Geweldige service

Voor de eerste keer mijn aanvraag gedaan, zeker niet de laatste, een geweldige ervaring en service Mijn complimenten, Gr Patrick

Adequaat

Vriendelijk adequaat to-the-point

PERFECTE SERVICE

eenvoudig gegidst ivm nodige gegevens voor visum, snelle levering, perfecte service

Bijzonder snelle en efficiënte service.

Aangezien ik niet over een creditcard beschik was het moeilijk om via andere sites een visum voor Saoudi-Arabië te krijgen. Op jullie site zijn verschillende betaalmogelijkheden beschikbaar wat de zaken aanzienlijk vergemakkelijkt.

Goed behandelt

Was vreindelijk en snel service

Ok

Heel eenvoudig om aan te vragen, maar het ontvangen liep iets moeilijker. Meerdere meerdere keren moeten bellen om het in orde te krijgen.

Vriendelijk en beleefd

Goede ervaring was een vriendelijk man.

Supersnelle en professionele service

Ik ging zelf in de fout met mijn aanvraag voor een visum naar India. Het team van Evisumservice heeft me snel en deskundig begeleid om alsnog tijdig mijn visum te verkrijgen. Ik ben een gelukkig mens en beveel de service van Evisumservice sterk aan. Een top-team ! Vriendelijke groeten, Reinhilde

Snel, duidelijk en behulpzaam

Uitstekend geholpen met het verkrijgen van mijn visa.

Behulpzaam

Behulpzaam bij het oplossen van een probleem met visum

Dankuwel Evisumservice ! Door u heb ik Ethiopia visa heel snel gekregen ! Bedankt voor u help me !

Heel goede service

Er waren problemen bij het consulaat van Vietnam, waardoor er vertragingen waren bij het ontvangen van een Visum. Helaas hebben wij onze reis hierdoor meerdere malen moeten uitstellen, maar gelukkig heeft evisum ons heel goed geholpen! Ze zijn heel goed bereikbaar (zowel telefonisch als via mail), staan bereid om te antwoorden op al onze vragen, en doen hun best om alles zo snel mogelijk in orde te krijgen. Ik zou deze service zeker aanraden!

Ik kreeg snelle reacties op mijn vragen en de hulp die ik nodig had.

Vlot, vriendelijk, duidelijk

In orde!

Mailtje gestuurd om te vragen wanneer mijn visum ongeveer zou toekomen. Ze hebben het direct in orde gebracht op moment dat ze mijn mailtje hebben gelezen.

Ik had nog een travel esta nodig voor een vliegtuigstop in de USA. Ik kwam enkele dagen voor vertrek op reis te weten dat ik dit ook nodig had. Donderdagavond laat een aanvraag ingediend via evisumservice. En de vrijdagochtend had ik de esta reeds in bezit. Ik kreeg ook snel antwoord op mijn mails. Dus prima in orde!

Picobello afgehandeld

Goede communicatie en opvolging in je eigen taal.

top

ik beoordeel evisumsrevice met een 10 ,omdat binnen paar minuten kunnen hun visum problemen oplossen.

Aanrader. Geen poespas en snel geregeld!

Prijs algemene site misleidend

Op algemene site evisumservice staat aangegeven dat visum Sri Lanka 49,95 kost. Daarom hiervoor gekozen. Via deze site naar aanvraag gegaan en alle gegevens gevuld. Op moment van betaling werd aangegeven dat visum € 67,95 kost. Je hebt dan al alle moeite gedaan. Nergens anders werd melding gemaakt van dit andere bedrag. Dit meerdere keren gemeld, er wordt niets mee gedaan……..verdere service prima maar ik had het visum elders goedkoper kunnen verkrijgen

Fantastisch !

Wij hadden onze visums voor Sri Lanka iets te laat aangevraagd (48 uur en niet 72 uur op voorhand). Na een vriendelijk telefoontje hebben de mensen van Evisumservice het nodige gedaan om de visums toch op tijd bij ons te krijgen. Hartelijk dank daarvoor en zeker vijf sterren waard.

Uitstekende service!

Wij zijn zeer tevreden over het team van Evisumservice. Last minute een spoedvisum aangevraagd en zij hebben er alles aangedaan dat dit zo snel mogelijk geregeld werd. Van begin tot eind super veel contact gehad, regelmatige updates ontvangen en ze hebben met alle geduld en vriendelijkheid onze tientallen mailtjes en telefoontjes beantwoord. Dit wordt mijn vaste plek voor visums. Vriendelijk dank voor alles!

Snelste en vriendelijkste service ever!!!

Moest dringend een document hebben en hebben me er snel mee geholpen. Ze beantwoorden ook super snel hun mails. Zeker en vast een aanrader!!

Zeer goede service. Bedankt voor de spoed afhandeling. Top. Gr Pierre Tuhuteru

SUPERSNEL EN BETROUWBAAR

VANAF HET BEGIN TOT EINDE VAN DE AANVRAAG STEEDS GEÏNFORMEERD OVER DE VOORTGANG. SUPERSNELLE SERVICE, DOEN!!!

Vriendelijk en snel geholpen