Mijn maat bleek na online bestelling niet meer op voorraad. Werd direct gebeld door Roos, en werd mij verteld dat de schoenen bij de leverancier besteld waren en een paar dagen later alsnog geleverd zouden worden. Ging om een zeer goede aanbieding waarbij het logisch is dat er nog maar een paar maten op voorraad zijn.

Netjes

Keurig

Ik had een par prachtige Sendra laarzen besteld helaas waren ze te klein en waren ze ook niet groter leverbaar, dus gingen ze weer terug

Verkeerde schoenen geleverd , maar binnen afgesproken tijd , de goede schoenen op tijd geleverd , en deze moesten vd de leverancier uit Frankrijk komen . Dus top service , dank je

Bedankt voor uw goede beoordeling en het begrip!

prachtig

Jullie hebben goed woord gehouden. Alles op tijd

Z°o moet dat, bedankt!

super

Bedankt!!

Ben blij met de service!

ik vind het buiten de goede service fijn dat de bestelling per fietskoerier wordt afgeleverd. Ook een goede prijs voor schoenen in vergelijking met andere aanbieders. Bovendien leuk met presentje van schoenonderhoud en spanners erbij.

Ik koop bij de Roos altijd mijn Floris van Bommel schoenen. Perfect geprijsd, snel geleverd kortom perfect!

Vertrouwd en goed

Fijne schoenen zoals verwacht snelle levering

Klasse

Supersnelle levering. Heel goed en keurig verpakt aangeleverd. Heel mooi en verzorgd totaalplaatje

Snelle afhandeling en keurig verpakt

Prima, zie boven

Snelle levering Mooie kwaliteit laars Zeer tevreden met De Roos

Bij bestelling krijg je gelijk een mail. Is iets niet voorradig dan wordt er netjes een bericht gedaan met wanneer het alsnog geleverd wordt. De Roos heeft veel keus en is qua prijs goedkoper dan andere sites!

Goede communicatie. Keurig verpakt. Prachtige laarzen. Dank u wel voor de spuitbus protector. Aanrader

Scherpe prijs

Uitstekend.

Snelle afhandeling en bezorging

Afhandeling en bezorging snel en correct

14.00 besteld volgende dag kon ik ze om 11.00 al ophalen bij een DHL afhaalpunt. Top!

Heb voor het eerst bij de roos schoenen en is me goed bevallen ze houden stap voor stap goed geïnformeerd een aanrader!!!

Super snel en keurig bezorgd!

Ik ben heel blij met de bestelde laarzen en als extraatje zat er een spuitbus bij om ze te beschermen tegen vocht en vuil!

Prima.

Dik tevreden over de Roos schoenen. Ze doen wat ze beloven.

Mijn 1e ervaring met Roos is prima!

Zie boven!

heel goed