Hak scheef

Bestelling ging vrij snel. Voor prijzige pumps verwacht ik dat de pumps op en top zijn en niet dat 1 hak scheef is. Heel jammer!! Ik deze toestand van de coronavirus is het heel moeilijk om iets te retourneren, dus vandaar even op deze manier.

Beste Jaleesha, Jammer dat de pump niet aan uw verwachting voldoet. Echter hadden we graag de kans gekregen om het op te lossen. Dat kan natuurlijk altijd door ze naar ons terug te sturen. We horen het graag. Groeten Gido

Altijd prachtige schoenen en in deze tijd ook top service. Zeer tevreden en vaste online klant

Zie bovenstaand commentaar

Alles naar wens.

Prachtige veterboots van Blackstone voor geweldige prijs! Besteld via makkelijke website!

Makkelijke we site, groen (fietskoerier) bezorgd, ontzettend blij mee.

Snelle levering en mooi assortiment/merken

Mooie merken, snelle levering en goed te volgen via track en trace. En wat erg leuk is is dat er een hand geschreven kaartje bij zit

Fijn dat zulke winkels nog bestaan......met zo'n goede en snelle service

Uitstekende secice

Schoenen zijn netjes op tijd bezorgd. Het zijn prachtige laarzen

Snel en goed geleverd en mooi spuitbus erbij! Zeker een site Ommen de gaten tehouden

Duidelijke site en goed verpakt

Snelle en nette levering

Snelle levering. Helaas paste de schoenen niet en het bedrag werd onmiddellijk teruggestort

Correct en betrouwbaar!

Correct bedrijf, die bij eventuele problemen zorg draagt voor een goede oplossing!

Heel verzorgt en correct. Beloven wat er staat

Geweldige service, erg klantvriendelijk!

De bestelde schoenen konden niet meer geleved worden. Per direct werd er een alternatief geboden. Schoenen werden één dag later al bezorgd.

Positief

Fijne service.

Goede Klantenservice

Wel foutje in voorraadsysteem waardoor eerst besteld en toch niet voorradig. Daarna ging goed.

Mooie schoenen, correcte levering en retourproces

Gebeld omdat ik twijfelde over de correcte maat pump. Prettig te woord gestaan. Nog een extra maat besteld en vervolgens 2 van de 3 paar geretourneerd. Binnen een paar dagen creditnota ontvangen.

Zeer nette levering

Zeer correct en snel geleverd

Fijn dat ze ook proberen zo verantwoord mogelijk de bestellingen te verzenden. Daarnaast waardeer ik het handgeschreven briefje erbij ook enorm. Goede service!

Beste online klantenbeleving!

Prachtige schoenen in een mooi verzorgd pakketje. En als leuk extraatje een paar schoenspanners en schoensmeer. Hartelijk dank!

Perfekt!

Floris van Bommel schoenen bestelt. Snelle bevestiging, de volgende dag in huis. Niks veranderen...ga zo door!

Snelle levering, mooie laarzen! Niets op aan te merken.

Gewoon geleverd zoals het hoort!

Aankoop in 1 dag geregeld! Snel werk!

Vrijdag schoenen besteld, zaterdag kreeg ik ze al thuis in de bus!

Lang wachten, geen communicatie

Geen communicatie vanwege carnaval en een verhuizing vd winkel, begrijpelijk maar voor klant uit t noorden niet logisch ha ha. Is uiteindelijk goed gekomen. Blij met de laarsjes!

Klantvriendelijk

Ook in lastige situaties