Echt een topzaak met hart voor kinderen en oog voor veiligheid!

Deze fantastische zaak heeft de moeite genomen om de gemeente waarin ik woon, ver van Woudenberg vandaan, te bellen over een trampoline die op bestrating geplaatst was, waar de buurtkinderen zonder toezicht op mochten spelen, en waarvan het veiligheidsnet zo slecht gemonteerd was dat ze de rits niet dicht kregen terwijl de sluitriempjes aan de buitenkant hingen. En dat terwijl ik ze enkel gevraagd had om een professioneel oordeel op basis van foto's! De andere zaken die ik benaderd heb reageerden totaal niet, of enkel met 'dit is geen trampoline van ons', maar deze zaak geeft echt om kinderen! Het was ook geen trampoline van hen, ze voeren het merk niet eens, maar dat maakte niet uit, er werden kinderen in gevaar gebracht, dus ondernamen ze actie. En ze kregen voor elkaar wat mij in een week tijd niet was gelukt, wat ik ook probeerde: de trampoline werd met spoed verwijderd. Trampoline springen is hartstikke leuk, en ik gun het ieder kind, maar het moet wel veilig gebeuren. Deze zaak neemt dat serieus, dat bewijst deze actie wel. Chris, nogmaals ontzettend bedankt, en als ik een keer in de buurt ben kom ik je persoonlijk een paar zoenen geven!

Na 2 weken heb ik nog niets ontvangen

Ik heb op 11 juli een nestschommel bij jullie besteld waarbij een week levertijd voorzien was. Nu op 29 juli heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb dan gebeld maar dit moest bij een andere collega nagevraagd worden en ik werd in wacht gezet maar ik had gezegd dat ik bijna mijn kinderen moest gaan ophalen dus had de mevr gezegd dat als het toch wat te lang duurde ik mocht ophangen en dat jullie mij gingen terug opbellen maar dat is voorlopig nog niet gebeurd. Ik hoop dat ik mijn bestelde en betaalde artikel alsnog snel zal ontvangen!

Communicatie kan beter

Het duurde 2 weken voordat mijn bestelling binnen was. Niet geheel hun fout maar ook van de DPD. Maar nadat ik daar contact over had opgenomen zouden ze mij nog terug bellen.. Niet gedaan. En toen ineens was mijn bestelling daar. Waren er ook nog 2 onderdelen kapot. Uiteindelijk (is nog niet binnen) worden de 2 onderdelen nog naar gestuurd. Het zal vaker goed gaan dan fout. Waarschijnlijk had ik gewoon pech.

Geen mogelijkheid om terug te reageren...

Had geen mail... dat product onder weg was... en geen factuur en alles... waar door ik het geleverde product dus ook niet retour kon sturen omdat het niet het juiste was... dus nu zit ik met 10x een filter wat ik niet kan gebruiken.

Goedemiddag, U mag uw producten altijd retour sturen als het aan de retourvoorwaarden voldoet. Zie onze website: https://www.topbuitenspeelgoed.nl/verzenden-retourneren/. Op deze manier kunnen we uw probleem alsnog oplossen. Als u nog vragen heeft dan horen wij dat graag!

Super aankoop

Het is een topaankoop. Vlot in elkaar te steken, duidelijke uitleg en mooi en stevig materiaal.

Prima service en mooi product

Nadat we een probleem hadden met de levering van een bestelde schommel is dit door een supervriendelijke man op een hele goede en snelle manier opgelost. En met de schommel zijn we ook superblij!

Waardeloos

Het speeltoestel opzich is erg mooi De beschrijving is waardeloos alles moet op maat gezaagd worden . Je houd super veel hout Ed over . Zelf is dit toestel niet in elkaar te zetten . Dit hadden ze van te voren wel mogen vermelden .

Duidelijke site en snel geleverd .

Duidelijke site en snel geleverd .

Perfecte afhandeling

Mijn bestelling werd correct geleverd . Een beetje onverwachts , want er werd geen leveringstermijn , nog leveringsdatum meegedeeld .

Niet betrouwbaar

Niks meer gehoord na het bestellen van een schommel. Wel betaald maar niet geleverd! Ook niet na navraag. Geen reactie!

Goedemorgen Sandra, Dat is vreemd! In ons systeem zien wij dat de betaling nog open staat. Vandaar dat de schommel nog niet is verzonden. Mijn collega van de verkoop afdeling neemt even contact met u op zodat de schommel zo snel mogelijk uw kant op komt.

Goede levering

De aflevering was prima. Alleen de bouwbeschrijving was nu niet je van dat. Was in het Duits.

Nooit meer iets bestellen

Bestellinggedaan maar na 1,5 week nog niets. Vervolgens mail gestuurd, antwoord gekregen dat het artikel zou worden verstuurd en 2 dagen later bezorgd zou worden. Ik blij, gelukkig nog net voor verjaardag kind! 4 dagen later mail dat het niet meer in voorraad is en dat mijn geld wordt teruggestort of dat iets anders kan bestellen. Nou voor mij dus NOOIT MEER!

slecht.

huisje zou een woensdag binnen zijn bleek hij aan een ander gegeven te zijn. beschrijving van huisje klopt niet schroef A is schroef B en maten planken kloppen niet. planken zij krom en het komt allemaal nat binnen.

Correct verloop van bestelling en levering MAAR DNV?

Zéér correct verloop gehad van de bestelling, betaling & levering maar jammer genoeg laat hun Dienst Na Verkoop service de wensen over! Wij kochten een speelhuisje waarbij reeds na 2 maanden de magneten van de deurtjes niet meer houden & hierdoor vervormen. Ik heb hen reeds 3 maal proberen te contacteren, en nog teleurstellender is dat er zelfs gewoon géén reactie komt van hun kant! Géén betrokkenheid meer dus na het leveren van de bestelling. Hopelijk hebben jullie dus geen problemen achteraf want tot daar loopt het wel goed.

Prima service!

Prima service.

Mooi speelhuis en goede service

Goede service. Waren wat planken kapot en een dikke paal op gebeld en deze werden netjes vervangen en langs gebracht. Zeker een aanrader om hier wat te kopen

Zeer snelle levering, een tevreden klant.

Zeer snelle levering. De tekeningen in de handleiding zijn niet allemaal even duidelijk. Tevreden klant.

Een goed berijdbaar bedrijf via de telefoon.

We kregen via de telefoon snel en goede antwoorden waar we wat aan hadden. Via de mail vonden we zelf iets minder daarom ook de 4 sterren.

Product was beschadigd geleverd, na een mailtje meteen een nieuwe gekregen 👍

Snel en goed!

Stoere Berg Buzzy skelter besteld.

Mooie showtuin!

Op de showtuin een Berg trampoline en speelhuis uitgezocht. Aardige verkoper met verstand van zaken. We komen zeker terug.

Pluspunten

Bedankt voor de snelle levering! TOP!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Grote trampoline van Berg besteld op advies van Jarco. Super goede keus!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mooi bedrijf, Snelle en correcte levering. Mooie kwaliteit houten speelhuis.

Over Top buitenspeelgoed