Slechte communicatie. De levering was 2 keer vertraagd zonder opgaaf van redenen.

Schoenen kwamen pas een week later. Nog nooit meegemaakt

Gewoon goed!

Schoenen besteld en 2 dagen later in huis! Gewoon top

Alles volgens plan

Snelle actie, mooie schoenen Kortom: tevreden

Levering duurde alleen wat lang

Top Service

Ik had bestelling met verkeerde postcode helaas, ze hebben er alles aangedaan om de sneakers op tijd thuis te krijgen! !

Bedankt!

Bestelde schoenen waren in de maat niet meer op voorraad. Ze waren voor een verjaardag en meneer heeft er alles aan gedaan om ze op tijd via de leverancier toch op tijd bij mij af te leveren. Geweldige service!

Ze hadden mijn maat niet op voorraad maar ze hebben hun best gedaan om binnen een week mij de juiste maat toe te kunnen laten komen. Ben d’r erg blij mee.

Mooie laarsjes besteld!

Mooie laarsjes van Via Vai besteld. Zaten helaas te krap bij de tenen.

Ondanks misverstand korting is de miscommunicatie goed afgerond

top laarzen

Panara laarzen gekocht voor een super mooie prijs. Je hebt er jaren plezier van en veel loopcomform.

Prima schoenen - nette prijs

Bestellen bootschoenen gaat vlot, bezorging liep vertraging op. Schoenen zijn zoals verlangd ! Netjes en sportief,

Te lang geduurd

Schoenen online besteld gewacht en gewacht! Uit eindelijk kreeg ik de mail dat de schoenen uit verkocht waren. Kon het geld retour of wachten tot september. Het laatste heb ik geaccepteerd Bij na vraag vroeg ik een vergoeding /extra korting ivm lang wachten. Maar dat kon niet omdat schoenen al in de sale waren. En nu nog steeds aan het wachten terwijl ik vorige week bericht kreeg dat ze verstuurd zijn.

Snel bezorgd

Snel en netjes bezorgd

Prachtige laarsjes gekocht Super snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding

Prachtige schoenen en goede service

Zeer snelle levering.

Mooi aanbod schoenen!

Ruimer aanbod dan in andere webwinkels, snelle verzending. Top!

Super service!

Overzichtelijke website Snelle levering

Netjes geregeld

Net bedank briefje, keurige bezorger vriendelijk.

Top service!

De online bestelling ging heel soepel en ik wed goed op de hoogte gehouden van de status van verwerking. Ook netjes thuis afgeleverd. Wat ik helemaal top vond, was dat er een gratis schoenenspray in de doos toegevoegd was. Topservice!

Slecht

Verkeerde afbeelding op website blijkt na levering. Nemen telefoon niet op, kan geen bericht inspreken en antwoorden niet op e-mails. Al 2 weken niet.

Zeer vriendelijk en goede service

Keurig verzorgde zending

Netjes geleverd en goed verpakt.

Helaas niet goed

Erg slecht te bereiken, helaas door fabriek verkeerde maat schoenen toegezonden gekregen. Maat is uitverkocht.. maar blijven wel te koop op de Roos webshop, terwijl dit niet kan! Hieop een mail gestuurd, maar hierop wordt niet gereageerd..