Laden reviews...
Laden reviews...
162 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Overzicht nl: De reviews benadrukken regelmatig snelle levering, nette verpakking en vriendelijke service. Klanten waarderen de persoonlijke touches en duidelijke communicatie. Al met al klopt de beleving, met veel tevreden klanten en vertrouwen in de winkel.
Snelle, goede en vriendelijke service!!
Beveelt aan
10 December 2022
Aline
Woudenberg
Betere uitleg over onkosten bij retour
Beveelt niet aan
10 December 2022
Nelly
Genk
Mijn bestelling werd snel en op tijd geleverd. Ze hebben zelfs een kaartje voor mij persoonlijk geschreven. Super lief en attent! Zeker aanbrengen raden!! :)
Beveelt aan
9 December 2022
Violetta
Rotterdam
Mijn bestelling werd snel en op tijd geleverd. Ze hebben zelfs een kaartje voor mij persoonlijk geschreven. Super lief en attent! Zeker aanbrengen raden!! :)
Beveelt aan
9 December 2022
Violetta
Rotterdam
Mijn bestelling werd snel en op tijd geleverd. Ze hebben zelfs een kaartje voor mij persoonlijk geschreven. Super lief en attent! Zeker aanbrengen raden!! :)
Beveelt aan
9 December 2022
Violetta
Rotterdam
Mijn bestelling werd snel en op tijd geleverd. Ze hebben zelfs een kaartje voor mij persoonlijk geschreven. Super lief en attent! Zeker aanbrengen raden!! :)
Beveelt aan
9 December 2022
Violetta
Rotterdam
Ze doen de moeite om ze ergens anders nog Uit de winket te halen.
Beveelt aan
9 December 2022
Diny
Groesbeek
Ze doen de moeite om ze ergens anders nog Uit de winket te halen.
Beveelt aan
9 December 2022
Diny
Groesbeek
Prima geregeld
Beveelt aan
9 December 2022
Rene Peters
Wijchen
Order werd per onmiddellijk bevestigd en ik werd goed en duidelijk op de hoogte gehouden mbt de levering van de schoenen. Great service !
Beveelt aan
9 December 2022
Alexandre
8800 Roeselare (Belgie)
Order werd per onmiddellijk bevestigd en ik werd goed en duidelijk op de hoogte gehouden mbt de levering van de schoenen. Great service !
Beveelt aan
9 December 2022
Alexandre
8800 Roeselare (Belgie)
Tweede doos schoenen ontvangen nadat gesignaleerd was dat die niet verzonden was. In goede orde ontvangen met extra stretcher en schoensmeer. Prima
Beveelt aan
9 December 2022
Adry
Badhoevedorp
X
Beveelt aan
9 December 2022
Karl
Landgraaf
Shoes that i bought at De Roos schoenen came in late but they did keep me informed about the delay so i did really appreciate it. Directly after unpacking the shoes i have noticed multiple imperfections on (what should have been) a smooth leather. Took photos and immediately send an email to the nice person who was so promptly informing me before about my delayed delivery. It has beed a week ago. I requested an exchange or free return lable as the shoes do not match the sales agreement. Not at any point did i sign up for a second grade purchase. And to clarify i did purchase the same shoes in a different size just few days prior to shopping at De Roos Schoenen and that pair was immaculate, unfortunately too small.
Beveelt niet aan
9 December 2022
Joanna
Hoogerheide
Shoes that i bought at De Roos schoenen came in late but they did keep me informed about the delay so i did really appreciate it. Directly after unpacking the shoes i have noticed multiple imperfections on (what should have been) a smooth leather. Took photos and immediately send an email to the nice person who was so promptly informing me before about my delayed delivery. It has beed a week ago. I requested an exchange or free return lable as the shoes do not match the sales agreement. Not at any point did i sign up for a second grade purchase. And to clarify i did purchase the same shoes in a different size just few days prior to shopping at De Roos Schoenen and that pair was immaculate, unfortunately too small.
Beveelt niet aan
9 December 2022
Joanna
Hoogerheide
Prima..snelle levering
Beveelt aan
9 December 2022
Chantal
Venlo
Goede en snelle service. Verder attent handgeschreven boodschap erbij.
Beveelt aan
8 December 2022
Ties
De Bilt
Bij de webshop schoenen besteld, bij de schoenen stond vermeld, “leverbaar”, levertijd 1-2 werkdagen. Eenmaal bestelt en betaald, ontving ik een e-mail van Gido. Helaas de schoenen waren toch niet voorradig en levering zou pas half december gaan plaats vinden. Terwijl de schoenen nog steeds volgens de site binnen 1-2 werkdagen geleverd zou worden. Dan schep je valse verwachtingen. Jammer genoeg had ik vooraf niet de recensies gelezen. Helaas gaat het de afgelopen maanden blijkbaar structureel mis met leveringen. Het bedrijf maakt continu excuus en beroept zich op “drukte” alleen verbetering lijkt er niet in te zitten. Helaas ook mijn aankoopbedrag nog niet terug mogen ontvangen. Hopelijk verbeteren ze zich.
Beveelt niet aan
8 December 2022
Roan
Monnickendam
Bij de webshop schoenen besteld, bij de schoenen stond vermeld, “leverbaar”, levertijd 1-2 werkdagen. Eenmaal bestelt en betaald, ontving ik een e-mail van Gido. Helaas de schoenen waren toch niet voorradig en levering zou pas half december gaan plaats vinden. Terwijl de schoenen nog steeds volgens de site binnen 1-2 werkdagen geleverd zou worden. Dan schep je valse verwachtingen. Jammer genoeg had ik vooraf niet de recensies gelezen. Helaas gaat het de afgelopen maanden blijkbaar structureel mis met leveringen. Het bedrijf maakt continu excuus en beroept zich op “drukte” alleen verbetering lijkt er niet in te zitten. Helaas ook mijn aankoopbedrag nog niet terug mogen ontvangen. Hopelijk verbeteren ze zich.
Beveelt niet aan
8 December 2022
Roan
Monnickendam
Bij de webshop schoenen besteld, bij de schoenen stond vermeld, “leverbaar”, levertijd 1-2 werkdagen. Eenmaal bestelt en betaald, ontving ik een e-mail van Gido. Helaas de schoenen waren toch niet voorradig en levering zou pas half december gaan plaats vinden. Terwijl de schoenen nog steeds volgens de site binnen 1-2 werkdagen geleverd zou worden. Dan schep je valse verwachtingen. Jammer genoeg had ik vooraf niet de recensies gelezen. Helaas gaat het de afgelopen maanden blijkbaar structureel mis met leveringen. Het bedrijf maakt continu excuus en beroept zich op “drukte” alleen verbetering lijkt er niet in te zitten. Helaas ook mijn aankoopbedrag nog niet terug mogen ontvangen. Hopelijk verbeteren ze zich.
Beveelt niet aan
8 December 2022
Roan
Monnickendam
Bij de webshop schoenen besteld, bij de schoenen stond vermeld, “leverbaar”, levertijd 1-2 werkdagen. Eenmaal bestelt en betaald, ontving ik een e-mail van Gido. Helaas de schoenen waren toch niet voorradig en levering zou pas half december gaan plaats vinden. Terwijl de schoenen nog steeds volgens de site binnen 1-2 werkdagen geleverd zou worden. Dan schep je valse verwachtingen. Jammer genoeg had ik vooraf niet de recensies gelezen. Helaas gaat het de afgelopen maanden blijkbaar structureel mis met leveringen. Het bedrijf maakt continu excuus en beroept zich op “drukte” alleen verbetering lijkt er niet in te zitten. Helaas ook mijn aankoopbedrag nog niet terug mogen ontvangen. Hopelijk verbeteren ze zich.
Beveelt niet aan
8 December 2022
Roan
Monnickendam
Geleverd zoals beloofd
Beveelt aan
8 December 2022
C.
Purmerend
Via de website schoenen besteld, die volgens de website beschikbaar waren en geleverd zouden worden binnen twee werkdagen. Wat er nog steeds staat vermeld. Helaas, aan het eind van de dag en nabetaling ontving ik een email van Gido, dat de schoenen toch niet leverbaar zijn en in bestelling staan. Ze worden pas half december geleverd. Jammer genoeg las ik de recensies te laat. Te lezen is dit een structureel probleem lijkt bij dit bedrijf. Keer op keer geeft het bedrijf een reactie waar je als klant niets mee kan en ook niet het probleem is van de klant. Uitgaande dat de intenties van het bedrijf goed zijn. Lijkt het erop dat ze te veel hooi op hun vork hebben genomen. Jammer want dit levert alleen teleurstellingen op.
Beveelt niet aan
7 December 2022
Roan
Monnickendam
Via de website schoenen besteld, die volgens de website beschikbaar waren en geleverd zouden worden binnen twee werkdagen. Wat er nog steeds staat vermeld. Helaas, aan het eind van de dag en nabetaling ontving ik een email van Gido, dat de schoenen toch niet leverbaar zijn en in bestelling staan. Ze worden pas half december geleverd. Jammer genoeg las ik de recensies te laat. Te lezen is dit een structureel probleem lijkt bij dit bedrijf. Keer op keer geeft het bedrijf een reactie waar je als klant niets mee kan en ook niet het probleem is van de klant. Uitgaande dat de intenties van het bedrijf goed zijn. Lijkt het erop dat ze te veel hooi op hun vork hebben genomen. Jammer want dit levert alleen teleurstellingen op.
Beveelt niet aan
7 December 2022
Roan
Monnickendam
Via de website schoenen besteld, die volgens de website beschikbaar waren en geleverd zouden worden binnen twee werkdagen. Wat er nog steeds staat vermeld. Helaas, aan het eind van de dag en nabetaling ontving ik een email van Gido, dat de schoenen toch niet leverbaar zijn en in bestelling staan. Ze worden pas half december geleverd. Jammer genoeg las ik de recensies te laat. Te lezen is dit een structureel probleem lijkt bij dit bedrijf. Keer op keer geeft het bedrijf een reactie waar je als klant niets mee kan en ook niet het probleem is van de klant. Uitgaande dat de intenties van het bedrijf goed zijn. Lijkt het erop dat ze te veel hooi op hun vork hebben genomen. Jammer want dit levert alleen teleurstellingen op.
Beveelt niet aan
7 December 2022
Roan
Monnickendam
Wilhelminastraat 28
4818 SH Breda
Branch
Kleding, Mode
Specializations
Schoenen, Fashion
Webshops