Super snelle levering. Persoonlijk kaartje erbij, top.

Overzichtelijke website, snelle levering. TOP

Ik heb mijn Bommel schoenen al de volgende dag na het bestellen ontvangen, in een mooie Bommel doos met tot mijn verrassing schoenspanners, een blik schoensmeer en een boekje van Bommel. Ik ben zeer tevreden.

Ik had meerdere paren schoenen besteld in de opruiming. Helaas waren een paar niet meer voorradig en een paar hebben ze bij de leverancier besteld. Bedankt voor de moeite en ze passen perfect!

Op afstand maar toch persoonlijk!

Prima en zorgvuldige levering. Zo attend dat handgeschreven kaartje

Gekregen wat ik kocht

Alleen jammer dat het bijna een week heeft geduurd voordat de schoenen arriveerden. Verpakking was netjes evenals de schoenen.

Helemaal oké

Uitermate tevreden

Aandacht en service!

Niet de enige leverancier die de schoenen aanbied die ik gekocht heb maar wel de enige (tot nu toe) die zich duidelijk onderscheidt in aandacht en service. De klant is hier zeker koning(in)!

Prijs kwaliteit klopt helemaal

De schoenen zijn bij jullie het scherpst geprijsd, de afwerking was duidelijk, om kort te zijn, alles prima geregeld, houden zo!

Zeer fijn

Makkelijk te bestellen, betaalmogelijkheden, accurate service en communicatie, o.a over mogelijke vertraging, levering, track&trace. In een woord: aanbevolen!

Gewoon prima

Zoals het hoort, super

Bestelling zorgvuldig ingepakt

De schoenen die ik wilde waren niet meer in mijn maat Na contacten hebben ze ze speciaal besteld en ze waren snel in huis met een schoenspanner en schoenspraay om ze netjes te houden

Prima en snelle service

Snelke levering, prima vetpakt en erv blij mst mn schoenen. Zeker een aanrader voor een volgende keer

Prima service, volgende dag al geleverd.

Prima service met een persoonlijke noot. Volgende dag al geleverd.

Goede betrouwbare site

Goede site, Snelle levering, alles duidelijk via e-mail geïnformeerd. Leuke aanbiedingen en ze verkopen goede merken. Kom hier zeker nog een keer terug om te shoppen.

Prima service. Duidelijke mails. Heel tevreden

Goed om te horen!

Prima snelle levering

Zo willen we het!

Super service en klantvriendelijk.

Super service en klantvriendelijk

Hartelijk dank voor de beoordeling!

Goede service en snelle levering

De door mij bestelde schoenen zijn snel geleverd en als extra service zat er een spuitbus met beschermende spray bij en een met de hand geschreven kaartje waarin mij veel plezier met mijn aankoop werd gewenst, erg leuk zo'n persoonlijke noot!

Bedankt voor deze waardering!

Nette vlotte levering.

Zeer positief

Dank u!

Goede service .. snel verstuurd

Zo moet het! Bedankt.

Goede telefonische informatie gekregen. Snelle levering in milieuvriendelijke verpakking. Schoenen Panara bevallen goed. Voor mij ook belangrijk dat er schoenen in halve maten (38 1/20) te koop zijn bij de Roos schoenen.

Bedankt!

Schoenen besteld, en helaas was er een paar niet beschikbaar. Nadat mij dat was gemaild werd het geld direct teruggestort. De andere schoenen waren perfect.

Skon skoen

als beloofd schoenen netjes, verzending netjes , ja niks te klagen.

Hartelijk dank!