Super goed!

Goede communicatie. Snelle levering.

Goed geregeld!

Eenvoudig te bestellen, duidelijke informatie bij retourneren, vlotte afhandeling. En ook nog mooie schoenen :)

Helemaal top

Per ongeluk had ik in de verkeerde maat schoenen besteld, en door het snelle ingrijpen van het personeel uiteindelijk de juiste maat mogen ontvangen.

Super.

Heel mooie schoenen. Perfect geleverd.

X

X

Snelle levering en “groen” met fietskoerier. Lief persoonlijk kaartje erbij, gewoon top!

Super snel bezorgd!

Netjes verpakt. Gewoon in de schoenendoos met een papiertje erom. Eindelijk ergens eens geen veel te grote verpakkingsdoos, super.

prima schoenenwinkel!

enig minpuntje: verzenden gaat via fietskoerier, als je buiten hun gebied ligt wordt het pakje doorgestuurd naar DHL. Daar ging iets fout zodat het een paar dagen duurde voordat het pakje bij ons was.

Jammer dat het wat langer duurde, we hebben hier helaas geen invloed op. Alsnog veel plezier met de schoenen.

Slechte service

Online een paar ViaVai sneakers gekocht. Na 1 keer dragen is het stiksel aan de zijkant al los. Per mail om een oplossing gevraagd. Nooit antwoord gekregen.

Heel vervelend om te horen maar we hebben goed gezocht maar uw mail niet ontvangen of gevonden. Wellicht dat u ons even kunt bellen?

Er kon niet gegarandeerd worden dat ik de volgende dag de schoenen geleverd zou krijgen wat wel op de site staat vermeld. (bestellen voor tijdstip....) Hierdoor even contact opgenomen met de winkel en een andere afspraak gemaakt. Dit heeft prima gewerkt! Hele goede service, vriendelijk en doen wat ze beloven. Erg belangrijk. En de schoenen... erg mooi! :-)

Goed om te horen en bedankt voor uw beoordeling.

Prima pasvorm

Fijne schoenen, zials verwacht. Levering uets te laat.

Erg tevreden!

Mijn schoenen werden keurig op tijd bezorgd met de fietskoerier. Ik kreeg er zelfs een onderhoudsspray bij, top service, blij mee!

Leuk, dank u wel!

Fijne gabor sandalen voor een mooie prijs kunnen kopen. Hele snelle levering die netjes te volgen was

Bedankt!

Goede communicatie en snelle levering.

Dank u!

prima service en heldere communicatie.

Goede info op internet. Goede communicatie over afhandeling. Goede bezorging en (eventuele) retour informatie.

Leuk leuk! Bedankt!

gewoon goed

Een beoordeling om de dienstverlening te verbeteren? Maar die is gewoon goed!

Goed om te horen!

Van bestellen tot levering, TOP!

Zeer klantgericht!

Hartelijk dank!

Snelle en correcte levering .

Bedankt!!

Snelle levering en prima service

Zo horen we het graag! Bedankt.

Fijne website!

Snelle en goede levering.

Dank u!

Zeer tevreden!

Ich hab die Sandalen nach Deutschland bestellt, war unkompliziert und schnell!

Vielen dank!

Goeie informatie en snelle levering.

Goeie informatie en snelle levering. Bezorging door fietskoeriers. Echt een heel goed initiatief. Zal hier zeker vaker bestellen.

Leuk dat u dit waardeert

Liep voorspoedig

Bestelling kwam snel en goed verpakt.

Bedankt!

Goed alleen kreeg een korting van 10 euro en heb deze niet ontvangen want zou gecrediteerd worden en wel jammer dat dit niet is gebeurd BVD Karin Pasman

Beste Karin, wat we kunnen zien is de 10,- korting wel aan u overgemaakt. Mocht dit niet goed gegaan zijn horen wij dat graag.

Slippers niet gekocht maar erg tevreden over klantvriendelijk heid

Helaas verkeerde kleur slippers geleverd maar erg vriendelijk geholpen zelf retour bon per mail ontvangen voor terug sturen erg tevreden