Dit is een scam

Regel je ETA voor canada via de officiele canadese website. Niet via een derde partij (zoals evisum.be). Ze krijgen het voor mekaar, maar het duurt langer (in mijn geval 20 uur) en kost meer. Ik heb bijna mn vlucht gemist (die spoed had om vanwege corona niet vast te komen zitten in mexico). Niet dankzij deze dienst de vlucht geredt overigens. Dat was dankzij in de laatste 30 minuten van checkin mijn besef dat dit een derde partij is, en dat de ETA via de officiele canadese website geregeld hoord te worden! Voor minder geld! Die directe aanvraag was binnen een minuut goedgekeurd. Goedkoper en sneller (7 canadese dollars vs 20 euro via deze scam derde partij) (binnen 1 minuut vs 16 uur via deze scam derde partij). Maar goed, deze review zal wel verwijderd worden want ik zie geen negatieve reviews op iets wat duidelijk een scam is. Ik wil mijn geld terug. Uit principe niet uit nood.

Beste Rick, Bedankt voor uw beoordeling. Tot onze grote spijt bent u ontevreden. Wij hebben er alles aan gedaan om uw visum binnen de afgesproken tijd te leveren. In geval van nood had u ons het beste kunnen bellen, dan waren wij kosteloos een spoedprocedure voor u gestart. Ik begrijp dat u zich in een stressvolle situatie heeft bevonden en ben toch blij om te horen dat u uiteindelijk hebt kunnen vliegen. Het zijn uitzonderlijke tijden met het Corona virus. Hopelijk verblijft u in goede gezondheid samen met uw naasten. Met vriendelijke groet, Team Evisumservice.

Degelijk en snel afgewerkt, soms wel bedenkingen met relevantie van bepaalde vragen. er

Ik heb in dit corona-tijdperk wel een andere vraag. Vorige week zondag vroeg ik en mijn vrouw een visum aan voor India. Twee dagen later werd de toegang tot India ontzegd voor alle Europeanen. 130 euro gaat zo de mist in. Kan dat niet gerecupereerd worden? Naar mijn inziens is dit toch een geval van overmacht, waar wij niets aan kunnen doen.

Snel en efficient maar duur :-)

Snel en efficient maar duur :-)

binnen de 24 uur afgewerkt en in orde

Je moet veel invullen maar dat deden we vroeger op het vliegtuig zelf ook. Trouwens USA vraagt dat allemaal. In deze tijden is dat maar beter zo.

snel respons

snelle respons

Zeer snel zelf in het weekend

zeer vlotte samenwerking en alles wordt snel opgevolgd.

Snel vlot simpel

Complete Quick-service

Puik werk

Vlot, adequaat, beantwoord de (tussentijdse) vragen.

vlot en kort op de bal

Prima en snel

Overzichtelijke informatie en formulieren. Goed in te vullen. Snelle reactie.

Gebruiksvriendelijk

Positief

Heel snelle afhandeling. Na aanvraag had ik 2 dagen later mijn visum in mijn mailbox.

Knappe service

Ik had verkeerde data ingegeven en kreeg prompt een emial van jullie ter opvolging. Kort nadien was alles picobello geregeld. Top opvolging.

Snelle en correcte service, bij de reeds 2x aangevraagde visa.

op minder dan 5 u had ik mijn e-visum

goede service

Zeer snelle bediening

Het invullen verliep zeer vlot er was geen onduidelijkheid. Mijn verwondering was groot dat ik het visa zo snel ontving.

Efficiënt verwerkt

Vlot en professsioneel

De website is klantvriendelijk. Eens de gegevens ingevuld was de prcedure snel rond. Alles naar wens waarvoor dank

Goed snel correct

Vriendelijk, snel en professioneel !

Ik was te vroeg met mijn aanvraag, maar kreeg hier onmiddellijk melding van. Toen het echter zo ver was, bleek er een foute pasfoto op mijn visum te staan. Na melding hiervan werd dit ONMIDDELLIJK rechtgezet : super !

eenvoudig en snelle afhandeling

eenvoudig en snelle afhandeling

ok maar vond visa betaalsysteem moeilijk te hanteren

ok maar vond visa betaalsysteem moeilijk te hanteren

correct afgehandeld

correct afgehandeld

Heel heel vlug

Op zaterdag aangevraagd,zondag in orde,kan niet beter.

niets op aan te merken, prima afhandeling

snel en correct