Topwinkel

Van Bommel schoenen aangeschaft, helaas half maatje te klein en teruggestuurd. Binnen twee dagen de juiste maat opgestuurd terwijl mijn pakket nog niet eens binnen was. Top service!!!

fijn

Goed en net contact

Gewoon goed.

Snelle levering en opvolging.

Eerste bestelling en een goede ervaring. Voor 16:00 uur besteld en de schoenen de volgende dag al in huis zoals aangegeven.

Zo willen wij dat graag. Bedankt.

Goed en persoonlijk.

Na mijn boeking kreeg ik gelijk een persoonlijk telefoontje dat de laarzen pas later geleverd konden worden of dat een bezwaar was? De laarzen kwamen uiteindelijk toch sneller dan verwacht met een persoonlijk briefje erbij. Dat heb ik erg gewaardeerd.

Leuk om te lezen. Bedankt voor uw beoordeling!

Levering van Bommel schoenen prima geregeld.

De levering van de van Bommel schoenen was goed en snel geregeld. Alleen jammer dat de binnenzool niet ( gemakkelijk) is te verwijderen, zonder schade aan de schoen te veroorzaken, om het plaatsen van steunzolen mogelijk te maken. Schoenen uiteindelijk geretourneerd, credit nota ontvangen en twee dagen later het factuurbedrag reeds terug ontvangen op onze bankrekening. Zeer tevreden over de afhandeling. Fam. J.Lugtenberg / Deventer

Jammer dat de schoenen niet geheel aan uw verwachting voldeden! Bedankt voor uw beoordeling!

Dit was de eerste keer dus moeilijk om daar mijn ervaring op te kunnen baseren.

Levering correct, ik ben blij via jullie schoenen te hebben kunnen vinden in breedte-maat F! Alleen jammer dat de kennismakings-voucher van € 5,-- niet te verzilveren/verrekenen was. Zal te gelegener tijd verder eens door de collectie gaan snuffelen of er nog andere merken zijn welke ik draag.

Super goede levering/afhandeling

Los van een prachtige collectie, was de levering sneller dan verwacht ( stond 2-3 werkdagen). Helaas knelde er een laars en ging de bestelling weer retour. Bevestiging mail ontvangen dat het afgeleverd was en de volgende dag stond het geld weer op mijn rekening. Fijn! Volgende keer ga ik zeker weer eens hier kijken voor laarzen/schoenen!

Snel, goed

Leuk dat je er ook een onderhoudsmiddel bij krijgt

Behulpzaam en klantvriendelijk

Bijzonder vriendelijk

Levering verliep zoals beschreven.

Prima ervaring.

Levering top

Ik werd keurig gebeld dat de levering vertraging had opgelopen door een fout bij de leverancier. De laarsjes werden geleverd met een bus onderhoud spray. Bovendien zat er een lief briefje in de doos, veel plezier met de nieuwe laarsjes

super snelle levering, attent handgeschreven briefje. En uiteraard mooie laarjes

Hartelijk dank voor de snelle levering van de prachtige pumps!!

Prachtige schoenen, snelle levering en service!!

Gezocht gevonden gekocht

Zoals gezegd gezocht gevonden en gekocht met een groet en heel veel dank voor de snelle vlotte nette manier van leveren ! Het zijn hele fijne sneakers ..... Tot de volgende keer grtz Anja

Hier doen we het voor! Bedankt voor uw beoordeling.

Goede communicatie en goede prijs

Fijn dat jullie zo goed communiceren en dat het pakket via de fiets koerier gebracht is!

Leuk dat u de groene manier van bezorgen waardeert. Bedankt!

Prachtige winkel

Vakkundige verkoopmensen top kwaliteit schoenen gewoon heel tevreden bij mijn aankoop

Dit was ook een leuke klant!

Slechte ervaring

Twee paar schoenen besteld. Na betaling kreeg ik volgende dag te horen dat 1 paar niet aanwezig was. Geld werd direct teruggestort. Kan gebeuren denk je dan nog maar wel slordig. Daarna drie werkdagen later tweede paar binnen. Totaal niet degene die ik besteld had. Leek kinderschoen en niet gevoerd. Ook ander uiterlijk. Kennelijk was de tweede door mij bestelde schoen ook niet op voorraad. Slechte service want zelf pakket naar post brengen en retourneren en zelf betalen. Vervolgens wachten op retourbevestiging en terugbetalen en een week na het bestelen dus geen schoenen en hopelijk krijg ik geld snel terug. Doordat het via groen leveren gaat want niet lukt als het te ver weg is duurt het leveren ook langer dan vermeld op de site.

Echt jammer dat het in uw geval een paar keer fout is gegaan. Natuurlijk willen wij het in alle gevallen goed doen. Hier blijkt maar weer eens uit dat het mensenwerk blijft en we fouten maken. Een aantal zaken gaan toch beter dan u aangeeft. * Het afgeven van het pakket bij de post als de schoenen niet goed zijn gebeurt altijd door de klant zelf. Helaas is dat hoe online bestellen werkt. * Als het product niet correct is worden de retour kosten altijd door ons vergoed. * Een retour betaling doen wij altijd gelijk. Daar wachten wij nooit mee. * De pakketten worden idd. GROEN verzonden. In veruit de meeste gevallen is dat de volgende dag maar het kan soms een dag later zijn. De verzendtijden zijn gemiddeld niet langer dan bij Post.nl. Als laatste nogmaals sorry!

Levering duurde ietsjes langer dan de 1 a 2 werkdagen. Bestelling was op zaterdag en schoenen moesten bij leverancier besteld worden. De levering heeft alsnog een dag langer geduurd. Materiaal is perfect en netjes verzorgd met tips van de Roos schoenen geleverd. Wat ik wel jammer vond is dat er aangegeven werd dat de levering "groen" verstuurd werd via een fietspakketdienst. Bleek het toch door DHL geleverd te worden. Maar goed , pakket is netjes geleverd en ik ben blij met de schoenen.

Het klopt dat wij soms het artikel bestellen bij de leverancier. Als de levertijd langer is staat dit vaak vermeld bij de schoenen. Maar het kan best zijn dat dit in uw geval niet zo was. De leveringen met Fietskoeriers gaan idd niet altijd met de fiets. Soms zijn plaatsen te ver en zijn ze nog niet actief op die plek. Dat is jammer maar ze breiden snel uit dus hopelijk fietsen ze bij u binnenkort wel! Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Goede kwaliteit, snelle levering op een verantwoorde manier tegen een scherpe prijs

Hoge kwaliteitschoen gekocht tegen een concurerende prijs. Levering normaal gesproken door een bezorgingsdienst op de fiets. Was in ons geval iets te ver weg. Persoonlijk geschreven kaartje bij de bestelling. Werkelijk niets op aan te merken.

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Schoenen snel en goed geleverd!

Bedankt!

Teleurstellend

Vol goede moed heb ik bij de Roos besteld omdat de prijs goed was en de recensies goed. Ook op het plaatje waren de laarzen te zien met “+” verzorgingssetje van de laarzen, maar bij het openen van de enorme doos zat een enorme bal plastic en alleen de laarzen zonder de “+”. De verzending duurde langer dan 24 uur, werd niet op de hoogte gebracht, het zijn wel 5 dagen. Ik had een ticket aangemaakt maar tot vandaag onbeantwoord. Ik kreeg gisteren een bevestiging van verzending en T&T mail zou volgen maar nog steeds niks ontvangen. De laarzen passen prima maar ik had net zo goed ergens anders kunnen bestellen de volgende keer. Wordt het tenminste wel binnen 24 uur geleverd.

Jammer dat we de + vergeten zijn. Dat is helaas een fout van ons geweest. We zullen u alsnog een pakket toesturen. Gelukkig heeft u de laarzen, ondanks de vertraging, alsnog ontvangen. En ook tegen de beste online prijs! Misschien toch een klein voordeel. Excuus voor het ongemak.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Ik vind de prijs bij De Roos netjes en het de producten waard. Wel duurt de levering hiervoor langer en als je verder weg woont gaat deze ook via DHL. Gezien de langere levertijd en dat de gratis schoensmeer niet is meegeleverd maakt dat ik een 7 geef.

Jammer dat de levering lang duurde. Ook DHL levert soms niet binnen 1 dag af. Daar hebben wij helaas geen invloed op. Het potje schoencrème sturen wij u alsnog toe!

Snelle bezorging, mooie schoenen en super goed dat er geen plastic wordt gebruikt en er een fietscourier wordt ingezet!

Hartelijk dank!