Guia Peñin. En wijnjournalisten zijn enthousiast: “Nooit geweten dat er in Granada (Andalusie) zulke leuke, originele en spannende wijnen worden gemaakt.” (Han Sjakes) Steeds meer kenners en wijnliefhebbers weten inmiddels onze wijnen te waarderen. Kijk ook eens in onze webshop www.granadawijnen.nl