vlotte en handige website

Alles verloopt heel vlot en overzichtelijk. Alle vakjes correct invullen is de boodschap. Zorg dat je alle gegevens bij de hand hebt, zoals uw verblijfplaats.

Prettig. Ook dat jullie eventueel contact opnemen indien nodig.

Prettig. Ook dat jullie eventueel contact opnemen indien nodig.

snel en efficient

Was eerst begonnen op de amerikaanse site, maar die leek mij zo on heel omslachtig en ik vond niet hoe in te vullen voor 2 personen. Ben dan maar overgestapt naar deze site. En alles zowel het invullen, als de betaling verliepen heel vlot. 's Anderdaags had ik al de goedgekeurde esta formulieren.

Praktisch, eenvoudig maar soms onduidelijk

De procedure is op zich eenvoudig. Ik moest echter mailen met de vraag om confirmatie dat mijn aanvraag daadwerkelijk was doorgegaan omdat ik enkel via mijn bank app kon zien dat de betaling was gebeurd. Ik heb echter geen bevestiging ontvangen per mail zoals ik had verwacht en dit noch wat betreft de betaling noch wat betreft ontvangst van de aanvraag zelf. Dit is een lacune. Na navraag was de opvolging echter zeer snel en efficiënt. Dus zeker een aanrader!

Gemakkelijk en eenvoudig.

Zeer snel

Percect

Snel en duidelijk

vlot verloop

de aanvraag via de website is grondig maar heel duidelijk. Als je elke stap volgt verloopt alles zonder problemen. Zorg dat je alle informatie van jouw verblijf bij de hand hebt.

vlot

ik werd snel en sympathiek geholpen

Duidelijke en vlotte service

De aanvraag werd de volgende dag ingewilligd

Goede service!

Top! Alles prima geregeld!

Top geregeld

Prima geregeld

Snel en duidelijk antwoord.

Snelle, efficiënte en vriendelijke service.

Snelle, efficiënte en vriendelijke service wat heel veel stress bespaart.

zeer correct, snel en eerlijke prijs

mijn esta van 2017 kostte 70€/st deze slechts 30€/st ik kwam eerst bij een site terecht die eruit zag als DE officiële esta site van de USA, "usa.gov", men vult alles in maar nergens zag ik staan hoeveel ik moest betalen, zelfs niet op het moment dat ik mijn kaartgegevens moest gaan invullen, dus heb ik dat risico ook niet genomen!

super

super

Ging heel vlot zonder complicaties.

Vriendelijk, snel en efficient

niks aan toe te voegen

Supercontent

Snelle service heel tevreden over jullie .

Super snel

Korte wacht tijd

snel en efficiënt

eenvoudige aanvraag en snelle folllow up

eenvoudige aangifte en snelle verwerking

Alles gaat zeer vlot van aanvraag tot resultaat, een service die snel en efficiënt werkt. Hier kunnen vele anderen nog van leren.

Uitstekende snelle service

Snelle service, Uitermate vriendelijke klantenservice. Deze diende ik te contacteren omdat ik erg kort voor vertrek visum moest rond krijgen

Alles wordt zeer goed opgevolgd. Prima dienst !

Perfecte service

Binnen één werkdag het visum digitaal ontvangen. Perfecte service en geeft een geruststellend gevoel.

Door jullie goede communicatie heb ik mijn beoordeling aangepast

Beste, Na communicatie bleek dat jullie een groepsbedrag hadden laten staan bij mijn individuele aanvraag Mijn verontwaardiging is intussen weggeëbd want ik viel alleen over de prijs dertig euro lijkt me schappelijk hiermee wil ik deze ongelukkige uitschuiver vergeten en mijn score boot jullie dienst positief aanpassen