Wat een ongelofelijk prettig contact!

We hadden een trampoline online besteld maar door de langere levertijd vervolgens geannuleerd. Er werd telefonisch contact met ons opgenomen en we zijn vriendelijk en begripvol te woord gestaan. Het geld hadden we zelfs de dag erna al weer op onze rekening staan. In één woord FANTASTISCH. Wij komen zeker terug bij Top buitenspeelgoed.

Super en snel geleverd

Duidelijke website en nette prijzen. Na de bestelling geplaatst te hebben in het paasweekend en coronatijd 3 dagen later de trampoline al binnen. Bestelling compleet en een leuke mailtje van topbuitenspeelgoed die ons veel spring plezier wenst👍

Zeer goede en snelle service!

Op woensdagnamiddag besteld en diezelfde week op vrijdag geleverd in België. Ook steeds snel antwoord gekregen via mail.

Geen contact mee te krijgen

Wat een flutfirma reageren niet op mail, telefoon en bericht Bestel hier niks!!!!

Al dagen onbereikbaar en bestelling al betaald

Een week geleden een bestelling gedaan voor dik 130 Euro en direct betaald. Ik heb 1x een automatisch gegenereerde bevestiging gekregen direct na de bestelling en vervolgens nooit meer iets gehoord. Meerdere e-mails gestuurd en meer dan 10x gebeld op verschillende dagen en tijdstippen, allemaal zonder succes. Ik heb gemaild dat ik de bestelling wil annuleren en mijn geld terug wil omdat ik geen vertrouwen meer heb op een goede afloop. Dit is geen aanrader dus.

Niet bereikbaar

Wij wachten al 3 wkn op een schommel. Verschillende malen gebeld, geen gehoor. En op e-mail word slechts 1x terug gemaild dat het druk is. We hebben er een hard hoofd in. Hopelijk kunnen we ons geld terug krijgen. Op de website wordt nog wel gewoon vermeld 1-2 leverdagen. Bijzonder als je meld dat het druk is en er lange levertijd is.

watch out!

lijkt op oplichting!

Mijn ervaring met Topbuitenspeelgoed is super, ondanks de vele negatieve reacties, ben ik zeer tevreden. Had een vraag over de levering en deze werd binnen 30 minuten beantwoord. Maandag trampoline besteld en woensdagochtend werd hij al geleverd!

De klantenservice is perfect-Enkel lovende commentaar

We hadden per ongeluk 2 verschillende houtsoorten genomen voor speelhuis en aanbouw. We kregen onmiddellijk een mail met de vraag of dit inderdaad 2 verschillende moesten zijn. De verdere communicatie liep super vlot en alle mails werden onmiddelijk beantwoord. Wij zullen zeker nog bestellen bij deze webshop! We kunnen niet wachten om het speeltuig te ontvangen! Tevens nog belangrijk, de prijs ten opzichte van vele andere webshops is voordeliger!

Erg blij met onze schommel en het houten speelhuisje

Ziet er mooi uit en alles snel in huis !

geen idee nog

hoi heb hier een bestelling geplaatst maar kan jullie niet bereiken? ook geen bericht met een track en tracé niets ? hallo?

opgelost

Ik heb iets besteld wat ik in 2 dagen zou moeten krijgen.. Helaas geen email, geen bericht.. Uiteindelijk heb ik te horen gekregen dat mijn product pas over 3 weken zou komen. Ik wou niet zo lang wachten en ik heb mijn geld terug gekregen. punt van verbetering. communicatie. OPGELOST voor mij.

slecht bedrijf, zijn niet te bereiken zowel telefonisch als via de mail

ik heb hier een bestelling geplaatst en netjes betaald, vervolgens hoor ik een aantal dag niks over de levering, sindsdien probeer ik contact te zoeken maar er word nergens op gereageerd. zowel per mail als telefonisch word er geen gehoor gegeven. tot op heden krijg ik nergens reactie op.

Schandalig

Speelhuisje besteld, geen enkele levering!!! Meerdere keren bellen, telefoon gaat gewoon over maar wordt niet opgenomen. Mailen, wordt niet op gereageerd. Ik ga stappen ondernemen!

BESTEL HIER NIET!

Wacht al 1,5 week op mijn bestelling en je krijgt ze NIET te pakken. Vandaag bijna 45 minuten lang NON-STOP proberen te bellen (50 keer in totaal), maar er wordt gewoon niet opgenomen. Mailen is zinloos. Ja het is crisistijd nu, maar zulke slechte communicatie heb ik zelden gezien. Eigenlijk géén communicatie. Niet webwinkel waardig. Prima als iets langer duurt gezien de omstandigheden met corona (hoewel bestellingen van andere webwinkels wel gewoon op tijd worden geleverd). Maar COMMUNICEER dat dan. Gebruik je CRM-software waar het voor bedoeld is. Overigens lijken deze klachten ook buiten crisistijd te gelden, zo zag ik later in de reviews. Vertrouwde helaas een keer blind op de eerste hit op Google, maar zo zie je maar: controleer altijd de feedback. Dan had ik deze toko links laten liggen. Nu maar hopen dat mijn kinderen überhaupt nog hun tuinspeelgoed krijgen of wij ons geld terug. Heb er een hard hoofd ik.

Snelle levering.

Degelijk speelhuis

Niet geleverd wat wij verwacht hadden en slechte service !!!

Wij hebben meer dan 1,5 jaar geleden een huisje voor de kinderen gekocht via Top na een aantal keer prima contact in het voortraject. Destijds de keuze gemaakt voor een wat duurder huisje, zodat we hier langer plezier van zouden hebben. Helaas bij het ontvangen van het huisje leek het wel of het huisje al meer dan twee/drie jaar ergens buiten gelegen had. Hier melding van gemaakt en toch het huisje maar opgezet ivm de verjaardag van mijn zoontje. Vervolgens viel het deurtje uit het huisje, met als gevolg dat de kinderen er niet mee konden spelen en er een kind zelfs een nietje in haar hand heeft gekregen. Hierna hebben wij meerdere malen per mail gevraagd om een oplossing voor dit probleem, echter nooit tot een passende oplossing gekomen met Top. Inmiddels zijn wij diverse mailtjes verder en krijgen geen reactie meer van Top. Contactpersoon was Chris. Wij zij van mening dat er altijd iets mis kan gaan, echter gaat het er wel om hoe je er dan als bedrijf mee omgaat. Wij hopen nog steeds op een passende oplossing. Top Buitenspeelgoed is voor ons op dit moment geen aanrader. Mvgr. Patrick van den Brink

Zeer slecht!

Voordat de bezorger zou leveren zouden we een bericht/telefoontje krijgen, niet gebeurd. Vervolgens levering om half 7 in de ochtend met een flinke klap neer gekwakt. Levering niet compleet. Na weet ik veel hoe vaak bellen, werd er eindelijk eens opgenomen. Onderdeel zou nagestuurd worden, niet gebeurd. Vervolgens klacht gemaild, wederom totaal geen reactie op gehad. Zeer slechte service. Raar het niet aan om hier iets te kopen! Echt belachelijk voor het geld wat je uitgeeft!

Wel betaald, niets gekregen.

200 euro betaald. Niets meer vernomen. Reageren niet op mails. Wacht nu al 6 weken.

GRANDIOOS!!

Beste Jarco en Shan, Bij deze een gemeend bedankje voor de leuke present aangeboden als compensatie. Het leek erop dat u de bestelling niet had geleverd, maar achteraf een walgelijke fout van koeriersbedrijf DPD! Deze had het pakket bij een bedrijf afgegeven hier in de buurt! Jullie verdienen een dikke 10 als review voor de leuke wijze waarop jullie mij tegemoet zijn gekomen. Nogmaals heel erg bedankt!! Hartelijke groet Tiny

Super te tevreden

Kwam binnen en werd hartelijk geholpen met mijn konijnen hok. Ze hebben er een aantal staan dus kon goed bekijken welke het zijn worden. Super snelle levering, volgende dag had ik het konijnenhok al binnen. Dus helemaal TOP.

Deel van de bestelling niet geleverd

Mijn bestelling van twee weken geleden bestond uit 3 artikelen, allen betaald. Twee ervan werden overeenkomstig de afspraken geleverd. Het derde artikel stond niet op de verzendlijst, is ook niet geleverd. Helaas is na 4 mailtjes en 2 telefoontjes (wij bellen u terug; wat niet gebeurt) nog steeds niet duidelijk waarom dit niet geleverd is en wanneer dit dan wel komt. Bijzonder teleurstellend.

Afhandeling garantie ronduit frustrerend

Stiksel trampoline rand kapot binnen 1 jaar gebruik. Divese malen telefonisch contact gezocht maar liep allemaal erg moeizaam. Ik had alleen bankafschrift, afrekening was niet op naam gezet door bedrijf dus type niet te achterhalen...toezegging terugbellen maar werd meermaals niet gedaan. Uiteindelijk is toegezegd dat de rand voor garantie werd opgehaald maar de contacten daarover lopen ronduit slecht. Doorlooptijd 3 maanden. Ik koop er nooit weer iets

Echt een topzaak met hart voor kinderen en oog voor veiligheid!

Deze fantastische zaak heeft de moeite genomen om de gemeente waarin ik woon, ver van Woudenberg vandaan, te bellen over een trampoline die op bestrating geplaatst was, waar de buurtkinderen zonder toezicht op mochten spelen, en waarvan het veiligheidsnet zo slecht gemonteerd was dat ze de rits niet dicht kregen terwijl de sluitriempjes aan de buitenkant hingen. En dat terwijl ik ze enkel gevraagd had om een professioneel oordeel op basis van foto's! De andere zaken die ik benaderd heb reageerden totaal niet, of enkel met 'dit is geen trampoline van ons', maar deze zaak geeft echt om kinderen! Het was ook geen trampoline van hen, ze voeren het merk niet eens, maar dat maakte niet uit, er werden kinderen in gevaar gebracht, dus ondernamen ze actie. En ze kregen voor elkaar wat mij in een week tijd niet was gelukt, wat ik ook probeerde: de trampoline werd met spoed verwijderd. Trampoline springen is hartstikke leuk, en ik gun het ieder kind, maar het moet wel veilig gebeuren. Deze zaak neemt dat serieus, dat bewijst deze actie wel. Chris, nogmaals ontzettend bedankt, en als ik een keer in de buurt ben kom ik je persoonlijk een paar zoenen geven!

Krijg mijn bestelling niet

19juli trampoline besteld en meerdere keren contact gehad en gezocht. Tot op heden nog geen trampoline in huis! Kinderen beloofd, maar moet ze steeds teleurstellen. Vandaag zou de trampoline komen, helaas opnieuw geen resultaat.