Kreeg op tijd berichtjes , ook niet te veel berichten dus prima

Super tevreden over alles

Vanaf het moment bij de bestelling werd je steeds op de hoogte gehouden van de gehele transactie. Heel duidelijk en fijn dat ze met groen werken. Helaas waren de laarzen voor mij te strak om mijn ondernemen waardoor ik ze terug heb moeten sturen. Ik had gehoopt door een maat groter te nemen dat de laarzen goed zouden zitten maar helaas. Was behoorlijk teleurgesteld.

Zeer goede dienstverlening en snelle levering.

Goeden schoen, scherpe prijs. Ben er blij mee. En dank voor de Schoenspanners en de onderhoudscreme. Dank!

Vriendelijk en aardig persoonlijk kaartje

Geleverd conform verwachtingen

Uiteindelijk goed, maar met hindernissen

Ik had schoenen besteld die op de site als beschikbaar stonden, maar ik kreeg bericht dat mijn maat er niet meer was. Half maatje kleiner was er wel, dus ik stemde in. Vervolgens moest ik bellen, omdat ik niets meer hoorde. Daarna schoenen bezorgd gekregen, maar helaas zonder de gratis schoenspanner die was aangeboden. Schoenen zitten goed.

Supe service

Door een foutje op de website had ik andere schoenen ontvangen dan verwacht. Maar toen ik daarover belde werd ik zeer goed geholpen.

Ok . Kwamen alkeen niet met de fiets maar met de auto :)

Prima levering

Schoenen netjes

Gewoon goed

Ben keurig op de hoogte gehouden dat de levering van mijn Floris van Bommel-schoenen vertraagd werd.

Snelle levering.

Duidelijke status van bestelling en snelle levertijd. Leuk: persoonlijk kaartje!

snelle levering met vriendelijk kaartje erbij

schoenen netjes verpakt door fietskoerier geleverd= pluspunt!

zou zo weer bestellen .

netjes verpakt en snel geleverd , ook attent dat er een spray bij zat , goeie service .

Alles ging heel vlot, van bestellen, betalen tot levering! Top!

Wel heb ik afgelopen maandag, 29 november nog een mail gestuurd naar De Roos Schoenen, met urgentie. Ik zie een probleem bij de hakken van mijn bestelde paar Via Vai laarzen. Daar heb ik (tot nu toe) nog geen reactie op gehad dus dat gaat een stuk minder snel helaas. Hoop snel een reactie te krijgen op mijn mail met "klacht".

Mooie schoenen! Snelle vriendelijke leverinf

Mooie schoenen

Vriendelijke en prima service

Goede producten

Top,

Bestelling ging heel vlot. Na bestelling bleek artikel niet voorraad te zijn. Dit is echter zeer snel naar mij gecommuniceerd! Dit vond ik erg fijn om te weten waar je aan toe was. Tot mijn verbazing is het artikel sneller geleverd dan dat ik zelf verwacht had.

Zeer tevreden.

Geweldige service!!

Snel verzonden en snel in huis

Top !!

Duidelijke site, veel keus, snelle levering. En een persoonlijk briefje bij de bestelling, heel attent :)

heel goed

snelle levering, mooie prijs, top!

Heel erg goed

Snelle levering. Ik werd goed op de hoogte gehouden over waar mijn pakket zich bevond. En ik kreeg een flesje beschermingsspray voor mijn laarzen cadeau.

Keurig een mail gekregen dat de laarzen nog binnen moesten komen, met daarbij ook een indicatie wanneer zij de laarzen op de post zouden doen. Een week later, helaas...nog geen laarzen ontvangen. Na een belletje, bleken de laarzen nog bij hen te staan en was er blijkbaar iets mis gegaan met op de post doen. De man aan de telefoon voelde zich er vervelend onder, bood zijn excuses aan. De laarzen waren de volgende dag binnen. Deze dingen kunnen gebeuren. De laarzen waren keurig verpakt en er zat een gezellig kaartje bij. Ik vind het top!

Keurige en snelle levering, jammer dat retour doir klant zelf betaald moet worden Heb ook het artikel retour gestuurd , was het toch net niet