Snel, netjes en met persoonlijk briefje!

Zeer tevreden!

Zo willen we het, dank u.

Zeer behulpzaam

Zeer behulpzaam en snelle service.

Goed om te horen!

Prima ervaring

Mooie schoenen voor een heel goede prijs. Netjes op de hoogte gehouden, dat levering wat langer duurde. Pakket was goed verpakt. Kortom, zeer tevreden.

Mooie beoordeling! Dank u!

Snelle service, goede aanbieding

Makkelijk besteld. Goed geholpen toen er iets niet klopte. Snel geleverd voor een goed prijs

Vlotte dienstverlening

Ik hen mijn bestelling vlot ontvangen

Zo willen we het, bedankt.

Teleurgesteld

Slippers zijn verkleurd Ik denk door de zon. Als ik dat geweten had, had ik ze niet genomen. Heel jammer

Jammer dat u ons een lage beoordeling geeft ipv van ons even te contacten. Dan hadden we het zeker voor u opgelost!

Mooie collectie, zeer attent dat er een spuitbus voor bescherming wordt meegeleverd

Hele mooie collectie Vriendelijk personeel

Goed om te horen! Bedankt

Snelle verzending

Netjes verpakt met een aardig kaartje erbij. Dank u wel!

Dank u wel!

Wachten

Duurde te lang voordat ik men schoenen had.

Helaas is de levertijd een dag langer dan we hadden gehoopt. Excuus hiervoor.

Goede service. Faire prijs

Snel, helder, alles prima.

Betrouwbare winkel

Schoenen snel en netjes geleverd voorzien van een persoonlijk kaartje. Kan iedereen deze winkel aanbevelen .

Bedankt!

Problemen met de 10€ korting voor inschrijving snel en prima opgelost.

artelijk dank.

Duidelijk communicatie en prima service

Bedankt.

Super en snelle levering ondanks dat bestelde niet op voorraad

Het bestelde was niet meer op voorraad. Kregen we keurig in de mail en de status vd levering konden we volgen.

Goed om te horen. Dank u!

Mijn maat was er niet in de sale echter DeRoos heeft dit prima opgelost en alsnog geregeld en gestuurd.

Super verzorgd

Schoenen voldoen aan de verwachting en waren goedkoper dan elders. Zelfs gratis verzorgingsspray ontvangen. Pakket is snel en keurig verpakt geleverd met persoonlijk kaartje. Site en voorwaarden heel duidelijk.

Beter kan niet!

Een persoonlijk kaartje! En de schoenendoos zat in mooi stevig kartonnen papier verpakt. Goed voor het milieu en makkelijk voor de ontvanger want het kan zo de papierbak in als een propje.

Mega snelle levering

Op woensdag bestelt en op donderdag geleverd. Echt heel snel, top!

Leuk, bedankt voor uw positieve beoordeling!

Makkelijk te bestellen, snelle levering met persoonlijke touch

Bestelling makkelijk kunnen plaatsen, schoenen waren er supersnel ook met achteraf betalen. Erg leuk het kaartje met persoonlijk bericht van de eigenaar:-) Schoenen waren zelfs € 10,- goedkoper dan bij "van Bommel" zelf!

Dank u wel!

Goede service / Snelle levering

Had schoenen via de site gekocht en ineens bleken deze niet voorradig, maar direct een berichtje ht ontvangen dat ze nog via de leverancier te bestellen waren, en kort daarop de schoenen ontvangen. Netjes met een berichtje erbij. Top geregeld en ondanks de naleving enorm snel.

Hartelijk dank!

Snelle levering en een goede service!

Shabbies waren helaas niet wat ik ervan verwacht had, jammer…dus dan maar retour. Retour via DHL, dit ging niet zonder problemen, Gido van De Roos schoenen adviseerde me om contact met DHL op te nemen, ook dit ging niet zonder problemen. Pakket verkeerd gesorteerd, dus kwijt… Na twee dagen kreeg ik een telefoontje van De Roos schoenen, schoenen waren na een lange reis toch aangekomen. Wat een service, ik was erg blij, voortaan maar gewoon naar Breda….toch…..

Het duurde idd wat langer maar gelukkig hebben we ze ontvangen! Groeten Gido

Goede zaak

Asortiment zeer goed, levertijd een week

Zeer slecht en onbetrouwbaar

Een schoen besteld, waarbij stond aangegeven dat de levertijd 5 dagen zou zijn. Meerdere keren gebeld, omdat deze 5 werkdagen waren overschreden. Ik heb aangegeven dat ik ze voor een bepaalde tijd nodig had, het personeel zei telkens: hoogstwaarschijnlijk krijg je ze op tijd binnen. Niks van waar.

Het spijt ons dat we onze belofte niet hebben kunnen nakomen. We ontvangen bestellingen vn de leverancier altijd nel aar deze x is dat niet gelukt.

Snelle levering en zeer goede service

De bestelde schoenen werd zorgvuldig geleverd met goede communicatie. En toen helaas bleek dat de pasvorm voor mij niet de goede, was werd dit door de firma De Roos uiterst correct en vriendelijk afgehandeld met een retourzending en snel geld-retour. Ik koop daar graag weer schoenen!

Goed om te horen. Dank u.