Onbetrouwbaar

Als je ervan uitgaat dat een visum binnen de adverteerde tijd geleverd wordt, bestel hier dan niet!! Naast dat het overpriced is wordt zich niet aan het de maximum levertijd gehouden en vervolgens beargumenteerd dat het niet hun schuld is en ze afhankelijk zijn van anderen.

Snel en makkelijk geregeld!

Goede service.

hele goede service.

na mijn visum voor Turkije snel gekregen te hebben bleek dat mijn vlucht verschoven was naar een paar dagen eerder. het team van Evisumservice heeft binnen 24u een nieuwe visum voor mij geregeld. zeer zeer tevreden over de service en snelheid van dit bedrijf. 10 punt!

Goed en snel geregeld

Dank u wel!

Heel goeie en snelle service. Aanrader

Echt aanrader.

Perfecte service

ik kreeg advies over de te volgen procedure, ondersteuning bij het invullen van de formulieren, en feedback. Werkelijk een perfecte service! Hartelijk dank.

Goede en snelle service

Fijne service. Heel behulpzaam. Verwachtingen worden gemanaged

Schitterend

Heel, heel tevreden van deze service. Via meneer Jurre altijd een goed contact onderhouden en op iedere vraag zeer vlug een duidelijk antwoord gekregen. Van de 3 visa voor Kenia die we afzonderlijk aangevraagd hebben hadden we die binnen de 24u in onze mailbox. Super service dus en een dikke 5 op 5.

Snelle reactie en goed afgehandeld

Ik heb het per groep ingediend en direct een reactie gehad voor nog enkele aanvullende gegevens. Vervolgens is het traject voorspoedig verlopen en ben ik keurig op de hoogte gehouden . Prima dus!!!

We hadden binnen een paar dagen ons visum voor Australië binnen. Goede service en contact via de mail.

Zeer snele en correcte service !

Goede klantenservice, erg snel al visum gekregen binnen een paar uur! Ik raad deze service zeker aan!

Vlotte afhandeling met zeer vriendelijke dienstverlening en communicatie

Vriendelijk en vlot

top

snel en vriendelijk afgewerkt

Geweldige en snelle service

Door problemen met eigen aan vraag hen ingeschakeld. Telkens onmiddellijk antwoord en super snelle aflevering van de visa

Een uitstekende service!

Alles liep vlot. Ben heel blij dat ik voor deze optie heb gekozen.

Alles goed en snel geregeld.

Er werd snel en vriendelijk gecommuniceerd bij vragen. Het visum was snel geregeld.

heel makkelijk goed geregeld

Snelle reactie en hulp in het Nederlands super service

Zeer snel ontvangen

Mijn vriend en ik waren het visum uit het oog verloren, bij de meeste sites zou dit een 2-tal weken duren. Het duurde minder dan een week voor een zeer mooie prijs, zeker aan te raden!

Vlotte service !

Vlotte service & samenwerking. Duidelijke communicatie en steeds telefonisch bereikbaar om vragen te beantwoorden.

Snelle en accurate service

Goede communicatie en ondersteuning bij de aanvraag. Vlotte afhandeling van het paspoort bij aankomst op de luchthaven (India). Niet meer nodig om naar Brussel heen-en-weer te gaan.

Binnen de drie werkdagen visum in de mail. Perfect geholpen!

Stressvrij!

Allemaal heel keurig geregeld, met speciale dank aan Wietse Waninge voor supervlotte communicatie!

Uitstende service

Super vriendelijk personeel. Niets op aan te merken. Direct een antwoord op je mail.

Arnhemseweg 2 3817 CH Amersfoort

085 - 303 39 23