UGG witte sneakers besteld. Overal de normale prijs maar bij jullie net iets goedkoper. Super snel geleverd met ook nog eens een onderhouds spray erbij. Heel erg leuk. Ben er heel erg blij mee en koop liever bij een kleine ondernemer dan bij een zalando of iets dergelijks. Zal zeker vaker kijken bij jullie op de site.

Leuk om te lezen. Dank u!

Ik had ze voor mijn zus gekocht en ze was er super blij mee

Geslaagde aankoop! Dank u!

Goede service & mooie prijs kwaliteitsverhouding

Schoenen snel geleverd ook al had De Roos ze zelf niet op voorraad. Ben blij met mijn nieuwe Bommeltjes en kreeg er zelf nog gratis spray bij Plus spanners. En dat terwijl de schoenen al goedkoper waren dan bij andere schoenenzaken..

Voorraad.

Mijn maat was niet voorradig en hiervan werd ik netjes op de hoogte gehouden van de situatie. Ander pluspunt was de verpakking niet nog eens een doos eromheen maar gewoon in verpakkings papier.

Bedankt voor deze waardering!

Fijn

Dank u!

Vlotte levering en mooie voordeelactie

Paar mooie schoenen besteld. Zonder dat ik het wist hadden ze een leuke actie lopen met gratis beschermingsspray en schoenspanners. Dat was een mooie verrassing. Enige aandachtspunt is dat ze voor verzending de schoenendoos in soort pakpapier verzenden. Dus moet je de verpakking voorzichtig openen, mocht je het weer (makkelijk) retour willen sturen. Wel goed voor het milieu!

Bedankt voor uw beoordeling!

Uitstekende service, goede en mooie kwaliteit schoenen. Soms een cadeautje erbij, helemaal leuk!

Dank u wel!

Schoenen besteld , niet meer in mijn maat. Snel bij leverancier schoenen geregeld. En snel geregeld en bezorgd. En fijn geïnformeerd.

Persoonlijk en snel

Een paar schoenen was niet meer direct leverbaar. Ik werd hier keurig over ingelicht en ontving het paar slechts een dag later. Top!

Top bedrijf!

Voor de 2de keer daar schoenen besteld. Verzorgde service, duidelijke communicatie en snelle bezorging. Schoenen helaas voor mij te smal. Teruggestuurd (wel op eigen kosten), geld heel snel teruggekregen.

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Excellent

Snelle en correcte levering. Het persoonlijk kaartje erbij, was een aangename verrassing

Leuke winkel, fijne communicatie

Ik had een paar DWRS sneakers besteld welke helaas niet meer op voorraad bleken te zijn. De winkel nam direct contact op om te vragen of ik de bestelling wilde annuleren of dat ze ze michten nabestellen voor me. Ik koos voor het laatste. En eerder dan aangegeven kreeg ik mijn pakketje binnen met daarin een persoonlijk kaartje. Superleuk en bedankt voor de goede communicatie!

Bedankt voor uw waardering!

Goede service en prijs - kwaliteit

De titel zegt genoeg!

Bedankt!

Prettige communicatie en snelle levering

Dank :-)

leuk persoonlijk briefje erbij

Geweldige service

Snelle levering! Helaas de sneakers die ik had besteld pasten niet! Kreeg snel mn geld terug gestort!

Mooie beoordeling. Dank u!

Zeer goede service

Schoenen waren niet voorradig, daarover meteen bericht en dat ze snel nageleverd zouden worden, wat ook klopte.

Dank u.

Schoenen keurig ingepakt, persoonlijk kaartje erbij, mooi dat het zo dus ook kan!

Goed om te horen. Dank u!

Goede omschrijving en snelle levering!

prima service en communicatie

top

Bedankt voor uw top beoordeling!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering van mooie producten

Dank u!

Super snelle en hele fijne service!

Erg snelle verzending en super goede service. Ik twijfelde tussen 2 maten en na telefonisch contact met de winkel werd ik goed geholpen en hebben ze een maat kleiner opgestuurd om te vergelijken. Top!

Bedankt!

Snelle levering. Gratis busje onderhoudsmiddel. Geschreven bedank kaartje.

Top ervaring!!

Roos schoenen weet je als klant te raken door haar persoonlijke benadering: mooie schoenen geleverd met onderhoudsmiddel en spanners en een leuk kaartje erbij. Hier ga ik zeker vaker bestellen.

Dit is leuk om te lezen! Dank u wel!!

Topp hoe het is afgehandeld

Bedankt.