Laden reviews...
Laden reviews...
162 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Overzicht nl: De reviews benadrukken regelmatig snelle levering, nette verpakking en vriendelijke service. Klanten waarderen de persoonlijke touches en duidelijke communicatie. Al met al klopt de beleving, met veel tevreden klanten en vertrouwen in de winkel.
Weken wachten op bestelling en zelf de porto kosten betalen voor retour
Beveelt niet aan
7 December 2025
P
Didam
Jammer dat dat u ons deze uiterst lage beoordeling heeft gegeven. Wij denken dan dat we werkelijk niets goed hebben gedaan.
Wat zeker niet goed is gegaan is de lange levering. Dat willen we anders en dat spijt ons. Dat we porto rekenen voor een retour is duidelijk vermeld op de website. Dat is dus een keuze van de klant maar geen fout. Daarentegen hebben wij vaak wel de beste prijzen!
Keurige snelle levering met een persoonlijk briefje.
Beveelt aan
7 December 2025
Robin
Hendrik Ido Ambacht
Dank u voor de mooie beoordeling!
Ik kocht een paar floris van bommel sneakers voor mijn man, je betaald uiteraard verzendkosten, maar mijn man vond ze niet zo mooi, dus ik heb ze retour gestuurd, moest ik nog eens 8,25 betalen! Dan bestel je dure sneakers en dan ben je totaal 13,25 kwijt aan verzendkosten en retourkosten. Ik wilde een ander model bestellen, maar ik ga toch naar een andere webshop, waar wél een retour label bij zit!
Beveelt niet aan
7 December 2025
Monique
IJSSELSTEIN
Jammer dat uw ervaring niet optimaal is.
Wat vreemd is dat u zegt dat u verzendkosten heeft betaald? Wij rekenen namelijk GEEN verzendkosten! (Zie uw order) Daarnaast kunt u op onze website een retourlabel aanmaken. De kosten voor een retourlabel zijn dan €6.55
NVT
Beveelt aan
6 December 2025
Kristof
Hasselt
TOP! Dank u!
Snelle levering. Netjes ingepakt in stevig papier. Zo hebben wij ook weinig afval van allerlei verpakkingsmateriaal. Daar is goed over nagedacht. Al hoewel ik ook weet dat dit niet bij elk product zo kan.
Beveelt aan
6 December 2025
Christianne
Dorst
Bedankt voor uw mooie waardering!
Prettige service
Beveelt aan
6 December 2025
Patrick
Heesch
Dank u wel.
Als je op zoek bent naar mooie schoenen en fijne betrokken service, ben je bij Roos schoenen op de juiste plaats.
Beveelt aan
5 December 2025
NIcole
Bergen op Zoom
Wat leuk om dit te lezen! Dank u!
Na het omruilen van mijn bestelde schoenen nieuwe verstuurd met een extraatje in de doos voor het ongemak.
Beveelt aan
4 December 2025
Hans
vleuten
Mooie waardering Hans. Dank u wel.
Snel geleverd. Prima product en nette prijs.
Beveelt aan
3 December 2025
Nancy
Winterswijk
Mooier waardering! Dank je wel Nancy!
Geen bericht ontvangen wanneer het pakketje werd bezorgd
Beveelt niet aan
2 December 2025
Gert
Hardinxveld Giessendam
Wij betreuren uw matige beoordeling maar delen uw mening niet. Het is bekend dat DHL momenteel met een gigantische drukte heeft te maken. Alle zijlen moeten worden bijgezet om pakketen afgeleverd te krijgen en ook in het weekend wordt nu zelfs hard gewerkt.
Persoonlijk hebben wij enorm veel respect voor deze mensen en hopen dat de klant dit ook heeft.
Daarnaast hebben wij geen invloed meer op een zending op het moment dat deze bij DHL is.
Goede communicatie na het plaatsen van de bestelling.
Beveelt aan
2 December 2025
John
Middelburg
Bedankt voor uw beoordeling!
Bedankt!
Beveelt niet aan
2 December 2025
S.
Castricum
Bedankt! ;-)
Erg goede prijzen, snelle levering volgens afspraak. Duidelijke website, makkelijk filteren en navigeren.
Beveelt aan
2 December 2025
Erik
Valkenswaard
Mooie beoordeling. Dank u!
Alles (bestellen en leveren) leek vlot, en volgens afspraak te gaan, tot bleek dat het verkeerde type Van Bommel sneaker was geleverd. Het lukte niet om telefonisch contact te leggen met De Roos, dus maar via de mail geprobeerd. In eerste instantie duurde het even voordat ik een reactie kreeg, maar toen het eerste contact gelegd was, verliep de communicatie via mail vlot. Omdat de fout bij De Roos lag, kreeg ik een retour-etiket om de schoenen kosteloos terug te kunnen sturen, helaas met verkeerd afzender (naam/adres van een andere klant). Maar goed, uiteindelijk verliep het terugsturen van de schoenen vlot, en heeft De Roos de juiste schoenen al opgestuurd voordat de verkeerde bij hen binnen waren, dat vind ik heel netjes. Bij de juiste schoenen zat een handgeschreven kaartje met excuses, ook heel netjes.
Beveelt aan
6 November 2025
Henk
Wormer
Jammer dat het niet helemaal zo is gelopen als we willen. Dat hopen we een volgende keer wel te mogen doen :-)
Mijn bestelling werd, ingepakt in stevig papier, snel geleverd. Er zat een, aan mij persoonlijk gericht kaartje bij, met een vrolijke boodschap. En een bus onderhoudsspray. Heel fijn!
Beveelt aan
6 November 2025
Carien
Arnhem
Dit lezen we graag! Dan u wel!
Top service
Beveelt aan
6 November 2025
Esther
Naaldwijk
Top beoordeling! Dank u.
De bestelling ging goed maar wel een paar kleine puntjes. Ik had besteld met de keuze om Achteraf te betalen. Waarom weet ik niet maar dit ging niet goed. Ik heb contact opgenomen via whatsapp en werd netjes te woord gestaan en om toch de schoenen te kunnen kopen heb ik de schoenen meteen afgerekend en betaald. Helaas bleef het bedrag wat je extra moet betalen op de rekening staan (wat geen mega bedrag is en ik prima zo vind) maar eigenlijk moet jullie systeem dat er dan afhalen want ik maakte geen gebruik meer van achteraf betalen. Ook stond er bij deze schoenen voor 16 uur besteld dezelfde dag verzonden wat ook niet gebeurde. Allemaal kleine dingen en blijf hierom gewoon schoenen bestellen bij jullie.
Beveelt aan
6 November 2025
Johan
Meppel
Jammer dat het deze keer niet is gegaan zoals we graag zien. Die extra kosten hadden zeker verrekend moeten worden. Excuus hiervoor. Kan nog altijd, neemt u daarvoor even contact op.
Groot assortiment, overzichtelijke website en veel betaalmogelijkheden. Levering o.k.
Beveelt aan
3 November 2025
J.K.
Overijssel
Bedankt!
De schoenen die ik bestelde, waren supersnel geleverd. En een superlief, persoonlijk kaartje erbij!
Beveelt aan
3 November 2025
Lotte
Nootdorp
Hartelijk dank.
Toevallig in deze webshop terecht gekomen. Bewust besteld, want ik koop het liefst bij een stenen winkel, danwel een stenen winkel met webshop. Vriendelijke en snelle service. Persoonlijk, netjes, heel prettig! Zeker een aanrader om hier wat te bestellen.
Beveelt aan
3 November 2025
Marloes
Doetinchem
Leuk, bedankt!
Heel blij met mijn nieuwe paar Uggs die ik online heb besteld bij deze winkel! Had in eerste instantie zelf en te grote maat besteld, maar na een vlotte communicatie via de telefoon & mail binnen no time een nieuw paar ontvangen!
Beveelt aan
2 November 2025
Madeleine
Rosmalen
Zo willen we het! Dank u wel.
Een snelle en goede levering na een eenvoudige bestelprocedure.
Beveelt aan
2 November 2025
Eric
V
Hartelijk dank!
Update over bestelling dat ze het niet op voorraad hadden maar direct bij leverancier hadden besteld. Alsnog snel geleverd
Beveelt aan
2 November 2025
Emiel
PRINSENBEEK
Dank u wel!
Een antwoord op de grote jongens in schoenenwereld. Deze zaak gun je de order! Kleine winkel, grote service! Dus koop lokaal, ook via internet
Beveelt aan
2 November 2025
Maurice Vd Steen
Haarsteeg
Heel leuk om te lezen dit, dank u wel!
Snelle en correcte levering
Beveelt aan
2 November 2025
Wim
Doetinchem
Dank u wel!
Wilhelminastraat 28
4818 SH Breda
Branch
Kleding, Mode
Specializations
Schoenen, Fashion
Webshops