Milieubewust en mooie collecie

Het was de eerste keer dat ik bij De Roos schoenen heb besteld. Via de Fietskoerier gebracht en snelle levering. Ook milieubewust ingepakt. Heel tevreden over kwaliteit, aanbod collectie en milieu aanpak. Super goed bezig. Verdiend een dikke 10!!

goede service

Snelle levering, goed product

Het is de eerste keer dat ik schoenen bij jullie heb besteld. De schoenen werden snel geleverd en de prijs kwaliteit verhouding is goed. Zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima en snelle levering.

Idem

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed en netjes geleverd, inclusief extra veters.

Top.

Snelle en correcte levering

Na bestelling volgt een snelle en correcte aflevering.

Verpakken? Zo min mogelijk papier! TOP

Kijk ik ging voor Floris van Bommel sneakers omdat ze mooi afgeprijsd waren. Wat ik erg goed vind is de minimale verpakking die gewoon voldoende is. En milieuvriendelijk verzenden. Koop hier echt vaker.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle levering

Bedrijf heeft een mooie site, levert erg snel en alles tot in de puntjes verzorgd. Ook leuk dat ze gebruik maken van Fietskoeriers, jammer dat dat alleen in Breda is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle en correcte levering super ❤❤❤

Rare ervaring

Ik heb zaterdag avond schoenen besteld, ik kreeg dinsdag ochtend een berichtje dat ze verzonden waren en ik ze smiddags zou ontvangen. Eind van de middag krijg ik een mail dat de bestelling geannuleerd is? Ik heb toen gebeld en kreeg te horen; ja dat kan soms gebeuren.. Heel vreemd, aangezien ze zogenaamd onderweg waren, en vervolgens niet op voorraad blijken te zijn. Balen dus!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

We begrijpen heel goed dat het een behoorlijke teleurstelling kan zijn dat de schoenen niet geleverd konden worden. We doen er alles aan om dit te voorkomen. Het blijft helaas mensenwerk en dus komen fouten voor. Dat spijt ons.

Snelle levering.

Redelijk

De schoenen werden 3 weken later geleverd en er was geen tussentijdse communicatie. Ik heb zelf gebeld waar de schoenen bleven en daarop antwoord gehad

Fijn bedrijf, goede prijzen

Al meerdere keren schoenen besteld. Altijd netjes en snel geleverd.

Uitstekend!

Dit is de eerste keer dat ik iets besteld het bij De Roos Schoenen. Ik ben zeer tevreden over de verzorging en levering van de schoenen.

Uitstekende service na levering van 2 rechterschoenen

Een foutje is menselijk. Nadat er 2 rechterschoenen werden geleverd prima mailcontact gehad waarbij direct werd aangegeven dat de retourkosten werden vergoed. Dat gebeurde binnen een dag! En een dag later ontving ik het juiste paar. Ook het persoonlijke briefje in de doos vond ik prettig.

Prima geregeld

Goeie prijs en goed geregeld met het transport. Geen overbodige plastic in de verpakking. Kortom: Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dit horen we graag! Dank u!

Goeie service & mooi aanbod

Erg blij met mijn nieuwe red rag sandalen en erg netjes ingepakt en bezorgd. Zou zeker weer bestellen.

Bedankt!

Mooie schoenen voor een superprijs!

Nergens goedkoper en leuk de groene bezorging per bakfiets

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuk dat u onze groene verzending kan waarderen!

Pluspunten

Zeer snel en keurig verpakt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt!

Pluspunten

Alleen maar positief over De Roos Schoenen!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle hele correcte levering met persoonlijk briefje

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer prettig geholpen telefonisch en zoals afgesproken de bestelling netjes en op tijd geleverd. Het persoonlijke briefje vind ik geweldig, zeker blijven doen!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Voorlopig kan ik me daarover nog niet uitspreken heb nog niets moeten ruilen of geld moeten terug vragen

Verzending voor België zou iets sneller mogen mischien beter niet met Bpost samen werken en rechtstreeks DHL laten leveren

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, perfecte staat. Helemaal prima. Waren best kostbare schoenen. Zat een persoonlijk, handgeschreven briefje bij. Maakte het een beetje een cadeautje. Leuk!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over De Roos Schoenen

Filter op Taal