Top service.

Had altijd snel antwoord op mijn vragen gekregen. Heel goede service. Ik raad het aan!

Prettig contact na annulering van reis

Door omstandigheden kon de reis niet doorgaan en diende ook de visumaanvraag beëindigd te worden. Dit werd zonder moeite door E Visum Service geaccepteerd en de terugbetaling van het betaalde bedrag werd in gang gezet. Helaas verliep de terugbetaling niet echt soepel, maar dit is wel goed gekomen. De communicatie hierover was helder en duidelijk. Het contact met hen heb ik als prettig ervaren.

professionele afhandeling

De ganse afhandeling is perfect gelopen en sneller dan ingeschat. Binnen de 2 dagen heb ik de beide visa voor me liggen. Goedkoop en efficient. Top!

Echt een hele prettige organisatie om je e-visum te regelen!

Via de site een visum aanvraag voor een hele groep van 10 personen in één keer proberen te doen. Dit wilde om één of andere reden niet lukken. Telefonisch is Evisumservice heel goed bereikbaar en er werd meteen meegedacht. Uiteindelijk lukte het niet om de aanvraag in één keer via de site te doen en werd er aangeboden om een import bestand in te voeren. Dit was de oplossing! binnen 4 dagen kregen wij 10 e-visums per mail en kunnen we met een gerust hart op reis. Super tevreden over de services dus volgende keer zeker weer terug naar Evisumservice

Via deze service zeer snel visum gekregen en prima geholpen

Fast professional services for visa application.

Wonderful visa application service: friendly and professional service at a very reasonable price.

Zeer positief!

Goed geholpen door Gert Jan! Vriendelijk en dacht mee.

uitstekend en zeer snel

uitstekend en zeer snel reacties visum zeer snel geregeld!

PERFECT

We hadden een probleem met een visum voor India, we zijn super goed geholpen. Zeer behulpzaam, vriendelijk, vlugge respons

Snel reageren

Snel reageren en goedkoop Ik dank de mensen

Een fijne persoonlijke benadering. Keurig netjes afgewerkt en erg snel. Volgende keer komen we weer terug bij jullie. Groetjes Harry

Medewerkers zijn heel vriendelijk en hulpvaardig

Nadat we om onduidelijke redenen de aanvraag niet zelf online ingediend kregen hebben we telefonisch contact opgenomen met een medewerker. Deze was vriendelijk en behulpzaam en heeft ons gevraagd de benodigde gegevens in een door hem per mail toegestuurd spreadsheet aan hem door te geven, waarna hij de aanvraag verder heeft behandeld. Binnen een week hebben we de visa per mail en daarna ook nog per post ontvangen.

Super goed geholpen en alles is snel geregeld!!

Ik had behoorlijk veel stress met het aanvragen van het visum. Ook omdat er zoveel site zijn, waaruit je kunt kiezen. Achteraf ben ik super blij dat ik jullie heb gekozen. Snel antwoord op al mijn vragen gekregen. Visum is ook zoals beloofd binnen 3 werkdagen binnen gekomen! Goeie ervaring en zeker een aanrader om hier je reis te regelen!

Snel, correct, kennis van zaken, vriendelijk

De personen die ik aan de lijn had, waren vriendelijk, hulpvaardig en volgden alles mee op. Ze stelden me gerust.

Zeer goede service en vriendelijk contactpersoon. Ik kreeg snel antwoord en als er iets niet goed was kreeg ik gelijk mail terug. Eerste keer kwam het alleen in de spam mail terrecht, maar dat kan gebeuren.

Vlotte service

Als je een visum moet aanvragen, denk je al vlug aan kafkaiaanse toestanden. Gelukkig vond ik de mensen van E-visum. Alles verliep blot waardoor ik me ontzorgd voelde. Dank dus. Philippe

snelle en duidelijke response

snelle en duidelijk response

Ik word steeds als ik een vraag heb heel goed geholpen. Via de mail goed contact.. Geeft een fijn gevoel om op reis te gaan..

Zeer correcte service

Idem

Reeds vele jaren klant , altijd correcte afhandeling en zeker te vermelden ook , de vriendelijkheid !!!

zeer vlotte communictie. Vlug antwoord op mails !

positief !

Snel, efficient, meedenkend en marktconform

Prima geholpen en goed meegedacht met wachten op benodigde vaccinatie. Volgende verre reis trek ik weer aan de bel!

Uitstekend geholpen voor visum Kenia

Ik kreeg het online ingevulde formulier voor de visum aanvraag niet verstuurd. Gebeld met Evisum-service. Zeer behulpzaam, maar verzenden lukte niet. Geen nood: andere procedure. Mij werd een Excell-format toegestuurd waar ik alle noodzakelijke info in kwijt kon. Teruggestuurd. Goedgekeurd. Betaald via een toegezonden link. Kreeg mijn visum ruim op tijd.

Topservice!!

Wat een ongelooflijke krachttoer werd hier uitgehaald! Ik zat in nood en er waren problemen met de aanvraag van een visum via de Indiase regering en met de betaling. Freek en Simon hebben met grote gedrevenheid op 22 u tijd mij een visum bezorgd! En dat in het weekend. Hele vriendelijke service met de grootste kwaliteit. Ik voel me heel erg dankbaar!

Zeer goeie service en snelle afhandeling

Vriendelijk en meedenkend.

Arnhemseweg 2 3817 CH Amersfoort