super

super snel ;0)

Gemakkelijk en heel snel afgehandeld

Vignetten besteld en na een uur alles al ontvangen. Zeker een aanrader!

Super snelle levering

Prima en snel geregeld

Kan niet beter, dacht allen dat er geen kosten aan verbonden zouden zijn. Was echter toch wel het geval.

tof

vlug en goed

heel snel bezorgd

hopelijk werkt het nu aan de tolpoort!

Snelle levering, goede klantenservice

Na bestelling zat het vignette na enkele uren reeds in mijn mailbox. Vragen omtrent tolroutes werden onmiddellijk beantwoord!

goed geregeld

Prima en snel in orde gebracht. Super bedankt. Top 👍

Prima en snel in orde gebracht. Super bedankt. Top 👍 Graag tot een volgende gelegenheid.

Ze doen wat ze beloven.

Alleen jammer dat de website pas de (overigens begrijpelijke) bijkomende kosten laat zien als je al bij het afrekenen bent. De € 9.20 voor het vignet wort duidelijk gecommuniceerd terwijl er later de bijkomende kosten er een beetje sneaky bij komen. Wees gewoon helder!

snel besteld en snel geleverd (via computer)

het is de eerste keer dat ik een bestelling doe en dat is me goed bevallen.

Heel de site werkt voor geen meter. Tot 4 x toe alles opnieuw moeten ingeven en heel die site blokke

Werkt niet alles slaagt vast

Snelle levering!!!

prima service

snel en correct, prima service

Probleemloos.

Bedankt voor de snelle service. Ik had echter geen idee dat dit een digitaal vignet zou zijn. Ik zou het meer op prijs gesteld hebben indien dit beter zou aangegeven worden op de webpagina. Alles bij elkaar genomen is het misschien beter dat het vignet digitaal is :-) . Vermits dit de eerste keer is dat ik naar Oostenrijk ga en bovendien ook de eerste keer is dat ik via deze weg een vignet aanschaf is het tot hiertoe zeer positief. Bedankt hiervoor.

Zonder zorgen op vakantie

Steeds vlot en correcte afhandeling

Pluspunten

Makkelijke en overzichtelijke website.

Pluspunten

Super makkelijk te bestellen, en na de betaling, dezelfde dag alles afgehandeld, digitaal vignet alleen uitprinten, top.

Pluspunten

Heel slim. Gewoon 100 procent digitaal!

Pluspunten

Snelheid!!!!

Pluspunten

Perfect! Half 5 besteld en nog geen 10 minuten in de inbox.

Pluspunten

snele service,

onduidelijke informatie. ik weet nu niet zeker of ik een digitaal vinette heb of dat het een PDF is. is de PDF genoeg? geen idee. het zou helpen om iemand op de site eerst door informatie te helpen voordat hij/zij een vinette aanschaft.

Pluspunten

Het ging super snel met regelen. Bewijs van het Vignet is via mail gekomen. Moeten wij nu printen en meenemen. Prima. Wij gaan vrijdag weg dus hopen dat het ook zo soepel werkt als het aan te vragen is.

Pluspunten

supersnel. zaterdag middag besteld. en zaterdagavond in de mailbox.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

De marketing is heel goed

Ze zeggen dat je het binnen 2 minuten geregeld hebt. Echter het vignet komt pas aan het einde van de dag en gaat pas een dag later in. Bovendien zeggen zedat het 9,20 kost, maar dan blijkt er allerlei kosten bij te komen, 50% ongeveer. Waardeloos. Ik moest dus een nieuw vignet kopen voor vandaag. Ooit, maar nooit weer.

Over Vignetoostenrijk.com