Snelle en prettige afhandeling van mijn order

Voor de wijnvoorraad op kantoor hebben we vier doosjes Pio del Ramo Betola wit (Cat Wine) besteld. De levering is snel en vlekkeloos verlopen. Dit natuurlijk bovenop het feit dat het een verrukkelijke witte wijn is.

Goedverzorgde wijn proeverij

Veel kennis over de Portugese wijnen en weet daar geanimeerd over te vertellen . Verder een goed verzorgd proeverij , lekkere wijn en hapjes .

Pluspunten

Snelle levering en snelle en persoonlijke reactie op e-mails met vragen. Interessante nieuwsbrief En vooral goede en bijzondere wijnen

Pluspunten

Bezorging zelfs dag eerder dan beloofd. Fijn uitgebreide beschrijving van de verkochte wijnen.

Bedragen genoemd in de tekst op de website, komen niet altijd overeen met de werkelijke prijs. Zoals bijvoorbeeld bezorgkosten. Was wel aangename verrassing dat het minder was. Maar de hogere prijs in de tekst, zou mensen tegen kunnen houden om te bestellen

Pluspunten

+ prettige en persoonlijke communicatie over de order + zeer snelle levering + betrouwbaar

Pluspunten

Heldere site en vlotte en nette levering

nvt

Pluspunten

Snelle en correcte levering, degelijke verpakking.

Pluspunten

Snelle levering van heerlijke wijnen

Pluspunten

- Uitstekende, lekkere wijnen, die je je zakenrelatie kunt voorzetten tijdens een formele of informele borrel - Goede communicatie betreffende de order - Zeer klantvriendelijk - Betrouwbaar

- geen.

Pluspunten

Bijzondere wijnen voor redelijke prijzen

Pluspunten

Prima afwikkeling weborder. Zoals het hoort !

Pluspunten

Informatie over levering met uitleg.

Geen recensie plaatsen van jaargang die niet te koop is

We zullen dit nog iets duidelijker scheiden. Opmerkingen gemaakt door deskundigen over oudere jaargangen zeggen vaak heel veel over een wijn, ook al verschillen de wijnen elk jaar wel een beetje van elkaar door o.a. verschillen in weersomstandigheden. We hopen dat u de wijn lekker vindt!

Pluspunten

Lovely wines and very fast delivey!

Pluspunten

aanstekelijk enthousiasme van de eigenaren, Nelleke en Dick prettige nieuwsbrieven met aanbiedingen veel informatie over de wijnen op de website snelle bezorging van bestelde wijnen leuke proeverijen persoonlijke benadering van klanten

Pluspunten

SNelle en correcte levering en berichtgeving omtrent de levering zeer goed

Pluspunten

Goede toegankelijke website die steeds up to date wordt gehouden. Prima wijnen uit een unieke wijnstreek. Bestellingen zijn gemakkelijk te plaatsen en de bezorging is snel en conform afspraak.

Vergroot het aanbod goedkopere wijnen (max 10 euro per fles).

Beste Hein, Dank voor je mooie beoordeling! We zijn steeds op zoek naar wijnen onder de 10 euro met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. We hebben onlangs een aantal smakelijke wijnen toegevoegd, zowel wit als rood. We bieden nu 10 wijnen in deze prijsrange aan en dit zal als het aan ons ligt gaan toenemen!

Pluspunten

Na een fout bij de aanrekening werd deze onmiddellijk recht gezet. Snelle en informatieve levering. En niet te vergeten de heerlijke wijnen van calvente. Top.

Duidelijker overzicht bij de voordelen van meer flessen voor levering. Op de home pagina staat er bij 12 flessen gratis maar bij de wijnen zelf stond er plots 9. Door deze onduidelijkheid was mijn aanrekening niet correct.

Pluspunten

Leuk bedrijf met een aantal bijzondere wijnen uit Granada en omgeving.

Nog een aantal betaalbare en toegankelijke wijnen toevoegen. Wit en rood

We zijn er druk mee bezig. Komt voor elkaar in de eerste helft van 2017!

Pluspunten

(H)eerlijke wijn, enthousiaste eigenaren met veel kennis van zaken.

Pluspunten

correcte levering van de bestelling

Pluspunten

Perfecte uitleg en komen afspraken direct na.