Zoals vewoonte, vlotte afhandel8ng !

Na wat foutjes gecorrigeerd te hebben, een zeer vlotte afhandeling van mijn dossier !

snelle afhandeling

Snel geholpen . waarvoor dank

Gemakkelijk en snel!!

Snel en gemakkelijk !!

Eerlijk advies

Uiteindelijk niet besloten met ze in zee te gaan omdat ze niet het visum bieden wat ik nodig heb voor mijn trip, maar ze geven wel goed en eerlijk advies!

perfecte meedewerking gekregen van de persoon aan de telefoon voor mijn aanvraag

perfect mee de werking van jully theam

Snel en efficiënt

Vriendelijk en snel

Snel, efficiënt, maken hun toezeggingen waar.

Positief in afhandeling. Vond het invulformulier niet altijd simpel in te vullen, vandaar 4,5 ipv 5 sterren.

Snel,prima service én correcte prijs!

Had aanvankelijk aanvraag opgesteld via ander bedrijf ,doch toen ik wou afrekenen bleek het plots het dubbele te gaan kosten!!(toen ze uurtje later in de gaten hadden dat ik afgehaakt was bood men mij een tijdelijke korting van 50% aan!!!!) Corrupte toestand die je niet verwacht in West-Europa. Wat een verschil met Evisumsevice!!! Super service( men wees me onmiddellijk op 'n foute ingave), duidelijk aanvraagformulier, correcte prijs én supersnelle afhandeling. Top!!

Ik he de 11de om 6 uur s'avonds het visum besteld. Ik was bang dat deze nog niet geleverd zou zijn rond middernacht van de 12de op de 13de, dus heb ik een mail gestuurd. Ze hebben me vriendelijk terug gestuurd en hebben me beloofd dat ze de ochtend van de 12de zouden kijken hoe ver het stond en ze zouden me informeren. Deze ochtend kijk ik met het hele goede nieuws dat deze al goedgekeurd was en ik hem kon printen.

Snelle en persoonlijke service

Ik was vrij laat met het aanvragen van mijn esta maar ik werd gerustgesteld en dit was helemaal terecht! Wietse, bedankt!!!

Snel, efficient en duidelijke vragenstelling.

Voor ons Indië visum hadden we het geluk dat een vriendin, die met ons meereist de vragenlijst al een had ingevuld. Daardoor wisten we dat we een kopie van het paspoort nodig hadden en ook een digitale foto. Misschien zulke zaken vermelden bij de start. Groetjes Jean -Marie Decordier

Toporganisatie!!!

Online alles vlotjes in kunnen vullen. Uploaden van bestanden verliep ook vlotjes... (mijn ervaring met deze materie is nogal frustrerend vandaar 😁) Betaling en overzichten ook goed verlopen. Dag nadien al een email met enkele verduidelijkingen... 1 uur nadien email dat alles ok was.... van zalige digitale wereld gesproken.... 🙏🏼🙏🏼🙏🏼

Zeer correct en efficiënt. Er werd direct contact opgenomen van hun kant voor het correct aanleveren van foto’s. Een vergissing van hun kant werd ook snel recht gezet. Zeer goeie service binnen 36 uur.

Supersnel

Zeer correct. Iets was niet correct door mij gedaan en er werd onmiddellijk contact opgenomen om dit te regelen en ondanks dit alles had ik mijn visum binnen de 36 uur.

Supersnel geregeld

Visum heel snel geregeld

Niet helemaal tevreden

Mijn e visum was er snel, waarvoor dank. Maar mijn visum per post heb ik nog steeds niet gekregen (we zijn ondertussen meer dan 10 dagen later)

Ik ben heel tevereden

Als was duidelijk en snel

Netjes geholpen, had nog een vraag ook aan de telefoon netjes te woord gestaan.

Top in een woord

Top in een woord

Perfecte service

Alles is verlopen zoals het hoort. Geen problemen, alles correct.

Top service en prima uitleg

Buitengewoon goede en snelle service

Goede en snelle service

De aanvraag Esta document via Evisumservice is eenvoudig en duidelijk.

Goede en correcte service

Ik vraag steeds mijn visums aan via deze site en altijd goede en correcte service gehad

Goede en snelle service

Na het opmerken van een probleem heb ik de info service gecontacteerd via mail. Deze is goed verlopen en daar ben ik zeer tevreden over.

Over Evisumservice