lekkere wijn is snel geleverd

Dit as de tweede keer en een derde volgt snel

probleemloze levering.Alles verliep zeer vlot

Alles probleemloos en vlot verlopen. Van bestelling tem levering. Aan te bevelen.

Prettige, persoonlijke behandeling, een voorbeeld hoe onlinewinkelen zou moeten zijn

Heerlijke rode wijnen

Mooie wijnen van iets onder een tientje, vol en soepel.

Heerlijke wijn, snelle bezorging, en perfecte en vriendelijke service!

Goed advies, razendsnelle bezorging. Gaan hier zeker vaker bestellen! :-)

Heel makkelijk en snel besteld en afgeleverd.

Hele fijne website. Duidelijke omschrijving van de wijnen, qua smaak etc Een aanrader om bij hun een wijnte te bestellen.

Gewoon prima geregeld!

Besteld via de site, bevestiging ontvangen. Wijn geleverd, wijn prima. Wat wil je nog meer?

Super nette en snelle levering

Heerlijke wijn

Uitstekende service.

De zes flessen wijn waren goed verpakt en zijn volgens afspraak op de gewenste dag bezorgd.

Snelle levering van fantastische wijn

Mijn ervaring met Granada Wijnen is al heel lang erg goed. Levering is altijd snel met een persoonlijke touch. Wederom bedankt! 😉

Een levering in twee delen

Er werd één doos wijn bezorgd terwijl ik er twee had besteld. Nadat ik een voicemail had ingesproken kreeg ik een bericht (ook voicemail) terug dat nog even naar de bestelling was gekeken en er inderdaad nog een doos moest worden geleverd. Dat gebeurde ook na een paar dagen. Niet erg, wel slordig.

Lekkere wijn, easy to buy

Frisse, fruitige wijn

Frisse en fruitige zomerwijn.

Heerlijk !

Heerlijk !

voor het eerst besteld nav een beschrijving in de volkskrant. ik ging voor de witte Sulayr. de wijn was fantastisch en overtrof onze verwachtingen in neus, mondgevoel en afdronk. ik kon niet nalaten andere wijnen bij deze witte te bestellen. ben nu wel heel benieuwd hoe deze gaan smaken. de nazorg was leuk, omdat er na enkele dagen een email kwam met een recept voor bij de Sulayr.

voldoet aan de verwachting n.a.v. artkel in volkskrant

zie boven

Leuke wijnenBinnenkort proberen

Proberen

Top, snelle levering!

Goede en snelle afhandeling.

Zeer correcte behandeling vanuit Granadawijnen.

Een misser in mijn bestelling is creatief en snel gecorrigeerd

Eenvoudig bestellen, ophalen bij de supermarkt en goed verpakt.

Op basis van een artikel in de krant voor het eerst een bestelling gedaan. Het bestelproces en de bezorging was helemaal goed en eenvoudig. De wijn is heel goed verpakt. Nu nog een proeverij organiseren! Over de kwaliteit maak ik mij geen zorgen, maar zal ik de volgende keer beschrijven. Cheers!

Snelle levering, fijne wijnen

Mooie website, snelle levering, fijne wijnen

Bestellen ging makkelijk, veel info over de wijn, goede info na bestellen. Site zelf niet heel overzichtelijk. Goede prijs-kwaliteit verhouding

Heerlijke frisse wijn

Lekkere verrassend frisse wijn.

Heerlijke wijnen.

Heerlijke wijnen conform de beschrijvingen . Goede prijs kwaliteit verhouding. Netjes bezorgd.

Leidseweg 132

3533HD Utrecht

06 21541493

Over Granada Wijnen

Granada Wijnen verkoopt sinds 2012 verrassende kwaliteitswijnen uit vooral de zuidelijke helft van Spanje. Wij importeren direct van de bodega. De meeste van onze wijnen bieden wij exclusief voor Nederland. Ons assortiment kent o.a. wijnen uit wijnregio’s in Andalusië (Granada, Almeria, Alpujarras, Montilla-Moriles, Ronda), maar ook uit de Gredosbergen, Extremadura, Jumilla, La Manchuela, Valencia, Alicante e.d.. We bieden spannende, originele wijnen van vaak unieke druiven. Verrassende kwaliteitswijnen dus. Verrassend puur, verrassend authentiek, verrassend goed ook! Neem onze Sulayr: een wijn van o.a. jaen blanco en vigiriega met een 9 in de Volkskrant. En ‘Beste koop wit’ in Wijngids 2020 van Cees van Casteren MW. Of neem onze Calvente Guindalera Tinto, de beste Spaanse rode wijn van boven de 10 euro (Spaans Wijnconcours van Vinos de Espana en Perswijn 2017). Veel van onze wijnen scoren tot wel een 9 bij Harold Hamersma of 90 punten of meer in de toonaangevende Guia Peñin. En wijnjournalisten zijn enthousiast: “Nooit geweten dat er in Granada (Andalusie) zulke leuke, originele en spannende wijnen worden gemaakt.” (Han Sjakes) Steeds meer kenners en wijnliefhebbers weten inmiddels onze wijnen te waarderen. Kijk ook eens in onze webshop www.granadawijnen.nl