uitmuntend

Op al mijn vragen werd prompt geantwoord en positief afgewerkt.

Betrouwbaar en snel

Wij hebben een visum voor China geregeld via Evisumservice. Alles werd vlot en netjes geregeld. Zij zorgden ervoor dat het voor ons makkelijk werd om een visum voor China aan te vragen terwijl je hier wel eens andere verhalen over hoort. Ook voor evt. Hulp en vragen achteraf zijn zij altijd bereikbaar. Een betrouwbaar hulpvaardig bedrijf dat wij zeer zeker aanraden!!

visum op tijd aangekomen

Goede service en snelle reponse!

Top service! Vriendelijk personeel, en professioneel en snel geholpen.

Onwijs tevreden hoe ik telefonisch te woord ben gestaan door Sanne, ze heeft snel en accuraat gehandeld ze verstaat echt haar vak! Een dikke 10 voor Sanne!!

Supertevreden, heel erg behulpzaam en makkelijk in gebruik!

Erg tevreden van de klantendienst, snelle replies!

Uitstekende service en bereikbaarheid

Diverse malen telefonisch en per mail contact gehad over de levering van onze visa. Tgv technische problemen bij visumuitgifte in Kenia leverde dat blijkbaar vertraging op. Steeds goed te woord gestaan en vinger aan de pols gehouden dat we de visa op tijd zouden ontvangen. Visa ook per post besteld (en betaald), die waren echter te laat verstuurd, het betaalde daarvoor netjes teruggestort gekregen.

kwaliteit en klantvriendelijk

De service die we kregen om het visum (ESTA) te verkrijgen, verliep vlekkeloos. We zijn het hele team dankbaar.

Ik had E-visumservice telefonisch gecontacteerd omdat ik met spoed een visum nodig had. Zij hebben ontzettend had hun best gedaan om dit te regelen, bedankt!!

Super top!

Ik was volledig niet op de hoogte dat ik een visum moest aanvragen om naar Omen te vertrekken. 3 dagen voor vertrek neem ik contact op met verschillende visumcenters.. geen 1 die er vertrouwen op had dat dit nog binnen de tijd kon gebeuren. Tot ik een telefoontje pleegde naar de contactcentrum van E-Visum. Van begin tot het einde hebben ze me echt geholpen en stelden ze ons gerust. Een dag later had ik de mail met de visums ontvangen. Ik wil jullie ontzettend bedanken voor jullie TOP service!

Deze firma gevonden via google, in het begin stond ik er twijfelachtig tegenover. Maar toch mee samengewerkt voor een groep van 11 personen naar china. En het is een topservice. Aanrader, vlotte communicatie, aflevering van visa zoals afgesproken. En dit alles van achter je computer zodat je niet naar het consulaat zelf moet. En nu zien of we china binnen geraken :)