Snelle levering en goede service

Helaas bleken mijn schoenen te groot, na terug sturen van de schoenen binnen 2 dagen geld op m’n rekening.

Mooi merk mooie schoenen!!

Tweede paar van dit merk Ze zitten fantastisch!! Mooie kleurencombinatie.

Mooie comfortabele schoenen. Goed service.

Goede communicatie en snel bezorgd.

Ruime keuze, snel geleverd

Het is fijn rond neuzen op de site, goede sale prijzen. Snel geleverd

Vlotte en nette levering

Twee paar schoenen besteld en netjes verpakt en volgens de afspraken bij mij thuis geleverd. Goed geregeld!

Snelle verzending, netjes verpakt

Leuk kaartje erbij. Als extra gratis een spuitbus voor bescherming van materiaal slippers. Vlot ontvangen.

Top service!

Zeer goede service.

Snelle en nette levering

Netjes compact verpakt en geleverd met een persoonlijk kaartje.

Snelle levering, persoonlijk kaartje erbij, helemaal goed!

snel geleverd

Ruime keuze

Goede en snelle service.

Omdat de maat niet voorradig was mail ontvangen dat de levering iets later zou plaatsvinden. Prettig geïnformeerd te zijn. Omdat de schoenen niet prettig voelde heb ik deze geretourneerd. Keurig een mail ontvangen dat de schoenen waren terugontvangen en dag later stond het geld al weer op mijn rekening.

Snelle service, goed produkt

Klasse

Snelle en betrouwbare service!

Geweldige service !!!!!!

De bestelling en de levering klopte van A tot Z .

Mooie schoenen en prima service!

Mooie sneakers besteld. Al snel een keurig mailtje dat de maat niet meer voorradig was in het eigen magazijn maar dat het via de leverancier komt. Twee dagen na de bestelling al geleverd. Slim verpakt (niet nog weer een extra doos eromheen), een leuk briefje erbij en een spuitbus voor onderhoud. Top dus!

Mooie beoordeling! Hartelijk dank.

Goed prijs en service

Ik heb orachtige laarsjes gekocht, mooi afgeprijsd. Snelle levering. Goede service.

Dank u!

Goede service en communicatie

Bestelproces was niet heel gemakkelijk. Daarom geen 10. Schoenen staan op de site, bij bestellen lukte het niet, omdat toen de schoen niet in voorraad was. Andere schoen besteld en dit ging goed qua bestellen. Later mail ontvangen dat deze schoen niet in eigen voorraad was, maar besteld werd bij leverancier. Snel en goed gecommuniceerd.

Wederom uitstekend!

Onlangs weer nieuwe Magnanni schoenen bij De Roos gekocht. De levering was wederom snel en de schoenen waren mooi verpakt. Inclusief fraaie schoenspanners en een doosje schoensmeer met bijenwas. Heel prettig, ik kom hier zeker terug!

Goede en snelle service

Snel geleverd, mooi verpakt, handgeschreven kaartje bij de bestelling

Perfecte transactie!

duidelijke website, besteld, snel in huis met een extraatje.

Snelle levering met een persoonlijke touch

Altijd leuk als er een hand geschreven kaartje bij zit. Daarnaast zat er een extraatje bij, wat een super verrassing was! Erg bedankt!

Positieve ervaring!

Goede communicatie. Ik moest even wachten op de bestelling, omdat de schoenen niet op voorraad waren, maar daar werd ik goed van op de hoogte gebracht. Zending zag er prima uit, inclusief schoenspanners en beschermspray. Ook een vriendelijk briefje erbij!

Persoonlijke service

Mijn eerste bestelling geplaatst en was verrast dat er een handgeschreven bedank kaartje bij zat. Erg leuk, daar hou ik van. Ik kom zeker terug als klant.

Hele fijne shopervaring

Ondanks dat het een internetaankoop was van een paar schoenen, van Floris van Bommel, zat er toch een lieve persoonlijke boodschap van de verkoopster bij. Zal niet bij iedereen hetzelfde gevoel oproepen, maar ik werd er blij van. :) verder was het geheel Netjes verpakt en zag de inhoud er goed verzorgd uit. Ik kreeg er een beschermingsspuit voor de schoenen bij en een paar schoenopvullingen om de schoen in model te houden als je ze niet aan had, wat dan weer als een voordeel gold ten opzichte van de Floris van Bommel site. Ik zal zeker nog eens aan De Roos Schoenen denken als ik mijn volgende paar bestel.

Goede ervaring

Goed bezorgd erg blij met mijn schoenen erg leuk kaartje er bij met tekst

Wilhelminastraat 28

4818 SH Breda