Perfect!

Op afstand voor een van mijn klanten een bestelling geplaatst voor een vegan kerstattentie in Utrecht. Heel vriendelijk en netjes afgehandeld.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Vegan

Dank voor jullie bestelling en lovende woorden. Hopelijk heeft jullie klant onze vegan wijndoos met mooie Spaanse veganwijnen kunnen waarderen! Groet, Dick & Nelleke

Fantastische wijnen, persoonlijke service, top!

Wat koop ik graag wijnen bij Granada Wijnen. Geweldig assortiment (ook buiten de gebaande paden), verrassende aanbiedingen, mooie kwaliteit, leuke info over de bodegas en oog voor de persoonlijke klantenbinding. Het gebied rond Granada brengt prachtige wijnen voort (al bestaat het assortiment uit een ruimer gebied, ook Valencia doet mee). Aan jou om ervan te genieten!

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Fuente Victoria Sulayr. Iedereen vind 'm lekker en ze is zo goed gemaakt! Fijne wijn!
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? Ga zo door. Fijne site met veel extra informatie, dat is leuk!

Beste Ester, Wat een prachtige beoordeling, super bedankt! Fijn dat je onze wijnen zo kunt waarderen. En inderdaad, ze komen van Madrid tot Jerez en van Granada tot Valencia. En ook enkele pareltjes uit Rioja. En de webshop gaan we in 2022, als we 10 jaar bestaan, nog verder verbeteren en uitbreiden! Groet, Dick & Nelleke

Echt een goed assortiment!

Fijne website met uitstekende informatie. Voor mij was het vooral prettig dat uitgebreid aandacht was voor veganistische wijnen. De selectie die ik op grond van de info heb besteld was een zeer aangename verrassing.

Beste Anouk, Fijn dat de wijnen je aangenaam verrast hebben! We doen ons best ons assortiment biologische en vegan wijnen komend jaar nog verder uit te breiden! Groet, Nelleke & Dick

Geweldige, originele, rijke, authentieke wijnen met een geweldige prijs/kwaliteit-verhouding.

Ik ben blij deze wijnen te leren kennen, en zal in de toekomst beslist méér bestellingen plaatsen.

Beste Frénk, Hartelijk dank voor je enthousiaste reactie. We zitten te glimmen :-) We zijn heel benieuwd welke originele wijnen je de volgende keer gaat proberen! Hele fijne dagen en een gezond 2022! Groet, Dick & Nelleke

snel en vlot

De eerste bestelling is niet in slechte aarde gevallen. We zullen blijven proeven en bestellen. Succes verder met het zoeken naar die parels in het zuiden van Spanje.

Geachte mevrouw van Betten, Dank voor uw reactie. Hopelijk dat de 2e bestelling ook nieuwe vondsten oplevert!

Uitstekende wijnen, mooi assortiment

Mooi assortiment interessante wijnen, vaak ook van onbekende druiven en uit onbekende wijngebieden.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Garcia de Verdevique Crianza, een hele pure wijn, mooie houttouch.

Dank je Ricardo!

Prima aanbod

Granada wijnen had wat ik zocht.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Xate-o
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? Nee

Webwinkel en wijnen zijn top.

De webwinkel van Granadawijnen is uitstekend. De wijnen worden uitgebreid beschreven, zowel qua herkomst als qua smaak en karakter. Ook de externe beoordelingen, die worden gepubliceerd, zijn zeer informatief. Handig is ook dat er spijstips worden gegeven. Een topwinkel met topwijnen.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Teveel op op te noemen. Geheel afhankelijk van seizoen, stemming en bijbehorende gerechten.
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? Ga zo door.

Wat een prachtige review Hein, super bedankt. Fijn dat jullie zo genieten van onze wijnen en dank voor jullie support!

Cats and Wine make everything Fine.

En dat is echt zo. Ik ben dol op de 'poezenwijn". Poezen zijn mijn alles en dan speciale wijn hebben van hun maakt die dubbel lekker. Maar vooral, het is heerlijke wijn in een purrfect mooie fles. Enig om cadeau te geven of te drinken met vrienden. Ben zo blij dat jullie die wijn verkopen. Heel veel liefs van de Rietkatjes, Balouke, pluisjes and marg

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? De Poezenwijn. omdat die heerlijk is!
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? zal niet kunnen maar halve flesjes zijn leuker als je alleen bent. Al kan je de wijn lang goed houden

Beste Marg, Dank voor je enthousiasme voor onze Pio del Ramo poezenwijnen/kattenwijnen. Halve flesjes zijn helaas inderdaad niet mogelijk, we hebben het gevraagd. Geniet er weer van, er is weer een misdoos naar je onderweg.

Snel en redelijk geprijsd

Toevallig gevonden toen ik op zoek was naar een locale Spaanse wijn. Snel geleverd, goed en veilig verpakt voor een redelijke prijs. TOP

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Pio del Ramo - Chardonnay-barrica 2019 Mooie Spaanse bio-chardonnay, barrica maar geen overheersend hout
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? Deze wijn blijven aanbieden

lekkere wijnen, goede prijs

lekkere wijnen, veel biologisch, goede prijs en vriendelijke service (kaartje bij de bestelling)

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Pio del Ramo Chardonnay Barrica
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? nog meer biologisch;)

Beste Silvia, Dank je voor je lovende woorden. We streven bij nieuwe wijnen naar biologische wijnen. Dat lukt helaas niet altijd, maar wel vaak. Ook zijn veel van onze wijnen niet formeel biologisch (qua logo op etiket), maar gelukkig wel in de praktijk. In de meestal hoog gelegen wijngaarden van onze wijnboeren is spuiten niet - of zelden nodig. Ook wordt er meestal maar heel weinig sulfiet gebruikt.

Professioneel en toeschietelijk

De wijnen zijn heerlijk, de levering van de order lekker snel. Afhandeling van opgelopen schade door Post.NL, (een gebroken fles bijvoorbeeld) wat soms onverhoopt gebeurt ondanks de hoogwaardige verpakking van Granada Wijnen, en wat blijkbaar helaas een enkele keer voorkomt, wordt zonder meer op zeer professionele en prettige manier opgelost. Ook uit dergelijke ervaring spreekt de kwaliteit van een leverancier.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Pardo Tolosa Mizaran Tempranillo Roble 2019, vanwege de intense, toegankelijke smaak en sappigheid. Je blijft er van drinken, omdat het zo lekker smaakt. Wit: Pio del Ramo Betola wit 2020. Een heerlijke frisse droge witte wijn.
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? neen

Beste Katelijn, Dank voor je enthousiaste reactie en lovende woorden over o.a. de Mizaran roble! Jammer dat POSTNL zo ruw is omgegaan met de doos, waardoor deze later werd bezorgd. We hebben speciale dure dozen, maar soms gaat er toch nog wat mis. Helaas.

Heerlijke wijnen

Granada wijnen heeft lekker wijn voor een goede prijs. Makkelijk te bestellen via hun website en snel geleverd. Aardige echtpaar, denkt met je mee als je ze belt met vragen. Zeker de moeite waard om een keer de website te bezoeken en te bestellen. Ik heb al een aantal keren besteld naar volle tevredenheid.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Lovelia is heerlijk
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? nvt

Beste Monique, Dank voor je mooie woorden en je bestellingen van diverse van onze (semi)zoete wijnen. En de Calvente Lovelia is zeker heerlijk! Dick & Nelleke

Purrrrfect wijn, hij spint, je proeft de Spaanse zon en wordt er vrolijk van.

Ik heb jaren in Frankrijk gewoond en verkocht zelf wijn in Holland van een klein wijnboerderijtje. Die was lekker maar de Granada wijnen en dan vooral de poezenwijn is echt supergoed. En ja dat er een poes op de fles staat maakt het dubbelleuk. ik schrijf poezenboeken en help poezen als ze problemen met hun met hun mensen. Het ideale cadeau voor poezenliefhebbers en voor iedereen die dol op goede wijn is!

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Poezenwijnen
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? Niet veranderen is echt super nu

Beste Marg, Super bedankt voor deze mooie beschrijving van onze biologische Pio del Ramo Cat wines!

Bij ieder glas wijn waan je je steeds weer opnieuw in Andalusië.

Granada Wijnen levert voortreffelijke wijnen uit de Zuid-Spaanse landstreek Andalusië. Ze zijn even uniek en karakteristiek als Andalusië zelf. Daarbij komt dat Granada Wijnen over een uitstekende en zeer informatieve website beschikt die constant actueel wordt gehouden. Ook de levering en de service zijn uitstekend. Kortom we drinken eigenlijk alleen nog Granada Wijnen. Agnes & Hein

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? De witte en rode wijnen van Calvente. Heerlijk en absoluut uniek.
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? Ga vooral zo door.

Beste Hein, Super bedankt voor deze mooie beschrijving!

Goede wijn.

Goed assortiment. Voor ieder wat wils. De beschrijvingen van de diverse wijnen zijn vaak prezies zoals ze ook echt proeven. De prijs kwaliteit is ook gewoon goed. Al met al zeker een aanrader om hier een lekker wijntje uit zuidspanje uitte zoeken.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Talento een van de lekkerste Tempranillo wijnen die ik ooit heb gehad.
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? Niks te wensen. Ga zo door.

Beste Kees, Super bedankt voor je mooie beoordeling!

Uitstekende wijnen gepresenteerd via een informatieve website.

We zijn al vanaf het begin zeer tevreden klanten en genieten al jaren van de heerlijke wijnen uit het betoverende Andalucia.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Teveel om op te noemen.
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? Ga zo door.

Dank je Hein. Ook voor de aanbeveling :-)

Heerlijke wijn

Erg lekker, zowel wit als rood. Ook fijn dat de wijn biologisch en sulfietvrij is. Wij blijven klant

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Allemaal lekker

Dat horen we natuurlijk graag Arie, dat alle wijnen lekker zijn. Want je had flink wat verschillende wijnen gekozen. En dat je klant blijft. Dank!

Leuk en anders

Heel leuk om eens andere wijnen te proeven! Heel lekker en drie heel verschillende wijntjes geproefd!

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Macabeo

Dank voor je leuke reactie Kim!

Unieke Spaanse wijnen

Set van 3 heerlijke Spaanse wijnen van kleine wijnboeren besteld. Mooie verhalen achter de wijnen. En... persoonlijk bezorgd.

Dank je Wim! Persoonlijke bezorging is overigens niet altijd inbegrepen ;-)

Heel goed!

Zoals gebruikelijk: goede wijn en een perfecte levering.

Dank je Theo, mooi!

De wijnen waren in een woord, zalig!

Granada wijnen , moet je gewoon proberen .

Dank je Corry, leuk om te horen!

Uitstekende service en geweldige wijn

Nadat ik een heerlijke lokale wijn in de Alpujarra had gevonden, vond ik het geweldig om met een online zoekopdracht te vinden dat je deze wijn aan ons in Schotland zou leveren. De service was uitstekend, net als de wijn. Nogmaals bedankt.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Sulayr Macabeo

Hi David, Thanks so much for your wonderful review. Great to know that our special Spanish wines are also appreciated in Scotland!

viel toch een beetje tegen

Telefonisch bezwoer mevr. Nelleke Maris mij dat de Garcia de Verdevique joven 2018 van dezelfde kwaliteit zou zijn als de 2015, die ik het rapportcijfer 8,5 gaf. Ik heb er toen 12 fl van besteld. De fles die ik 25/12 openmaakte geef ik een 7. Een lichte teleurstelling dus.

Beste Peter, Jammer dat de wijn je minder bevalt. In dat bewuste telefoongesprek hadden we óók gezegd dat we de wijn terug zouden nemen als-ie je niet zou bevallen. Dat aanbod staat nog steeds. Ook jammer dat je ondanks deze service ons niet aanbeveelt.

In perfecte conditie binnen gekomen

De wijnen kwamen op tijd en goed verpakt binnen.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Poloppos wijnen
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? Ga zo door.

Beste Cor, Dank voor je mooie beoordeling. We hopen dat de Polopos-wijnen je mogen smaken!

Over Granada Wijnen

Granada Wijnen verkoopt sinds 2012 verrassende kwaliteitswijnen uit vooral de zuidelijke helft van Spanje. Wij importeren direct van de bodega. De meeste van onze wijnen bieden wij exclusief voor Nederland. Ons assortiment kent o.a. wijnen uit wijnregio’s in Andalusië (Granada, Almeria, Alpujarras, Montilla-Moriles, Ronda), maar ook uit de Gredosbergen, Extremadura, Jumilla, La Manchuela, Valencia, Alicante e.d.. We bieden spannende, originele wijnen van vaak unieke druiven. Verrassende kwaliteitswijnen dus. Verrassend puur, verrassend authentiek, verrassend goed ook! Neem onze Sulayr: een wijn van o.a. jaen blanco en vigiriega met een 9 in de Volkskrant. En ‘Beste koop wit’ in Wijngids 2020 van Cees van Casteren MW. Of neem onze Calvente Guindalera Tinto, de beste Spaanse rode wijn van boven de 10 euro (Spaans Wijnconcours van Vinos de Espana en Perswijn 2017). Veel van onze wijnen scoren tot wel een 9 bij Harold Hamersma of 90 punten of meer in de toonaangevende Guia Peñin. En wijnjournalisten zijn enthousiast: “Nooit geweten dat er in Granada (Andalusie) zulke leuke, originele en spannende wijnen worden gemaakt.” (Han Sjakes) Steeds meer kenners en wijnliefhebbers weten inmiddels onze wijnen te waarderen. Kijk ook eens in onze webshop www.granadawijnen.nl