GRANDIOOS!!

Beste Jarco en Shan, Bij deze een gemeend bedankje voor de leuke present aangeboden als compensatie. Het leek erop dat u de bestelling niet had geleverd, maar achteraf een walgelijke fout van koeriersbedrijf DPD! Deze had het pakket bij een bedrijf afgegeven hier in de buurt! Jullie verdienen een dikke 10 als review voor de leuke wijze waarop jullie mij tegemoet zijn gekomen. Nogmaals heel erg bedankt!! Hartelijke groet Tiny

Super te tevreden

Kwam binnen en werd hartelijk geholpen met mijn konijnen hok. Ze hebben er een aantal staan dus kon goed bekijken welke het zijn worden. Super snelle levering, volgende dag had ik het konijnenhok al binnen. Dus helemaal TOP.

Deel van de bestelling niet geleverd

Mijn bestelling van twee weken geleden bestond uit 3 artikelen, allen betaald. Twee ervan werden overeenkomstig de afspraken geleverd. Het derde artikel stond niet op de verzendlijst, is ook niet geleverd. Helaas is na 4 mailtjes en 2 telefoontjes (wij bellen u terug; wat niet gebeurt) nog steeds niet duidelijk waarom dit niet geleverd is en wanneer dit dan wel komt. Bijzonder teleurstellend.

Afhandeling garantie ronduit frustrerend

Stiksel trampoline rand kapot binnen 1 jaar gebruik. Divese malen telefonisch contact gezocht maar liep allemaal erg moeizaam. Ik had alleen bankafschrift, afrekening was niet op naam gezet door bedrijf dus type niet te achterhalen...toezegging terugbellen maar werd meermaals niet gedaan. Uiteindelijk is toegezegd dat de rand voor garantie werd opgehaald maar de contacten daarover lopen ronduit slecht. Doorlooptijd 3 maanden. Ik koop er nooit weer iets

Echt een topzaak met hart voor kinderen en oog voor veiligheid!

Deze fantastische zaak heeft de moeite genomen om de gemeente waarin ik woon, ver van Woudenberg vandaan, te bellen over een trampoline die op bestrating geplaatst was, waar de buurtkinderen zonder toezicht op mochten spelen, en waarvan het veiligheidsnet zo slecht gemonteerd was dat ze de rits niet dicht kregen terwijl de sluitriempjes aan de buitenkant hingen. En dat terwijl ik ze enkel gevraagd had om een professioneel oordeel op basis van foto's! De andere zaken die ik benaderd heb reageerden totaal niet, of enkel met 'dit is geen trampoline van ons', maar deze zaak geeft echt om kinderen! Het was ook geen trampoline van hen, ze voeren het merk niet eens, maar dat maakte niet uit, er werden kinderen in gevaar gebracht, dus ondernamen ze actie. En ze kregen voor elkaar wat mij in een week tijd niet was gelukt, wat ik ook probeerde: de trampoline werd met spoed verwijderd. Trampoline springen is hartstikke leuk, en ik gun het ieder kind, maar het moet wel veilig gebeuren. Deze zaak neemt dat serieus, dat bewijst deze actie wel. Chris, nogmaals ontzettend bedankt, en als ik een keer in de buurt ben kom ik je persoonlijk een paar zoenen geven!

Krijg mijn bestelling niet

19juli trampoline besteld en meerdere keren contact gehad en gezocht. Tot op heden nog geen trampoline in huis! Kinderen beloofd, maar moet ze steeds teleurstellen. Vandaag zou de trampoline komen, helaas opnieuw geen resultaat.

Na 2 weken heb ik nog niets ontvangen

Ik heb op 11 juli een nestschommel bij jullie besteld waarbij een week levertijd voorzien was. Nu op 29 juli heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb dan gebeld maar dit moest bij een andere collega nagevraagd worden en ik werd in wacht gezet maar ik had gezegd dat ik bijna mijn kinderen moest gaan ophalen dus had de mevr gezegd dat als het toch wat te lang duurde ik mocht ophangen en dat jullie mij gingen terug opbellen maar dat is voorlopig nog niet gebeurd. Ik hoop dat ik mijn bestelde en betaalde artikel alsnog snel zal ontvangen!

Communicatie kan beter

Het duurde 2 weken voordat mijn bestelling binnen was. Niet geheel hun fout maar ook van de DPD. Maar nadat ik daar contact over had opgenomen zouden ze mij nog terug bellen.. Niet gedaan. En toen ineens was mijn bestelling daar. Waren er ook nog 2 onderdelen kapot. Uiteindelijk (is nog niet binnen) worden de 2 onderdelen nog naar gestuurd. Het zal vaker goed gaan dan fout. Waarschijnlijk had ik gewoon pech.

Geen mogelijkheid om terug te reageren...

Had geen mail... dat product onder weg was... en geen factuur en alles... waar door ik het geleverde product dus ook niet retour kon sturen omdat het niet het juiste was... dus nu zit ik met 10x een filter wat ik niet kan gebruiken.

Goedemiddag, U mag uw producten altijd retour sturen als het aan de retourvoorwaarden voldoet. Zie onze website: https://www.topbuitenspeelgoed.nl/verzenden-retourneren/. Op deze manier kunnen we uw probleem alsnog oplossen. Als u nog vragen heeft dan horen wij dat graag!

Super aankoop

Het is een topaankoop. Vlot in elkaar te steken, duidelijke uitleg en mooi en stevig materiaal.

Nog nooit zoiets meegemaakt!

Levering: Het begon met de levering welke de avond vantevoren bekend werd gemaakt qua tijd: tussen 6.00 en 7.00 in de ochtend! Het werd voor ons huis op de straat weggezet zonder aan te bellen of iets te laten weten (het regende, dus alles was doorweekt en moest snel weg worden gehaald ivm wij zelf weg moesten.) Dit was een pakket van 75kg. Inhoud: Er bleken delen bij te zitten die verbogen waren, stuk waren en er zaten van sommige delen teveel in en van andere te weinig en sommige waren totaal niet aanwezig. Dit kan gebeuren, dus ik belde op. Mij werd verteld dit door te mailen en het zou in orde gemaakt worden. Een lang verhaal kort; Hierop volgde: een nalevering (na 2 weken) die niet klopte (verre van) , vaak niet bereikbaar, terugbelbeloftes werden niet nagekomen, zelf steeds terugbellen waarop ze niet konden helpen en dus weer... zouden terugbellen.. wat dus niet werd gedaan, mij gevraagd zelf onderdelen op maat te zagen, afspraken werden niet nagekomen (meerdere malen), ik moest herhaaldelijk doorgeven wat ik mistte (wat telkens hetzelfde was en zelfs had gemaild), 2e nalevering compleet alhoewel weer een verbogen onderdeel, zelf compensatie gevraagd (een blauwe bel gekregen zonder overleg of iets), na 4 maanden was het pakket compleet en kon ik beginnen, dramatische handleiding wat zorgde voor onjuist aantal schroeven + te korte schroeven + uitstekende schroeven, onstabiliteit van het huisje bij iets willen verschuiven of de andere kant van het dak monteren etc. Het is een leuk huisje, maar ik kom er niet meer aan. In deze 4 maanden is niet 1 keer gezegd dat ze dit vervelend vinden of iets wat hierop lijkt. Geen blijk van klantgerichtheid, het is dat ik contact opnam en ze de klanten niet met een incompleet product kunnen laten zitten. Maar dan ook geen stap meer. Mijn advies: koop hier niets, of betaal achteraf! Want je weet niet wat je krijgt en service kennen ze hier niet! Tot zover mijn ervaringen met FLOPbuitenspeelgoed.

Prima service en mooi product

Nadat we een probleem hadden met de levering van een bestelde schommel is dit door een supervriendelijke man op een hele goede en snelle manier opgelost. En met de schommel zijn we ook superblij!

Waardeloos

Het speeltoestel opzich is erg mooi De beschrijving is waardeloos alles moet op maat gezaagd worden . Je houd super veel hout Ed over . Zelf is dit toestel niet in elkaar te zetten . Dit hadden ze van te voren wel mogen vermelden .

Duidelijke site en snel geleverd .

Duidelijke site en snel geleverd .

Perfecte afhandeling

Mijn bestelling werd correct geleverd . Een beetje onverwachts , want er werd geen leveringstermijn , nog leveringsdatum meegedeeld .

Niet betrouwbaar

Niks meer gehoord na het bestellen van een schommel. Wel betaald maar niet geleverd! Ook niet na navraag. Geen reactie!

Goedemorgen Sandra, Dat is vreemd! In ons systeem zien wij dat de betaling nog open staat. Vandaar dat de schommel nog niet is verzonden. Mijn collega van de verkoop afdeling neemt even contact met u op zodat de schommel zo snel mogelijk uw kant op komt.

Goede levering

De aflevering was prima. Alleen de bouwbeschrijving was nu niet je van dat. Was in het Duits.

Nooit meer iets bestellen

Bestellinggedaan maar na 1,5 week nog niets. Vervolgens mail gestuurd, antwoord gekregen dat het artikel zou worden verstuurd en 2 dagen later bezorgd zou worden. Ik blij, gelukkig nog net voor verjaardag kind! 4 dagen later mail dat het niet meer in voorraad is en dat mijn geld wordt teruggestort of dat iets anders kan bestellen. Nou voor mij dus NOOIT MEER!

slecht.

huisje zou een woensdag binnen zijn bleek hij aan een ander gegeven te zijn. beschrijving van huisje klopt niet schroef A is schroef B en maten planken kloppen niet. planken zij krom en het komt allemaal nat binnen.

Correct verloop van bestelling en levering MAAR DNV?

Zéér correct verloop gehad van de bestelling, betaling & levering maar jammer genoeg laat hun Dienst Na Verkoop service de wensen over! Wij kochten een speelhuisje waarbij reeds na 2 maanden de magneten van de deurtjes niet meer houden & hierdoor vervormen. Ik heb hen reeds 3 maal proberen te contacteren, en nog teleurstellender is dat er zelfs gewoon géén reactie komt van hun kant! Géén betrokkenheid meer dus na het leveren van de bestelling. Hopelijk hebben jullie dus geen problemen achteraf want tot daar loopt het wel goed.

Prima service!

Prima service.

Mooi speelhuis en goede service

Goede service. Waren wat planken kapot en een dikke paal op gebeld en deze werden netjes vervangen en langs gebracht. Zeker een aanrader om hier wat te kopen

Zeer snelle levering, een tevreden klant.

Zeer snelle levering. De tekeningen in de handleiding zijn niet allemaal even duidelijk. Tevreden klant.

Een goed berijdbaar bedrijf via de telefoon.

We kregen via de telefoon snel en goede antwoorden waar we wat aan hadden. Via de mail vonden we zelf iets minder daarom ook de 4 sterren.

Product was beschadigd geleverd, na een mailtje meteen een nieuwe gekregen 👍