Snelle levering, heelaas voor mij deze keer geen goede keuze, ligt niet aan de leverancier!

Goed verpakt, blij met de gratis beschermende schoenenspray.

Goede en snelle bezorging

Na plaatsing bestelling gelijk bericht dat deze goed ontvangen is. Goede update van voortgang bestelling. Verder snelle levering en het persoonlijke kaartje werd erg gewaardeerd. Daarnaast blij met bestelling.

Alles netjes en secuur bezorgd en afgehandeld

Goede prijs, mooie schoenen en netjes en snel verzonden

Mijn eerste ervaring, helemaal top!

Tel. contact gehad omdat mijn maat schoenen niet meer online op voorraad waren. Bij hun leverancier hebben ze toen voor mij de juiste maat besteld. Binnen 4 dagen had ik mijn Van Bommel sneakers in huis. Helemaal happy, naar wens en super mooi ingepakt. Bij De Roos ben je een echte klant en geen nummer! Absoluut een aanrader, ik koop er graag weer.

Goede info

Ik ben zeer tevreden

Liegen over status bestelling

Na ontvangst bevestiging verzending bestelling na 7 dagen nog niets ontvangen. Volgens Ad was mijn bestelling niet verzonden (telefonisch contact) en moest ik geduld hebben. Ad had het warm denk ik en geen behoefte om ook maar enige service te verlenen. Zeer slechte beurt!

geweldig

mooie schoenen

Goede site, snelle bezorging

Hele goede ervaring. Ruime keuze, goede productinformatie, makkelijk bestelproces en snelle levering.

Met de uitvoering van mijn bestelling ben ik tevreden.

Ik kreeg hetgeen ik had besteld. Jammer alleen, dat de schoenendoos beschadigd was, maar dat zal inherent zijn aan de wijze van verzenden.

Top bedrijf en zeer snelle levering.

Betrouwbaar bedrijf!

Snelle levering en duidelijke communicatie via de mail

Mooi schoenen die snel geleverd zijn.Via de mail goed op de hoogte gehouden over de levering.

Betrouwbaar adres voor van Bommel schoenen

Ik draag graag een bepaald type van Bommel sneakers, en De Roos biedt deze voor een voordelige prijs meestal aan. De bezorging vindt plaats met fietskoeriers, prima initiatief.

Zeer goede communicatie.

De hele afhandeling van mijn bestelling heb ik als zeer positief ervaren. Top service !!

Top levering!

Mooie schoenen gekocht en snel geleverd!

Netjes

Mooi op tijd bezorgd

Super service!

Goede kwaliteit, service was super.

Goede snelle service en nette communicatie

Schoenen bleken toch niet voorradig, maar werd netjes gecommuniceerd. Uiteindelijk waren de schoenen er alsnog snel.

Goede service en dito product

Product in goede staat geleverd en goed gecommuniceerd over bezorging.

een geweldig adres voor uw schoenen aankoop etc

Een prettig contact==zeersnel in actie bij niet op voorraad hebben van een product==een goede verpakking bij verzending==dit adres kan ik u aanbevelen voor al uw aankopen==

Snelle levering zonder problemen!

Binnen een paar dagen geleverd, top!

Mooie schoenen besteld. Kreeg netjes bericht dat de levering iets langer zou duren. Afleveradres zou daardoor gewoon aangepast kunnen worden. Maar de langere levering duurde ook maar 2 dagen. Heel netjes mee geholpen en blij met de schoenen.

Verkeerde maat besteld.Contact opgenomen en de juiste maat is gereserveerd voor mij.

Alleen wel eem dingetje. Il had maat 38 5 besteld en kreeg maat 38 toegestuurd

Retourneren zelf betalen is een domper.

Ik ervaar het als vervelend om retourkosten te betalen. Bestel niet snel opnieuw bij de Roos.