Snelle levering ook omdat de schoenen niet op voorraad waren

Bedankt!!

Prima product

Product is zoals beschreven op de site. De laarsjes zijn geschikt voor orthopedisch zooltjes. Gr. W

Bedankt voor uw beoordeling!

Super klantvriendelijk!

Ik ben heel goed geholpen aan de telefoon en vond het ook erg leuk dat er een klein busje schoenenspray bij zat en een persoonlijk handgeschreven kaartje. Dat onderscheid jullie zeker!

Leuke reactie! Bedankt!

De schoenen zijn heel vlot ter plaatse gekomen.

Ik vond het wel fijn dat de doos gewoon was ingepakt, ipv met nog een extra verpakking errond. Er zat een vriendelijk kaartje bij en een duidelijke uitleg wat er moest gebeuren indien de schoenen niet zouden passen.

Goed klantcontact en service! Bedankt hiervoor!

Snel

Volgende dag netjes verpakt per fietskoerier ontvangen.

Snelle verzending

Verzending was snel en correct, papier om de schoenendoos is een beetje onhandig, omdat ik moet ruilen en het papier wat gescheurd was. Een extra buitendoos is dan handiger. Mooie laarsjes, maar waren een beetje te groot.

Goede site en prima service

Er ging iets mis met mijn bestelling, werd goed opgelost

prima service en een schoenenwinkel met aandacht voor duurzaamheid

De bij u bestelde Van Bommel schoenen zwart leer nummer 16300 vrijdag 12 november 2021 ontvangen en keurig bezorgd door DHL. Een compliment voor uw winkel voor de wijze van verpakken (geen doos in een doos) maar de schoenen keurig verpakt in een doos met stevig pakpapier. Dat is prima en uw winkel is een mooi voorbeeld hoe dit duurzaam kan. U heeft er een tevreden klant bij.

Goede eerste ervaring

Mijn eerste aankoop bij deze winkel. Je word goed op de hoogte gehouden ivm levering. Wat in mijn ogen beter kan is de verpakking waar de schoenen in opgestuurd worden. Deze zijn verpakt in papier en dus zodra je het pakketje hebt geopend is het niet meer te gebruiken om iets terug te kunnen sturen. Dit zou beter kunnen. Nu moet je zelf voor een degelijke doos zorgen om iets te kunnen retourneren, dat is jammer. En de retour kosten zijn voor jezelf. De meeste winkels hanteren gratis verzending en retour

Super goede service!

Helemaal goed gegaan !

Snelle levering en behandel spul erbij gekregen!

Tevreden over levering.

Bestelling en levering en nazorg goed!

Snelle verzending, persoonlijk kaartje erbij en een gratis beschermings-spray.

Snelle service en was zeer verrast dat er een spray bij zat. Zeker omdat de sneakers al in de sale waren.

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Netjes verpakt en bezorgd, miste alleen de spray die er bij zou zitten.

Excuus dat we de spray vergeten zijn. Als u ons een mail stuurt lossen we dit op.

Bedankt!

In 1 woord Top!!

Was door mijn eigen fout iets mis gegaan met mijn bestelling. Ik heb gebeld naar het bedrijf en werd super te woord gestaan door de vriendelijke werkneemster. Zij heeft ervoor gezorgd dat mijn schoenen alsnog snel verstuurd waren en deze dus ook al de volgende dag al in huis! Topservice dus! Bedankt voor de snelle service en mijn mooie Bronx schoenen!!!

Bedankt voor uw beoordeling!

Wat een correcte behandeling online en in de winkel. Geweldig

Dank u!

Snelle service, bedankt

Heel netjes

Goede service. Net in retourneringen.

klantgericht en sympathiek

Mijn bestelling werd door een fietskoerier bezorgd. Een mooie manier om je pakketjes te versturen. Bij mijn schoenen zat een vriendelijk kaartje naast de gratis schoenenspanners en een bus schoenen impregneerspray.

Snelle levering, mooie schoenen

Er werd goed gecommuniceerd over de levering. Pakket ontvangen incl een paar mooie schoenspanners. Mooie van Bommels.

Ook een korte vertraging van de levering werd keurig vermeld. en... nagekomen!