Heerlijke wijn en snelle levering!

Heerlijke wijn en snelle levering!

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? De García de Verdevique, en alles van Pagos de Indalia, ik hoop dat dat laatste snel weer leverbaar wordt.

Dank je Theo! We hopen ook van ganser harte dat Pagos het redt in deze zware tijden voor de Spaanse wijnsector. Goeie dagen en geniet van de wijn.

Superleuke samenwerking!

Altijd gelijk antwoord bij vragen en een snelle afwerking van bestellingen.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? De witte Cat wine. Heerlijk
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? nee

Dank je Sandra. Fijne dagen!

Heerlijke wijnen!

Ik bestel graag bij Granada Wijnen, ze hebben heerlijke wijnen voor een goede prijs. Fijne website om te bestellen en snel geleverd. Ook fijn telefonisch contact met de eigenaren. Zeker een aanrader om een keer te bestellen.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Salado Seville Orange, heerlijk lijkt op een likeur maar is een wijn.
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? nvt

Ik heb de bestelling nog niet ontvangen, die komt van Thysa en Wijnand

x

Beste Catharina, Dank voor je mooie beoordeling, ondanks dat de wijn pas tussen 10-19 december wordt geleverd. Ik reken er op dat de 9 ook in ere blijft nadat je onze wijnen hebt geproefd! Met vriendelijke groet, Dick Speelpenning (Granada Wijnen)

Reactie in relatie tot bestelling is goed

Bestelling moet nog binnen komen

heerlijke wijnen!!

heerlijke wijnen, m.n. de Guindalera 2011 was heerlijk!!! Op basis van deze ervaring nu de Guindalera 2016 besteld; die gaan we binnenkort proeven en die gaat naar verwachting weer heel goed smaken. afwikkeling bestelling liep prima!

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Guindalera

Beste Jos, Dank voor je prachtige reactie en geniet van deze nieuwe jaargang!

Topwijnen en snelle service!

Heerlijke wijnen en erg goede service! Dank.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Calvente Guindalera

Beste Johan, Dank voor je super beoordeling! Beter kan niet :-) Geniet weer van o.a. de mooie Calvente Guindalera Tinto!

Ik kan niet beoordelen

Ik kan niet beoordelen omdat ik mijn bestelling pas in december ontvang!

Nog geen ervaring, wijn nog niet ontvangen

Ik heb nog geen wijn ontvangen dus kan niets beoordelen.

Bijzondere en originele wijnen

Duidelijke site met bijzondere en originele wijnen. Kan niet wachten om ze te ontvangen, maar moet helaas nog een aantal weken wachten.

Hallo Patricia, Dank voor je positieve woorden. Ja, voor deze speciale Casa 3 wijndoos moet je inderdaad nog even geduld hebben. Maar over een week of 4 worden ze uitgeleverd en ik weet zeker dat je er van gaat genieten!

Goed en overzichtelijk

Ik heb alles snel kunnen bestellen.

Heerlijke wijnen met als extra: persoonlijke aandacht voor details in de service.

Ik heb jaren geleden een wijnproeverij gevolgd en toen was ik verkocht ! Leuk om te zien hoe jullie gegroeid zijn. Regelmatig bij jullie en besteld en hoe blij was ik toen de door mij pas ontdekte witte wijn tijdens mijn vakantie in Spanje: Calvente .....’gewoon’ in jullie assortiment zit. Prima service en levering.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Calvente
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? Blijf zo doorgaan

Beste Antonia, Hartelijk bedankt voor je enthousiaste reactie en mooie woorden. Geniet van de Calvente Guindalera blanco. Inderdaad een prachtige wijn!

Mooi assortiment wijnen in verschillende prijskladsen

Mijn oordeel is gebaseerd op jullie witte wijnen onder een tientje. En die zijn - voor zover ik ze heb geproefd - heerlijk. Dat ik dan toch 'maar' een 9,5 geef heeft te maken met het bestel- en leveringdproces. De beschrijving van de levertijd op de website is een beetje verwarrend. Weet ook niet hoe je het duidelijker kunt opschrijven. Maar nu weet ik eigenlijk nooit zeker wanneer het komt. En dan nog een kleinigheidje over mijn laatste bestelling. Tijdens het bestellen ontstond verwarring over de leverbaarheid van een wijn. Ik kon er maar 2 bestellen en dat was me niet direct duidelijk. Bovendien bleek het niet te kloppen, er was nog genoeg (zo vertelde Nelleke). En aan het eind van het bestelproces kreeg ik ook nog de melding dat de levertijd 10 werkdagen zou zijn, in verband met de voorraad stond er bij. Maar het werd dus gewoon twee dagen later geleverd. Top!

• Heb je nog wensen of suggesties voor ons? Zie hierboven, bestel- en leerproces.

Lekkere vermouth en eens net andere wijnen en zeer klantvriendelijk

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? La Vermut

Prima service, snelle levering en betaalbare bijzondere kwaliteitswijnen!

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? De witte Sulayr 2018

lekkere wijn en vlotte afhandeling. web-site deed het deze keer ook meteen goed

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? sulayr omdat hij apart is

Heerlijke en betaalbare witte wijn

Deze keer 4 verschillende witte wijnen besteld. En die zijn weer keurig op tijd (een dag eerder dan verwacht zelfs!) bezorgd.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Heraclio, heerlijk fris en toch karaktervol.

Goede service en opvolging waarbij ze een interessant aanbod deeen door mijn mail bewust te lezen.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Señorio
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? Neem eens kijkje naar wijnhuis Joaquin Fernandez Bodega te Ronda, super wijn en onze topper zit ertussen!

Snelle levering, persoonlijk en heerlijke wijnen. Echt een ontdekking!

Snelle levering, persoonlijk en heerlijke wijnen. Echt een ontdekking!

Lekkere wijnen & goede service

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Talento (Syrah & Tempranillo) erg lekker. Goed rond van smaak. Je verwacht een zware wijn. Maar hij is juist er soepel.

Topwijn en unieke persoonlijke service.

Als je jezelf echt eens wilt trakteren moet je een van deze bijzondere wijnen proberen. Meerdere bijzondere wijnen met een mooi verhaal.

• Welke van onze wijnen vind je echt een aanrader en waarom? Flor de Indalia. Heerlijke wijn voor mooie zomeravonden. Proef zelf maar.
  • Heb je nog wensen of suggesties voor ons? Nope.

Uitstekende witte en rode wijn.

Het is makkelijk via de website je bestelling te doen en twee dagen later heb je de heerlijke wijn thuis en kan het genieten beginnen.

Heerlijke wijn!!!!

Wijn door Onno Kleyn aangeraden en ook wij zijn zeer enthousiast. Witte Sulayr

De beste Andalusische wijnen in NL

Unieke wijnen. Rijk en uitgesproken. Brengen je terug in Andalusische sferen. Persoonlijke aandacht en perfecte levering. Kan echt niet beter.

lekkere wijn is snel geleverd

Dit as de tweede keer en een derde volgt snel

Leidseweg 132 3533HD Utrecht

06 21541493

Over Granada Wijnen

Granada Wijnen verkoopt sinds 2012 verrassende kwaliteitswijnen uit vooral de zuidelijke helft van Spanje. Wij importeren direct van de bodega. De meeste van onze wijnen bieden wij exclusief voor Nederland. Ons assortiment kent o.a. wijnen uit wijnregio’s in Andalusië (Granada, Almeria, Alpujarras, Montilla-Moriles, Ronda), maar ook uit de Gredosbergen, Extremadura, Jumilla, La Manchuela, Valencia, Alicante e.d.. We bieden spannende, originele wijnen van vaak unieke druiven. Verrassende kwaliteitswijnen dus. Verrassend puur, verrassend authentiek, verrassend goed ook! Neem onze Sulayr: een wijn van o.a. jaen blanco en vigiriega met een 9 in de Volkskrant. En ‘Beste koop wit’ in Wijngids 2020 van Cees van Casteren MW. Of neem onze Calvente Guindalera Tinto, de beste Spaanse rode wijn van boven de 10 euro (Spaans Wijnconcours van Vinos de Espana en Perswijn 2017). Veel van onze wijnen scoren tot wel een 9 bij Harold Hamersma of 90 punten of meer in de toonaangevende Guia Peñin. En wijnjournalisten zijn enthousiast: “Nooit geweten dat er in Granada (Andalusie) zulke leuke, originele en spannende wijnen worden gemaakt.” (Han Sjakes) Steeds meer kenners en wijnliefhebbers weten inmiddels onze wijnen te waarderen. Kijk ook eens in onze webshop www.granadawijnen.nl