Snel verzonden

Goeie korting, snel verzonden!

Dank u.

Fantastische service van een ondernemer die weet hoe te ondernemen!

Ik had Floris van Bommel schoenen besteld en er zou schoensmeer bij zitten. Binnen een paar dagen nagestuurd.

Leuke waardering! Dank u.

Perfect!

Je leert een leverancier pas echt kennen als iets niet loopt zoals gepland. Mijn schoenen bleken, nadat ik er een paar dagen op had gelopen, een fabricagefoutje te hebben. Foto’s gestuurd en de Roos reageerde direct en heeft nieuwe schoenen gestuurd.

Bedankt voor uw begrip en mooie waardring!

Men leert bedrijf kennen als iets niet goed gaat. Zeer adequaat opgelost

Verkeerde zending snel opgepakt goed beteikbaar

Mooie waardering en dank voor uw begrip!

Keurig geleverd

Snelle afhandeling netjes geregeld

Bedankt.

Snelle levering van kwaliteits product

Duidelijke communicatie en snelle levering met een persoonlijke boodschap

Leuk om te lezen! Dank u.

Bij de bestelling was een paar schoenspanners niet meegeleverd, maar dat is na melding onmiddellijk recht gezet. Echt heel tof!

Bedankt voor uw begrip.

Jammer dat mijn maat niet op voorraad was. De levering daarna was goed. Na de retourzending omdat de pasvorm niet goed was werd het geld direct teruggestort. Super.

Dank u voor de beoordeling.

Gwn goed!

Snelle goede levering!

Bedankt!

Prachtige schoenen besteld

Ik wilde heel graag de sneakers van via vai Liz Ivy Heb ze online besteld en wilde ze graag snel hebben dus heb ik gekozen voor op halen in de winkel. En gelukkig kreeg ik vrij snel een berichtje dat ze klaar stonden.

Leuke beoordeling. Dank u!

In één woord: prima!

Het zijn de kleine dingen die het ‘m doen. Een goede prijs, top service en complete levering. Ik raad deze kleine winkelier aan en zal zeker terugkomen voor een nieuwe bestelling.

Hele leuke beoordeling dank u!

Heel goed, snelle levering en heel tevreden

Snelle levering, netjes verpakt en leuk dat er een geschreven kaartje in het pakketje zat.

Bedankt!!

Snelle levering! Uitgebreid assortiment en je wordt goed op de hoogte gehouden van de verwachte levering!

Dank u wel!

TOP!

Prachtige schoenen, snel geleverd tegen een nette prijs!

hartelijk dank.

Ondanks dat web-site aangaf dat maat in voorraad was, klopte dit niet. Door De Roos is de maat bij fabrikant besteld en alsnog met 3 dagen bezorgd.

Bedankt voor uw geduld en beoordeling.

Een 10

Wat een fijne zaak Snelle levering Cadeautje bij de bestelling en een persoonlijk berichtje, zeer gewaardeerd

Leuk, dank u!

Moest er na retourneren wel achteraan bellen, maar uiteindelijk prima opgelost.

Heb 2 paar schoenen besteld, waarvan 1 paar niet goed was (kleurverschil). Keurig gemaild over het vervolg en toen werd het stil, ook na een reminder per mail. Uiteindelijk maar gebeld en toen werd het keurig opgelost. Er zou sprake zijn van ziekte en vakantie. Kan, maar had dat even gemeld. Ik zou hier normaliter wel weer bestellen, ware het niet dat ze gebruik maken van DHL, de slechtste bezorgdienst van Nederland. Komen nooit hun afspraken na en als spullen niet zonder toestemming gewoon voor de deur worden achtergelaten, dan raken ze zoek of worden ze naar een ander pakketpunt gebracht dan waar je om hebt verzocht. In dit specifieke geval heb ik daardoor voor deze bestelling(en) 2 keer vrij moeten nemen om mijn pakket te bemachtigen. Jammer, want volgens mij is De Roos verder een prima bedrijf.

Wegen onderbezetting waren er wat slordigheden helaas. Momenteel zijn we weer goed bezet gelukkig. Wat DHL betreft. We zijn onlangs overgegaan op Post.nl. Dus alle pakketen worden zo verzonden. Excuus voor het ongemak.

Goed.

Enkellaarsjes besteld, waren beschadigd aan 1 hak op 2 plaatsen, niet goed gecontroleerd voordat het verzonden is,jammer. Moest ze retouneren, melding van gemaakt. Jammer dat ik nogmaals contact moest opnemen voor een antwoordnummer. Zijn telefonisch moeilijk bereikbaar.

We hebben even een onderbezetting gehad wegens ziekte. Heel vervelend. Excuus hiervoor. Gelukkig is het wel opgelost.

Topwinkel om schoenen online te bestellen!

Snel verzonden. Met als cadeautje schoenpoets en schoenspanners. Top!

Ged om te horen. Bedankt.

Positief

Snelle nette levering met persoonlijk briefje toegevoegd. Kwaliteit schoenen erg goed.

Bedankt voor uw mooie beoordeling.

Prima afhandeling

Perfecte communicatie en snelle afhandeling.

Dank u!

Prettig en snel

Goeie communicatie en denken goed mee als het product niet helemaal naar wens is.

Goed om te horen. Dank u.

Supersnel bezorgd

Na een correcte communicatie per email ontvingen we de schoenen goed verpakt en mét een persoonlijke handgeschreven groet!

Dank u wel.

Snelle levering, uitstekende service!

Leuk kaartje bij de bestelling en gratis spuitbus, goede service en snelle levering!

Dank u!

Ondanks niet op voorraad snelle en nette levering

Ik ontving de goed verpakte schoenen in een paar dagen ondanks dat ze niet op voorraad waren, dank!

Bedankt!