Enkel positieve ervaringen

En heel goede wijnen :)

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Uitstekende wijnen!

GEWELDIG!

Nav de wijnreis ism wijnenvanegbert.nl in Spanje, t was geweldig.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? 1953 paso torrado.
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? Nee

Beste Remco, dank voor je enthousiaste reactie en mooie beoordeling! Fijn dat je een leuke tijd hebt gehad in Spanje. En mocht je deze wijn willen bestellen, dan kan dat per doosje via Wijnen van Egbert of desgewenst per fles via onze webshop. Hartelijke groet, Dick & Nelleke

Veel keuze, door heel Nederland geleverd.

Keurig op tijd geleverd, blije klant.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Nvt, relatiegeschenk, niet zelf gedronken
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? Nee

Beste Marie, Dank voor je mooie beoordeling en voor het feit dat je onze wijn als relatiegeschenk hebt gebruikt! Hopelijk is de wijn in de smaak gevallen! Hartelijke groet, Dick & Nelleke

Gewoon een lekkere rode en witte tegen een redelijke prijs.

Zie vorige vraag.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Heb er nog maar twee ter kennismaking aangeschaft
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? Nu/nog niet

Beste Gerard, Dank voor je positieve beoordeling. Hopelijk geeft de kennismaking met onze Cat wines reden om ook eens wat andere mooie wijnen van ons uit te proberen! Hartelijke groet, Dick & Nelleke

Zeer vriendelijke en behulpzame afhandeling

Prachtige flessen

Beste Sandra, Dank voor je mooie beoordeling! We hopen dat de verschillende kattenwijnen in de smaak mogen vallen! Hartelijke groet, Nelleke & Dick

Prima website en snelle levering

Leuk om hier de wijn te vinden die we in Cadiz op de Mercado kochten. Snel besteld en snel ontvangen.

Beste Helen, Wat leuk om te horen. In Cadiz e.o. hebben ze deze wijn regelmatig, wij waren er laatst ook. Als je deze lekker vindt, kunnen we je de Barbadillo Sabalo organic aanraden. Prachtige wijn van dezelfde druif en zelfde wijnhuis die op eigen gist heeft gerijpt en daardoor nog voller van smaak is, wel wat duurder. Hartelijke groet, Dick & Nelleke

Verrassend assortiment & snelle levering

Wij houden erg van de zuid Spaanse wijnen. Samen met de sherry liefde die mijn man heeft, was dit een perfect kerstcadeau om te geven!

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Uniek & mooie kwaliteit

Beste Maaike, Dank voor je mooie beoordeling! Leuk idee, onze wijnen als kerstcadeau. Volop Zuid-Spaans bij ons te vinden :-) En voor een sherryliefhebber is er nog veel moois bij ons te ontdekken. Onze 1822 palo cortado is een fantastische sherry voor de echte liefhebber. Wie weet een volgende keer. hartelijke groet, Dick & Nelleke

Verrassende pareltjes uit inmiddels heel Spanje !

Wijnen met liefde voor de natuur en de mens gemaakt. En door Granada met liefde uitgezocht. Kwaliteit, snel geleverd en goede service!

Beste Marc, Dank weer voor je mooie beoordeling en natuurlijk vooral voor je komst naar onze proeverij en je mooie bestelling! We gaan weer mooie nieuwe wijnen zoeken binnenkort, deels te proeven op zondag 23 juni op onze Zomerproeverij. Uiteraard van harte welkom! Hartelijke groet, Dick & Nelleke

Speciale wijnen snel geleverd

Ik zocht een specifieke wijn, nergens te vinden. Maar dus wel bij Granada Wijnen! De wijn werd snel geleverd

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Diverse, speciale wijnen die je niet overal koopt

Beste Fleur, Leuk dat de deze wijn bij ons hebt gevonden! En het klopt, we hebben bijzondere wijnen waarvoor we in de meeste gevallen exclusief importeur voor Nederland zijn. Geniet van je aankopen! Hartelijke groet, Dick & Nelleke

Bijzondere wijnen

We zijn laatst bij een wijnproeverij geweest van Granada Wijnen. Er waren veel wijnen te proeven, en de bijzonder sympathieke gastheer en -vrouw wisten veel over elke wijn te vertellen. Niet alleen over de druif en de smaak, maar ook over de wijnboer en zijn of haar bijzonderheden! Het is duidelijk dat ze de wijnboeren kennen en er langsgaan. Dat maakt het allemaal heel persoonlijk. Daar komt nog bij dat ze van kleinere wijnboeren kopen die vaak met heel lokale, onbekende druivensoorten werken. Veel wijnen zijn biologisch, ook fijn. De wijnen zijn daardoor niet heel goedkoop, maar je haalt wel echt wat bijzonders in huis!

Top service !!!

Door een vergissing/fout van de bezorger werd Mijn wijn geretourneerd naar G.W. Deze fout is direct door Granada Wines hersteld! Heel erg fijn

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Uniek, loepzuiver
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? Nope

Beste Saskia, Dank voor je mooie beoordeling en fijn dat het toch nog in orde is gekomen. geniet van deze fijne wijn! Hartelijke groet, Dick & Nelleke

Fijn contact

Meedenken welke wijn te kiezen als bedank voor de vrijwilligers van het Allerzielen Requiem van Mozart 2023.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Catwine

Beste Maarten, Dank voor je mooie beoordeling! Heel leuk dat je onze Cat wine verdejo hebt gekozen als dank voor jullie vrijwilligers. Hopelijk vinden ze de wijn lekker! Hartelijke groet, Dick & Nelleke

Hier moet je zijn als je echt iets bijzonders wilt!

3 witte wijnen van Calvente: Lovelia, Guindalera en Xate-O. Droge muskaat, nooit zoiets gezien. Verrukkelijk!

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Calvente Lovelia

Beste Han, Dank voor je mooie beoordeling en fijn dat de Calvente-wijnen zo in de smaak vallen! Zijn inderdaad zeer bijzonder, vooral hun witte droge muskaatwijnen. Zijn inderdaad uniek en erg lekker! Hartelijke groet, Dick & Nelleke

Goede service en heerlijke wijnen

Mijn favoriete wijn was de Talento echter deze is van samenstelling veranderd. Ze hadden er nog een paar van de oude samenstelling en namen contact met mij op dat ik deze voor een flink gereduceerde prijs mocht hebben. Omdat ze wisten dat ik die altijd nam. Was ik erg blij mee.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? De Carcia de Verdevique, heerlijk vruitig slobberwijntje onze nieuwe favoriet.
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? Ga zo door.

Beste Kees, Dank voor je prachtige beoordeling. We begrijpen dat je wat minder positief bent over de Talento in de nieuwe samenstelling van syrah en merlot dan van tempranillo en syrah. Deze nieuwe is wat lichter. We krijgen er gelukkig ook positieve reacties op. En je aanrader de Garcia de Verdevique tinto joven is een van onze beste verkopende wijnen, typisch Spaans, fruitig en puur. Heel lekker. Hartelijke groet, Dick & Nelleke

Kracht met elegantie

Na het lezen van een recenrie van Onno Kleyn stond het water me aan de lippen..d Doosje bestel met 3 x Colomo Tocando Madera's uit 2020 en ontzettend genoten, heerlijk wijn. Aanrader voor liefhebbers van de wat stevigere wijnen, pinot noir met garnacha tintonera.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Coloma is echt bijzonder.
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? Nee

Beste Hans, Dank voor je enthousiaste reactie op onze Coloma Tocando Madera! We hebben een ruime voorraad beschikbaar :-) Hartelijke groet, Dick & Nelleke

heerlijke zon in een fles. veel natuurlijke wijn en superlieve mensen

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Poezenwijn, omdat ze heerlijk is en er poezen op staan
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? halve flesje of kwart

heerlijke wijnen en goede service

wijnen voor een proeverij besteld via Granada wijnen. Heel leuk contact met de eigenaren die me veel tips hebben gegeven. Snelle en goede service én natuurlijk heerlijke wijnen!

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Mendez Moya - Seis Cosechas en Garcia de Verdevique Vigiriego Barrica

Beste Max, Dank voor je bestelling van onze wijnen voor jullie Spanje-proeverij, leuk! Dank ook voor je positieve beoordeling en je enthousiaste reactie op onze natuurwijnen. Met vriendelijke groet, Dick & Nelleke

Mooie wijnen op tijd geleverd!

Makkelijke toegang tot producten van lokale wijnmakers die je in de gebruikelijke retail niet tegen komt. Sabalo was top!

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Sabalo van Barbadillo: je verwacht toch een sherry-connotatie maar de Palomino staat echt op zichzelf en is kwalitatief erg fraai.

Beste Pierre, Dank voor je mooie beoordeling en je enthousiaste reactie op onze Sabalo. Daar krijgen we meer enthousiaste reacties op, hele mooie wijn. Met vriendelijke groet, Dick & Nelleke

Topwijnen met topservice

Bij Granada wijnen vind je écht lekkere wijnen van bijzondere en kleinere wijnmakers uit minder bekende en grootschalige gebieden. Ik ben al heel wat jaren trouw aan een aantal bodegas uit de Alpujarra streek en heel blij met de goede service van Granada wijnen! Een warme aanbeveling om jezelf of andere te verrassen!

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Garcia de Verdevique wijnen, vanwege hun puurheid en de volle smaak
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? nee

Goede selektie van wijnen, en zorg voor de klant en de aflevering

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? De witte verdego en La Mancha, prima spul
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? In rood mis ik nog wel wat, een paar wijnen op de proeftafel die ik niet goed kan duiden…

Beste Ernst, Fijn dat je onze Cat verdejo en Campechano airen en Chardonnay kunt waarderen! Op onze Zomerproeverij hebben we vooral veel wit gepresenteerd en beperkt en ook wat lichter rood. We bieden echter ook veel mooie rode wijnen! In december op onze Winterproeverij focussen we op winters rood. Dank en hopelijk tot dan of tot een volgende bestelling. Groet, Nelleke & Dick

Jullie zijn niet te verbeteren! Jullie zijn purrfect!

Heerlijke wijn en een hele leuke, makkelijke website. De vrienden die ik 3 flessen als verjaardagscadeautje geef zijn echt zo blij met deze speciale en 'natuurlijke', diervriendelijke wijn. Uiteraard geniet ik er ook van. Ben zo blij dat jullie bestaan!

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? de poezenwijn, alleen de fles zelf is al zo enig.
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? halve litertjes voor mensen die alleen wonen.

Beste Marg, Dank voor je mooie woorden en trouwe klandizie. Hartstikke leuk dat je onze (cat)wijnen ook als cadeautje geeft aan vrienden! Hartelijke groet, Dick & Nelleke

Goede communicatie, snelle levering en goe meedenken

Granada Wijnen levert niet alleen uitstekende wijnen -die ik beter heb leren kennen tijdens een wijnproeverij- de service is ook uitstekend: snelle en persoonlijke reactie, goede communicatie en afstemming van levertijd. Nelleke en Dick van Granada Wijnen denken ook altijd mee als er bijzonderheden zijn. Al met al, een fijne "trusted" wijnleverancier! Mijn laatste bestelling was voor een aantal goede wijnen om als presentje aan gastsprekers in ons bedrijf te overhandigen.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? De Calvente Guindalera rood Het is een mooie, heerlijke stevige wijn die in de smaak aangenaam verrast.

Beste Katelijn, Heel leuk dat je voor je bedrijf onze rode Calvente Guindalera hebt uitgekozen om aan jullie sprekers te geven. We weten wel zeker dat ze deze mooie Spaanse Bordeauxblend kunnen waarderen! Dank en hopelijk tot een volgende bestelling. Groet, Nelleke & Dick

Helemaal prima

Wijnen besteld uit de streek in de buurt van ons vakantiehuis. Het werd vrij snel geleverd en prima verpakt dus blij. We moeten ze nog proeven maar dat doen we binnenkort bij een heerlijk diner!

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Kan ik nog niet zeggen
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? Er staat een bodega op waar geen wijnen meer van verkrijgbaar zijn.

Beste Jetteke, Dank voor je leuke reactie. We zijn zeer benieuwd naar jullie oordeel over deze wijnen uit de regio rond Granada en de Alpujarras. Leuk dat jullie daar ook een huis hebben! De bodega waar geen wijnen meer van verkrijgbaar zijn, krijgt volgende week een opvolger :-) Hartelijke groet, Dick & Nelleke

Heerlijke wijn Spaanse smaak

Fruitige smaak

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Weet ik niet
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? Jammer dat het de wijn 14 % alcohol heeft. Vind ik aan de hoge kant.

Beste Laurine, Dank voor je lovende woorden. Klopt dat veel Spaanse wijnen een tamelijk hoog alcoholpercentage hebben, vooral de wijnen uit het zuiden. dat komt natuurlijk omdat het er de laatste jaren erg warm en droog is, waardoor de druiven veel suikers ontwikkelen en daardoor tamelijk hoge alcoholpercentages. De wijnmakers doen hun best met o.a. eerder plukken van de druiven, maar dat kun je ook weer niet te vroeg doen. Hartelijke groet, Dick & Nelleke

Heel goede service

Had een foute bestelling gedaan en deze werd per omgaande gecorrigeerd

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Rioja

Beste Victor, Dank voor je lovende woorden. Fijn dat de Berta Valgañon bevalt! Hartelijke groet, Dick & Nelleke

Over Granada Wijnen

Granada Wijnen verkoopt sinds 2012 verrassende kwaliteitswijnen uit vooral de zuidelijke helft van Spanje. Wij importeren direct van de bodega. De meeste van onze wijnen bieden wij exclusief voor Nederland. Ons assortiment kent o.a. wijnen uit wijnregio’s in Andalusië (Granada, Almeria, Alpujarras, Montilla-Moriles, Ronda), maar ook uit de Gredosbergen, Extremadura, Jumilla, La Manchuela, Valencia, Alicante e.d.. We bieden spannende, originele wijnen van vaak unieke druiven. Verrassende kwaliteitswijnen dus. Verrassend puur, verrassend authentiek, verrassend goed ook! Neem onze Sulayr: een wijn van o.a. jaen blanco en vigiriega met een 9 in de Volkskrant. En ‘Beste koop wit’ in Wijngids 2020 van Cees van Casteren MW. Of neem onze Calvente Guindalera Tinto, de beste Spaanse rode wijn van boven de 10 euro (Spaans Wijnconcours van Vinos de Espana en Perswijn 2017). Veel van onze wijnen scoren tot wel een 9 bij Harold Hamersma of 90 punten of meer in de toonaangevende Guia Peñin. En wijnjournalisten zijn enthousiast: “Nooit geweten dat er in Granada (Andalusie) zulke leuke, originele en spannende wijnen worden gemaakt.” (Han Sjakes) Steeds meer kenners en wijnliefhebbers weten inmiddels onze wijnen te waarderen. Kijk ook eens in onze webshop www.granadawijnen.nl