Oplichter!

Dit bedrijf heeft meer slechte dan goede recensies... ongelooflijk! Een tijd geleden een wip besteld, een factuur ontvangen en toen bleef het stil. Geprobeerd om contact op te nemen, via mail, telefoon, facebook, messenger... niks! Heel verhaal.. het is een oplichter!! Ik heb uiteindelijk mijn wip ontvangen, maar goed ook voor de eigenaar... Ik wil graag in contact komen met mensen die zijn opgelicht, dit ga ik bundelen en mee verder...

Hele vage constructie

Beste lezers, Ik moet even wat kwijt over Topbuitenspeelgoed. Ik had begin juli een schommel besteld en betaald en er al rekening mee gehouden dat het door de covid19 iets langer kon duren. Maar naast een automatisch mailtje had ik na 2 weken nog niks gehoord. Het telefoonnummer dat op de site en factuur stond was onbereikbaar en op email kwam geen antwoord. Na wat googlen kwamen we hele verontrustende reviews tegen en vreesde ik opgelicht te zijn. Uiteindelijk na wat research kwam ik achter het 06 nummer van de eigenaar van Topbuitenspeelgoed. Eigenlijk had ik een heel goed gesprek met een hele vriendelijke man. Ik kreeg ook dezelfde dag nog een bevestigings mail van hem en 2 dagen later kreeg ik een bevestiging van de leverancier met een verwachte leverdatum van 30-7. Omdat ik toch nog een beetje achterdochtig was omdat in de mail stond dat de bestelling geplaatst zou zijn heb ik de leverancier gebeld om bevestiging te vragen. Er werd mij uitgelegd dat Top buitenspeelgoed overgenomen is maar dat de oude site van Top buitenspeelgoed nog steeds actief is en de orders direct doorgezet worden. Ik heb er nu redelijk vertrouwen in dat de schommel toch binnenkort gaat komen.

Zeer slecht

Trampoline doek besteld stond op voorraad 1 tot 2 dagen levertijd maar na anderhalve week nog geen doek Telefonisch niet bereikbaar en via mail erg laat reageren kreeg ik te horen dat het 6 weken ging duren maar er was wel een groter doek op voorraad maar daar hadden we niets aan We hebben ons geld terug gevraagd om zo snel mogelijk ergens anders een doek te bestellen voor de zomer voorbij is Hier werd niet meer op gereageerd En na 5 weken is ons geld terug gestort en het doek staat op de site nog steeds op voorraad Bedankt meneer echt TOP !!!

Wat geweldig, zo snel!

Rond middernacht besteld en binnen 2 dagen wordt ons kippenhok bezorgd door een ontzettend vriendelijke jongen! Bedankt, Topdierverblijf! Net geen 10 (5 sterren), omdat de telefonische bereikbaarheid nog wel ietsje beter kan.

Oplichters

Ik bestelde een trampolinemat met levertijd 2 dagen. Kreeg na bestelling een mail met levertijd 2 maanden minimaal. Probeerde de bestelling te annuleren, maar geen antwoord op de mail en geen telefonische bereikbaarheid. Krijg uiteindelijk bericht dat een deel van het aankoopbedrag zal worden teruggestort. Opnieuw niet bereikbaar, beantwoorden geen mail. En het geld heb ik nog niet gezien. Niet kopen daar, echt oplichterij!

Oplichters!

Medio mei een speelhuisje besteld na een aantal vragen beantwoord te hebben gekregen per mail. Bij bestelling bleek de levertijd niet haalbaar. Ze gaven aan dat dit door Corona kwam en de levering vanuit Amerika langer zou duren. Heel logisch dachten wij, dan duurt het maar iets langer. Echter toen wij vorige week een mail stuurden over de levertijd, kregen wij geen reactie. Ook zijn ze telefonisch niet bereikbaar, de telefoon gaat niet eens over. Vervolgens lazen we hier de beoordelingen. Toen ging er meteen een lampje branden. Fake beoordelingen die positief zijn en slechte beoordelingen die erg op ons verhaal lijken. Wij gaan later deze week aangifte doen. Tenzij het huisje op een miraculeuze wijze nog geleverd zal worden;) leer van ons en bestel hier niet!

Pas op met dit bedrijf!!

27-4 en 28-4 bestelling geplaatst, tot op heden hebben wij nog niks ontvangen. Ook word er geen telefoon opgenomen of mail beantwoord. Wij hebben reeds al aangegeven de orders te willen annuleren, maar er is geen contact te krijgen met het bedrijf. Ons geld zijn we wel kwijt. (bijna €200,00) Onze indruk is dat dit bedrijf oplichters zijn!!

wachten, wachten en nog steeds niets

Ruim een week geleden schommel en schommelhaken besteld. Staat binnen 2 dagen bezorgd. Niets meer gehoord, gezien of bezorgd. Mail gestuurd maar geen antwoord op gehad. Meerdere keren gebeld en wordt niet opgenomen. een 06 nummer gebeld blijkt iemand anders te zijn. Hopelijk hoor ik binnenkort iets dat deze score als nog omhoog kan.

Snel gereageerd

Miste in de levering 1 item. Mail gestuurd en direct geregeld! Top! Dank!

Super goede service! En erg klantvriendelijk Ik zeg, zeker de moeite waard, daar je aankopen te doen wat betreft buiten speelgoed!

Eind goed al goed!

Ook wij hadden besloten om tijdens corona tijd en de onzekerheid omtrent vakanties als alternatief voor de kids een speelhuisje in de tuin te plaatsen. na lang wikken en wegen en vergelijken kwamen we terecht op de Big House Tom van Grand Prestige. precies wat we zochten en een goede prijs kwaliteit verhouding. (zelfs met de 50 eur transportkosten) het huisje werd echter geleverd met wat transport schade en na uitpakken hebben we direct contact opgenomen per mail met foto's. hier kregen we binnen een dag een reactie op dat hier werk van gemaakt ging worden. door wat feestdagen en een lang weekend duurde de feedback wat langer. maar met het mooie weer en een bouw pakket in de tuin waren de kinderen natuurlijk niet te houden en moest het huisje opgezet worden. met wat klein materiaal bij de bouwmarkt twee latjes en een plankje vervangen. na het weekend kregen we bericht dat we een compleet nieuw huisje zouden ontvangen en de oude weer retour mee konden geven. na uitleg van de situatie zijn we overeengekomen dat topbuitenspeelgoed de gemaakte kosten bij de bouwmarkt gaat vergoeden. Al met al correct geregeld. en een snelle communicatie per mail. en de kinderen zijn super blij met het speelhuis/boomhut in de tuin!! Conclusie: Eind goed, al goed!!

Eerst geschrokken maar mega goed geholpen

Nadat ik besteld had bij TOP buitenspeelgoed vond ik alle negatieve berichten. Hier was ik erg van geschrokken. Ik heb toen gelijk contact opgenomen per mail en eigenlijk de gehele tijd ben ik goed te woord gestaan. Ik heb meerdere malen om een bevestiging gevraagd en elke keer nam Martijn de tijd om een goed antwoord terug te geven. Ik heb een mega blije dochter met een prachtig speelhuis. De kwaliteit is echt TOP! Ik ga zeker vaker bestellen bij deze partij!

Fijn bedrijf, snelle levering

Speelhuis besteld. Binnen 3 dagen geleverd.

Niets geleverd

Ook wij lazen helaas pas na de bestelling en betaling de laatste reviews. Ook bij ons een trampoline niet geleverd. Telefonisch onbereikbaar. Mailtje ontvangen dat bestelling is geannuleerd en dat ze ons geld terug storten. Niets ontvangen helaas. Hopelijk binnenkort wel, en kunnen we deze review ongedaan maken

Buitenspeelhuis nog steeds niet geleverd

25/4 speelhuisje voor kinderen besteld, na een week nog steeds geen levering ontvangen. Geen reactie op mails, telefoonnummer lijkt niet meer actief te zijn? Enige vorm van communicatie na een week zou wel mogen. Ik hoop nog steeds op een goede afloop van Top buitenspeelgoed, zoniet zijn we genoodzaakt juridische stappen te ondernemen.

Niet te vertrouwen

Speelhuisje gekocht maar niet geleverd . In Woudenberg geweest , hier is niet meer zijn bedrijf .daar hebben we het mobiele telefoon nummer gekregen van meneer . Meteen contact gehad . Beloofde gel terug te storten , maar toch nog een ons gegeven omdat de levertijd wat langer is. Nu neemt hij niet meer op en denk dat we zijn geblokkeerd . We gaan andere stappen ondernemen want dit kan echt niet .

Het lijkt op oplichting

Slechte ervaring...Schommel op 13 april besteld, volgens website zou het in ongeveer 2 dagen worden geleverd, ging er al van uit dat het wat langer zou duren. Nog steeds niets gehoord. Op e-mails wordt niet gereageerd. Telefonisch helemaal niet bereikbaar. Nog 2 weken wachten en dan ga ik mijn geld terug laten storten. Omdat er sprake was van een thuiswinkel waarborg heb ik hier besteld. Nu blijkt dat het toch beter is om eerst recensies te lezen.

Trampoline niet bezorgd

We hebben een trampoline op 18 april besteld en betaald, levertijd 2-5 werkdagen maar tot op heden niks gehoord. Geen reactie op mails en telefoontjes. Helaas hebben we deze reviews niet eerder gelezen :( Hopelijk kan ik snel toch nog een bericht plaatsen dat de trampoline spoedig geleverd gaat worden.

Oplichters

Let op!! Bedrijf levert niets dus bestel er niets. Inmiddels zijn er al diverse gedupeerden die producten hebben besteld en niets hebben ontvangen. Het bedrijf zit ook niet meer in Woudenberg. Desondanks biedt de eigenaar, Martijn Dirksen, nog steeds producten aan via de webshop. Er zijn ook andere webshops van de eigenaar in omloop waaronder Topschaatsen.nl.

Geen levering, geen contact

De titel zegt alles. Of dit gaat om oplichting of mismanagement is mij nog niet duidelijk. Maar voorlopig ben ik mijn honderd euro kwijt en heb ik geen zandbak. Duidelijke afrader.

Geen communicatie en levering

4 april een speelhuis besteld. Op de website was de verwachte levertijd 1-2 dagen. Probeer al meer dan een week contact te krijgen. 6 mailtjes verder en veel telefoontjes. Er wordt niet opgenomen en de mail wordt niet beantwoord. Ben benieuwd of het nog op korte termijn komt, anders wil ik mijn geld terug en bestel het ergens anders.!

Goede klantenservice, nette afhandeling

Had een tafeltennistafel besteld, volgens website binnen enkele dagen geleverd. Dat bleek helaas niet te kloppen. Werd de volgende dag direct gecommuniceerd en kreeg de keuze vijf weken te wachten of mijn geld terug. Dat laatste was mijn keuze en binnen twee dagen ontvangen. Keurige accurate service.

SLECHT!

OP 3-4 een bestelling geplaatst. Na een enkele dagen geen track and trace code ontvangen of een e-mail met de bevestiging dat de schommel geleverd zou worden. Zelf contact opgenomen en blijkt dat de schommel niet meer leverbaar is. Daarna een paar keer proberen te bellen en gemaild zonder enige reactie!! Heb mijn geld ook niet teruggekregen!!! Ik wacht nog steeds op een reactie!

Tot nu toe drie keer besteld bij Top Buitenspeelgoed. De eerste keer verliep de bezorging in eerste instantie wat rommelig, maar dat werd geheel goedgemaakt doordat ze het speelhuis zelf kwamen brengen. Tweede en derde keer geen problemen. Alle drie de producten zijn van uitstekende kwaliteit. De laatste twee keren kwamen de bestellingen heel snel, ondanks de grote drukte.

Onbetrouwbaar!!!

Onze trampoline zou deze week geleverd moeten worden, maar niets gehoord over levering. Mijn man is zojuist naar het adres gereden, die op de website staat vermeld en daar bleek dat deze websiteverkoper helemaal niet meer op dit adres zit. Er is ruzie. De verkoper handelt nu vanuit een eengezinswoning in een heel andere plaats en houdt de mooie website nog gewoon in de lucht, terwijl er niet geleverd kan worden (er is geen voorraad) en er geen contactmogelijkheid is. Wij proberen nu ons geld terug te krijgen en zijn super teleurgesteld over deze wijze van verkoop.