Leuke winkel met een persoonlijk tintje.

Snel verstuurd en in de doos een persoonlijk berichtje, erg attent!

Ook online een fijne winkel!

Goede prijs, met extra verzorgingsartikel, Netjes verpakt en snel in huis! En prettig persoonlijk contact bij vragen

Aangemaam

Prima service, snel gewenste product geleverd

Goede prijs en snel geleverd

Uitstekende dienstverlening

Schoenen zien eruit als verwacht. Goede kwaliteit en het bestel en leverproces verliep uitstekend. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het verloop vd levering . En mooi dat het “groen” vervoerd wordt! Ga zeker nog eens schoenen bestellen.

alles goed geregeld

statusupdates over de bestelling, transparantie en een mooi product

Snelle en nette levering en retour

Snelle levering maar helaas vond ik de Uggs niet leuk en binnen 1 dag retour mijn geld terug ontvangen.

Snelle levering, zorgvuldig ingepakt en persoonlijk contact

Mijn bestelling werd snel afgeleverde klanten contact was vriendelijk en helder, probleem direct netjes opgelost. Ik ben heel tevreden.

Goede merken. Fijn dat er duurzaam bezorgd wordt en ook geen onnodige verpakkingen.

fijne samenwerking

alles verlopen zoals omschreven, met een beetje vertraging maar dat werd op voorhand vermeld.

Super klantvriendelijk

Klein probleempje met de bestelde maat (uitverkocht) werd super opgelost. Zou er zo weer bestellen

Helemaal top!

Snelle én duurzame bezorging per fiets koerier.

Schoenen besteld, helaas mijn maat niet voorradig. Ik werd keurig op de hoogte gehouden wanneer ze zouden worden geleverd !!

Snel geleverd voor een mooie prijs

Snelle levering, goede prijzen, vriendelijke service.

Prima organisatie!

Goede omschrijving schoenen internet, snelle levering. Milieu vriendelijk met fiets koerier :)

Snelle en goede service

De panara laarzen draag ik al jaren en ik vond ze via internet bij De Roos schoenen. Nette snelle reactie bevestiging en bezorging daarvoor dank.

Snel, helder

Goed geregeld

Snelle levering en leuke boodschap bij bestelling

Leuke sloffen besteld van Ugg. Na de snelle levering het pakket geopend en werd verrast met een leuke persoonlijke boodschap. Hoe leuk is dat. Zo wordt koud online winkelen toch nog leuk :)

Duidelijke site, goed bereikbaar, komen afspraken volledig na

De schoenen werden keurig geleverd met een leuk kaartje erbij. Helaas, ondanks dat dit mijn 9e paar Viavai schoenen is, is de pasvorm niet goed. Deze schoenen vallen heel wijd, ze zijn daarom te groot voor mij. Ik moet ze terugzenden.

Ben blij dat ik ze bij De Roos hebt besteld !

Ik had ze besteld en kreeg ze wel ietsjes later vanwege mijn maat er niet meer was .Hebben ze nieuwe besteld bij de leverancier .En zo als ze mij mailde waren wel 2 dagen later binnen , maar vondt het fijn dat ze dit lieten weten via de mail .Zijn ook super mooie schoenen ben er bij mee .

Beste ervaring die ik ooit heb gehad online.

Direct geleverd, goede prijs, geen verzendkosten en allemaal extraatjes. Was echt een cadeau voor mezelf! Super bedankt.

Fijn dat ik het kon omruilen voor een andere maat , zou alleen wel mooi zijn als er een retour sticker bij zou zitten . mvg conny