Perfect inorde snelle levering

Professioneel te woord gestaan en snel geleleverd

Geen verdere bewerkingen

Goede service en goede bezorging.

Speakers besteld van het Merk Fenton, goede kwaliteit. Prijs verhouding kan beter, bij andere bekende aanbieders goedkoper te bestellen. Wel jammer voor dezelfde kwaliteit en merk. Voor de rest zeer tevreden over het product en bezorging.

Leuke ervaring om met uv licht te fotograferen.

Prima service, snel contact en productlevering

Prima ervaring met dit bedrijf.

100% KOMPLIMENTEN. ECHT SUPER SERVIVE

100% KOMPLIMENTEN. GA ZO DOOR SHY AUDIO

Tevreden over de ganse lijn

Zeer tevreden, snelle levering ondanks een bestellingsfout en namen zelf telefonisch contact op.

Goed en snel

Een telefoontje gepleegd gevolgd door een mail met factuur volgende dag producten in huis

Alles top snelle verzending

Het bestelde artikel stond duidelijk op de site en is netjes afgeleverd!

top

ok

zeer goed

Doet wat ze behoren te doen.

Artikel besteld en via snelle levering ontvangen, wat wil je nog meer.

Snel geleverd goed product

Snelle reactie en levering soepele betaling en mooi product . Zeer tevreden en bestel direct weer 2

Goede kwaliteit

Goede prijs, snelle levering , goede kwalietei

Wat ik spijtig vond is dat ik 2x een mail gestuurd heb via contact op de site maar geen gehoor gekregen heb.De levering was dan ook een verrassing want kon via de link track & trace ( op uw account) de zending niet volgen.Al bij al is alles goed gekomen waarvoor dank. Vriendelijke groeten, Roger Wouters

PERFECT

GOEDE KWALITEIT & SERVICE tevens SNEL BEZORGD

Makkelijk bestellen

Goede website - snelle levering.

slechter dan verwacht

Beste, Jammer om zo te vernemen dat het pakket beschadigt is aangekomen. Wij zijn telefonisch goed bereikbaar maar het kan zijn dat wij op dat moment even bezig zijn en de telefoon niet kunnen opnemen. U kunt dan een voicemail inspreken en dan bellen wij altijd terug. Ook is er de mogelijkheid om ons te mailen of om via de garantie en retouren pagina de zending aan te melden. Mochten wij nog ets voor u kunnen betekenen zou u ons dan een mail kunnen sturen met een foto van de beschadiging zodat we u alsnog hiermee kunnen helpen. Met hartelijke groet Sky-Audio