Snel geleverd en prachtige schoen!

Prima ervaring met De Roos

Schoenen waar eerst niet op voorraad, toen tijdig op de hoogte gesteld en zijn de schoenen twee werkdagen later alsnog geleverd. Super!

Goede service met een persoonlijke touch.

Goede service met persoonlijke touch, sympathieke korting en gratis schoenverzorgende spray.

Goed netjes en vriendelijken geholpen

Ik had een goede ervaring met de roos schoenen, ik had alleen een verkeerde maat besteld maar op het retourneren formulier stond of ik de schoen wil omruilen voor de juiste maat dat vondt ik persoonlijk heel fijn bij de meeste bedrijven moet je eerst op je geld wachten tot je dat terug krijgt en dan opnieuw bestellen bij de roos schoenen is dat niet zo en kan je meteen invullen dat je de juiste maat wil hebben echt super is dat!

Gewoon goed!

Product goed verpakt en nog extra verzorgingsproduct erbij. Blij met mijn aankoop! Snelle levering.

Goede service.

De schoenen waren in de aanbieding maar niet in mijn maat. De Roos heeft de goede maat besteld voor dezelfde prijs.

Zie hieronder

De Roos had mijn schoenen niet in mijn maat en liet mij weten die meteen wel te gaan bestellen. Binnen 1 week heb ik nu mijn schoenen!

geweldige laarzen, heel tevreden

Het heeft even geduurd voordat ze er waren, maar ze zijn het dubbel en dwars waard.

Fijne persoonlijke service

prima service

Ze doen wat ze beloven.

Niets op aan te merken! Fijn een mailtje te krijgen dat het een dagje langer zou duren. Fiets koerier ook top! Maar hier thuis kwam gewoon een busje.

Snelle levering.

Schoenen zijn snel en goed geleverd. Jammer dat buiten onze rekening ook.nog een rekening van iemand anders uit Tilburg in het pakket zat. Verder alles goed.

Snelle service prachtig product...

Netjes optijd geleverd volgens afspraak. Mooie scherpe prijs. Al bij al zeer tevreden. Wat mij betreft een aanrader. Ik zal zeker vaker gaan bestellen.

Supersnel en netjes

Volgende dag al geleverd en met attent handgeschreven kaartje erbij. Ook netjes duurzaam verpakt. Dat bezorging per fiets de voorkeur is vind ik top. In die zin jammer dat mijn adres nog buiten het fietsbezorggebied ligt. Maar dat verandert vast snel.

Prima communicatie

Schoenen waren niet o voorraad, maar daar is duidelijk over gecommuniceerd en de verwachting ten aanzien van de levering is goed gemanaged

Goede aanbieding !

Waanzinnig goede aanbieding online gevonden en de schoenen gekocht. Snelle en correcte levering. En de schoenen zitten fantastisch !

Helemaal top

Twee paar laarzen besteld, één paar gehouden en het andere geretourneerd in de winkel: wat een mooie zaak! Volgende keer shop ik niet online maar ga ik gewoon lekker daar alles passen. Aardige mensen en vlotte afhandeling van het retourbedrag.

Keurig een mail gehad dat het (helaas) iets langer ging duren.

Super!!!

Ruime keuze, vele merken. Snelle levering.

Snelle en goede service.

Prachtige zomerlaarsjes gekocht voor in de zomer. Ik verheug mij er nu al op om ze te dragen. Staat erg mooi met linnen kleding.

De Roos is een betrouwbare degelijke winkel

De Roos communiceert uitstekend, ook op afstand.