Duidelijke communicatie, goede service!

Snelle duidelijke communicatie, snelle levering, goede service

fantastisch

Ik begon met een leuke kortingscode bij inschrijving en bij ontvangst van het pakket werd ik verrast met een spuitbus voor suede. Nou hoe leuk! Een betere ervaring kun je niet hebben.

Alles oké! Heel betrouwbaar!

Goede communicatie

Wat vaak onder de maat is bij veel webwinkels is de communicatie als het bestelde product even niet leverbaar is. Dat deden jullie netjes.

Vriendelijk, correct en snel

Het is mooi dat ook een winkel met een wat meer bescheiden omvang in staat is om producten professioneel digitaal te presenteren, een prima prijs neer te zetten en te zorgen voor een snelle levering. Zeker omdat persoonlijk contact mogelijk is.

Prima aankoop

Prima webshop en veel keus , alleen levering duurde bijna een week in plaats van 2-3 dagen, heb op een gegeven moment maar gemaild wanneer ik de bestelling kon verwachten. Misschien handig om dan te melden dat artikel niet op voorraad is en levering dan langer duurt.

Mooie verpakking

Helaas niet genomen omdat mijn grote teen teveel naar buiten gebracht werd lag niet aan de schoenen maar de vergroeiing van mijn teen .

Goede ervaring

Goed product (van Bommel schoenen), prompt en efficient geleverd.

Helemaal in orde!

Hoewel er wat logistieke probleempjes waren, werden ze netjes opgeruimd! Verder bleken de schoenen zelf perfect!

De schoenen die ik besteld had waren binnen een paar uur bezorgd.

Wat een service, binnen een paar uur waren de schoenen geleverd op het huisadres.

Uitstekende service!

Ondanks dat mijn maat wel op de site stond, wren de schoenen toch niet voorradig; hierover werd ik heel correct geïnformeerd. Met een paar dagen vertraging werden ze alsnog bezorgd.

Prima website en goede service

De website zocht voor mij makkelijk naar hetgeen ik wilde. Mijn sneakers (incl. gratis spray) in de ochtend besteld en via een fietskoerier ‘s middags al in huis. Wow, wat een service!! Super.

Snelle levering inclusief spray!

Duurde lang voor levering.

Het duurde lang voor levering todat ik zelf mailde waar de schoenen bleven. Waren niet op voorraad dus werd de aankoop geannuleerd. 5 weken later komen alsnog de schoenen binnen. Daar had ik niet meer op gerekend.

Helaas is het in uw geval niet helemaal gegaan zoals u wilde. Excuus hiervoor. We krijgen van de fabriek een levertijd door. Helaas bleek deze veel later dan ons werd beloofd.

Mooie schoenen fijne service

Zeer prettig geholpen met een online bestelling. Goed geïnformeerd en snelle behulpzame reactie op aanvullende vragen. Mooie merken.

Zeker voor herhaling vatbaar

Mijn maat was niet op voorraad ondanks dat toch nog snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden.

Alles prima geregeld

Milieuvriendelijk verstuurd, retourzending wel voor eigen rekening, maar dit is in lijn met denken aan het milieu. Een aantal extra’s meegestuurd van goede kwaliteit en waar je echt iets aan hebt. En de klantenservice is ook prima voor elkaar.

Mooie schoenen met een goede pasvorm; vlot geleverd/geruild

zie boven

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Vooral het persoonlijke briefje bij online aankoop is net het beetje extra, heel goed!

Leuk dat u dit waardeert!

Goede site. Snelle service.

Goed om te horen!

Zeer netjes

Zeer netjes verzorgd en snel top

Super! Bedankt.

super goed geholpen

prima zaak

Dank u wel!

Zeker een aanrader!

Wat een fijn bedrijf! Snelle levering, leuk briefje bij het pakket en goede prijs. Zeker een aanrader dus!

Heel fijn om te horen.